Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #81 Gone

+5
Miejster
Telemachus (killer)
Hank1705
Tachondar
graafoto
9 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Ronde #81 Gone Empty Ronde #81 Gone vr 19 apr 2013, 23:31

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Om iedereen een idee te geven wat deze ronde zal inhouden.

Op een gewone dag in het kleine stadje Perdido Beach ziet hoofdpersoon Sam Temple zijn leraar voor zijn neus verdwijnen,
zonder lichtflits of knal, de leraar is gewoon opeens verdwenen.
Al gauw blijkt dat alle volwassenen en kinderen boven de vijftien jaar op dezelfde manier spoorloos zijn verdwenen.
Er is een ondoordringbare muur opgetrokken in de vorm van een cirkel met een straal van zestien kilometer, de kerncentrale buiten Perdido Beach is het middelpunt van deze cirkel.
Ook de Coates Academie ligt in het door deze muur geïsoleerde gebied.
Op de Coates Academie zitten rijke probleemkinderen, waaronder Caine, die zonder overleg de leiding neemt over het gebied binnen de muur, dat de overgebleven kinderen tot de FAKZ hebben gedoopt.
Caine en zijn handlangers hebben de boel eerst nog aardig op orde, maar na verloop van tijd is iedereen bang voor ze, omdat ze de kinderen die de door hun opgestelde regels overtreden, zonder pardon in elkaar slaan.
Één van de regels die Caine en zijn bende hebben opgesteld, is dat degenen met onverklaarbare magische krachten, de 'freaks', deze krachten niet mogen gebruiken.

Zonder het echt te willen besluit Sam de leiding over de kinderen die niet bij Caine horen op zich te nemen.
Hij weet dat het niet langer zo door kan gaan en dat de situatie onder leiding van Caine steeds erger wordt.
Sam weet dat Caine hem zal proberen te vermoorden omdat hij de absolute macht over de FAKZ wil, dus moet Sam Caine uitschakelen, voordat hij zelf vijftien wordt, de leeftijd waarop je spoorloos verdwijnt.




Nog 3 deelnemers gezocht ...Minstens...



Laatst aangepast door graafoto op za 20 apr 2013, 00:28; in totaal 2 keer bewerkt

2Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone vr 19 apr 2013, 23:50

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

klinkt interessant Razz

3Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone za 20 apr 2013, 09:01

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Klinkt als een tof thema idd Very Happy

4Ronde #81 Gone Empty Start Moordloze nacht ma 22 apr 2013, 21:23

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Inleiding in het verhaal en personages.

Op een normale schooldag, ergens in een stadje genaamd Perdido Beach, gebeurt er iets vreemds. Sam Temple ziet tot zijn verbijstering zomaar ineens de leraar geschiedenis verdwijnen. Ondertussen is iedereen boven de vijftien jaar verdwenen, op hetzelfde moment, in heel Perdido Beach. Er breekt al snel een chaos uit, er zijn baby's en peuters die verzorging nodig hebben, maar er zijn geen volwassenen. Ook ligt de verbinding bij zowel mobiele telefoons, televisies en internet plat. Er bevindt zich ook een vreemde muur waardoor ze opgesloten zitten. Het gebied met de kerncentrale als middelpunt, noemen ze de FAKZ (Fall-out Alley Kinder-Zone). Ze zitten vast en kunnen niet meer verder. Maar dan ontdekken de kinderen onder de vijftien jaar, dat ze over een gave beschikken. Buiten de stad bevindt zich ook een groep die hoort bij de school: Coates Academy, een school voor moeilijk opvoedbare kinderen. Caine (de leider van het groepje) sluit zich bij Sam aan, en hij lijkt heel aardig te zijn. Maar al snel verandert hij in een gemeen iemand. Wat moeten ze doen? En hoe moeten ze uit de handen blijven van het gemene groepje van Caine? Er zijn heel veel vragen, maar heel weinig tijd, want Sam wordt bijna vijftien jaar.

Personages

Sam Temple: de veertienjarige Sam is de hoofdpersoon (vijftien tegen het einde van het eerste boek). Hij ziet er goed uit, maar low-profile in termen van uiterlijk. Sam heeft een bijzondere gave, als hij in paniek raakt of boos is, verschijnt er licht. Het licht wordt geprojecteerd uit zijn handpalmen en hij kan dingen ernstig verbranden en zelfs voorwerpen opblazen als hij niet voorzichtig is. Sam heeft een oogje op Astrid Ellison en zijn beste vriend is Quinn Gaither. Hij is bekend bij bijna iedereen in de school als Schoolbus Sam, doordat hij tijdens een busreis naar een schoolreisje, de bus heeft gered van het vallen in een ravijn. Hij nam het stuur over nadat de buschauffeur een hartaanval kreeg.

Astrid Ellison: Astrid het Genie, zoals ze bekend is, is het slimste meisje van de school in Perdido Beach. Astrid heeft blond haar tot aan haar schouders en blauwe ogen, en ze kleedt zich graag in gesteven witte blouses. Ze is de ware liefde van Sam in de serie.

Lana Arwen Lazar: Lana reed met haar opa en haar hond Patrick in een oude pick-up op weg naar haar opa’s oude verlaten boerderij. Maar toen de grote verandering plaats vond crashte de auto en ze raakte gewond, ze ontdekte dat ze een gave had: dat ze wonden kan laten genezen door middel van haar eigen aanraking.

Edilio Escobar: is de nieuwe jongen op school die snel zijn waarde bewijst in de bende. Hij is verantwoordelijk voor het begraven van dode lichamen, die hij begraaft met behulp van een graafmachine. Hij is de enige bestuurder die bij Sam in de bus zat.

Charles "Orc" Merriman: is een jongen van de bende. Hij heeft een meisje, Bette, vermoord. Zijn rechterhand is Howard, en zodra Orc ergens heen gaat, speelt Howard spion.

Caine Soren: is een gemene jongen van Coates Academy. Hij lijkt in het begin moedig en aardig, maar slaat al snel om, wanneer hij wordt uitgeroepen tot baas van het verlaten stadje. Hij is het 3 minuten jongere tweelingbroertje van Sam en hij heeft ook een gave, hij kan personen of voorwerpen laten bewegen van afstand. Zijn helpster, Diana, "leest" mensen om te weten welke gave ze hebben, en hoeveel kracht door middel van een aantal streepjes (als de streepjes op een mobiele telefoon die de batterij weergeven). Caine lijkt het sterkste, maar dan is er opeens Sam er met 4 streepjes net als Caine, en Caine is van plan die persoon te vermoorden.

Drake Merwin: is een gemene kwaadaardige jongen. Hij wordt omschreven als een sadistische psychopaat. Hij loopt vaak met een pistool rond, en zijn vader heeft hem geleerd hoe hij moet schieten. Hij doet niet agresief voor Caine, maar hij doet het voor zichzelf.

Gaiaphage: is de duisternis. Een meteoriet die ingeslagen is in een kerncentrale die onder de grond ontwikkeld is tot een "monster" die iedereen die er ooit mee in aanraking gekomen is kan manipuleren.


Nu dat iedereen een inleiding en zijn rol ontvangen heeft kunnen we van start gaan met de Moordloze nacht die duurt tot 23/04/2013 22u00.

Deelnemers zijn

Killerboth
Miejster
Tachondar
Hank
Maureen
Debby
DrWho
Boet

Deelnemende rollen zijn de meest gangbare rollen in dit weerwolvenspel (dus niet te ingewikkeld)
Lees aub allemaal jullie rolbeschrijving goed na en als er vragen zijn kan je mij steeds een bericht sturen.

Bij deze wens ik jullie nog veel succes in de Fakz (Fall-out Alley Kinder-Zone)

5Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone ma 22 apr 2013, 22:58

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

veel succes iedereen, het is lang geleden dat ik nog eens heb meegespeeld en ik verheug me erop ^^

6Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone di 23 apr 2013, 19:47

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

en nu iedereen LUISTEREN!
enkele regeltjes:
rule number 1: "Niemand mag zijn gave nog gebruiken zonder dit met mij te overleggen"
rule number 2: "Niemand doet iets dat tegen mijn wil ingaat"

Volgen jullie deze 2, hele simpele regeletjes niet, dan zullen er enkele nare dinge gebeuren....

7Ronde #81 Gone Empty Begin van de dag 1 di 23 apr 2013, 22:00

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

3 maanden zitten ze nu al opgesloten onder een glazen koepel, intussen hebben de kinderen ontdekt wie welke krachten heeft en het vriendinnetje van Cain kan aflezen hoe sterk de krachten zijn door gewoon hun hand vast te houden.
Ze houd precies bij wie welke kracht heeft en hoe sterk die is, ze heeft een systeem bedacht waarmee ze de sterkte aanduid door streepjes te geven, net als de signaalsterkte van op je mobiel. (GSM voor Vlaanderen)
De meeste kinderen hebben amper 1 streepje, enkelen hebben er 2 en maar 2 kinderen hebben 3 strepen...
Dit zijn Sam en Caine, Sam kan met zijn handen lichtbollen opwekken, ook wel samzonnen genoemd waarmee de kinderen ook s'nachts licht kunnen hebben in hun slaapkamer.
Een sterk geconcentreerde straal brand zelfs een gat door een massieve betonnen muur.

Caine kan met zijn gedachten materiaal verplaatsen maar die mogen niet meer dan 20m van hem vandaan staan.
Zo kan hij auto's, vrachtwagens en zelfs gehele huizen weggooien.

Sam heeft gehoord van een duister wezen in de grotten en gaat daarom op verkenning.
Onderweg heeft hij het gevoel dat hij begluurd word maar als hij achterom kijkt ziet hij in de verte enkel een paar coyotes.
De Gaiaphage heeft intussen de geest van een iemand voelen naderen.

Is Sam alleen of word hij echt gevolgd?
Heeft de Gaiaphage een eerste slachtoffer in het vizier voor de komende nacht of laat hij de kinderen rustig sterven door de voedsel en waternood die zich aan het aandienen is?
Zal Gaine zijn krachten voor het goede gebruiken of word hij een knecht van de Gaiaphage?
En welke rol heeft het autistische broertje van Astrid voor rol in geheel dit gebeuren?

Je komt het misschien te weten na de volgende dag die eindigt op 24/04/2013 22u00

8Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone di 23 apr 2013, 22:29

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

spannend ^^

en ik neem aan dat we nu mogen beginnen stemmen?

9Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone di 23 apr 2013, 22:50

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Inderdaad Smile

10Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone di 23 apr 2013, 23:12

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Aiigt, dan stem ik tachondar.
Een van de redenen is dat het eindelijk weer kan ^_^

11Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone di 23 apr 2013, 23:23

Miejster

Miejster
Senior spammer

Killerboth gewoon omdat die bovenaan de lijst staat

12Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone wo 24 apr 2013, 00:47

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Kauna! O nee, ze doet niet mee...

gewoon terug op Hank dan, omdat het ook al zolang geleden is ^^

13Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone wo 24 apr 2013, 08:00

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

En niemand heeft een reden om te stemmen?

14Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone wo 24 apr 2013, 08:07

Boet

Boet
Aankomend spammer

Ik stem maureen jeeeee Smile

15Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone wo 24 apr 2013, 09:36

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem op miejster omdat ik er zin in heb

16Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone wo 24 apr 2013, 10:27

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

MaureenxBowy schreef:En niemand heeft een reden om te stemmen?

Niemand heeft een reden om niet te stemmen.
Ik ben streng met de kanaries

17Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone wo 24 apr 2013, 12:19

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Debby omdat zij als enigste nog niet gestemd heeft en geen stem heeft gekregen

18Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone wo 24 apr 2013, 15:09

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dan wil ik er trouwens nog even bij vermelden dat mijn stem op tachondar geen gok is Wink

We zijn maar met weinig spelers, dus het spel zou vandaag al afgelopen kunnen zijn.

Ps meer hints nodig? Ronde #81 Gone 953470



Laatst aangepast door Hank1705 op wo 24 apr 2013, 15:11; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : psje erbij)

19Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone wo 24 apr 2013, 15:40

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ja hoor, fixeer je maar op degene die in het gips zit en half invalide is Razz

20Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone wo 24 apr 2013, 16:32

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

Boet schreef:Ik stem maureen jeeeee Smile
Boet Omdat hij op mij stemt zonder reden.

21Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone wo 24 apr 2013, 16:52

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik kan ook zeggen dat ik per ongeluk op een wolf stuitte, zo niet de wolf Rolling Eyes

22Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone wo 24 apr 2013, 18:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

zozo, wat een gevaarlijk argument om zo vroeg in het spel al rond te slingeren...
dat riekt naar bluf vanuit de kant van de weerwolven

23Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone wo 24 apr 2013, 19:49

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

en als het nu eens geen bluf is? en ik gewoon de waarheid spreek? Smile

24Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone wo 24 apr 2013, 20:51

Debby

Debby
Senior spammer

Drwho heeft ook geen stem hoor.

25Ronde #81 Gone Empty Re: Ronde #81 Gone wo 24 apr 2013, 21:44

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Okee als jullie de wolf er niet uit willen... >.>
Don't blame me als de wolven winnen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum