Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #13 - Alice in Wolvenland

+13
artishocking
Mattio
Miejster
karina
Sedative Svardskampe
Тхенекаъ
roger_ke
howlin graveyard
Telemachus (killer)
graafoto
Debby
morkreb
δόριεν
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 15]

201Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 23:26

artishocking

artishocking
Junior spammer

cheers
Go Burgers Go

202Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 23:27

Miejster

Miejster
Senior spammer

Wolf 2 eruit, goed gespeeld.

Dank je Arti,keep up the good work! Go burgertjes!

203Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 23:28

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Slechte burgers Crying or Very sad
Zomaar weerwolven vermoorden

204Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 23:33

morkreb

morkreb
Junior spammer

haha, ja zomaar, voor de lol Razz
hmmmm, zonde van die chocolademousseplas Sad

205Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 23:39

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

*Stelt zich de paniek in het wolvenkamp voor... Laughing *

206Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 00:30

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

dus toch een wolfje xD
en zijn er nog verdenkingen??? hints??
any1 give me some hints xD
dag xavy.... moest je maar een veggy wolfje geworden zijn (er was nochtans zo'n grote plas chocolademousse daar)

207Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 02:03

Debby

Debby
Senior spammer

Roger blij,die heeft gezelschap. Very Happy

208Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 02:19

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

en nog wel gezelschap van zijn soort Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

209Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 02:34

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

denk dat hij met 1 van ons blijer was maar dat gaan we ze niet gunnen e?

210Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 02:35

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

kunnen ze samen duimen voor de slechtjes toch.. Rolling Eyes

https://weerwolfenco.actieforum.com

211Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 08:37

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Ik duim me hier dood Rolling Eyes
Ik wil me graag bekeren. Stuur die beschermengel eens omhoog lol!

212Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 10:55

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Lol. Arme Roger :p
Ok, ik geef het toe, nice job Debs Smile

213Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 12:45

Gast


Gast

Dorien schreef:Deelnemers:
- Mattio
- Roger: Wolf
- Morkreb
- Killerboth
- Debby
- Karina
- Xavyre: Verhullende wolf
- Artishocking
- Miejster
- Theneka
- Howlin: beul
- Sedative
- Julie
- Bluzz
- Linda
- Graafoto

De spelers Graafoto en Linda hebben vandaag niet gestemd.

sorry had geen internet hoop da het nie meer voorkomt.

maar echt onwijs netjes weer en wolf er uit!! cheers

214Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 14:49

karina

karina
Veelbelovend spammer

Heel goed gedaan medeburgers. Very Happy
Ik ben weer op de been en lees net de laatste ontwikkelingen.
Er worden gesuggereerd dat ik geen priesteres zou zijn> maar die mag toevallig wel haar eigenste verhaaltje schrijven. Ik dacht dat een ketter dat niet mocht, maar ik had het niet nagekeken en dus een voorbarige conclusie getrokken. Mijn excuus daarvoor.
Waarom zo snel hoor ook ik vragen> nou 2 redenen:
1 ik maakte mijzelf bekend.
2 stel dat ik een wolf te pakken zou hebben dan was dat mooi meegenomen. Zo niet dan ontdekte ik toch een andere burger.
Kortom in mijn ogen een win-win situatie
Zo voldoende uitleg voor mijn handelen? Anders hoor ik het graag hoor Wink Laughing



Laatst aangepast door karina op wo 15 sep 2010, 16:16; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : :oops: niet goed gelezen)

215Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 15:50

Debby

Debby
Senior spammer

Ok, ik geef het toe, nice job Debs

Uh,waarom nice job Debs?

Enne Karina,kleine correctie,de ketter mag ook zijn eigen verhaaltje schrijven.

216Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 16:44

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik vind je verhaal niet geloofwaardig Karina. Als je het mij vraagt ben je gewoon de ketter. Evil or Very Mad Waarom zo vroeg in het spel dat drankje verspillen, nog voor er ook maar de káns was dat je op een andere manier ontdekt werd (ziener, bijvoorbeeld?). Nu is het in mijn ogen waarschijnlijker dat je wilt voorkómen dat de ziener op je mikt... Neutral

Dat gezegd hebbende: mocht ik deze nacht gedood worden - dan weten we nu waarom dat is. Razz

217Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 17:40

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

karina schreef:
1 ik maakte mijzelf bekend.
2 stel dat ik een wolf te pakken zou hebben dan was dat mooi meegenomen. Zo niet dan ontdekte ik toch een andere burger.


spijtig genoeg kloppen bijde redenen niet 100% (maar wil daarom niet zeggen dat je 100% zeker de ketter bent ofzo hoor xD weten niet eens zeker of ze wel beide meespelen ofzo :s)
maar
1/ ketter mag inderdaad ook een verhaaltje schrijven + drankje werpen -> je kan dus even goed ketter als priester zijn
2/moet geen burger zijn ELK personage buiten WOLFJE en heks blijft leven
-> de andere speler kan dus een 'slechte helper' zijn ofzo
(dus als je priester bent zou ik die andere ook nog niet teveel vertrouwen tenzij je nog een andere reden hebt daarvoor)




Laatst aangepast door killerboth op wo 15 sep 2010, 18:18; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : srry mistyping xD lees hieronder xD)

218Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 17:50

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

killerboth schreef:2/moet geen burger zijn ELK personage buiten burger en heks blijft lev


je bedoelt weerwolf en heks neem ik aan Wink

https://weerwolfenco.actieforum.com

219Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 18:13

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ah ja srry xD
(zal ier rap eens een excuusje fabrikeren xD --> da kwam omda ik zo moe was door te weinig slaap doorda JIJ Mij gistrn wakker hield en nu verwarrend mijn hersentjes alles xD)

220Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 18:14

morkreb

morkreb
Junior spammer

Nee das niet logisch, ik denk dat ie alleen weerwolf bedoeld Wink (waarom zou de priester een burger dood maken... ) Neutral

221Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 18:17

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

jah inderdaad zou wel een klotepriester zijn dan xD
zo eventjes zijn 'schaapjes van god' doden xD
(zal direct aanpassen met edit Smile )

222Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 18:26

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik weet niet of het een foutje is of dat dat echt zo in de spelregels staat. Kan ik wel nazoeken. Wat mij betreft, kan de priester alleen wolfjes doden.

https://weerwolfenco.actieforum.com

223Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 18:29

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Priester:
De priester bezit een klein flesje heiligwater. Hij kan dit flesje uitgieten over een zelfgekozen speler. Als deze speler een weerwolf of de heks is zal deze speler doodgaan, anders gebeurt er niets. Dit doet hij overdag, en dus kan iedereen zien dat hij de priester is.
Het flesje heiligwater werkt enkel op de heks en weerwolven en niet op andere slechte personages/hulpjes.
Het flesje heiligwater werkt niet op een geconverteerd zandmannetje.
Het flesje heiligwater werkt niet op de ketter.
De priester mag zelf in het speltopic de moord schrijven, maar het word om bovenstaande redenen geapprecieerd dat dit stukje een open einde krijgt.
Het wordt ook op prijs gesteld als de priester de spelleider via pm waarschuwt voor zijn actie opdat deze er zo snel mogelijk op kan reageren.
Tijd van actie: de dag.

224Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 18:29

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

nah :p
IN YOUR FACE !!!!!!!!! Razz

225Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 9 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland wo 15 sep 2010, 18:38

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Lieve wolfjes,

Mijn naam is Dorien en ik ben 16 jaar oud. Helaas word ik heel erg gepest. Dit brengt mijn emotionele en sociale ontwikkeling ernstig in gevaar en ik heb in een boek gelezen dat ik er misschien wel nooit helemaal overheen zal komen. Nu is het zo dat ik vooral wordt gepest door twee personen in het bijzonder. Op het moment beweren zij foto's van mij in hun bezit te hebben (laveloos op een heuvel..) en ze dreigen die te verspreiden.
Daarom wolfjes, heb ik een verzoek: willen jullie alsjeblieft voor mij als verjaardagscadeautje Sedative en Killerboth opeten? Ik zou jullie heel erg dankbaar zijn.

Liefs,

Dorien

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum