Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #13 - Alice in Wolvenland

+13
artishocking
Mattio
Miejster
karina
Sedative Svardskampe
Тхенекаъ
roger_ke
howlin graveyard
Telemachus (killer)
graafoto
Debby
morkreb
δόριεν
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 15]

51Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 18:41

Julie

Julie
Aankomend spammer

killerboth schreef:eej probeer ik mijzelf eens slim voor te doen (stt heb daar wel uuuuren over zitten denken e xD don't tell anyone xD) en dan probeer je mij daarom eruit te spelen Sad
next time it will be a very stupid reason k? Razz

Tjah, denken wordt niet altijd beloond he Wink Niets persoonlijks (A)



Laatst aangepast door Julie op zo 12 sep 2010, 18:41; in totaal 1 keer bewerkt

52Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 18:41

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Stille hint voor killerboth:
(gebruikt dit! Very Happy)
Ik kan soms nogal goed uitleggen, zo goed dat niemand het meer begrijpt, zelfs ik niet, die het zou moeten begrijpen aangezien ik het uitleg, maar als ik het niet uitleg aan mezelf, kan ik het moeilijk uitleggen aangezien ik het niet aan mezelf uitgelegd heb, waardoor ik het uitleg ondanks het feit dat ik het niet begrijp, dus de ander begrijpt ook niets van mijn uitleg omdat ik het zo uitleg dat niemand het begrijpt inclusief mijzelf. Logisch he?

(Zelfgemaakt! Very Happy misschien weet dorien dat nog wel Razz )

53Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 18:42

Julie

Julie
Aankomend spammer

Whaha, misschien had ik dan toch maar op jou moeten stemmen, gewoon om alle verwarring uit het spel te halen Wink

54Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 18:46

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ja misschien wel xD
1000 komma's en 1000 keer het woordje uitgelegd xD
en doe dit in het vervolg dan:
1/ leg het aan jezelf uit
2/ leg het nog eens aan jezelf uit
3/ herhaal het voor jezelf een paar keer
4/ als je het zelf begrijpt, probeer het dan aan ons uit te leggen Razz

55Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 18:47

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Julie schreef:Whaha, misschien had ik dan toch maar op jou moeten stemmen, gewoon om alle verwarring uit het spel te halen Wink
ik doe niet mee he Razz
maar dan is het nog wel leuk om te posten, nog meer verwarring zaaien afro

56Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 18:51

Julie

Julie
Aankomend spammer

Aah oke, dat was me niet zo duidelijk, net als nog veeeel dingen. Maar leer het wel Smile

57Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 18:53

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

aargh
go away you confusing ghost Sad

58Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 18:55

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

killerboth schreef:aargh
go away you confusing ghost Sad

that's my job lol!
(vanaf nu, dankzij jou! afro )

59Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 18:57

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

damm :s heb teveel 'evil' ideetjes e :s (vraag maar aan dorien xD)

60Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 19:00

Julie

Julie
Aankomend spammer

Met die uitspraak maak je je verdacht! Of juist niet omdat je dat weet.... moeilijk.. We zullen het zien!

61Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 19:01

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ah ja ..... moet hier wel zorgen dat ik niet teveel rare dingen zeg e :s anders lig ik er misschien onschuldig uit :s
plz spare me :p ik zal mijn leven proberen te beteren Laughing

62Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 19:03

Debby

Debby
Senior spammer

(niet lezen wegens gevaar aan verveling xD)
en voor de geintresserden xD: gebruikte methode:
1/ filter iedereen eruit die het vorige spelletje niet gespeeld heeft En wou er diegene uithalen die de vorige keer in de 1ste 3 rondes gesneuveld waren (maar SiW is hier niet en BK ook niet :s) alleen thekena
2/ houd namen: karina + debby + miejster+ xavyre + roger + morkreb + mattio + bluzz + graafoto over
3/ 9 ? damm nog teveel voor mijn dobbelsteentje xD -> 3 wegwerken -> diegene die de vorige ronde slecht waren -> miejster / morkreb / mattio
(schiet over: 1/bluzz -2/debby -3/ graafoto -4/karina -5/roger -6/xavyre (via abc gerangschikt :p)
4/ rolt de dobbelsteen ......3!

Hoe kun je nou zo'n theorie bedenken,terwijl je lijstje geeneens compleet is. Razz
Werkt dus niet he. Wink

63Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 19:09

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Debby schreef:
Hoe kun je nou zo'n theorie bedenken,terwijl je lijstje geeneens compleet is.
euh??? wie ben ik vergeten? (srry persoon X xD)

64Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 19:14

karina

karina
Veelbelovend spammer

Ik breng mijn stem uit naar Killerboth,
Niet omdat je een theorie aanhangt die niet te combineren valt, maar gewoon een pure gok.

65Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 19:17

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

YEY i got a vote (again Sad ) zolang het er maar daarbij blijft ben ik tevreden :p
dus jullie weten het alleen karina mag op mij stemmen K? :p

66Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 19:19

Debby

Debby
Senior spammer

Miejster
Karina
Debby
Roger
Artishocking (OEPS VERGETEN)
Xavyre
morkreb
BlackKnight
Graafoto
Mattio
Killerboth (Ook gesneuveld op dag 1)
Theneka
SchaapInWolfskleren
Subzero (ook gesneuveld op dag 2)


Bluzz,deed geeneens mee

67Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 19:53

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ow shit ja ..... Artishocking vergeten :s
en zou zeggen, ik zal direct mijn stem naar haar veranderen maar dat lijkt mij niet echt een beloning voor haar e (en mag ik mijn stem nu wel nog veranderen?)
(en bluzzy srry mja .... zal je morgen van mijn lijstje verwijderen en vervangen door arti xD)
dus tenzij dat er morgen een goede reden is voor een wolfje (vb trg zoals mij de vorige keer Sad ) is mijn stem morgen arty?

dom genoeg als reden dorientje? Razz

enneuh debby, je lijstje mag ietsjes anders... mijn naam en subby moet niet in het vet (ik ga niet op mijzelf stemmen xD hoop ik toch dus die zet ik niet in de lijst en subby doet niet mee dus moet ik die ook niet vernoemen) alleen arty en bluzzy



Laatst aangepast door killerboth op zo 12 sep 2010, 21:00; in totaal 1 keer bewerkt

68Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 20:02

Debby

Debby
Senior spammer

Wat ben jij gemeen zeg.

Wel SIW en BK vermelden en niet Subzero,foei. Evil or Very Mad
En je moet niet op jezelf stemmen,als je niet wilt dan niet Razz ,maar jezelf wel meetellen he.

Oh ja enne psssstttt Artishocking is een zij Wink

69Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 20:16

Gast


Gast

ik stem roger, waarom? gokje

70Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 20:32

Miejster

Miejster
Senior spammer

Elk spelletje weer hetzelfde Very Happy . Ik stem dus op diegene die niks van zich liet horen tot nu toe. En dat is... niemand! Goed zo iedereen. Aangezien ik dus wel een stem moet geven heb ik dan gekozen voor diegene die als laatste iets van zich liet horen. Jammer genoeg is dit een nieuweling. Julie trek het je niet teveel aan, die eerste stem is willekeurig. Niks persoonlijks dus he!

71Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 20:34

Julie

Julie
Aankomend spammer

Miejster schreef:Elk spelletje weer hetzelfde Very Happy . Ik stem dus op diegene die niks van zich liet horen tot nu toe. En dat is... niemand! Goed zo iedereen. Aangezien ik dus wel een stem moet geven heb ik dan gekozen voor diegene die als laatste iets van zich liet horen. Jammer genoeg is dit een nieuweling. Julie trek het je niet teveel aan, die eerste stem is willekeurig. Niks persoonlijks dus he!

Jaja... Wink

72Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 20:44

artishocking

artishocking
Junior spammer

killerboth schreef:ow shit ja ..... Artishocking vergeten :s
en zou zeggen, ik zal direct mijn stem naar hem veranderen
maar dat lijkt mij niet echt een beloning voor hem e (en mag ik mijn stem nu wel nog veranderen?)
(en bluzzy srry mja .... zal je morgen van mijn lijstje verwijderen en vervangen door arti xD)
dus tenzij dat er morgen een goede reden is voor een wolfje (vb trg zoals mij de vorige keer Sad ) is mijn stem morgen arty?

dom genoeg als reden dorientje? Razz

enneuh debby, je lijstje mag ietsjes anders... mijn naam en subby moet niet in het vet (ik ga niet op mijzelf stemmen xD hoop ik toch dus die zet ik niet in de lijst en subby doet niet mee dus moet ik die ook niet vernoemen) alleen arty en bluzzy

Arti is idd een ZIJ..Ellen is de naam
Enne...goede reden hoor om op mij te stemmen omdat je me vergeten was in je lijstje..
Achja het is tenminste een reden...Laughing



Laatst aangepast door artishocking op zo 12 sep 2010, 20:46; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : tekst n kleurtje gegeven)

73Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 21:05

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

artishocking schreef:

Arti is idd een ZIJ..Ellen is de naam
Enne...goede reden hoor om op mij te stemmen omdat je me vergeten was in je lijstje..
Achja het is tenminste een reden...Laughing

aangenaam kennis te maken ellen Razz
(heb het veranderd denk ik dus geen zorgen xD)
en ja ik dacht ik zal haar een de hemel inprijzen door haar te vernoemen maar je bent er toch niet zo blij mee e? (moest debby nu eens niets gezegd hebben was je de volgende ronde wrs ook nog veilig xD)
(en dat is pas een domme reden e kan dorientje ook niets meer zeggen :p)

74Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 21:05

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ene debby..... ja srry dat was voordat ik zij dat ik mijn leven ging beteren e Razz
(nee eerlijk?? ik dacht dat ik subby eendje had opgegeten en had er niet meer aan gedacht xD)
srry subby en arti :s

75Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 3 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 21:11

artishocking

artishocking
Junior spammer

Blij...niet blij...ach het is een spel toch.
In deze fase van het spel weet niemand een reden waarom hij/zij op een persoon stemt.
Maar er moet iemand uit...en iemand moet de 1e zijn.

En jouw reden, dom of niet, is een reden. lol!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum