Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 93: Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd.

+8
Hank1705
Miejster
Doctor
Backslide
Mattio
Tachondar
graafoto
stefan003
12 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 5]

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Welkom in de Tardis, dames en heren.

Ik laat voor het eerst het publiek binnen in de Tardis. Ik heb er eigenlijk geen idee van hoe jullie van mijn bestaan af weten of zelfs hoe jullie weten wat een Tardis is. Als jullie hoe dan ook weten wat een de Tardis is. Ik kan het jullie uitleggen, maar dat wil ik niet.

Hey Djali, aangenaam om je weer te zien. Hoe bedoel je hoe bedoel ik weer, ik heb je toch jaren geleden al eens gezien...

Voor de mensen die me nog niet kennen. Ik ben de Dokter, gewoon de dokter. Je weet wel de dokter, hij rent van hier naar daar. Red de wereld, doet gek, draagt een fez of een lange sjaal. Hmmm, mss moet ik weer een vlinderdas dragen. Vlinderdassen zijn cool. Ik vraag me af of ik die rode nog ergens heb liggen.


eeeeuh oh sorry, ik ben weer afgeleid. Ik ga jullie voor een korte tijd rond leiden door tijd en ruimte in mijn Tardis. Kom maar naar binnen. Schrik alsjeblieft niet, hij is van binnen veel groter. Hup Tachondar geen schrik, er is meer als genoeg plaats.

Mattio, ik waarschuw nu al. Als je verloren geraakt in de gangen van de Tardis, dan vind ik je waarschijnlijk nooit meer terug. Want wel ik ken misschien nog maar 12,4568416876546765116873% van de geheimen van dit schip.

Hank, blijf daar van af als je je wenkbrauwen nog wil behouden. Hoewel ik bedenk me net. Heb je ze echt nodig, buiten dan om zweet uit je ogen te houden. Het heeft toch niet zo een esthetische waarde of wel? Hoe zou je er zonder uit zien. Dat lijkt me wel een leuk experiment.

Als iedereen in gestapt is dan gaan we vertrekken. Er liggen zakken naast de lamp als er mensen zich wat misselijk voelen. We gaan vertrekken  en onze eerste stop is speciaal. Hou jullie vast mensen, we gaan naar het einde van de wereld.



nota aan mensen die nog nooit Doctor Who hebben gekeken. Ik raad jullie aan om naar één aflevering te kijken. Ik raad jullie aan om aflevering 10 van seizoen 3 te kijken. Dat is een leuke stand alone aflevering. Je moet geen kennis van de serie hebben voor die aflevering en als je die aflevering leuk vind, dan vind je de serie heel leuk. Vind je het niets, dan is de serie ook niets voor jou. Maar kijk de aflevering zeker, dan begrijp je de sfeer van deze ronde.


De moordloze nacht eindigt morgen om 22.00

Ik zeg niet welke rollen er in zitten. Er zijn wel maar een paar slechten. Veel plezier en hopelijk vallen mijn verhaaltjes mee.

Backslide
Debby
Djali
Graafoto
Hank
Koenbus
Mattio
Miejster
Tachondar



Laatst aangepast door DrWho op di 05 dec 2017, 17:56; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : Lijst van spelers geupdate)

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Gaaf, lekker chaotisch precies zoals de Doctor ons welkom zou heten! :-D

Nu niemand zijn/haar rol nog weet, is het nog veilig om te zeggen: succes iedereen!

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

iedereen succes!

tjah ik zal dan toch echt maar die stand-alone eens moeten kijken :p

Koenbus


Beginnend spammer

Same, wel eens een aflevering meegekeken maar nooit de serie gevolgd.

Succes

Djali

Djali
Spammer i.o.

Dag allemaal! Mijn naam is Djalek, Djali voor vrienden. Laat je niet afschrikken door mijn weerbarstige uiterlijk, het is zoals ze zeggen: ruwe bolster, blanke pit. Ik ben op mijn 95e van huis weg gelopen. Klassiek Romeo en Julia-verhaal, je kent het wel. Dalekmeisje ontmoet cyberman. Dalekmeisje wordt verliefd op cyberman en hij op haar. Dalekfamilie keurt relatie af en smelt cyberman om in koektrommel.
Nou, toen ben ik er dus vandoor gegaan en sindsdien zwerf ik rond, altijd op zoek naar nieuwe vrienden en avontuur! Dokter bedankt voor je gastvrijheid! Heb je ook wat motorolie voor me? Liefst met een stevige scheut whiskey erdoor?

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Eeeeuhm ik olie het liefst de scharnieren van een dalek niet. Ik zou het ook niet drinken als ik jou was. Tentakelmonster en whiskey gaan niet goed samen.
Ik moet de volgende keer gaan dalek binnen laten. Goede daleks bestaan niet. Ooh wacht wat zei Rose al weer en Clara... Ik mag niet oordelen. Niet iedereen is slecht.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Cool, Djalek zit al aan de derde fles whisky en begint te raaskallen... Snel een kijkje nemen binnen, waar is de bar?

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Die liggen onder de watjemenou's, blijf wel weg van de Pangalactic Gargle Blasters. Je mag er eigenlijk wel eentje op, maar drink er zeker niet meer als 2. Behalve als je een 30ton mega olifant bent met pneumonia.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Asjemenou... onder de watjmenou's? Ja, die PGB wil ik wel eens proeven dan, living on the edge :-)

Djali

Djali
Spammer i.o.

Plangalactic glargle basters? Klinkt als mijn drankje, kom daar door! drunken

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Geweldig!! Ronde 93: Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd.  17387 Ronde 93: Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd.  17387 Ronde 93: Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd.  17387

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ja hoor, de enige manier waarop ik dat kan beschrijven is dat het voelt alsof iemand je hersenen indeukt met een goude staaf waar een citroenschijfje rond gewikkeld is. Gewoonweg fantastisch of dat is toch wat Zaphod zegt.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik heb geen idee van wat er allemaal gezegd wordt :p

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Net op tijd terug om alles goed door te lezen.
Ik stem op Miejster voor Burgemeester

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik heb nog helemaal niet gepost sinds de start van de ronde, maar ergens komt dat ook wel goed overeen met mijn gevoel; ik ben met stomheid geslagen van wat zich hierbinnen allemaal bevindt.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Burgemeester? Is er een burgemeester in de Tardis?

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Welkom in het jaar 5.5/appel/26. We zijn nu 5 miljard jaar in de toekomst. We zijn aangekomen op Platform One. Hier wordt de aarde gecontroleerd door het historische trust. Door de constante expansie van de zon gaat de aarde eindelijk vernietigd worden. Dus geven ze een gigantisch feest. Geen zorgen de aardbol is als miljoenen jaren geleden verlaten geweest. Eerste door de muizen, dan de dolfijnen en na de honden en de badeendjes vertrokken eindelijk de mensen. De planeet onder ons nu is volledig verlaten. Ik denk dat zelfs Gaia een miljard jaar geleden vertrokken is. Ze woont nu op Alpha Centauri.


Geniet van het feestje, staar niemand te fel aan en geen zorgen door het psychologische veld van de TARDIS gaan jullie iedereen begrijpen en iedereen jullie. Ik laat jullie nu uit, ik moet een paar taakjes uitvoeren. Dus braaf zijn, zeker jij Graafoto.

O en je gaat waarschijnlijk ook Cassandra zien, de laatste mens.

We komen terug samen om 22.00 morgen .

eind van de moordloze nacht. De dag duurt tot morgen 22.00

Djali

Djali
Spammer i.o.

‘MOISTURIZE ME!’

Ha, daar zul je Cassandra hebben.
Wauw spectaculair uitzicht vanaf hier! Kan iemand me wat geld lenen? Ik wil graag een souvenir badeendje kopen..

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ok, ik heb nog nooit een aflevering gezien van Dr Who, dus ik ga eerst een paar afleveringen bekijken voor ik verder beslissingen maak.
Trouwens ik ben altijd braaf... of toch bijna altijd...


Ok
Je hebt gelijk.
.
.
.
Eigenlijk nooit Twisted Evil

Backslide

Backslide
Junior spammer

Het ziet er zo fantastisch uit, wat een uitzicht! Ben trouwens zeer benieuwd waar alle andere rassen vandaan komen, kan iemand mij bijvoorbeeld vertellen waar die mechanische spinnetjes vandaan komen? Heb er een paar zien rondlopen, maar ze blijken nogal schuw.

Debby

Debby
Senior spammer

Tachondar schreef:Ik heb geen idee van wat er allemaal gezegd wordt :p

Ik ook niet Shocked

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Hmm vreemd die spinnen, ik denk dat ze komen van de cadeau's van de Meme. Oh Debby pas op voor die zonnefilters.


Vergeet niet te stemmen

Miejster

Miejster
Senior spammer

Zal ik maar beginnen (om geen kanarie te behalen als ik het straks vergeet) met een eerste naam te zetten. Ik kan nog niet veel info doorgeven, want ik weet nog niet veel. Daarom gewoon een random stem op de eerste deelnemer alfabetisch : Backslide

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Wat een geweldig uitzicht, dit belooft een fijne trip te worden!

Ik weet niet of we stemmen voor burgemeester of om te lynchen, mijn stem gaat in elk geval naar Djalek, vanwege de mooie woordspeling.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Wat een eer toch weer om de eerste stem binnen te mogen halen!

Miejster, ben jij nou meteen op zoek naar de bar? Ik weet niet of je uit bent op een herhaling van de vorige ronde, maar dat is zeker een goed begin!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 5]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum