Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #16: Charlie and the Chocolate Factory

+10
Sedative Svardskampe
morkreb
howlin graveyard
graafoto
Natjuh89
Miejster
roger_ke
v8power
Hank1705
Mattio
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 13]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahah nu verhaal en geen gedicht ook een optie????/

hahaha scheeld weer een kwatiwer:p

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahah grapje hoor;) w8 wel 15 min

artishocking

artishocking
Junior spammer

Vooruit dan maar he!!!
Ik stem op de gummiebeer

Gast


Gast

en ik op de zure matten Sad die waren radioactief toch. Bah.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Hoofdstuk 10: Twaalf er eens waren…

Er werd hard geroeid die nacht. De kinderen begonnen delen van het landschap te herkennen: het was duidelijk dat ze nu bijna terug waren bij de brug waar ze aan het begin van hun horrorrondleiding in de Wonka Chocoladefabriek nog op hadden gestaan. Ook ’s nachts werd er flink geroeid, tot iedereen zoveel last kreeg van de armen dat er ploegen werden ingesteld. Elk kwartier werd er één roeier afgewisseld, zodat iedereen telkens een halfuur achtereen roeide en rustte.
Het bleek een goed idee: de boot vlotte niet meer zo aardig, maar de kinderen werden ook niet al te moe en ze kwamen tenminste in een gestaag tempo vooruit. Graafoto en V8power lieten de dames ook nog eens zien hoe hard zij konden roeien, waardoor ze finaal tegen de kant klotsten doordat Graafoto veel harder roeide dan V8power. Dus: de stemming zat er goed in.
Het werd steeds donkerder. De kade werd verlicht door kleine fakkeltjes, zodat de boot niet telkens tegen de kant botste. In een gestage stilte schoof het vaartuig over het water. Er werd gegrinnikt, geglimlacht en af en toe zelfs wat gegrapt, maar echt gesproken werd er niet. Er heerste geen spanning, geen angst meer, geen verwachting-van-nog-meer-onheil. Want hoe kon het ook dat er alweer iets mis zou gaan? Er waren al vier slechteriken vermoord. Niemand hield het voor mogelijk dat er nog een vijfde kwaadaardige ziel aanwezig was tussen de onschuldige kinderzieltjes.
De boot gleed door de tunnel en die was niet door fakkels verlicht, waardoor de kinderen op goede hoop moesten roeien. De stroming was er echter sterk genoeg om ervoor te zorgen dat de boot in het midden bleef.
Het was Djali’s beurt om te roeien.
‘Djali,’ fluisterde Natjuh, wier armen vermoeid waren. ‘Je moet nu.’
Er kwam geen reactie. Graafoto stond op van zijn riem en wreef over zijn pijnlijke bovenarm. ‘Djali?’ Geen. Reactie.
V8power keek naast zich en slaakte een gil:

Djali werd door een roeiriem doorboord. Haar rol was: sexy jageres.
Einde van de vierde nacht. Er is geen vijfde dag, want
als door een slang gebeten sprong Graafoto op. In het weinige licht in de tunnel zag hij dat Djali levenloos aan het achtersteven lag, naast V8power. Hij zette een stap naar voren om te zien of het echt waar was en struikelde over een bankje. Met een smak kwam hij terecht op de rand van de boot, hij rolde naar buiten en met een luid gekraak werd zijn hoofd van zijn hals gerukt door de beweging van de boot langs de tunnelmuur. Zijn rol was: geconverteerde wolf.
Heks V8power en Cupido Natjuh keken verschrikt naar elkaar en pakten de boeien. Zo gauw mogelijk weg hier.

Toen de boot de tunnel uitgevaren kwam, stond een klein koor Oempa Loempa’s hen op te wachten. Ze schuifelden met de boot mee en zongen:

Oempa, doempa, doempa-di-dee.
Twaalf er eens waren,
nu nog slechts twee.

Oempa, doempa, doempa-dien-dien
gingen uit varen,
verloren er tien.

Let toch eens op,
wat een oude man zegt.
’t Scheelt je wat tijd,
maar dan weet je de weg.

Kom, stap eens uit,
jullie horen daar niet.
Zoethaaien, droporka’s,
schuilen in ’t riet.

Ga toch naar huis,
waar het warm is en fijn.
Je hóeft
hier
écht
niet
lánger te…


De Oempa Loempa’s stierven zonder reden. Hun rol was: van geen belang.
Einde van deze helse rondleiding. Begin van nog veel dwazere avonturen.


Muziekje voor de sfeer:

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

cheers cheers cheers cheers

YOEHOE Me eerste spel en dan nog winnen ook:D:D:D:D

Gast


Gast

sexy jageres? dat eerste deel van m'n rol was je me vergeten te vertellen geloof ik..

ik ben dood maar o zo trots, woehoeee!

en graafoto, dan nu mijn reden om jouw extra te verdenken: Ik had Howlin verteld dat mijn geweer op jou gericht stond (was niet zo, stond op Howlin die nacht in de hoop dat ie zichzelf via mij om zeep zou helpen). Echter werd ik niet vermoord die nacht en hij dus ook niet.
Optie 1: Howlin was geen wolf
Optie 2: Howlin was wolf en beschermde jou

Toen bleek Howlin wolf te zijn, dus nam ik aan dat hij jou niet had willen doden en daarom mij met rust had gelaten.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Howlin had Djali moeten doden zodat de burgers zouden denken dat hij zijn kans had willen grijpen om twee burgers te doden. Ergo Graafoto zou vrijwel direct opgenomen zijn in het burgerblok.

Wist Howlin niet. Had hij ook niet kunnen weten.

morkreb

morkreb
Junior spammer

gefeliciteerd burgers Very Happy

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

congratz burgertjes,

De heks heeft ons echt wel genekt die ene nacht.
Van dan af werd het moeilijk. Graafoto mocht niet in verdenking gebracht worden en jammergenoeg had hij zich nog niet kunnen inwerken in het burgerblok. Dit maakte het spelletje blufpoker heel wat moeilijker.
Jammer dat Xavyre eruit moest omwille van te inactief... Maar daar had ik mijn masker al verloren.
Debby moest er snel aan, want ik dacht dat ze de beul was...
Dorien kwam ook nog even leuk vissen naar mijn rol en toen ik die vraag ontweek wist het blok wel helemaal hoe het zat. Ik ging er ook vanuit dat haar geweer op mij gericht stond. En al was het geweer op graafoto gericht. Dit mocht ik niet onmiddellijk riskeren.
Pas toen me duidelijk werd dat v8 (volgens mij cupido), natjuh (volgens mij heks) en djali als één blok bleven fungeren heb ik getracht om de burgers aan te zetten om met mij djali te stemmen. Op die manier zouden er nog 2 burgers tegen graaf uitkomen en mocht graaf eerst nog iemand oppeuzelen. Daarna was het 1 tegen 1 en ww-victory.

Maar helaas, chocopasta.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

v8 en natjuh andersom Wink

vond dit wel een hele lastige zo zonder ziener!
wij hebben er toch veel geluk bij gehad dat xavyre omwille van weinig online zijn eruit ging en wolfje bleek te zijn.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Debby

Debby
Senior spammer

@ Graaf:

je hebt gelijk dat de conversie wel voor een andere wending zal zorgen in dit verhaal. Niemand kan nog zeker zijn van een ander.
En je hebt het wel duidelijk gemaakt dat jij de wijze man bent/was.

Deze hint was te opvallend,Howlin Very Happy

Graafoto was bijna in het burgerblok,ware het niet dat hij mij niet vertrouwde.
En hij een foutje maakte door het verkeerde aantal slechten door te geven.

Artishocking en Miejster gingen eraan,omdat Artishocking had gezegd dat zij beschermengel was en Miejster de Jager.
Ik had toen al contact gehad met Morkreb en hij had Djali gezien,dus hij had aan haar mijn naam doorgegeven.
Zo kwamen wij erachter dat Miejster geen Jager kon zijn,omdat Djali dat was.

De heks (V8) had mij gered die ene nacht en meteen contact opgenomen.
Djali had geloof ik al contact met Natjuh.
Dus werd het blok snel gevormd.

v8power

v8power
Spammer i.o.

nathalie en ik speelden vanaf het begin samen ,voor haar was het spel nieuw en omdat ik burger heks was vond ik het wel kunnen
nathalie was cupido en mij verteld wie ze had gekoppelt
de eerse nacht dat toen de ziener stierf ik ik nog op mattio gewacht maar het werd me telaat en ik ben naar bed gegaan gevolg de ziener eruit een zware strop
ik besloot toen uit te vissen wie in het burger blok konden zitten
miester benaderd onder de noemer cupido maar hij wilde me niet vertrouwen dus ik wist dat 1 van de geliefden wolf moest zijn
ik besloot dan ook ze beiden te doden in de tweede nacht met mn drankje
dat arti een beschermengel bleek was wel weer jammer
toen ik debby gered had werd het gemakkelijker
we hebben echt getwijfeld tussen howlin en graafoto toen die overwaren
mn gevoel zei howlin en die bleek goed
de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik er van overtuigt was dat djali ook geconverteert kon zijn en ik was er van overtuigt dat of ik of nathalie in de nacht zouden vallen
had nathalie al gezegt djali te stemmen voor de laatste dag was zij nog steeds jager dan nam ze graaf mee en bleef er 1 burger over en hadden we dus gewonnen
gelukkig deed het wolfje graaf zelf het werk en liep hij in de val

goed gespeeld wolven het was weer moeilijk
maar de burgers zullen zegevieren
het was eeen goed verhaal van mattio

artishocking

artishocking
Junior spammer

petje af hoor

Gefeliciteerd!!! cheers cheers

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

[quote="Debby"]
Graafoto was bijna in het burgerblok,ware het niet dat hij mij niet vertrouwde.
En hij een foutje maakte door het verkeerde aantal slechten door te geven.

Nee hoor Debby. Wink Als Wijze Burger mocht Graafoto één vraag aan mij stellen en die was hoe veel slechten er in het spel zaten. Direct nadat ik daarop had geantwoord heeft hij dat antwoord doorgegeven aan de burgers, aan wier kant hij toen nog stond.

Je wantrouwen was dus ongegrond, maar bleek uiteindelijk wel verstandig. Wink

Debby

Debby
Senior spammer

I know,maar hij gaf mij het verkeerde antwoord door.
Er waren al 2 slechten uit en toen zei hij "Nu nog 2,buiten de geconverteerde".
Daarop vroeg ik hem "Dus 4 slechten in totaal".
Toen zei hij "Nee,3".

Waarschijnlijk een rekenfoutje of even niet opgelet.
Maar dat vertrouwde ik niet.

En daarna de opmerking van Morkreb die ik eerder aanhaalde,dat deed t m.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum