Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Door het doolhof (43)

+10
Moustache
laura
Kauna
artishocking
Miejster
Debby
Hank1705
Doctor
Natjuh89
Tachondar
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 9]

1Door het doolhof (43) Empty Door het doolhof (43) zo 21 aug 2011, 16:41

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hier komt dus de eerste ronde die ik zal leiden.
Ik neem jullie mee door de doolhof van je leven en hoop er iets fijns van te maken ^^

2Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) zo 21 aug 2011, 16:42

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Surprised omg als we maar niet verdwalen :O

3Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) zo 21 aug 2011, 17:39

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

waaaaat??? niks met elfen?

4Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) zo 21 aug 2011, 17:57

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

sssssssssht, anders bedenkt ie zich nog :O

5Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) zo 21 aug 2011, 18:21

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ow ja, eeuh leuk een doolhof

6Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) zo 21 aug 2011, 20:06

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

nee, dat met die elfen dat ik 2 maanden geleden al es wilde doen, doe ik liever met
een nog groter publiek. Kzal eerst dit nu eens doen om te wennen om eens spelleider te zijn.
Goed? :p

7Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) zo 21 aug 2011, 20:12

Debby

Debby
Senior spammer

Ik hoopte al dat jij het ging doen.
Maar was meer benieuwd naar je fantasyverhalen.
Maar dat komt nog wel.
Verheug me nu op deze.

8Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) zo 21 aug 2011, 20:26

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

lol, sorry Debs

9Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) zo 21 aug 2011, 20:40

Miejster

Miejster
Senior spammer

Joepie, Lost in het doolhof! doet Kate mee? Razz

10Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) ma 22 aug 2011, 08:07

artishocking

artishocking
Junior spammer

`Laughing

Miejster/Gert Gefeliciteerd met je verjaardag Smile
Hier is je kadootje Smile

Door het doolhof (43) Evangelinelillykateonlo.th

11Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) ma 22 aug 2011, 08:09

Kauna

Kauna
Junior spammer

cheers Van harte Miejster! cheers

12Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) ma 22 aug 2011, 08:28

Debby

Debby
Senior spammer

Gertje,gefeliciteerd met je verjaardag.
Speciaal voor jou. Door het doolhof (43) 129977

Door het doolhof (43) Imagescak3awur
Door het doolhof (43) Imagescaz4ozd8
Door het doolhof (43) Voormiejster

13Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) ma 22 aug 2011, 09:51

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hmmmmmm, dank je allemaal. Waar mag ik haar afhalen? Door het doolhof (43) 129977

14Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) ma 22 aug 2011, 12:03

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Happy B-day Graafoto Wink

15Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) ma 22 aug 2011, 12:44

laura

laura
Spammer i.o.

gefeliciteerd!!!!

16Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) ma 22 aug 2011, 12:56

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Warmte. Leegte. Duisternis.

Wat is dit?

Meerdere malen ging die zin door het hoofd van anderen. Vragen die maar onbeantwoord bleven. Frustratie om een antwoord welde op.
Als een sneeuwvlaag waaide de verwarring op. Ze konden de gedachten van anderen horen. Allen waren ze één. Toch waren ze individueel.

Welkom...

Een onbekende stem. De sneeuwvlaag ging liggen en er heerste absolute stilte voor deze nieuweling.
De duisternis verdween. Een landschap werd onthuld in maanlicht. Rond hen waren enkel ondoordringbare rotsen die als een gevangenis dienden. De enige uitweg was
voor hen, een mistige gang tussen struiken. Verraderlijk en ongastvrij.
Maar noodzakelijk.
De menigte deed een stap naar voren.
Plots ontstond er een windhoos voor de ingang van de torenhoge struiken. Stop Opnieuw die onbekende stem.
Op de plaats van de windhoos zweefde een vaag figuur. Als een geest doorzichtig, maar toch massief. Zijn onderlichaam was die van een luipaard. Zelfs een identieke staart zwiepte opgetogen door de lucht. Hij droeg een groen vestje en een rode hoge hoed. De krankzinnigheid in zijn ogen won het van de scheve grijns.
De schimachtige persoon smeet zijn lange bruine haren in zijn nek en grijnsde nog valser. Ze konden de puntige gevijlde hoektanden onderscheiden van de rij
witte tanden en deinsden een stap terug.
Welkom! Van heinde en ver zijn jullie uitgenodigd aan mijn quest!
Een iemand waagde het naar voor te stappen.
'Quest? Daar heb ik helemaal niet voor getekend!'
Dat weet ik, Hans van de Hunnen. Jullie zijn allemaal geselecteerd door mij.
De vreemdeling bleef enkel via gedachtenspraak met hen contact leggen.
'En wie ben jij die ons zomaar durft op te roepen als je pionen?' zei een vrouw.
Beste Natjuh. Uw reputatie in uw land als boogschutster is befaamd. Wat hebt u te vrezen? Aan alle anderen! Door tijd en ruimte heb ik afgereisd om mijn keuzes te bepalen. Jullie zijn gekozen. Volg mij.
De, wat het ook was, we houden zijn naam op Vreemde, keerde zich om en stapte galant op een meter boven de grond de gang in. De beroemde strijders keken
elkaar aan en haalden de schouders op. Ze hadden allen al voor ergere dingen gestaan. Dit zouden ze samen kunnen doorstaan. Dat dachten ze nog.
In een rij liepen ze behoedzaam de gang door. De strijder vooraan, Moustache, had zichzelf opgeofferd als eerste te gaan. Hij behoorde tot de Gouden Horde van de Mongolen en was een groot gekend strijder. De rij sloot zich met Hank de Griekse held. Winnaar van de Olympische Spelen en getuige van de Trojaanse Oorlog onder bevel van Odysseus.
Plots zagen ze allen visioenen van anderen hun nachtmerries en ergste herinneringen. Een moeders ogen werden uitgebrand door een martelaar, terwijl haar dochter wenend toekeek. Een lang geleden vriend die bewusteloos in het water viel bij het spelen en verdronk. Een rennende jongen verdwaald in het bos met een groep everzwijnen op zijn hielen. Zusjes die werden verkracht.
Toen was alles weg.
'Wat was dat?' vroeg DrWho, de Keltische aanvoerder van troepen die de romeinen nooit te pakken hadden gekregen.
Een magisch gordijn. Dat was nog niets vergeleken bij wat jullie nog te wachten staat.
De Vreemde grijnsde opnieuw gemeen toen hij achter zich keek en de gedachte uitstuurde. Ze gingen al snel verder en kwamen aan een ronde opening met opsplitsingen. De Vreemde verdween en stuurde nog enkel de gedachte Succes. Ze stonden alleen en verloren in het mistige doolhof. De wind omhelsde hen en de herinneringen stonden nog vers in hun geheugen gegrift. Voor hen waren vier verschillende gangen. De duisternis lag als een deken rond hen.
Het avontuur zou beginnen.

17Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) ma 22 aug 2011, 13:05

Moustache

Moustache
Junior spammer

Shit, geen everzwijnen hiero. Wat moeten we nu eten? Dat groene spul dat uit de grond groeit zeker? Mijn paard trekt er nog de neus voor op.

oja, voor ons mongolen van de Gouden Horde is het iedere dag een verrassing waar we wakker worden, want onze paarden lopen door terwijl wij slapen. Dus we kijken nergens meer van op. Gewoon bogen gereed houden en schieten op alles wat beweegt.

18Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) ma 22 aug 2011, 16:41

laura

laura
Spammer i.o.

mag ik de bos/doolhof nimf zijn? Smile

19Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) ma 22 aug 2011, 16:56

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

leuk verhaaltje, de keltische krijger meldt zich.

btw gelukkige verjaardag gert

20Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) ma 22 aug 2011, 17:03

v8power

v8power
Spammer i.o.

spannend ben benieuwd wat we allemaal zullen tegen komen

geef het nu alvast even door woensdag 24augustus beperkt on line ivm onderhoud provider
dus ik ben dan niet inactief kom er gewoon niet op

21Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) ma 22 aug 2011, 17:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

v8power schreef:spannend ben benieuwd wat we allemaal zullen tegen komen

geef het nu alvast even door woensdag 24augustus beperkt on line ivm onderhoud provider
dus ik ben dan niet inactief kom er gewoon niet op

ok, bedankt om te melden

22Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) ma 22 aug 2011, 22:16

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ok, ik ben de jarige krijger! Leuk verhaaltje, ben benieuwd!

23Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) ma 22 aug 2011, 22:46

Moustache

Moustache
Junior spammer

Vandaag ben je een kadootjeskrijger, morgen een krijger die uitdeelt.....
Maar proficiat.

24Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) ma 22 aug 2011, 22:59

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Ik stel voor dat we opsplitsen,' zei Laura. Een krachtige vrouw uit de Gautenstam die onder vele namen door het leven ging. Ze was gekend
om het leven met de natuur en om haar vele gekende gifmethodes. Ze droeg verscheidene dolken, vast en zeker met een steek dodelijk en pijnlijk.
Iedereen ging liever alleen, zoals ze gewend waren in hun leven als strijder. Toch was het onvermijdelijk.
'Vier groepen van drie,' zei DrWho de Keltische aanvoerder.
Natjuh, DrWho en Hans gingen de meest linkse in. Hank, Moustache en V8power de meest rechtse. Laura, Miejsters, Graafoto en Kauna, Artishocking, Debby namen de overgebleven gangen.

DrWho liep de gang door, op de hielen bijgezeten door Natjuh en Hans. Hij wist dat ze samen moesten werken. Als aanvoerder in zijn eigen tijd, kon hij dit makkelijk winnen. Natjuh als boogschutter kon hem goed van pas komen, maar Hans leek als een Hun leek nogal vrij van geest.
Ze zagen voor hen een bocht naar links of nog een tweesprong enkele meters na de bocht. DrWho kneep zijn ogen dicht en dacht na.
'Links!' riep Hans toen er plots een donker wezen uit de tweesprong naar hen kwam.

V8power liep achter het tweetal voor haar. Praten deed ze niet vaak. Dat had haar zover in leven gehouden. Ze liet haar messen voor zich spreken. Haar geld verdiende ze als huurmoordenaar. Ondertussen ware ze enkel rechtdoor gegaan, niet een enkele bocht ingeslaan. Plots voelde ze achter haar iets aankomen. Ze keerde zich om en zag wespen ter grootte van een v0etbal op hen afkomen. Hun gezoem klonk luider en luider als naderend onheil. Honderden, duizenden kwamen dichter uit de duisternis. Hun scherpe angels blonken in het maanlicht.
Ze liep het tweetal voorbij, die verbaasd achter zich keken en haar snel volgden.

Miejsters snoof de lucht. Hij voelde het gras onder hen, en ook de struiken. Ze waren zo ineengevlochten en geplant, dat je er onmogelijk door kon komen.
'Sta je daar nog lang?' vroeg Graafoto.
'Ik ga langzaam maar doelbewust,' antwoorde de romeinse admiraal. Hij had tientallen steden met zijn vloot overvallen aan de kust voor het Romeinse rijk.
'En ik ga snel en trefzeker,' zei Graafoto als antwoord. Hij was een Indiër die de laatste strijdmachten van Alexander de Grote had bevochten en hem had
gedwongen terug te keren.
'Jongens, geen ruzie maken,' zei Laura. Ze stapte naar voren en plots trilde de grond. Scheuren klonken luid en ze zonken door de grond.
'Licht,' Graafoto nam een lampenpit die hij snel aanstak met tondeldoos. Ze waren drie meter ondergronds.
'Schijn het eens voor ons?'
Ze zagen een donkere aarden gang. Enkele wortels hadden zich tot hier beneden een weg gevochten.
'Niet eerlijk. Het doolhof gaat op meerdere niveaus. Het drietal ging voorwaarts.

'Nee, ik was de vrouw van een indianenhoofd van de Maya's. Ik had hem volledig in mijn macht, en andere mannen eveneens,' vertelde Kauna.
'Ik maak van mijn lichaam geen gebruik als lustobject als wapen,' beantwoorde Artishocking. Ze was getraind in de vechtkunsten zonder wapen. Ze kende alle zwakke plekjes van het lichaam en bewoog zeer snel en lenig.
Voor hen liep de zwijgzame Debby. Een zweep aan haar riem was vreemd als wapen, maar ze was gekozen dus moest ze er wel gevaarlijk mee zijn. Plots hing ze ondersteboven en de grond brak weg. Eronder lagen ijzeren pinnen.
'EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!' Debbys stem sneerde door de nacht.
De twee andere vrouwen snelden naar haar. Debby rolde haar zweep uit zodat een van de vrouwen een uiteinde kon nemen. het gat was enkele meters diep, dus als ze viel, zou ze tegen de rand komen. Artishocking ging een eindje terug, nam een verre aanloop, en liep zijdelings over de struiken naar de overkant. Twee meter verder bereikte ze de overkant.
Arti gooide een touw die ze altijd bij haar had naar Kauna die ze strak aanhielden. Debby maakte haar been van iets onzichtbaars los met een mes en greep het touw. Ze kroop naar de overkant, bezweet en trillend.
kauna nam ook een aanloop, sprong zover als ze kon en werd binnengehaald via het touw.
Alledrie zuchtten ze ventjes. 'Goed teamwork. Nu verder maar.'


De moordloze nacht gaat in en duurt tot morgenavond 22.00 uur



Laatst aangepast door Tachondar op di 23 aug 2011, 17:58; in totaal 1 keer bewerkt

25Door het doolhof (43) Empty Re: Door het doolhof (43) ma 22 aug 2011, 23:42

Kauna

Kauna
Junior spammer

Het begint goed spannend, leuk.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 9]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum