Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #16: Charlie and the Chocolate Factory

+10
Sedative Svardskampe
morkreb
howlin graveyard
graafoto
Natjuh89
Miejster
roger_ke
v8power
Hank1705
Mattio
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 13]

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

roger_ke schreef:terwijl je met 4 oudjes de hele dag wat in bed ligt.

Dan moet je niet zoveel orgiën organiseren maar ook eens een keer werk zoeken.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Hoofdstuk 2: The rage of Gurdeep Roy?

Iedereen die wel eens een televisiebekendheid tegen het lijf is gelopen, zal kunnen beamen dat hij of zij er op dat moment niet heel veel anders uitzag dan de gemiddelde Albert Heijnklant, zelfs als ze een bordeauxrood stoffen jasje dragen, een hoge vilten hoed en een kapsel hebben dat even makkelijk dat van een man als een vrouw kan zijn. En als er iets is waar Willie Wonka, eigenaar van de Wonka Chocoladefabriek erg goed in is, dan is dat wel het voldoen aan elke omschrijving van een teleurstellend televisiekarakter.
‘N-na jullie,’ beefde de oude Wonka, terwijl hij met een paars handschoentje dat duidelijk erg strak zat een gewatteerde deur open duwde. Terwijl Wonka uitlegde dat elk pluisje op de deur een geschenk was van iedere wereldleider die in de afgelopen twintig jaar aan de macht geweest was, gleed de Gouden Twaalf als een menselijke boterklont op een warme pannenbodem langs hem heen. In het voorbijgaan wankelde Howlin even, maar kreeg gelukkig de pluchen deur te pakken en wist in evenwicht te blijven, helaas ten koste van acht jaar coalitieleed.
Terwijl de twaalf kinderen zielsgelukkig ronddartelden in een grote hal en snoepten van kaneelbomen, knuffelden met reusachtige gumberen en suikerspinnen ter grootte van een voet óf onderarm (deze twee lichaamsdelen zijn verrassend genoeg namelijk even lang) de poten uittrokken, bleef Wonka bovenaan de trap staan. Met grote ogen keek hij naar de drie treden diepe afgrond aan zijn voeten. Met zijn wandelstok porde hij naar de eerste tree, maar die haalde hij nog niet eens.
‘J-jongens?’ trilde zijn stem. ‘Meisj-sjes?’ Er kwam geen reactie. Miejster was een leger speculaasmilitairen aan het rekruteren, terwijl Roger_ke en Graafoto aan de andere kant van de rotsachtige pepernootheuvel met een zoetstokkatapult zijn vorderingen belemmerden.
Ten einde raad besloot Wonka op eigen kracht de afdaling te nemen. Hij zette één voet boven de bovenste tree en lag een paar tellen later op de grond. Toen pas had de groep hem door. Vierentwintig ogen keken zijn kant op en niemand durfde iets te zeggen, behalve Xavyre, die met een schaterlach riep: ‘Wanke Willie wilde vliegen!’
Er werd door de anderen hard gelachen en terwijl dikke tranen over Willies Wonkawangen liepen, krabbelde hij overeind. De groep was al ver van hem verwijderd en bewoog zich nu als een stuiterende meute naar de chocoladefontein. Vlug strompelde Wonka erachteraan.
Hij haalde de groep bij toen die boven een brug tot stilstand was gekomen. Het geval was namelijk dat Sedative Svardskampe alle jongens had uitgedaagd voor een spuugwedstrijd. Degene die het verst in de chocoladerivier kon spugen, won. Debby was hierdoor danig beledigd, omdat zij vond dat meisjes óók deel moesten kunnen nemen aan zo’n wedstrijd, waarop Sedative had gehoond dat meisjes helemaal niet konden spugen. Debby had als tegenbewijs in zijn gezicht gespuugd.
‘Jongens… Jongens…’ Debby keek Wonka aan. ‘En meisjes,’ voegde die er vlug aan toe, ‘we moeten nu echt verder. Deze rondleiding komt helemaal niet langs deze rivier. Maar het is niet erg. Ik zie hier wel eens een bootje langskomen en als we de chocoladetunnel volgen, komen we weer uit waar de rondleiding ehm… ons rond zou leiden…’
Wat Wonka zei kon niemand echt iets schelen. Djali wees naar iets blauws, dat met hoge snelheid op de brug afgevaren kwam.
‘Daar is het bootje!’ riep v8power, die als enige gehoord had wat Wonka gezegd had. Alle kinderen begonnen te juichen en te zwaaien en het bootje kwam tot stilstand onder de brug. Nu zagen ze dat het voortgeroeid werd door wel vijftig kleine mannetjes, die giechelend naar hen wuifden. Het gezicht van Wonka werd lijkbleek en hij dook dadelijk achter de rug van Natjuh89. Zijn hoge hoed stak trillend boven haar hoofd uit.
Van achter Natjuh kwam een bevende paarse handschoen, die naar de roeidwergjes wees.
‘W-w-wat z-zijn dat?!’ piepte hij. ‘Z-ze z-zijn zo k-klein! En z-ze zien eruit a-als G-g-gurd-deep R-roy!’
Natjuh haalde haar schouders op, klapte met haar kauwgom en stapte in het bootje. Het dwergje prikte haar in haar zei en giechelde. Enigszins zenuwachtig kwam ook Willie Wonka het bootje in gestrompeld en ging voorin zitten. Terwijl de mannetjes begonnen te roeien, vertelde Wonka over zijn idee van de rondleiding, meer tegen zichzelf dan tegen de kinderen, die al waren begonnen met het mummificeren van de roeiertjes met chocola uit de rivier.
‘E-eigenlijk was het de b-bedoeling dat er v-vijf gouden winkels… sikkels… eh… p-papiertjes kwamen, maar z-zien jullie –’ niemand die iets zag, ze voeren een tunnel in ‘– er was iets m-misgegaan bij de pr-productie van de bikkels… wokkels… eh… van de br-briefjes. En nu,’ Wonka giechelde zenuwachtig en in het laatste licht dat nog in de tunnel viel was een schittering in zijn ogen te zien. Hij maakte zijn zin niet af.

What do you get when you guzzle down sweets?
Eating as much as an elephant eats
What are you at getting terribly fat?
What do you think will come of that?


De kinderen waren al meer dan een halfuur de tunnel uit en de roeikereltjes waren niet gestopt met roeien, toen Roger_ke eindelijk doorhad dat de plaats naast hem leeg was. Of nou ja… leeg?

Een vilten hoed hobbelde op het ritme van de chocoladegolven in een plasje bloed.

Einde van de eerste moordloze nacht.
Wanke Willie werd gedood.
Zijn rol was: slecht ter buitenbeentje.
De burgers mogen nu stemmen om deze seniele pensioentrekker te wreken.
Deze dag eindigt op donderdag om 23:00.

Gast


Gast

ach gut, die arme oude man. Wat kan hem de das om hebben gedaan? Zo bloeddorstig zien die oempa-loempa's er nu ook weer niet uit...

Wel betekent dit dat we het rijk voor ons alleen hebben... in de chocoladefabriek!

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Net als in een echte chocolade fabriek Mad
Wel een fantastisch mooi verhaal Very Happy

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

welk kindvriendelijk schrijven he mattio (overigens super weer hoor Wink ), het is geen bloed maar AARDBEIENSAUS Razz

v8power

v8power
Spammer i.o.

leuk verhaal
wel weer een dode te betreuren en nu mogen we weer stemmen wie het meest verdacht is
geen idee nu wie dat kan zijn dus maar een random gok voor mij
roger-ke krijgt mijn stem
reden omdat ik op iemand moet stemmen ...

Miejster

Miejster
Senior spammer

Yup, die eerste ronde is steeds een wilde gok en als ik het goed nagelezen heb, heeft iedereen reeds van zich laten horen. Goed zo!!! Dus andere taktiek om te stemmen. Hmmm, ik kies eens totaal willekeurig voor V8power.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Geweldig verhaal mattio, Hulde!!! cheers

Ik wacht nog heel even met mijn stem... Wink

Gast


Gast

En, heb ik overdreven? Nee hè. Zei toch dat ie een talentje was cheers

ook ik moet stemmen en ik ga voor... Hank1705. Waarom? Omdat hij op aardbeiensaus probeert te stemmen :s

Edit: nou jaaa zeg, doe ie niet eens mee Sad



Laatst aangepast door Djali op do 14 okt 2010, 13:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast


Gast

Natjuh89 schreef:Eigenlijks heb ik het niet zo op met chocola....Razz Dus maar ff rondkijken of er ook wat lekkers is...Razz

Zou ze iets anders lekkers hebben gevonden in de vorm van Wankele Willie?
Ik stem Natjuh89.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Natjuh89 schreef:JOEHOE!!! Eindelijk uit die vervelende rotbusje!!!!!.. Nou maar snel de chocoladefabriek in.. want krijg wel honger hoor van al die chocolade:P!!!

Eerst krijgt ze honger van de chocolade...en even later heeft ze het niet zo op chocolade...

Hmmzzzz,heeft Natjuh89 misschien een dubbele agenda???

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik las iets over een speculaas gevecht? Shocked We waren toch in een chocolade fabriek?
Ik weet het niet, ik ga denk ik maar voor debby

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Heb wel wat lekkers gevonden maar dat was niet wanke willy Razz maar een lekkere kaugumbal die ik gevonden heb in het chocoalde mijn stem gaat uit naar debby

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Nathale ... terug stemmen is nooit een goed idee hier
Het toetsenbord die ik nu gebruik is stuk dus diegene waarvoor ik wou stemmen kan k niet intypen dus dan kies ik ...
Ik kan nog kopiëren en plakken, dus het lukt mij wel roger-ke.

Geen reden gewoon random stem.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

morkreb schreef:Ik las iets over een speculaas gevecht? Shocked We waren toch in een chocolade fabriek?
Ik weet het niet, ik ga denk ik maar voor debby

In de chocoladefabriek is alles van snoep, maar niet alleen van chocola. Very Happy

Aan iedereen het verzoek om, als hij of zij een post kopieert waarin een stem is uitgebracht, de naam te "ontvetten". En als je je stem verandert, ontvet dan ook je eerste stem. Smile Dit om onnodige verwarring te voorkomen. Wink

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

graafoto schreef:Nathale ... terug stemmen is nooit een goed idee hier

even een scherp jurylid (dat NIET MEEDOET!!!!!!)

Debby heeft nog niet gestemd Embarassed

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

[quote="graafoto"]Nathale ... terug stemmen is nooit een goed idee hier

Sorry hoor ben een beetje blond;) maar snap hem niet helemaal.. Debby had nog niet gestemt...

Gast


Gast

Graafoto is hier degene die ofwel blond is, ofwel z'n leesbril moet opzetten (maar we houden toch van je hoor!). Ik - Djali - stemde op Natjuh. Niet Debby Wink

Debby

Debby
Senior spammer

Klopt,Debby heeft al een aantal keer aangegeven dat ze overdag de eerste 2 weken geen computer tot haar beschikking heeft op haar werk.
Dus ben nu eerst aan het koken,dan ga ik rustig lezen en dan komt mijn stem.



Laatst aangepast door Debby op do 14 okt 2010, 18:39; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typfoutje)

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Ik stem op Debby,

Waarom, nou uit eigen behoud en ik vind dat ze wel heel verwaant uit haar ogen kijkt. Moet wel een wolf zijn die denkt dat ze de hele wereld is Razz

*edit was vetdrukken van debby Razz



Laatst aangepast door roger_ke op do 14 okt 2010, 21:48; in totaal 1 keer bewerkt

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Als Femme Fatale badend in de chocoladebonbons, volg ik de stem van het andere lijf.
Chocolate girlpower.....

Ik stem roger_ke

Debby

Debby
Senior spammer

Ik stem ook Roger_ke

Puur uit wraak.
Ik ben niet verwaand. Evil or Very Mad

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

Een wijs man zei : .... girls are always right... nd if they don`t... then they still do

dus jah ik moet wel stemmen op Roger_ke

artishocking

artishocking
Junior spammer

@ Roger_ke

Stemmen doen we dikgedrukt he!! lol!

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik ruik meestemmende wolfjes silent

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum