Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 100 - Het Gesticht- Terug naar het Begin

+7
akaLucas
Tachondar
Snuffles
Natjuh89
Miejster
Backslide
Hank1705
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 6]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Okeej we gaan door .. lieve burgers er zit een conversiewolf in het spel.. dat is wat er na 2 nachten gaat gebeuren.. Dus voordat ik het leven laat als burger wil ik dit graag gezegt hebben.. Dus pas op pale

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik zie nu pas dat Natjuh al een stem had, sorry voor mijn stem.
Maar langs de andere kant is het misschien beter om niet gelijk te stemmen.
Met geen doden geraak je ook geen stap verder namelijk.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Na het appèl was het tijd voor ontbijt. Waar het vandaan kwam wisten ze niet, maar er was cornflakes met melk, worstjes en spek voor de liefhebbers, verschillende soorten wit en bruin brood en zelfs fruit(sappen) voor de liefhebbers. Dit allemaal onder het genot van een ochtendzonnetje maakte dat er al snel een vakantiestemming heerste. "Kun jij de sinaasappelsap even aangeven Natjuh?" vroeg Miejster. "Tuurlijk, burgemeester!" grijnsde Natjuh. Terwijl ze de sinaasappelsap pakte en opstond om de sinaasappelsap aan Miejster te geven, die 2 meter verderop aan de picknicktafel zat, struikelde ze toen ze achter DrWho langsliep en vloog de sinaasappelsap in een spectaculair patroon over de kersverse burgemeester.
Die droogde zich snel af met wat servetjes en wuifde de excuses van Natjuh al snel weg. "Een ongelukje zit in een klein hoekje, kan gebeuren. Ik heb wel liever dat je de volgende keer de sinaasappelsap met kan en al aangeeft als je het niet erg vind!" grapte hij al snel.

Die middag verkenden ze het dorp en ging iedereen van de gemeenschappelijke slaapzaal naar een eigen hutje toe, en terwijl ze de boel verkenden vloog de tijd voorbij. Na het avondeten zouden ze taken verdelen voor de volgende dag, maar eerst stond er heerlijk gegrilde kip op het menu, die lange tijd boven het vuur had gehangen. Nadat iedereen genoeg kip (of slamelange gemaakt van verschillende wilde kruiden en planten, geweekt in een mengsel van water en specerijen, gecombineerd met een fruit salade) had gegeten werd er afgewassen, en terwijl een aantal bleven zitten om na te praten begonnen Natjuh en Snuffles alvast aan de afwas. Terwijl ze langs de tafel liep met een vleesplank en een scherp vleesmes stond DrWho plotseling op, waar Natjuh niet op gerekend had waarna het vleesmes uit haar hand richting de tafel...

.... waar deze trillend tot stilstand kwam vlak naast de hand van Miejster die daar op tafel lag. Deze draaide zich in shock om en keek wat er gebeurd was. Met trillende stem en vinger wees deze naar Natjuh en sprak: "... wat flik je me nou?! Eén ongelukje op een dag kan ik nog wel geloven, maar dit lijkt meer op een moordaanslag dan een ongeluk!"
De rest van de tafel brak uit in gekibbel: "Kom nou toch Miejster, dat geloof je toch zeker zelf niet? Het was een ongeluk!" daarbij kreeg hij ook bijval: "Je weet het nooit, misschien is ze wel een van die weerwolven! Je weet maar nooit wat dat dorp met je doet.." Miejster vond al gauw het gezag terug in zijn stem en onderbrak het gekibbel luidkeels: "Genoeg!" en onmiddelijk werd het stil. "Ik ben de beroerdste niet, maar ik kan niet anders dan je dit kwalijk nemen Natjuh. Bij deze verban ik je uit het dorp, voor onbepaalde tijd."

Op het moment dat Miejster die woorden sprak zei Natjuh: "Het spijt me verschrikkelijk Miejster, het was helemaal niet de bedoeling! Ik schrok van DrWho!" Maar Miejster was onverbiddelijk. "Ga nu, Natjuh. Ik wil je niet meer zien." en als door een kracht gestuurd liep Natjuh weg richting de poort. Op het moment dat ze er onderdoor het dorp uitliep keek ze nog een keer treurig om en toen viel ze als door de bliksem getroffen neer. De anderen keken even verbaasd naar elkaar, maar sprintten toen snel naar Natjuh toe. Hulp mocht niet meer baten, ze was gestorven aan een hartaanval.
Miejster huiverde even en zei: "Ik hoop toch niet dat dit een voorteken is voor de rest van onze tijd hier... brrr..."

De burgers lynchen Natjuh. Haar rol was burger.
De nacht gaat in, deze zal duren tot dinsdagavond 22u30.
Van de niet-stemmers krijgt Debby (voor onbepaalde tijd) een gele kanarie. In tegenstelling tot akaLucas kon zij via de facebook groep wel weten dat de dag verlengd werd tot vandaag.


Door overmacht niet kunnen stemmen is altijd vervelender voor jullie dan voor ons, en een keer vergeten door een drukke dag kan altijd een keer gebeuren.
Ik hoop dat je zoon snel kan herstellen Graaf, en dat er verder niets ernstigs aan de hand is.



Laatst aangepast door Hank1705 op ma 30 apr 2018, 23:58; in totaal 2 keer bewerkt

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

graafoto schreef:Ik zie nu pas dat Natjuh al een stem had, sorry voor mijn stem.
Maar langs de andere kant is het misschien beter om niet gelijk te stemmen.
Met geen doden geraak je ook geen stap verder namelijk.

De burgemeester had op het gestemd. Dus bij gelijkspel was Natjuh ook gestorven

Debby

Debby
Senior spammer

Sorry, ben het helemaal vergeten vanwege het drukke weekend.
Ik zit inderdaad in de groep maar heb geen melding gekregen.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Sneu voor natjuh :/

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ronde 100 - Het Gesticht- Terug naar het Begin - Pagina 3 629639 Ronde 100 - Het Gesticht- Terug naar het Begin - Pagina 3 629639 Ronde 100 - Het Gesticht- Terug naar het Begin - Pagina 3 629639 Ronde 100 - Het Gesticht- Terug naar het Begin - Pagina 3 629639 Ronde 100 - Het Gesticht- Terug naar het Begin - Pagina 3 629639 Ronde 100 - Het Gesticht- Terug naar het Begin - Pagina 3 629639 Ronde 100 - Het Gesticht- Terug naar het Begin - Pagina 3 629639 Ronde 100 - Het Gesticht- Terug naar het Begin - Pagina 3 629639 Ronde 100 - Het Gesticht- Terug naar het Begin - Pagina 3 629639
Dat was een kort rondje GO BURGERS

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Oeh, het begint goed zo No

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hmm jammer Natjuh Sad Korte ronde zo. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet alle opmerkingen van je helemaal kan plaatsen nu. confused Wat was er nou met die twee nachten?

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik kan melden dat Natjuh niet (alleen) een gewone burger was... Ik ga alle rollen even nalezen...

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik ben er vrij zeker van dat Natjuh het zandmannetje was... en dus enkel bekend staat als burger. Zo wist ze ons zeker te vertellen dat er een conversiewolf was!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Bij het aanbreken van het ochtendgloren wordt Debby doodgevonden. Haar rol was Heks. De 2e dag begint en duurt tot 22uur.

Verhaal komt als ik weer thuis ben, had er al een geschreven maar kan daar nu niet bij.

Debby

Debby
Senior spammer

Bye bye

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Damn, om zeker niet te laat te zijn stem ik op Backslide

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

dus als miejster juist is, het zandmannetje (wat me overigens aannemelijk lijkt, ik had ook al wat vraagetekens bij gewoon 'burger' als rol) en nu ook nog eens de heks eruit... Nu moeten we toch correct beginnen te stemmen.

Ik wacht nog op eventuele meer info.

akaLucas

akaLucas
Poging tot spammer

Ik ga op Tachondar stemmen want hij is zo besluiteloos

Miejster

Miejster
Senior spammer

Klopt AkaLucas, laten we de conversiewolf direct dumpen! Tachondar

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

wow, wow, ik wacht op info, geen dwazigheden...
Om het maar gelijk te trekken dan Backslide

Backslide

Backslide
Junior spammer

Als Miejster zeker van zijn zaak is, ga ik mee voor Tachondar

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Hmm, ik had gereageerd vanochtend maar m'n reactie is verdwenen... Anyway.. Ik stemde op Graafoto, puur iene miene mutte, 10 pond grutten.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Yup, ik ben zeker...

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik denk dat het duidelijk is dat miejster weet wat hij doet en de burgemeeqter heeft altijd gelijk. Dus Tachondar

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Oké, ik heb een eenmalige rol om iemand te helpen, maar ik vraag mij toch af waar plots
die theorie vandaan komt dat ik conversiewolf zou zijn? Kan dat eens verduidelijkt worden? En waarom volgen zo veel mensen dat lukraak? Is er hier een groot wolvenblok en ben ik het laatste goedje of zo? :O

Miejster

Miejster
Senior spammer

Nope, je bent conversiewolf... en je bent gezien.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Lieve spelleider, mag ik nog heel snel op Tachondar stemmen ook al is het na tienen?? bounce

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum