Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 100 - Het Gesticht- Terug naar het Begin

+7
akaLucas
Tachondar
Snuffles
Natjuh89
Miejster
Backslide
Hank1705
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 6]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik ben de draad ook ff een beetje kwijt

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Het was nog nacht, ben net pas in staat geweest echt online te komen sinds ik de nacht liet ingaan :'(

Ik ga nu schrijven.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Als ik wat langer de tijd heb en minder vermoeiende dagen heb zullen de verhaaltjes weer at langer worden Smile

De schaduwen werden uur na uur langer, tot ze ten slotte volledig opgingen in elkaar en de schemering begon. De avond viel, en nadat ze 's avonds gegeten hadden kwamen ze bijeen bij een kampvuur dat de blonde vrouw had gemaakt. Terwijl ze nog een beetje nadronken en broodjes roosterden boven het vuur vertelden ze een voor een verhalen over van alles en nog wat. Iedereen doezelde een beetje weg, tot de Dokter het woord nam: "Het wordt denk ik tijd dat ik jullie eens wat meer vertel over de legende van Wakkerdam." Meteen richtte iedereen gespannen zijn aandacht op Dr. Hank.  "Maar niet nu. Dat is geen verhaal dat verteld moet worden in het duister van de avond."
Hij stond op. "Ga slapen. Rust. Morgen zullen jullie meer te weten komen."

Die nacht sliepen velen onrustig. In hun dromen sluimerden herinneringen aan vergeten legendes... en de redenen dat ze vergeten waren. Toch werd niemand wakker, behalve één. De Dokter.
Hij zat op de rand van zijn bed naar buiten te kijken, alsof hij wachtte op iets wat zou gebeuren. Uren keek hij naar buiten, onvermoeid en zeer geduldig. Lang leek het erop dat er niets zou gebeuren, tot het gebeurde. Een flits. Een werveldwind van stof en licht. Een gefluister. Toen was het voorbij.

De Dokter knipperde even met zijn ogen. Bijna verrast alsof wat er net gebeurd was liet hij zijn adem sissend langs zijn tanden ontsnappen. Hij voelde zijn schouderblad branden, en wist dat daar iets gloeide wat velen als een tattoo zouden omschrijven. Hij wist ook dat er op dit moment meerdere mensen met eenzelfde gevoel wakker zouden worden. Hij hoorde zachtjes geklop op zijn deur, en terwijl hij zich omdraaide verscheen daar het gezicht van de blonde vrouw. "Voel jij het ook?" vroeg ze, "Ik werd er wakker van."
De dokter antwoordde resoluut: "Uiteraard. Ik heb erop zitten wachten." Hij keek weer naar buiten. "Het moment waarop we gewacht hebben komt met rasse schreden dichterbij. Nog even en het is zo ver..."

Die ochtend werd iedereen begroet door de welbekende zoetgevooisde stem van Dr. Hank, waarbij menigeen zich afvroeg wat deze man wel niet gedaan had dat hij niet in het leger zat als instructeur, of heronaut van een of andere koning. Bij het appel bleek iedereen aanwezig, al zat de ambtsketting van Miejster wel een beetje scheef, wat iedereen 20 push-ups opleverde. Het was begonnen.

De moordloze nacht [1] is voorbij, er vallen geen doden. De 1e dag begint, jullie mogen stemmen voor het lynchen. Op zondag om 22u worden de stemmen geteld.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Sorry voor de push-ups allemaal... zal ik maar beginnen met de eerste stem neer te zetten want ik vrees dat ik eerst wat ga uitslapen en dan terug een drukke zondag tegemoet ga.

Natjuh krijgt mijn stem

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik vrees dat ik vandaag niet meer online raak dus stem ik maar snel op debby

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

DrWho

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Pfffffft push-ups voor onze burgemeester... Mij niet gezien hoor, ik heb niet op hem gestemd. Zou ik nu natuurlijk kunnen doen, maar mijn stem gaat al naar Tachondar. I love you

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Miejster

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hmm, ik wilde eigenlijk ook wel wat van Miejster horen, bestemmingsplan o.i.d.? Wat gaat onze nieuwe burgemeester voor ons betekenen?
Maar mijn stem gaat toch maar uit naar Mattio, omdat ik onze geliefde Miejster tot nu toe nog het voordeel van de twijfel wil geven

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ohwjeej dat wordt een kort rondje voor deze zielige burger..
Wees gewaarschuwd! En denk goed na wat er na 2 nachten kan gebeuren..

Miejster

Miejster
Senior spammer

Na 2 nachten kan een welp een wolf worden Natjuh, heb je het daar over?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

ik mag niks mser zeggen this na 22.00 No

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

FF OFF TOPIC.. vinden jullie niet dat de tijden fout staan bij het bericht wat je stuurt die van mij heb ik zeker al om 22.41 gespost en niet om 9.41 am????

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Snip, te laat...
Laat de kanarie maar komen Crying or Very sad

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Graaf gij bent nie de enige me een kanarie.. der volgen nog meerdere kanaries Ronde 100 - Het Gesticht- Terug naar het Begin - Pagina 2 17387 volgens mij is dat een record

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Oke mensen, ik snap dat het begin niet helemaal loopt zoals we willen (niet in de laatste plaats omdat ik zelf niet kan leiden zoals ik wil leiden), maar ik vind 4 van de 10 mensen niet stemmen een beetje teveel van het goede...
Graag hoor ik van jullie of jullie:
- Of jullie liever een spelleider hebben die wel een consequente deadline kan handhaven
- Liever later hadden willen beginnen (de feestdagen vermijden?)
- Of jullie nog willen spelen (bij 40% niet stemmen zonder opgegeven redenen ga ik zelf twijfelen)
- Of er iets anders speelt

Ik wacht eerst even jullie antwoorden af voor ik de dag afsluit, laten we het maar voor onbepaalde tijd noemen.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ronde 100 kan alles gebeuren.. ben idd met je eens dat het niet best is van dat er 4 nog niet gestemd hebben..
Ik vind het prima dat je spelleider bent.. en tuurlijk kan het soms lastig zijn met de deadline.. Ik w8 het wel af.. Ik zeg gewoon doorgaan.. Mits er andere omstamdigheden zijn

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Sorry, heb een HELE volle dag gehad met een montage voor een theater voorstelling en mijn brein was complete erwtensoep. Ik ben er vanaf nu weer bij!

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Er is toch al iets uitzonderlijks in weerwolven gebeurd :p

akaLucas

akaLucas
Poging tot spammer

Mijn excuses, ik was er even niet bij! Vanaf nu weer wel actief

Miejster

Miejster
Senior spammer

Gewoon doorgaan Hankie!

Terug ingame: :mijn opmerking over die welp klopt niet, dat is na 5 nachten (tijd om alles nog eens door te lezen). Dan is de opmerking van Natjuh nog vrij vaag en kan dat op verschillende rollen slaan... maar wil nu toch toevallig lukken dat ik zeker ben dat het GEEN goede rol is... slechte of neutrale weet ik nog niet.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Natjuh89 schreef:FF OFF TOPIC.. vinden jullie niet dat de tijden fout staan bij het bericht wat je stuurt die van mij heb ik zeker al om 22.41 gespost en niet om 9.41 am????

Profiel >> Voorkeuren en dan je tijdzone aanpassen, dan zou het opgelost moeten zijn!

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Thanks backslide!!!
Miejster hoe graag ik je wik helpen..kan ik helaas niets verder vertellen mits er een verlening is of wat dan ook.. Spel ligt ff stil.. zo te zien.. Als ik toestemming heb dan kan ik je meer info geven..

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mijn zoon is sinds donderdag opgenomen in het ziekenhuis, ik moet nu voor mijn overige kinderen zorgen en het huishouden doen en mijn zoon en vrouw gaan bezoeken en nog gaan werken ook.

Daarom was ik gisteren ietsje te laat.
Als de dag nog door gaat stem ik op... Natjuh.
Met als reden... Omdat ze de persoon is die net boven mij gepost heeft en anders moet ik verder zoeken wie er nog allemaal mee doen.

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Nu kunnen we de stemming niet gelijk trekken... Of zie ik iets verkeerd? Toch stem ik in een poging op Debby.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum