Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

#85 Reizen door Australië

+6
Hank1705
Backslide
Tachondar
basserbas
graafoto
Natjuh89
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 5]

76#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië zo 14 jul 2013, 18:50

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hey jongens... had beloofd voor een verhAl maar is eat tussen gekomrn vandaag en morgen... dus kan geen verhaal doen... mijn spijt... het spel gaat gewoon door... hoor... maare kan wat laat reageren... mijn excuses

77#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië zo 14 jul 2013, 20:19

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

vergeet niet de stemmen iedereen dat nog meedoet! en ik stem maar op Miejster

78#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië zo 14 jul 2013, 20:33

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

mee op baserbas!

79#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië zo 14 jul 2013, 20:46

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Ik ga toch weer voor graafoto

80#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië zo 14 jul 2013, 20:57

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik ga mee met het idee om op Basserbas te stemmen. Lijkt me stilaan duidelijk wie die wolven zijn...

81#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië zo 14 jul 2013, 23:57

Debby

Debby
Senior spammer

Basserbas, als het nog mag.

82#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 15 jul 2013, 11:04

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

bassetbas was het slechte medium... de nachtrollen kunnen beginnen... tot 23.00 uur einde dag drie nacht 4 gaat in

83#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 15 jul 2013, 12:03

Miejster

Miejster
Senior spammer

Medium, das ook goed he. Dan de volgende keer een wolfje!

84#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 15 jul 2013, 16:09

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Hmm, monkey en Debby dan nog zeker?
Of Miejster speelt met onze voeten.

85#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 15 jul 2013, 17:29

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Natjuh89 schreef:Sorry ff geen verhaal komt morgen...
Debby komt te overlijden..
Zij was de Priester


U kunt stemmen tot 22.00 uur

euhh, Debby? Ik ben bang dat je deze hebt gemist:( 

86#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 15 jul 2013, 21:39

Miejster

Miejster
Senior spammer

graafoto schreef:Hmm, monkey en Debby dan nog zeker?
Of Miejster speelt met onze voeten.
3de nacht is gepasseerd, iedereen kan geconverteerd zijn he. Dus ook jij...

87#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 15 jul 2013, 21:51

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ooo, debby is dood, effe gemist.
Dus dan schiet enkel Monkey, den bever, miejster en ik over.
Monkey is zeker wolf, dan Miejster als 2e wolfje hé.

88#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 15 jul 2013, 23:02

Miejster

Miejster
Senior spammer

Je bent echt wel zeker van je stuk he...

89#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 15 jul 2013, 23:53

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

99,9% zeker

90#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 16 jul 2013, 19:04

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Hmmm, Natjuh is ons vergeten Sad



Laatst aangepast door graafoto op di 16 jul 2013, 20:45; in totaal 1 keer bewerkt

91#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 16 jul 2013, 19:06

Debby

Debby
Senior spammer

Uhm, die heb ik zelf ook gemist.

92#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 16 jul 2013, 19:25

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Och jeej ben ik een dag vergeten???? Volgens mij is het nog nacht... ik ga zo ff kijke op de pc....

93#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 16 jul 2013, 19:38

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

het is normale de einde van de nacht en Nu gaat normale de dag in Wink

94#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 16 jul 2013, 19:45

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Och jeej... Ik ben der niet bij met me kop.. Ik ben nu bezig met de verhalen en ga is ff goed kijken.. SORRY!!!

95#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 16 jul 2013, 20:11

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Okeej ik heb de verhalen klaar van alles
wat ik nu ga doen is dat ik de nachtrollen tot 22.00 ga geven. en dan vanaf 22.00 starten we weer met de dag. SORRY JONGENS!!! Alcohol geen goed plan Razz

Dus graaf als jij je stem nog even wilt ontvetten..!!!

ff terug in de tijd !!

Na de dood van Tachondar waren de mensen eigenlijk wel blij want er was een slechte er uit. We gaan nu terug naar het Hostel wat bij het strand is waar we heerlijk even gaan genieten van de zonsondergang en even een drankje. Morgen gaan we Verder naar Brisbane waar de rest van het avontuur verder gaat. De nacht gingen we rustig in en iedereen lag al lekker vroeg op bed. De volgende ochtend vertrokken we naar Brisbane.
Dit was ongeveer 2 uurtjes rijden waar Natjuh wat informatie vertelde over Brisbane.
Brisbane is de hoofstad van de staat van Queensland, Brisbane heeft ongeveer 1,6 miljoen inwoners. Vooral bij jonge toeristen is Brisbane heel geliefd vanwege de vele barren en uitgaansclub in de stad. Brisbane ging in 1824 als strafkolonie van start en is vernoemd naar Sir Thomas Brisbane. Toen Queensland in 1859 tot aparte deelstaat werk uitgeroepen werd Birsbane tot hoofdstad gekozen.
Voornamelijk loop je even door Brisbane. Wat deze stad ook leuk maakt is dat je midden in de stad een zwembad hebt met stranden. We gaan daar straks ook even kijken. Zodra we aankomen in Brisbane gaan we even rondwandelen. Maar voor de rest heb je niet zoveel te doen in Brisbane.

We gingen wandelen, en liepen door de straten van Brisbane. Iedereen moet goed opletten met het verkeer Helaas voor debby werd ze geschept door een auto en was op slag dood.. Haar Rol was Priester
Na het ongeval konden we helaas niks meer doen en hadden we geen zin meer om in Brisbane te gaan lopen en besloten om een toeristische route te gaan nemen Richting Noosa. Hier reden we voornamelijk langs de kust waar je de leuke strandjes tegen kwam.
Natjuh vertelde wat informatie over Noosa en wat er te doen is.
Noosa ligt 1,5 uur rijden van Brisbane en staat voornamelijk bekend om de mooie stranden en de nabijgelegen Noosa Nationaal park, Beboste heuvels en de Noosa River is een natuurlijk grens tussen het dorp, de heuvels en het Nationaal park. Noosa is opgedeeld in Noosa Heads, Noosaville, en Noosa Junction.
Nooa is het toeristische hart van het Noosa District met veel restaurant, en Hotels. De hoofdstraat is Hasting Street wat direct achter de kust ligt. Noosa is ook een van de bekensdste surfplek, voornamelijk van de kleine baaien. Een van de belangerijkste surfwedstrijden is het Noosa Festival of Surfing. Voornmelijk heeft Noosa nog meer Jaarlijkse evenementen.
Wat kun je doen in Noosa.
Heerlijk naar het strand gaan
Lekker wandelen in het Nationaal park waar je koala’s, dolfijnen en walvissen kunt gaan spotten.
De mooiste wandeling is de Costal Track wat we ook gaan doen. Na 1 dag te zijn in Noosa vertrekken we Nomads Fraser Island tours naar de grootste zandbank ter wereld, waar we met een 4x4 gaan rijden. Hier kunnen jullie lekker op het strand rijden en door het beboste gebied.
We gaan direct door naar het Nationaal park waar we gaan wandelen. We nemen de Costal Track en kunnen hele mooie foto’s maken.. We spotten Koala’s waardoor Basserbas voornamelijk de Koala vast pakt Maar daar is meneer de Koala niet van gediend en bijt Basserbas in de Hals, Het bloed spat er uit. Maar helaas is er geen bereik met de mobiele telefoon dus ze kunnen geen 112 bellen.
Helaas komt Basserbas aan zijn einde. Hij was het slecht Medium
Iedereen was blij dat er een slechte uit was. De volgende ochtend gingen we onderweg naar Fraser Island.

Cory Carlyon was onze gids, tevens speelde hij ook nog een aantal instrumenten die hij ook mee nam naar Fraser Island.
Fraser Island is het grootste zandeiland ter wereld. Het eiland is 122 km lang en 5 tot 25 km breed. Er heerst een tropisch klimaat en het landschap is zeer afwisselend. Mangrovebossen Tropische regenwouden Eucalyptusbomen en Duinlandschap. Je gaat er met een veerpont heend en deze vertrekken van Rainbow Beach of Hervey Bay. Wij vertrekken vanaf Rainbow Beach. De wegen zijn onverhard en we hebben het mulle zand. Alleen Auto’s met 4x4 kunnen er op. Het strand is voornamelijk de snelweg. We verblijven in het Plaatse Eurong, waar onze hostel is. We rijden op het strand waar 1 van de auto’s vast komt te zitten.

96#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 16 jul 2013, 20:51

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Lap, mijne auto is weer vastgereden in de modder.
Komt er van hé als Miejster met zijn pick up een vat water vervoerd en de kraan expres open zet.
Door deze laffe daad geef ik mijn stem aan Miejster.

Er zijn geen doden gevallen dus ik vermoed dat er een heks in het spel zit, het is nog 2 tegen 2 dus gebruik uw drankje verstandig.

97#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 16 jul 2013, 20:59

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Graafoto klom uit de auto en begon me graven.. Daarna klom hij weer in de Auto en de reis ging verder naar het hostel...
Einde van de NACHT !!! DE DAG BREEKT AAN!!! U KUNT WEER STEMMEN

98#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 16 jul 2013, 22:06

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Oei, was ik weer te snel?
Ik zal het nu gewoon laten staan, volgens mij is Miejster gewoon de geconverteerde wolf en Monkey de conversiewolf dan.
Bij gelijk spel weten we het zeker hé.

99#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 16 jul 2013, 22:07

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik zeg niks Smile

100#85 Reizen door Australië - Pagina 4 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 16 jul 2013, 22:58

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

ik stem op Graafoto

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum