Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #16: Charlie and the Chocolate Factory

+10
Sedative Svardskampe
morkreb
howlin graveyard
graafoto
Natjuh89
Miejster
roger_ke
v8power
Hank1705
Mattio
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 13]

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik denk nog steeds dat Mattio een weerwolvenrol aan Natjuh gegeven heeft en dat ze haar moeder geconverteerd heeft.
Keep it in the familie...
Maar Howling zijn stem is ook verdacht.
No
Ik weet het echt niet meer nu.
Ienie mienie mute...
Howlin

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mattio schreef:
howlin graveyard schreef:

Nederlanders volgens prof. A. Agnew

Waha echt heel herkenbaar... XD
Ik heb daar geen mening over Laughing

Gast


Gast

graafoto schreef:
Mattio schreef:
howlin graveyard schreef:

Nederlanders volgens prof. A. Agnew

Waha echt heel herkenbaar... XD
Ik heb daar geen mening over Laughing

w? wi? wa? woe? waar? maar dat kan toch niet! mamaprfftflup *poef!*

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

ik hoop voor jullie dat je juist kiest

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik ook howlin

Gast


Gast

so do I ^^
maar ik heb er redelijk veel vertrouwen in.
50% kans om goed te gokken dus.
Plus dat ik eigenlijk nog steeds denk dat jij conversiewolf bent en Graafoto is geconverteerd...

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Tjah we zullen het zo zien of het een goeie keus is of niet

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

moehahaha, ik leef nog

Gast


Gast

Laughing
mattio, slaapkop, wakker worden jij!

Gast


Gast

Mattiooooooooooooooooooooooooo! Evil or Very Mad

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Waar is het verhaaltje dan???

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Jongens, jongens, alsjeblieft... Dit vraagt veel van mijn toch al beroerde planning... Laughing

Give me half an hour! Cool

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nou.. Kan wel nee zeggen maar heb ik niks aan Wink Maar jah vooruit je half uur is nu ingegaan;)

Gast


Gast

you've only got 20 minutes left...

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Mijn computer vertoont opeens bizarre problemen, dus dat verhaal hebben jullie van mij tegoed... :S Laten we het erop houden dat het me al vijf minuten heeft gekost om hier iets te kunnen typen... -_-'

Howlin werd gedood, zijn rol was: conversiewolf.
Einde van de hoeveelste nacht? Begin van de vorige dag + 1 ste dag. (Dat kan ik nu dus niet zien...)
Deze dag eindigt om 23:00.


Vanavond zal ik gelukkig eindelijk weer wél aanwezig kunnen zijn tegen het einde van de dag. Very Happy

EDIT: Fijn Dorien, post jij ondertussen ook maar een bericht - heb je dan niet door hoe moeilijk ik het heb? :'( Mijn muis is volledig uitgeschakeld! Ik moet alles met tab doen... XD

Gast


Gast

ik heb nooit beweerd dat spelleider-zijn gemakkelijk was...

HOWLIN IS DOOD EN WAS CONVERSIEWOLF ZIE JE WEL IK WIST HET WEL WOEHOEEEE cheers

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Mattio schreef:Mijn computer vertoont opeens bizarre problemen, dus dat verhaal hebben jullie van mij tegoed... :S Laten we het erop houden dat het me al vijf minuten heeft gekost om hier iets te kunnen typen... -_-'

Howlin werd gedood, zijn rol was: conversiewolf.
Einde van de hoeveelste nacht? Begin van de vorige dag + 1 ste dag. (Dat kan ik nu dus niet zien...)
Deze dag eindigt om 23:00.


Vanavond zal ik gelukkig eindelijk weer wél aanwezig kunnen zijn tegen het einde van de dag. Very Happy

EDIT: Fijn Dorien, post jij ondertussen ook maar een bericht - heb je dan niet door hoe moeilijk ik het heb? :'( Mijn muis is volledig uitgeschakeld! Ik moet alles met tab doen... XD

UHm is het nou niet nacht???

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

JOEHOE EEN WOLF ER UIT... cheers

Gast


Gast

Natjuh89 schreef:
Mattio schreef:Mijn computer vertoont opeens bizarre problemen, dus dat verhaal hebben jullie van mij tegoed... :S Laten we het erop houden dat het me al vijf minuten heeft gekost om hier iets te kunnen typen... -_-'

Howlin werd gedood, zijn rol was: conversiewolf.
Einde van de hoeveelste nacht? Begin van de vorige dag + 1 ste dag. (Dat kan ik nu dus niet zien...)
Deze dag eindigt om 23:00.


Vanavond zal ik gelukkig eindelijk weer wél aanwezig kunnen zijn tegen het einde van de dag. Very Happy

EDIT: Fijn Dorien, post jij ondertussen ook maar een bericht - heb je dan niet door hoe moeilijk ik het heb? :'( Mijn muis is volledig uitgeschakeld! Ik moet alles met tab doen... XD

UHm is het nou niet nacht???

Laughing
inderdaad

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik kan me voorstellen dat het erg lastig is zonder muis....
nieuwe batterijen zou kunnen helpen Wink of de stekker er goed in steken, of gewoon eerder dat verhaaltje erop zetten voordat de problemen beginnen Razz
haha, naja nadat eindelijk die conversie wolf eruit is (sorry hoor maar dat stemgedrag lag er wel heel dik op howlin) kunnen we er dus idd vanuit gaan dat er nog een geconverteerd wolfje rond loopt. rara, wie zal het zijn Very Happy

Gast


Gast

Graafoto of Natjuh ^^
- denk ik

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik in iedergeval niet...

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Mijn muis werkt weer naar behoren. Hij heeft oplaadbare batterijen (het is een draadloze) en ik heb er andere ingedaan. Maar ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dat het probleem was...

Anyway. Ik kan nu weer aan dat verhaal werken. Very Happy

Het is inderdaad nu nacht. Wink

EDIT: Sterk verweer, Najtuh! cheers

Gast


Gast

Natjuh89 schreef:Ik in iedergeval niet...

je hebt me volledig overtuigd met deze ijzersterke argumentatie!

nee ik denk niet jij nee, ik denk graafoto. Weet het bijna zeker, Maar ja...

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Hoofdstuk 9: Licht in het duister

Diep in de chocoladefabriek, waar het dromerige licht dat door de hoge ronde luiken van de fabriekstorens viel niet doordrong, slopen vijf kinderen rond. Hun pad verlicht door fakkels van radioactieve zure matten, hun gezichten bedrukt van angst.
Momenten waarop niets gezegd wordt zeggen het meest in verhalen als dit. Dan krijgt de lezer de kans om zich zelf in te beelden wat er rondspookt in de hoofden van de hoofdpersonen. En in dit geval is het niet moeilijk je dat voor te stellen.
Als eerste was Wonderwillie op brute wijze vermoord, niet eens de kans hebbend zijn zin af te maken. Als wraak hadden de kinderen de onschuldige Roger_ke onder de suikerboot door gekielhaald en ziener Morkreb gaf het leven niet veel later. Sedative Svardskampe was een schrale troost na die drie onschuldige slachtoffers: een sjamaan doden is beter dan niets, maar hij werd al gauw gewroken met de dood van beschermengel Artishocking. Kleine troost: Miejster deserteerde en joeg zichzelf achter Arti aan. Met het lynchen van Xavyre leek het lekker te gaan: drie slechten achter elkaar. De wolven hadden de burgers ten slotte nog een laatste hak gezet door de simpele ziel van burger Debby te elimineren en zo waren er vijf bezoekers overgebleven, die nu door donkere gangen zwierven en geen woord zeiden.
Waar ze waren leek nog het meest op een riool, op het feit na dat het er niet stonk, maar een beetje naar winegums rook, en de riolen de andere kant op waren, onder het gat waar wolf Xavyre doorheen geworpen was door de wraakzuchtige eekhoorns. In de verte hoorden de kinderen gedrup en geklots van water en ze concludeerden stuk voor stuk voor zichzelf dat ze in een ondergrondse uitloper van de chocoladerivier waren.
De kinderen hadden niet langer bij de heuvels willen blijven. Ze waren tot de conclusie gekomen dat het tijd was om een uitgang van de chocoladefabriek te vinden, wilden ze hier niet voor eeuwig vast blijven zitten. En op dat moment wordt de heersende stilte doorbroken.
‘Djali,’ mompelde howlin graveyard en Djali keek op.
‘Hm?’
‘Ik verdenk jou.’
‘Goed,’ glimlachte Djali, ‘dan verdenk ik jou.’
En plotseling steeg er een kabaal aan beschuldigingen op. Binnen nog geen seconde hadden V8power, Natjuh en Graafoto zich achter Djali geschaard en keek Howlin in het licht van de zure matten op zijn fakkel wanhopig om zich heen. Dit had hij niet verwacht.
‘Dus jij beschuldigt mij,’ fluisterde Djali. ‘Op grond waarvan?’
Maar Howlin kreeg de kans niet te reageren, want de drie kinderen achter Djali sprongen naar voren en grepen hun zure matten. Alsof het was afgesproken, duwde Najtuh Howlin op de grond en drukten Graafoto en V8power hun zure matten tegen Howlins lippen. Natjuh hield zijn neus dicht en er werd gewacht, tot Howlin na zeker een minuut paniekerig zijn mond opende en alle lucht naar binnen hapte die hij maar kon vinden. Een halve kilo radioactieve zure matten werden tussen zijn tanden geduwd en verdwenen in zijn slokdarm. Howlin kon niets anders dan slikken, omdat hij anders geen lucht meer zou krijgen, en toen er een lichtgloeiende warmte van zijn maag uitging, recht door zijn kleren heen, stonden de kinderen tevreden op.
Howlin keek verbijsterd naar beneden en samen met de kinderen zag hij dat het licht zich begon te verspreiden. Hij krijste het uit toen er een knappend geluid klonk (zijn maag was geknapt) en het licht naar alle uithoeken van zijn lichaam begon te glijden. Al snel gloeiden zijn benen net zo hard als zijn hals, handen en ogen, en zijn lichaam begon op te zwellen.
Djali, V8power, Natjuh en Graafoto gaven elkaar een high five en liepen tevreden verder, terwijl achter hen het geluid klonk van knappende ingewanden en scheurende huid, met een vleugje wanhopig geschreeuw van Howlin erdoorheen.
Om een hoek lag de suikerboot van de Oempa Loempa’s aangemeerd. Blijkbaar was deze grot de thuishaven van de roeiboot. De vier overgebleven kinderen stapten in en pakten de roeien: aan stuur- en bakboordzijde elk twee. Ze begonnen te roeien richting de uitgang van de grot en kwamen nog één keer langs de plek waar Howlin nog geen vijf minuten geleden had liggen krijsen van de pijn. Nu dreven er alleen nog wat lichtgevende ingewanden rond.

Howlin Graveyard wordt opgeblazen door zure matten.
Zijn rol was: conversiewolf.
Einde van de vierde dag. Begin van de vierde nacht.
Deze nacht eindigt donderdag om 23:00.


En vandaag zal ik eindelijk weer op tijd een verhaaltje kunnen plaatsen! Very Happy

EDIT: Wat taalkundige foutjes eruitgehaald... Razz



Laatst aangepast door Mattio op do 21 okt 2010, 15:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum