Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

#85 Reizen door Australië

+6
Hank1705
Backslide
Tachondar
basserbas
graafoto
Natjuh89
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

101#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië wo 17 jul 2013, 13:38

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik denk dat Monkey en Graaf de 2 wolven (of 2 slechte zijn). En dan kies ik uiteraard om een 2de stem op Graafoto uit te brengen.

102#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië wo 17 jul 2013, 18:08

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Miejster... graaf is niet slecht Sad

103#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië wo 17 jul 2013, 18:43

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Zoals ik voorspelde, 2 slechtjes tegen 2 goedjes.

104#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië wo 17 jul 2013, 22:16

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Er vallen geen doden... de nacht gaat weer in... verhaal komt straks....
De nachtrollen kunnen zich melden

105#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië wo 17 jul 2013, 22:54

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Als je een heks bent bevertje, miejster tip tip

106#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië wo 17 jul 2013, 23:56

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

We konden weer verder...we waren aangekomen in eurong... een plaatsje op fraser island watomringd is door hekken inverband met de wilde dingos die daar rondlopen op het eiland...

Miejster ging met de lunch bezig en nodigde iedereen na een half uur uit om aantafel te komen...

Na de lunch vertelde cory wat ze vandaag verder zouden gaan doen... ze ging naar lake mckanzie... dit meer staat voornamelijk bekend als heel helder water en verschillende kleurenblauw gewoon prachtig om te zien.... daar zitten we ongeveer een half uurtje en daarna gaan we door naar eli creek... dit is het schoonste water an het hele eiland.. je kunt dit opdrinken en is het is nog beter dan spa blauw... en heerlijk rijden op het strand

Aangekomen bij lake mckenzie konden we heerlijkeven gaan zwemmen.. corry had zijn snorkel en duikbril meegenomen zodat hij voor ons een schildpad kan gaan vangen... dit gebeurdebdan ook 10 min later... iedereen pakte het vast en ging er mee op de foto... na heerlijk gezwommenen een paar fotos gemaakt te hebben gingen we verder naar eli creek... onderweg daar heen kwamen wehet maheno wrak tegen waar wemorgen naar toe gaan en danvertel ik jullie daar meer informatie over...

Eli creek het schoonste water de wereld zeggen ze ook wel... dit water is zo schoon dat het nog beter is dan spa blauw... en vul dan ook goed je fles we gingen naar het begin toe waar we eerst ff10 min moeste gaan wandelen... daarna gidngen we het ijskoude water in... om weer terug te gaan naar de auto... het was een geslaagde dag en we gingen terug naar het hostel waar wayne al met het avondeten bezig is... tegen10 uur in de avond gingen we naar het strand waar we een kampvuur maakte en muziek maakten... ondertussen keken we naar de sterren en zagen de maan opkomen ook wel een moonrise gemoemd... heel spectaculair... duizenden sterren aan de hemel en cory vertelde waar het zuiderkruis zit en wees het aan... uiteindelijk keerde iedereen terug naar de kamers... en vielen ze in een dikke slaap...

Einde van de dag de nacht gaat in

107#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 18 jul 2013, 08:13

Miejster

Miejster
Senior spammer

Bevertje, let goed op wat je gaat doen! Je mag wel zeker zijn dat Graaf goed was, maar als hij nu de geconverteerde is en je vermoord mij...
Ik kan je alleszins zeggen in alle eerlijkheid dat ik NIET geconverteerd bent, dat zal je na de ronde ook wel te zien krijgen!

108#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 18 jul 2013, 12:48

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik ben niet geconverteerd, slecht geworden.
Ik heb nog steeds dezelfde rol waarmee ik begonnen ben, alleen jammer dat ik er niet veel mee kan doen in de huidige situatie.
Ik weet dat ik in de wolfjes hun nek zit te ademen dus dat ze mij al proberen vermoorden hebben dus ik moet gered zijn.
Miejster en Monkeylord zijn slecht, dat weet ik nu 100% zeker.
Ik vraag mij enkel af of we nog kunnen winnen ???

109#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 18 jul 2013, 19:05

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

ik heb een gokje gewaagd... maar ik denk dat het hoe dan ook verloren is voor de burgers indien er nog 2 wolven over zijn?

110#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 18 jul 2013, 21:47

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

je weet het niet, het spel is pas afgelopen als er een einde aan gemaakt is
wie weet- je weet maar nooit- vergeet iemand een dag te stemmen waardoor er een meerderheid of minderheid kan ontstaan (bijvoorbeeld)

er is veel mogelijk Razz

111#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 18 jul 2013, 22:27

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Het was geslaagde op fraser island.. ze hebben alles weer gezien...

De wolven aten graafoto die nam monkeylord mee zijn graf in...
Den bever gooit zijn doodsrdrankje over miejster heen...

De burgers winnen... met den bever de heks

Miejster was de welp en monkeylordeen gewone burger( schaapswolf)
Miejster goktegoeddat hank de ziener was

Gefeliciteerd burgers

112#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 18 jul 2013, 22:56

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

ahahahahahahaha

Den bever kraait victorie!

113#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 18 jul 2013, 23:14

Miejster

Miejster
Senior spammer

Proficiat burgers! Ik voelde de bui al hangen, maar mijn afleiding heeft niet gewerkt...

114#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 18 jul 2013, 23:31

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Welp, ik dacht al dat er iets aan de hand was aangezien Monkey op u stemde 2 dagen terug.
Maar door je tekst dat je blij was dat er een slechte dood was had ik een voorgevoel dat er iets niet klopte en je ging veel te goed mee in mijn Debby theory.
Monkey had ik al veel langer door, mijn schotgun staat al heel lang op hem gericht.
Goed gespeeld Bevertje, het was een nek aan nek race op het einde.

115#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië vr 19 jul 2013, 19:57

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hoe heb ik dood kunnen gaan met die ogenschijnlijke gelijke stemming? (!)

speluitleg schreef:Welp:
De welp is een wolf in wording. bij aanvang van het spel is hij nog klein en weet niet wie de andere wolven zijn.
In de vijfde nacht zal de welp uitgroeien tot een volwassen wolf en krijgt hij toegang tot het weerwolvenboard.
Wanneer de weerwolven de welp aanduiden als slachtoffer in de vijfde nacht zal hij niet vermoord worden (in eerdere nachten wel).
Omdat de welp nog onvolgroeid is, kan hij niemand vermoorden tenzij deze persoon hem erg vertrouwt en/of de welp hem erg goed kent. Dit wil zeggen, als de welp de rol van een speler kent kan hij deze vermoorden. De welp kan dit tot driemaal toe doen en enkel in de eerste drie nachten. De welp kan ook slechtjes vermoorden (indien hij bvb gekoppeld is).
Dit geldt niet wanneer een rol algemeen bekend wordt doordat deze gebruikt is. (beul, priester, ketter, ooggetuige, mede-adellijken (zelf of via geliefde))
De welp kent de weerwolven niet voor de vijfde nacht.
Zolang de welp niet transformeert gaat hij niet dood door priesterwater.
Wanneer de welp iemand vermoordt moet hij de spelleider pm'en en de rol van dit personage doorgeven. Wanneer de rol fout is zal de moord mislukken (dit telt als 1 van de 3) en krijgt het slachtoffer te weten dat de welp hem probeerde te vermoorden (hij krijgt niet te horen wie de welp is).
De welp kan maximum twee spelers per nacht vermoorden en maximum drie spelers per spel. Hij kan enkel in de eerste drie nachten een moord plegen.
Tijd van actie: nacht

Als het de nacht erop was gebeurd hoor je mij niets zeggen, maar mijn dood werd nu geplaatst op de dag zelf..Wink 

In ieder geval mooi afgemaakt burgers ^^
(En bedankt voor het lijden Natjuh Very Happy )

116#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië za 20 jul 2013, 00:34

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ok... hank ik heb miejster later in het spel gezet... toen zei ik tegen hem dst hijvoor deze keer een naam en een rolkon geven.... normaal gesproken...... raad je het bijna niet... behalve miejster... die hadhet goed.... dus jah vandaar....

117#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië za 20 jul 2013, 22:47

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Haha oké, vandaar! Was nogal verwarrend voor mij dat het overdag gebeurde terwijl dat met mijn informatie alleen kon gebeuren met een tweede leugenwolf, want die 'eerste' die stemde al op mij Razz

Je had wel wat andere dingen aan je hoofd schreef je al en dat was ook wel een beetje te merken.. is alles wel ok?

118#85 Reizen door Australië - Pagina 5 Empty Re: #85 Reizen door Australië zo 21 jul 2013, 14:25

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hank jah hoor alles is ok.... gewoon wat stress... maar sla me der wel door heen hahaha... en met de dagen inde war... krijg jehe als je alcohol nuttigt hahahaha

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum