Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

+11
basserbas
graafoto
Snuffles
Stefan003(spel)
Backslide
Miejster
Djali
Doctor
Mattio
Tachondar
Hank1705
15 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 12 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 24]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Disclaimer: Deze ronde gaat qua verhaal verder op het verhaal van ronde 95, maar is uiteraard ook losstaand te beleven. Hoed u voor totale chaos! Twisted Evil

Eindverhaal ronde 95



Deelnemers (13):
DrWho
Tachondar
Snuffles
Stefan
Mattio
Killerboth
Basserbas
Miejster
Natjuh
Djali
Backslide
Graafoto
Debby

Mogelijke rollen:
Elke rol die hier beschreven staat.
Let op: Ik heb gekozen voor veel rollen die weinig tot niet gebruikt worden. Daarnaast heb ik geprobeerd te voorkomen dat de 'macht' (want kennis is macht) van het spel minder naar een specifieke rol getrokken wordt maar meer proberen uit te spreiden over meerdere mensen (en partijen). Om diezelfde reden zijn er ook enkele mensen met een dubbele rol (2 rollen dan wel een extra rol) in het spel.
Ik hoop hiermee te zorgen voor een leuke twist - al kan het natuurlijk ook zo uitpakken dat niemand nog weet wat er gebeurd en dat het z'n doel voorbij schiet, wat ik niet hoop natuurlijk. Als laatste wil ik daaraan toevoegen dat een enkele rol lichtelijk kan afwijken van de beschrijving, om beter bij het aantal deelnemers te passen. Succes en een fijne ronde ^_^




===============

Het Gesticht: De Laboratoriumsessies
De blonde vrouw met het notitieblok kwam iets later binnen dan de rest. Omdat iedereen aan het lachen en herinneringen aan het ophalen was over de simulatie in het gesticht viel het niemand op, behalve Dokter Hank. Hij wenkte de vrouw. Zodra ze bij hem stond sprak hij zachtjes. "Heb je nieuws?"
Met een glimlachje antwoordde ze even zacht: "Ja. Change of plan. Van de winnaars krijgt alleen Koenbus direct toegang tot het speciale trainingsprogramma. De rest zal toch de simulatie inmoeten, en krijgen daarbij aansluiting van een aantal trainiers die zich in andere trainingen inmiddels bewezen hebben en klaar zijn voor een nieuwe stap. Hier heb je de lijst."

DrWho

Tachondar

Snuffles

Stefan

Mattio

Killerboth

Basserbas

Miejster

Natjuh

Djali

Backslide

Graafoto

Debby


"Als de opdrachtgever dat wil dan moeten we dat maar doen, hé. Ik vertel ze straks het nieuws wel. Eerst wordt het tijd om na te denken over de omgeving van de trainingssimulatie." sprak Dr. Hank peinzend. "Hmm...." mompelde hij, terwijl zijn ogen zich vastpinden op een punt in de verte, dat alleen hij kon zien. ".. Ja, ik heb wel wat denk ik. Geef hen een uur of 2 de tijd om te ontspannen, daarna is het back to business." en met die woorden draaide hij zich om en verdween richting zijn kantoor.

Ik ga nu de rollen ronddelen en de boel klaar zetten. Over ongeveer 2 uur zal de ronde daadwerkelijk starten!



Laatst aangepast door Hank1705 op ma 19 feb 2018, 23:12; in totaal 1 keer bewerkt

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Cool hank !!!

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Woppaaaaaaa

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Cool! Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken, die ongebruikelijke rollen. In elk geval een motivatie om de rollen nog eens door te spitten..!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

De Dokter riep iedereen bijeen. "Het moment is aangebroken. Wellicht iets eerder dan sommigen van jullie hadden verwacht, maar desondanks het juiste moment."
Hij schraapte zijn keel. *Ahem*
"Van jullie is tot nader inzien maar één persoon geschikt geacht om direct naar de elite trainingen te kunnen. Deze persoon is Koenbus, gefeliciteerd."
De anderen keken Koenbus even schattend aan. De dokter vervolgde: "De rest zal een nieuwe simulatietraining ondergaan om te bepalen wie er wel en wie er niet geschikt is voor de elite training. Daarbij krijgen ze gezelschap van 3 nieuwe rekruten, die zichzelf bewezen hebben in andere selectiegroepen." Hij knikte hierbij naar de 3 personen die achter de groep de kamer binnen kwamen lopen.

"Welkom! Killerboth, Stefan en Snuffles. Dit zal de komende week jullie nieuwe trainingsgroep zijn. Rust vanavond en vannacht goed uit, morgen zal de training beginnen." Dat gezegd hebbende draaide de Dokter zich om en wandelde het vertrek uit. "Dat beloofd wat... " mompelde Djali net hard genoeg zodat iedereen het kon horen. De rest van de groep knikte instemmend. "Tijd om te gaan slapen. Hem kennende kon het wel eens de laatste nacht zijn waarin we goede nachtrust kennen... " sprak Graafoto.

En met die woorden begint de moordloze nacht. Deze nacht 0 zal voortlopen tot morgenavond (maandag 19 februari) 22:00. Nachtrollen hebben tot maandag 22u om hun wensen door te geven.

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Dit is bullshit, ik wil hier weg. Ik dacht dat we hard genoeg hadden gewerkt. We hebben een hel overleefd en moeten het nu opnieuw doen? Ookal is het niet echt, die nest was super eng. Ik wil naar huis. Ik heb nog steeds mijn TARDIS niet gevonden.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

En dan te bedenken dat ik vorige maand nog zulke mooie vooruitzichten had in een nieuwe zoo. Zit ik hier nu *zucht*

Djali

Djali
Spammer i.o.

Zitten we hier nu nog steeds? Ik dacht dat we getraind zouden worden om de buitenaardse invasie te kunnen bestrijden. Ik heb belangrijkere dingen te doen hoor. Waarom moet er gesimuleerd worden als het einde van de wereld echt nabij is?!

Miejster

Miejster
Senior spammer

Opletten voor de Noord-Koreanen!!! 't Is niet omdat de Olympische Spelen in Z-Korea plaatsvinden en er een zogezegde toenadering is, dat dit ook effectief zo is. Zag je op die radarbeelden dat die berg plots verdwenen was? Een aardbeving, bevestigd door China! Aardbeving? niks van, weer een ondergrondse test met een kernwapen, verstopt in een Noord-Koreaanse bobslee. Let op, let op! 't Is nog niet te laat!!!

Backslide

Backslide
Junior spammer

Meestal beginnen we lekker rustig, maar met zo'n post laat je ons nu al weer diep nadenken! Ik heb zin in deze ronde Hank, leuk weer m... We gaan de hele tent afbreken hier! Geen steen meer over!! ee te spelen! #ZinAn

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Potverdorie dacht eindelijk dat het afgelopen was, was al weer lekker naar de dierentuin geweest en veel leuke dingen gedaan en wordt ik nu weer wakker in het gesticht.. Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies 304463 Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies 304463 affraid affraid

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Een gezellig dagje dierentuin was dat wel zeg.. Heeft me een enkeltje naar het gesticht bezorgd. En dat terwijl ik zo gek nog helemaal niet ben! O hallo deur, hoe voel je je vandaag?.. O, stijfjes? Dat is vervelend. Kan ik misschien wat voor je doen?.. Hey gordijn praat er is niet doorheen, zo versta ik deur toch helemaal niet meer.

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Was die hele dierentuin dan fake? Shocked

Pff....

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik haat dierentuinen Mad

Debby

Debby
Senior spammer

Déjà vù!!!

Djali

Djali
Spammer i.o.

Pas op met wat je tegen de deur zegt Stefan, die staat natuurlijk stijf van de afluisterapparatuur

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Heuj, die test was zo gek nog niet. Zullen we verder gaan dan?

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Er moet sprake zijn van een vréselijk misverstand, want ziet u: ik ben helemaal niet gek! Vraagt u het maar aan mijn linkerschouder, die kan getuigen. Mijn rechter moet u niet geloven.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Djali, niet laten merken dat je het weet!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Na het nodige gemopper ging iedereen braaf slapen. 's Nachts werd er hier en daar iemand gillend wakker door sluimerende nachtmerries over abnormaal behaarde mensen, weerzinwekkende experimenten en wolfsgehuil. Op een kleine nachte wandeling naar de toiletten na werd er ook niets anders gedaan dan slapen, al bleek 's ochtends dat er enige kamers zijn waar de deuren wellicht een extra drupje olie konden gebruiken omdat ze toch iets minder makkelijk open gingen dan dat ze dichtgingen de vorige avond. 's Ochtends werden de rekruten wakker van het rustieke geluid van fluitende vogels en de zoetgevooisde stem van hun favoriete dokter.

"OPSTAAN STELLETJE LUIWAMMESEN! HET IS AL MINSTENS 5 MINUTEN LICHT!" brulde dokter Hank. "istweerzover?" kraamde een slaapdronken Mattio uit. "Over een kwartier verwacht ik dat iedereen ontbeten en zichzelf opgefrist heeft. Dan neem ik jullie mee naar het laboratorium, waar jullie weer een simulatie in zullen duiken."

20 minuten later liepen ze met zijn 14'en het laboratorium in, waar de blonde vrouw al voorbereidingen aan het treffen was voor de simulatie. "Oké, iedereen luisteren." zei Dr. Hank. "Jullie zullen allemaal in dezelfde simulatie worden gestopt. Jullie weten hoe het werkt, en op wat bijwerkingen en naweeën na kunnen jullie de simulaties fysiek en mentaal prima aan. In de simulatie zullen jullie wederom verschillende proeven moeten doorstaan, en sommigen van jullie zullen extra prikkels kunnen krijgen van de omgeving. Dat is normaal, de sterkte is afhankelijk van je omgeving maar ik raad je aan: vertrouw op je instinct."

Even later lagen ze allemaal in de welbekende stoelen en kregen ze een voor een de simulatievloeistof toegediend door middel van een infuus.
"Jullie zullen niet uit de simulatie ontwaken voor jullie hebben bewezen klaar te zijn voor de elite training, dan wel bewezen hebben daar niet klaar voor te zijn. Sluit nu jullie ogen. Als je ze weer opendoet zullen jullie gearriveerd zijn op de plek waar jullie je eerste opdracht hebben. Succes."
"Wacht! Maar wat is dan de opdracht?" vroeg Snuffles. De Dokter keek haar ijskoud aan en antwoorde: "Dat is aan jullie om uit te zoeken. Jullie zijn op elkaar aangewezen vanaf nu."
De Dokter drukte op een knop en even later was iedereen in rust en mentaal op weg naar de simulatieplek. Toen ze ontwaakten zagen ze...

Blauwe lucht. Witte wolken. Opwaaiend stof. Gras. Een blokhut. Een mega grote spar. En, overal om hen heen een diep ravijn van 15m breed, met op de bodem een kolkende rivier...

Dr.Who sprak als eerste: "Zo te zien zitten we vast op dit eiland... als we dat zo kunnen noemen. Wat zouden we moeten doen?"
"Geen idee. Maar wat het ook is, voorlopig zitten we hier vast op dit eilandje met alleen die blokhut en die ontzettend grote spar. Misschien moeten we daar eens binnen gaan kijken." sprak Stefan.
Zwijgend liep de groep naar de blokhut. Eenmaal daar aangekomen bleek deze op slot te zitten.

De moordloze nacht is afgelopen, en de eerste dag is aangebroken. Jullie hebben tot dinsdag 22u om te stemmen met wie wat gaat gebeuren. Het verhaal zal rond 22u30 gepost worden (hoop ik Very Happy )

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Gelukkig ben ik voorbereid om naar een onbewoond eiland te gaan om Dora met mij mee te nemen, want zei heeft een rugtas waar alles in kan zitten om te overleven op een onbewoond eiland. Jammer genoeg heeft ze geen sleutel bij zich.. Maar zeg maar wat jullie willen hebben en dora kan het regelen Wink

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Had ik al gezegd dat jullie met z'n 13en waren aangekomen? What a Face

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Een beetje blokhut heeft een open haard, heb ik van Cartoon Network geleerd, en een open haard heeft een schoorsteen nodig. Ik stel voor dat iemand zich opoffert om daardoorheen naar binnen te gaan en van binnenuit de deur te openen voor de rest. Wink

Hank1705 schreef:Had ik al gezegd dat jullie met z'n 13en waren aangekomen? What a Face

Eh ja? Neutral

EDIT: Wacht eens even... Debby staat wel in de deelnemerslijst maar niet op de lijst die de mevrouw in handen kreeg. Is Debby een infiltrant? Suspect

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Geen idee waar je het over hebt Suspect

Djali

Djali
Spammer i.o.

Als ik even iemand als opstapje mag gebruiken wil ik wel het dak opklimmen om te zien of ik door de schoorsteen kan komen

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 24]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 12 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum