Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

#85 Reizen door Australië

+6
Hank1705
Backslide
Tachondar
basserbas
graafoto
Natjuh89
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 5]

26#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 15:25

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

NOu jah als de anderen het niet er vinden kan ik jullie er nog bij zettten:)Dan verleng ik hey gewoon een dag Razz hoe meer mensen hoe leuker toch?????

27#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 16:02

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Voor mij is het geen probleem.

Hoe komt de Kangoeroe aan zijn naam?

Vele jaren geleden ontdekten de Engelsen een mooi "eiland" en toen ze aan land kwamen geraakten ze aan de praat met de oorspronkelijke bevolking, de Aboriginals.
Samen gingen ze op ontdekkingstocht tot de Engelsen een raar dier tegen kwamen met een buidel die graag sprong.
De Engelsen verbaasd door deze fantastische ontdekking vroeg aan de plaatselijke bevolking hoe ze dit dier noemden, waarop de Aboriginal antwoorden Kan goe rou wat zoveel wilt zeggen als ik versta je niet.
Later als de Engelsen de taal van de Aboriginals machtig waren hebben ze de ware naam ontdekt maar de naam Kangoeroe was toen al verspreid over de wereld.

Walibi is de oorspronkelijke naam.

28#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 17:38

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Graaf dat wist ik niet hihi maare weet je wel dat er een verschil is tussen de kangaroe en walibi

29#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 19:40

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Tachondar, en das niet gebaseerd op terugstemmen Smile

30#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 20:35

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Zijn er mensen die er problemen mee hebben?????? Ik wacht tot 22 uur als er mensen het niet willen kunnen ze mij benaderen in pm...

31#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 20:41

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

waarom zou je verlengen?

32#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 20:56

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nou als iedereen het er mee eens is kan ik debby en miejsterer bij doen... maar moet dan wel ff verlengd worde zodat ze er dan in kunnen komen

33#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 21:24

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Ik heb er geen problemen Mee dat het Verlengt word. hoe meer spelers Hoe leuker Very Happy

34#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 21:29

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik ben nu met het verhaal bezig.. Dus als er niets voor 22.00 uur weet dan voeg ik ze er bij.. en wordt de dag verlengd tot morgen

35#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 21:52

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

okay, voeg ze maar toe dan
mijn stem blijft toch staan @ tach. Smile

36#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 22:01

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Okeej het is 22.00 uur ik verleng de dag!!! Miejster en Debby worden toegevoegd. Jullie kunnen je inleven in je rol en hebben de kans om tot morgen 21.00 te stemmen

Hier alvast een voorproefje van het verhaal Smile

Dag 1..
De Botanic Gardens ligt tussen het havengebied van Sydney en het centrale zakengebied. Het heeft veel verschillende tuinen met meer dan een miljoen exemplaren aan bomen, struiken en planten. Het is een heerlijk park waar je voornamelijk hardloper ziet. Als je naar het andere kant van het park loopt kan je heel mooi foto’s maken van het Opera House waar we straks heen gaan. Maar eerst kunnen we hier heerlijk vertoeven.. even lekker van het zon genieten waar we ook heerlijk even kunnen lunchen, want Backslide en Hank hebben samen de lunch klaargemaakt. Natjuh had een groot kleed meegenomen waar iedereen heerlijk op konden zitten.. Tijdens de lunch begon iedereen te vertellen over zijn of haar leven.. ( je mag hier je eigen ingeving op geven… ) Er stond een heerlijk briesje wat het daarom niet meer zo warm maakt hier in Sydney, je hebt een mooi uitzicht voor je het water en de groen van de natuur, terwijl je je omdraait dat je de hoge gebouwen van Sydney ziet. Voornamelijk zakenkantoren.

Nadat we heerlijk geluncht hebben en door de Botanic Garden hebben gelopen is het zover om richting The opera House te lopen, we hebben het al van een afstandje en op de foto. Waar Djali heel goed in is.. zo krijg je foto’s met dat je het Opera House vast houd, of het puntje van het dak aanraakt.. Na een stevige wandeling van 15 minuten kwamen we steeds dichter bij het Opera House waar je de mooie elementen van het gebouw ziet..
Het plan om Het Opera House aan de haven van Sydney te bouwen is onstaan in 1955 vanwege een internationale architectuurwedstrijd. Men zegt dat Jorn Utzen in een keer zonder meetlat of rekenmachine uit de hand heeft getekend. Het werd geopend in 1973 door Queen Elizabeth 2 14 jaar nadat de bouw was begonnen. Het Opera House heeft niet alleen een Opera zaal maar ook 3 concertzalen restaurants en bars.
Het dak wat voornamelijk opvalt bestaan uit 1.056.00 kleine tegeltjes ( ECHT KLEIN ) in wit en grijstinten die speciaal uit zweden zijn geïmporteerd. Tevens hebben ze deze kleine tegeltjes op een speciale wijze gelegd.
Nu is het dan even tijd voor een foto moment en dat jullie even mogen rondlopen.. Jullie kunnen er helemaal omheen lopen, en zo hebben jullie ook weer een mooi uitkijk op de Harbour Bridge waar we zo meteen naar toegaan waar ik nog een leuke verassing voor jullie allemaal heb… Als ik jullie met 15 minuten terug zie hier bij de trappen vind ik het prima in orde!

Btw wil jullie er op wijzen dat ik niet zo goed ben in verhalen schrijven Smile

37#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 23:00

Debby

Debby
Senior spammer

Mijn stem gaat naar Miejster

38#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 23:11

Miejster

Miejster
Senior spammer

En ik kies Debby

39#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië wo 10 jul 2013, 18:51

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mijn stem blijft dus ook gewoon staan.

40#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië wo 10 jul 2013, 20:27

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

mijn stem blijft op Hank ^^



Laatst aangepast door Tachondar op wo 10 jul 2013, 21:40; in totaal 1 keer bewerkt

41#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië wo 10 jul 2013, 20:39

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

geheel wederzijds tach #85 Reizen door Australië - Pagina 2 86336

42#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië wo 10 jul 2013, 21:11

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Okeej ik ga stemmen tellen en dan kom ik met het verhaaltje Smile

43#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië wo 10 jul 2013, 21:16

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

15 minten later

Bijna iedereen was er op  Den bever en Monkeylord nog niet terug… Waar kunnen ze toch nou weer zitten zei Natjuh…   Basserbas kwam aangelopen en riep, volgens mij zijn ze het operagebouw in gegaan maar ik zei nog jullie hebben maar 15 minuten.. Maar dat vonden ze genoeg. Natjuh haaste zich naar het operagebouw waar ze de bewaking zag 2 mensen naar buiten slepen. Ja het het waren Den bever en Monkeylord.. Beiden hadden ze een grijns op hun gezicht dat hebben we maar ook weer gedaan. Natjuh zegt wat hebben jullie gedaan.. ooo Zegt monkeylord ik heb een weddenschap gewonnen Den bever zei tegen mij dat ik  niet op het podia durfde te staan en dat heb ik wel gedaan… Natjuh begon te schateren van het lachen en zei streng. Dit moet niet weer gebeuren. Australie is best streng met de regels.!! Kom op we gaan naar de groep en richting de Harbour Bridge.
Onderweg naar de brug vertelde Natjuh wat geschiedenis over de brug wat ze ook over het Opera House had gedaan.
Sydney Harbour Bridge op 19 maart 1932 werd het geopend door Jack Lang Premier van New South Wales.  Ze hebben toen 6 jaar aan de bouw van de brug gewerkt. De brug was niet alleen gebouwd om naar het noordelijke regio van de stad te komen maar ook om werkverschaffing te bieden. De brug is van staal en bevat dan ook zes miljoen klinknagels die ze met de hand hebben geslagen.  Sterke kabels moeten er voor zorgen dat de brug niet uitzet tegen de hitte van de zon. Helaas is The Sydney Harbour Bridge niet het langste brug maar wel het hoogste boogbrug ter wereld.  De langste is Chaotiammenbrug in Tsjoenking in China.
Nu we aangekomen zijn bij de brug en het tegen de avond loopt heb ik een leuke verrassing voor jullie. Wij gaan in 3,5 uur over de brug heen lopen waar je een adembenemend uitzicht hebt over de stad en waar je mooie foto’s kan maken van de stad en de zonsondergang.

Toen we allemaal boven aan de brug waren schoot helaas de veiligheidsgordel van HANK kapot waardoor hij terplette viel op het wegdek van van Harbour Bridge..  Zo plat als een dubbeldje.. De anderen gingen verslagen terug naar het hostel...
Zijn rol was ZIENER  

Dit was het einde van dag 1. Nacht 2 gaat in !!!

44#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië wo 10 jul 2013, 21:21

Gast


Gast

oh :S dat is niet zo best dan....

45#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië wo 10 jul 2013, 21:41

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

safety voor alles zou ik zeggen...
de zieners hebben niet al te veel geluk de laatste rondes :/

46#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië wo 10 jul 2013, 21:53

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Oei, die zag ik niet aankomen Surprised(dubbelzinnig Mad)
Tach niet dubbelstemmen he? Je hebt nu twee keer een stem op mij vetgedrukt staan #85 Reizen door Australië - Pagina 2 86336
Het is te hopen dat Natjuh die niet allebei heeft geteld (A), zo ja: heb ik geluk gehad want dan mag ik er weer in denk ik Twisted Evil
Mocht het niet zo zijn: lees goed wat ik gepost heb tot dusver, verder is het aan jullie! Very Happy

47#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië wo 10 jul 2013, 22:33

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hank ik heb het niet fout... sorry!!

48#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië wo 10 jul 2013, 23:44

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

nee Hank, ik heb die pas in het vet gezet nadat de ziener al dood was, omdat die eigenlijk nog in het vet moest komen te staan voor de tweede stemming Wink

49#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 11 jul 2013, 09:29

Backslide

Backslide
Junior spammer

Noes! Weer de ziener Sad.. *sadpanda* komt helemaal goed hank, we winnen wel Surprised!

50#85 Reizen door Australië - Pagina 2 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 11 jul 2013, 15:59

Gast


Gast


Hank1705 schreef:Tachondar, en das niet gebaseerd op terugstemmen Smile

Hank1705 schreef:okay, voeg ze maar toe dan
mijn stem blijft toch staan @ tach. Smile

Hank1705 schreef:geheel wederzijds tach #85 Reizen door Australië - Pagina 2 86336

Probeerde onze exziener ons hier iets duidelijk te maken?
Ik heb mijn verdachte voor volgende stemming #85 Reizen door Australië - Pagina 2 829688 

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum