Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 100 - Het Gesticht- Terug naar het Begin

+7
akaLucas
Tachondar
Snuffles
Natjuh89
Miejster
Backslide
Hank1705
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 6]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ondanks mijn geblunder bij de rollenverdeling zijn de burgers nog akelig dicht bij de winst gekomen, al hadden ze daar wel wat hulp van de slechten voor nodig.

Niet mijn beste ronde als spelleider, achteraf gezien had beter iemand anders kunnen leiden. Excuses voor de inconsequentie van verhalen en online komen, maar ik hoop dat jullie desondanks een leuke ronde hebben gehad!

Backslide

Backslide
Junior spammer

Neeee joh, waarom ben ik vergeten dat ik bellenman was? Ik voel me wel heel stom nu, ik ben die bijrol helemaal vergeten. Dat heeft ons best wel het spel gekost Sad Wat stom...

Edit: Dit had niks uitgemaakt, ik kwam er te laat achter dat Lukas slecht was en hij had de nieuwe stemming gewonnen..

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Het had nog een leuke twist gegeven aan het einde, maar je waarschijnlijk niet gered inderdaad.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Miejster vraagt Graafoto op in de 2e nacht? Hoezo vraagt hij Graafoto op? Hij is daar toch nog altijd gewoon wisselaar?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Probeert met graafoto te wisselen *
Miejster is wisselaar gebleven tot de nacht waarin lucas wolf werd
Heb het even aangepast voor de duidelijkheid :p

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ah oke, dacht al

oef, dan hebben de wolven toch nog gewonnen
Wel zot dat iedereen zo op mij meestemde de 2e dag, terwijl er maar 2 mensen wisten dat ik wolf was Sad

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

hahahahh een wolf die geen honger heeft goed bezig :p

akaLucas

akaLucas
Poging tot spammer

Ik had het inderdaad gewoon niet gezien dat ik een wolf geworden was (is moeilijker te zien op mijn gsm).
Ik bedoel uiteraard: 'Dit was een tactische zet om over te komen als onschuldige burger!'

Debby

Debby
Senior spammer

Pfff, wat een spelverloop.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum