Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

#85 Reizen door Australië

+6
Hank1705
Backslide
Tachondar
basserbas
graafoto
Natjuh89
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 5]

51#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 11 jul 2013, 17:21

Debby

Debby
Senior spammer

Wow, dat begint alweer slecht.

52#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 11 jul 2013, 17:38

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Tachondar schreef:nee Hank, ik heb die pas in het vet gezet nadat de ziener al dood was, omdat die eigenlijk nog in het vet moest komen te staan voor de tweede stemming Wink

er was geen tweede stemming, de eerste stemming werd verlengd:P 
of wou je dat er een x aantal kanaries worden uitgebracht wegens niet stemmen?Rolling Eyes 

53#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 11 jul 2013, 21:34

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik dacht dat we moesten herstemmen nadat ze een verhaaltje had gepost, mijn fout dan

@ Dorien, Hank stemde enkel op mij omdat ik op hem stemde...

54#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 11 jul 2013, 22:09

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Iedereen was aangeslagen na de dood van Hank.. Helaas kunnen we er niks aan veranderen… en we praten er nog even over in het hostel. De nacht gaat aanbreken en we maken ons klaar voor de nacht.

De volgende ochtend worden we wakker en maken we ons klaar om te vertrekken naar de Darling Harbour waar we heerlijk even kunnen rondlopen, en voornamelijk ook leuke bootjes kunnen gaan bekijken.

Darling Harbour : Is een uitgaanswijk in Sydney die als een hoefijzer om de haven is heen gelegd. Hier kan je voornamelijk veel restaurantjes vinden en heerlijk langs de haven lopen. Ook vind je hier het Hard Rock Cafe.
Jullie krijgen hier wat vrije tijd en jullie kunnen zelf bedenken waar jullie naar toe gaan..

Sydney Aquarium
Sydney Wildlife Center
Australian National Maritime Museum..
Jullie krijgen hier 3,5 uur de tijd voor…

Na de 3,5 uur vrije tijd hebben we ons allemaal weer verzameld waar we heerlijk even gaan eten bij 1`van de restaurants.. Iedereen mag zijn eigen invulling geven over de 3,5 uur vrije tijd…
Na de lunch gaan we verder naar Sydney Tower waar we de halve dag mee bezig zijn.. We gaan heerlijk wandelen want het is prachtig weer..
Sydney Tower : is het hoogste constructie van Sydney en tevens heel Australië. De toren steekt 309 meter boven het zakencentrum van Sydney uit. Wij gaan naar de uitkijk gallerij die op 250 meter hoogte zit. Hier heb je een geweldig uitzicht over de stad en gaan we onze laatste avond te gemoet.. Want Vannacht gaan we onderweg naar Byron Bay.. Dat is ongeveer 8 uur rijden vandaar dat we de nachtbus nemen zodat je wakker wordt in een andere omgeving!!!
Na het avondmaal pakken we allemaal onze spullen en vertrekken we richting de bus.. Nadat iedereen in de bus gaat gingen we de nacht in.. en vertrokken we richting Byron Bay!!
Na een tussenstop van 4,5 uur in de middel of nowhere.. nemen we even een tussenstop waar we even de benen kunnen strekken..
Backslide loopt naar de bosjes want hij hoort iets.. Helaas voor hem word hij gebeten door een bruine slang en is op een slag dood.. Helaas voor zijn geliefde die tot over haar oren verliefd is pleegt ze zelfmoord.!!

Backslide was Cupido en Djali was de Beul!!
Einde van Nacht 2.. Begin van dag 2 U mag weer gaan stemmen!!! tot 22.00 uur

55#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 11 jul 2013, 22:31

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Tachondar schreef:ik dacht dat we moesten herstemmen nadat ze een verhaaltje had gepost, mijn fout dan

@ Dorien, Hank stemde enkel op mij omdat ik op hem stemde...
beter lezen tach (en dat slaat eigenlijk zowel op het eerste als het tweede :3 )

56#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 11 jul 2013, 23:33

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tachondar de reden is duidelijk lijkt mij.

57#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië do 11 jul 2013, 23:34

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Debby

58#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië vr 12 jul 2013, 00:18

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

graafoto schreef:Tachondar de reden is duidelijk lijkt mij.

hoezo dat? Hank stemde enkel random op mij en ik heb toen teruggestemd op hem...
dat Dorien nu jammer genoeg ook sterft is toeval; Dat kan stom klinken nadat ze met de vinger naar mij wees, maar het is nu eenmaal zo; Toeval kan nog altijd voorkomen en ik zweer echt dat het hier toeval was. Ik heb niets met deze doden te maken. Ik betreur ze ten zeerste en sterker nog, al bleef ik graag wat buiten hen aandacht, ik heb een unieke rol om de wolven een goede klap terug te dienen...

59#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië vr 12 jul 2013, 07:30

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

--jij stemde eerst, toen stemde ik, toen stemde jij weer--

Rip Djali en Backslide, gaat de verkeerde kant op :/

60#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië vr 12 jul 2013, 08:53

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Tachondar. Ben benieuwd.

61#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië vr 12 jul 2013, 11:59

Gast


Gast

Nou dat gaat lekker afgelopen rondes, dood dood dood dood dood dood wat hebben mensen tegen mij Sad
En tach, er staat specifiek dat hank niet terug stemde op jou. Of hij daar nou mee bedoelde dat jij slecht bent of niet, als argument gebruiken dat hij op je terug stemt, gaat niet helemaal op dan ^^.

Kom op backiepackieslidypidy van me, wij zoeken een wolkje uit en gaan gezellig toe zitten kijken hoe de burgers al die wolven te grazen gaan nemen.

62#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië vr 12 jul 2013, 12:34

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:--jij stemde eerst, toen stemde ik, toen stemde jij weer--

Rip Djali en Backslide, gaat de verkeerde kant op :/

jij had al eerder laten weten dat je op mij ging stemmen... --'

63#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië vr 12 jul 2013, 13:57

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Tach

64#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië vr 12 jul 2013, 17:21

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik word hier nu wel enorm door geholpen maar is het niet de regel dat je geen tips meer geeft als je dood bent?

Vind het een beetje zielig voor Tach nu Sad

65#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië vr 12 jul 2013, 18:52

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Sad

dan ga ik maar mee op Debby om mezelf proberen te redden *zucht*

66#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië vr 12 jul 2013, 21:43

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

nou ik veranderd mijn stem op Tachondar omdat iedereen zo zeker is dat hij een wolf is

67#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië vr 12 jul 2013, 21:47

Debby

Debby
Senior spammer

Dan ga ik ook maar voor Tachondar

68#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië vr 12 jul 2013, 21:52

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Verhaal komt later... ben op visite... sorry jongens

69#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië vr 12 jul 2013, 22:00

Miejster

Miejster
Senior spammer

Tachondar net op tijd...

70#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië vr 12 jul 2013, 23:53

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Na wat verslagenheid ging de bus weer verder richting Byron Bay en iedereen sliep weer verder..
De volgende ochtend waren ze vroeg in de ochtend aangekomen in Byron bay waar Natjuh nog wat informatie vertelde over het dorp..

Byron bay was een dorpje wat op het meest oostelijke punt van Australie ligt. Byron bay ligt ongeveer 759 km van Sydney af en 140 km van Brisbane.. Byron bay heeft een mooi light house waar we straks ook nog even gaan kijken.
Byron bay beschikt over mooie stranden waar je heerlijk langs kunt lopen en zonnebaden. Ook is deze plek heel populair om te gaan surfen.. Het gebied staat ook bekend om de dieren die er voorkomen waar ook boottrips gaan om walvissen te gaan bekijken.. Helaas zijn we net te laat voor het walvisseizoen, maar we hebben wel een grote kans om dolfijnen in het wild te gaan zien.

Voor de liefhebbers is het ook heel mooi om te gaan duiken in Byron bay of te gaan snorken want er komen verschillende waterstromen samen en maakt het dus weer zeer populair. Voornamelijk kom je hier mensen tegen die weer terug zijn in de tijd van de hippies… Daarom ligt er in de buurt van Byron bay ook een dorpje Nimbin wat echt een hippiedorpje is waar we ook naar toe gaan.. Alleen pas op met de koekjes die je daar eet… Dat zijn geen normale koekjes meer..

Allereerst gaan we naar The Lighthouse waar je een prachtig uitzicht over Byron bay heeft en daarna vertrekken we verder naar het Nationaal park waar we watervallen kunnen gaan bekijken als alles goed gaat. Daarna vertrekken we verder naar Nimbin en aan het eind van de middag hopen we terug te zijn in Byron Bay waar je nog even heerlijk naar het strand kunt gaan of leuk bij alle winkelktjes kunt gaan kijken. We verblijven in een Nomads Hostel Arts Factory en hebben onze eigen cottage daar.

We zijn inmiddels aangekomen bij een wit vuurtoren. Dit is de Cape Byron Lighthouse.
Deze is spierwit van kleur en zeker ook heel mooi om op de foto te zetten als de lucht mooi blauw gekleurd is.

Het is 23 meter hoog en de start van de bouw is begonnen in het jaar 1900.
30 november 1901 was de bouw klaar van de vuurtoren.

Na dat iedereen verschillende foto’s hadden gemaakt gingen we onderweg naar het Nationaal park vlakbij Nimbin.. Waar we naar de watervallen konden gaan kijken..
De bus ging onderweg en volgde de borden.. Uiteindelijk in het nationaal park aangekomen zageen we wilde kakatoes en papagaaien vliegen een een bordje met 7 km nog naar de watervallen.. Na 7 km gereden te hebben kwamen we een ander bordje tegen met watervallen de andere kant op 5 km. Dus de bus gedraaid en weer 5 km terug.. Maar helaas geen watervallen.. Na wat rond te hebben gereden en het hele Nationaal park te hebben gehad, nog steeds geen waterval gevonden. Uiteindelijk besloot Natjuh om maar door te gaan rijden naar Nimbin ( Uiteindelijk is dit waargebeurd haha alleen de volgorde is iets anders stom Nationaal park )

We moesten nog een klein halfuurtje rijden naar Nimbin dus stopten we onderweg even bij een tankstation zodat iedereen even naar het toilet kon en even de benen strekken..
Dus bus heeft getankt en naar 30 minuten waren we weer onderweg.
Natjuh vertelde nog even wat informatie over Nimbin
Nimbin is een klein rustig dorpje met ongeveer 321 inwoners. Ook word Nimbin wel het hippy paradijs genoemd. Er werdt een Aquarius Festival georganiseerd en zorgde voor een toestroom van studenten, hippies, en andere feestgangers. Tevens trok het ook de aandacvht van de politie omdat veel hippies voornamelijk veel marihuana gebruiken. Vele festivalgangers zijn er blijven hangen en er werden verschillende soorten leefgroepen bij elkaar gekomen.
Omdat het illegaal is om cannabis te verbouwen of te verkopen in New South Wales werden er 3 activiteien toegepast. Het verbouwen van de cannabisplant wordt min of meer gedoogd en veelvuldig en en openlijk verkocht en gebruikt op straat. Om te stimuleren dat het verbod op canabis in Australie werd opgeheven organiseert nimbin jaarlijk het Mardi Grass festival.
Daarom kijk uit met de koekjes die je koopt.!!! Je kan er 5 kopen waarvan je elke keer maar 1 koekje mag van eten per dag.
Aangekomen in Nimbin ging iedereen even rondlopen.. Het is voornamelijk 1 lange straat wat heel kleurrijk en hippie achtig is ingedeeld. Jullie krijgen hier van mij een uur de tijd om het te gaan bekijken.. daar heb je lang genoeg aan…
Tachondar kwam naar Natjuh toegerend en vertelde dat hij heel goedkoop koekjes had gekocht en besloot om ze te gaan eten. Natjuh waarschuwde hem nog dat hij maar 1 koekje kon nemen op een dag.. Maar Tacondar was te gretig en at ze alle 5 op.. Uiteindelijk begon hij te hallicuneren en zag alle kleuren van de regenboog veranderen en ronddraaien.. Nadat hij op de grond was gaan liggen om te kijken hoe mooi de lucht verkleurde begonnen er steeds meer haren bij hem te groeien.. Uiteindelijk veranderde hij in een weerwolf, en overleed hij aan een overdosis van de heerlijke koekjes die hij had gehad.

Tachondar was de leugenwolf! einde van dag 2 we gaan nu nacht 3 in.. De mensen met de nachtrol kunnen zich bij mij melden!!! U heeft tot 22.00

71#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië za 13 jul 2013, 00:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ok, ik was dan wel een wolf, maar had echt neits met de dood van de ziener of dorien te maken!

72#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië za 13 jul 2013, 07:59

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Dood gaan aan hallucinerende koekjes! Nou, die wint zeker de originaliteitsprijs. Very Happy

73#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië za 13 jul 2013, 10:15

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik ben blij dat er een wolfje uit is maar de mannier waarop vind ik er een beetje over.
Dus bij deze sorry tach.

74#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië za 13 jul 2013, 23:14

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sorry ff geen verhaal komt morgen...
Debby komt te overlijden..
Zij was de Priester


U kunt stemmen tot 22.00 uur

75#85 Reizen door Australië - Pagina 3 Empty Re: #85 Reizen door Australië zo 14 jul 2013, 15:20

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Volgens mij zijn er nog 2 wolfjes, en ik heb een vermoeden wie.
Ik stem op Baserbas.
Reden, een beginneling word nogal veel in het wolvenblok gedropt omdat die daar steun kan krijgen van de ervaren spelers.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum