Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #13 - Alice in Wolvenland

+13
artishocking
Mattio
Miejster
karina
Sedative Svardskampe
Тхенекаъ
roger_ke
howlin graveyard
Telemachus (killer)
graafoto
Debby
morkreb
δόριεν
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 15]

26Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 00:18

Debby

Debby
Senior spammer

Ze ziet er eigenlijk wel best wit uit...

Seg,u ziet er ook niet al te gezond uit.

27Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 01:23

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hoofdstuk 2: Eet mij

Het konijn was de eerste die zich herstelde van de lange val. Hij krabbelde op - rukte zich los uit karina's greep - en holde weer zo snel als zijn konijnenpootjes hem konden dragen verder, dieper een lange donkere tunnel in.
De gevallenen volgden hem iets langzamer. Er was geen sprankje licht binnen en in tegenstelling tot de konijnenkop, liepen de mensenhoofden bij elke stap het risico tegen het lage dak aan te stoten. Er werd flink wat af gemopperd terwijl de 16 elkaar in een lange rij door de tunnel volgden.
De tocht leek uren te duren. Misschien deed ie dat ook wel.

In het begin zaten ze nog een paar maal een wit konijnenstaartje net om een bocht verdwijnen en hoorden ze zijn onophoudelijke 'te laat te laat'-gemompel, maar na een poosje stierf ook dat weg.

Na tijden lopen, verbreedde de gang zich plots tot een enorme ruimte. Het was er aardedonker maar hun stemmen klonken galmend.
'Is er ergens een lichtknopje hier?' zei een van de dames een beetje angstig.
'Wacht,' klonk Graafoto's stem. 'Dan voel ik met m'n hand langs de muur.'

Een poos lang klonk er alleen wat geschuifel en gemompel, toen schrokken de kinderen plots op van een angstig gepiep, dreigend gegrom en het geluid van stampende poten op de grond.
'Wat gebeurt er?' riep iemand angstig uit. Maar niemand wist het antwoord en na een paar minuten werd het weer stil.

Er klonk een klikje en plotseling flikkerden tl-buizen aan het plafond op. Ze stonden in een grote zaal met een zwartwit geblokte vloer. Hij was leeg, op een glazen tafel in het midden en een dood konijn op de grond na.
Het arme beest was half opgegeten en lag in een plas bloed. Het ene oor was afgehapt, het ander hing er maar treurig bij.
'Nu komt ie al helemaal niet meer op tijd,' merkte Theneka verdrietig op. De anderen knikten instemmend en keken toen zoekend om zich heen? Wie kon dit gedaan hebben? Afgezien van hen was er niemand in de zaal, en een andere deur leek er niet te zijn.

'Kijk!' Mattio lag op zijn knieën op de grond en wees naar iets. De anderen kwamen erbij en ontdekten een verschrikkelijk klein dicht glazen deurtje. Mattio drukte zijn oog er tegenaan. Een mooi groen park strekte zich uit aan de andere kant. Bloemen bloeiden en de zon scheen.
'Hoe komen we hier ooit doorheen?' Karina was naast Mattio neergeknield en tuurde ook eens door het ruitje heen. 'Zo klein kan ik me niet maken hoor.' Ze duwde met haar hand tegen het deurtje... de vier vingers pasten er maar net naast elkaar op.

'Hé, riep Graafoto plots vanuit het midden van de zaal. 'Zie dit hier eens!'
Op het glazen tafeltje lagen drie dingen: een pak bastognes met de tekst 'eet mij' erop, een mysterieus groen flesje met de tekst 'drink mij' en een verschrikkelijk kleine zilveren sleutel.
'Deze moet wel van het deurtje zijn, denken jullie ook niet?' Graafoto pakte het sleutel moeizaam op met duim en wijsvinger. 'Maar hoe komen we er daarna door?'

*Crunch* klonk er door de zaal toen Howlin gedecideerd de bastognes openmaakte en een flinke hap nam. 'Ik heb honger,' meldde hij. Debby vond dit wel een goed idee en stak haar hand uit om ook een koekje te pakken toen ze plotseling achteruit deinsde met grote ogen van schrik.
'Wat is er? Hou je niet van bastognes?' vroeg Howlin terwijl hij doodkalm nog een hapje nam. Hij wierp een blik om zich heen en voegde eraan toe: 'vreemd, hoe langer ik in deze zaal ben, hoe kleiner hij op me overkomt. Hebben jullie dat ook?' Hij wierp een blik op de anderen en deed er het zwijgen toe.
Howlin stak ruim 70 centimeter uit boven de langste persoon in het gezelschap en met elke seconde werd dit verschil groter en groter.
'Heeelp!' schreeuwde hij. 'Wat gebeurt er met me?'
De anderen krompen ineen toen zijn stem als een orkaan langs hen heen woei. Howlin was inmiddels ruim 4 meter lang en de plotselinge groeispurt leek niet te willen stoppen. Hij begon te huilen toen zijn hoofd - nog gevoelig na de fysieke kennismaking met De ontdekking van de hemel - tegen het plafond van de zaal aan knalde.
'Ik wil naar huis!' jammerde Howlin verdrietig. 'En ik wil mijn eigen grootte terug!'
Tranen, groot genoeg om een badkuip mee te vullen vielen op de vloer en vormden een plasje. De anderen deinsden verder en verder achteruit tot ze met hun rug tegen de muur stonden en hun voeten nat begonnen te worden. Howlin zat inmiddels dubbelgeklapt klem tegen het plafond. Zijn handen hadden het formaat van een kleine personenwagen.

Het tranenmeer zwol aan tot een tranenzee en algauw dreef iedereen rond. Sommigen wisten zich vast te klampen aan een knie of elleboog van Howlin en hingen daar nu als slachtoffers van een schipbreuk, maar de meesten moesten gewoon zwemmen.

'Dit gaat zo niet langer,' mopperde Artishocking. Ze zwom naar het glazen tafeltje dat nu los rond dreef en pakte er nog een bastogne uit.
Het water kwam bijna tot Howlins kin en het was niet moeilijk het koekje in zijn mond te mikken. Verbaasd slikte hij.
Met een enorm gekraak knalde Howlin uit de zaal en de tranenzondvloed stroomde weg. Ze waren in de tuin die ze achter het deurtje hadden gezien. Het enige mindere aan de situatie was het dode konijn en het feit dat Howlin het formaat van een flinke oceaanstomer had gekregen.

'Howlin!!!' gilde Artishocking naar boven. Het duurde even voordat het geluid zijn oren bereikte, maar toen keek hij omlaag.
'Wat?' vroeg hij en door de luchtverplaatsing werd Artishocking een paar meter weggeblazen.'Oeps,' zei Howlin en hij zette haar voorzichtig op zijn hand, bracht haar naar zijn hoofd en hield zijn adem in om haar niet weg te blazen.
'Hier,' in Arti's uitgestoken hand lag het 'drink mij'-flesje. 'Misschien dat dit helpt?'

Howlin nam een slokje en begon prompt te krimpen. Twee minuten later had hij zijn eigen omvang weer terug.

Einde van de eerste moordloze nacht.
Het witte konijn wordt gedood; wreek hem!
Deze dag eindigt zondagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

28Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 02:27

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Hé zeg Howlin, je wilde toch niet echt de hemel gaan ontdekken? Wink En Karina schat... waarom heb jij maar vier vingers? Shocked

Ik stel voor dat we het konijn maar een passende begrafenis geven. 't Arme beest heeft al genoeg te verduren gehad. Neutral

29Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 09:01

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

@ Mattio: ik ben ooit eens in de zevende hemel geweest, maar heb niet gelet op de andere verdiepingen. Ik moet dus het overgrote deel nog ontdekken daarboven, maar da's voor later.

30Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 09:52

Debby

Debby
Senior spammer

Arm arm konijn.
Laten we m een mooie ceremonie geven en m begraven.

31Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 11:30

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

Weg konijn? Kerst valt wel vroeg dit jaar...

32Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 11:35

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

"In nomine patre, et filii, et spiritus sancti,
spiritus sancti gratia, illuminet sensus et corda nostra.
Waardige Wonderlandgenoten, wij zijn hier vandaag bijeen gekomen om onze dierbare vriend het witte konijn, te begraven. Laat het u geruststellen dat hij verder leeft bij de genade van de Heer, en hij daar nooit meer te laat zal komen, maar altijd op tijd zal zijn. Zijn zorgen die verbonden zijn met dit aardse bestaan zijn verleden tijd, en alhoewel de manier waarop misschien wat crue is, toch is hij nu op een betere plaats. Laat ons bidden..."

*Fixt een grafsteen en schrijft er: Sit Tibi Terra Levis op*
(moge de aarde licht zijn voor jou, klassiek romeinse zin...)

*Geeft Katia en Do de eer om de eerste bloemetjes op zijn grafje te werpen, ter uwer informatie, het zijn witte lelies, lekker in de boeddhistisch trent van wedergeboorte en onsterfelijkheid*

*Kijkt rond en ziet allerlij emoties, van diepe droefheid, emotionele leegte en voldaanheid...*

33Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 12:34

artishocking

artishocking
Junior spammer

Het was een prachtige dienst Theneka...moge hij rusten in vrede.. albino

34Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 12:50

karina

karina
Veelbelovend spammer

Mattio schreef:Hé zeg Howlin, je wilde toch niet echt de hemel gaan ontdekken? Wink En Karina schat... waarom heb jij maar vier vingers? Shocked

Ik stel voor dat we het konijn maar een passende begrafenis geven. 't Arme beest heeft al genoeg te verduren gehad. Neutral

Heb jij ook hoor vier vingers en een duim> heel menselijk> Maar ik begrijp wel wat je bedoeld> en als je gekeken had of zelf uitgetest dan had je gemerkt dat de deur maar 4 vingers breed was Wink Mijn vijfde vinger= duim paste er echt niet meer bij.

Dat was good thinking Artishockking om die arme Howlin het flesje op te laten drinken en voor ons waarschijnlijk ook, want er leek geen einde te komen aan zijn groei nog maar niet te praten over de zondvloed en orkaanwind die hij veroorzaakte met een huilbui en zijn praten.

En jazeker , arm konijn> ik wilde je zo graag helpen, maar je rende zo snel weg Crying or Very sad
Theneka bedankt voor je gebed. Konijn moge God je ziel hebbe opgenomen in de konijnenhemel Amen.

Waar we nu zijn is het paradijselijk prachtig> bijna te mooi om waar te zijn.

35Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 13:08

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Kijk, jij snapt het Karina =) dat bedoelde ik inderdaad.

Arm arm arm konijn. Theneka, het was een mooie dienst. Zo heeft het arme beest in ieder geval een mooie begrafenis gehad. Da's in ieder geval iets.

https://weerwolfenco.actieforum.com

36Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 13:27

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Bedankt voor de mooie dienst Theneka. Dit compenseert mijn gevoel dat het onze schuld is dat het konijn nu op de Eeuwige Wortelvelden is... Sad

37Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 13:41

Debby

Debby
Senior spammer

Theneka,nooit achter je gezocht dat je zo mooi kon spreken.
Zo emotioneel.

Ik ben ondersteboven Razz

38Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 17:02

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Xavyre schreef:Weg konijn? Kerst valt wel vroeg dit jaar...

Xavyre Is veel te harteloos om een goede burger te zijn.
Hij eet konijnen met Kerst en verklaard doodleuk dat Kerst vroeg komt dit jaar.
Insinuatie dat hij het konijn zaliger zelf heeft opgegeten.
Tot nu toe dus de enige die zich verdacht genoeg gedraagt.



39Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 17:12

Debby

Debby
Senior spammer

Dat haal ik er niet uit.
Volgens mij is hij juist enorm teleurgesteld dat het lieve konijn dood is.

Pff,stemmen blijft enorm lastig zo in het begin.
Maar ga je niet volgen.

40Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 17:15

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

weet ook nog niet op wie ik zou stemmen xD is moeilijk direct de 1ste ronde al te weten wie wie is e :s
maare ja.... arm konijntje geluk heeft het een mooie begrafenis gekregen

*edit: maare toch een zegge, liever dat konijn dan ik hoor dus wolfjes willen jullie niet op een konijnen dieet ofzo gaan? (nog liever = wortelendieet)*

41Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 17:30

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik heb d'r een randomizer op losgelaten en die kwam uit op Miejster! In de eerste ronde is een dobbelsteen altijd een stuk betrouwbaarder dan je intuïtie... Laughing

42Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 17:37

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

wou zeggen, GOED IDEE !! maar volgens mij zijn we met meer dan 6 -> 1 dobbelsteen werkt ni xD
en zijn we ook meer dan 12 -> 2 werken ook niet (en dna kan ik er al 1 iemand niet meer kiezen xD)

geen nog eens een idee :p

43Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 17:52

Debby

Debby
Senior spammer

Ik probeer me even voor de geest te halen wie er vorige ronde allemaal slecht waren,is niet waterdicht ik weet t,maar ik moet wat.
En ik wil er niet meteen een nieuwe uitstemmen.

Iene miene mutte,kom ik uit op Roger (Ik zeg alvast sorry,mocht je een burger zijn)

44Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 18:02

artishocking

artishocking
Junior spammer

Nu Linda weer in de game is...zou ze dan weer een wolfje zijn????
Moeilijk moeilijk, maar ik denk dat mn stem naar haar gaat, niks persoonlijks natuurlijk Wink

45Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 18:10

bluzz

bluzz
Beginnend spammer

roger voor mij. waarom?

pure gok

46Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 18:24

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik stem op graafoto

(niet lezen wegens gevaar aan verveling xD)
en voor de geintresserden xD: gebruikte methode:
1/ filter iedereen eruit die het vorige spelletje niet gespeeld heeft En wou er diegene uithalen die de vorige keer in de 1ste 3 rondes gesneuveld waren (maar SiW is hier niet en BK ook niet :s) alleen thekena
2/ houd namen: karina + debby + miejster+ xavyre + roger + morkreb + mattio + bluzz + graafoto over
3/ 9 ? damm nog teveel voor mijn dobbelsteentje xD -> 3 wegwerken -> diegene die de vorige ronde slecht waren -> miejster / morkreb / mattio
(schiet over: 1/bluzz -2/debby -3/ graafoto -4/karina -5/roger -6/xavyre (via abc gerangschikt :p)
4/ rolt de dobbelsteen ......3!

srry graafie :s

47Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 18:26

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

killerboth schreef:ik stem op graafoto

(niet lezen wegens gevaar aan verveling xD)
en voor de geintresserden xD: gebruikte methode:
1/ filter iedereen eruit die het vorige spelletje niet gespeeld heeft En wou er diegene uithalen die de vorige keer in de 1ste 3 rondes gesneuveld waren (maar SiW is hier niet en BK ook niet :s) alleen thekena
2/ houd namen: karina + debby + miejster+ xavyre + roger + morkreb + mattio + bluzz + graafoto over
3/ 9 ? damm nog teveel voor mijn dobbelsteentje xD -> 3 wegwerken -> diegene die de vorige ronde slecht waren -> miejster / morkreb / mattio
(schiet over: 1/bluzz -2/debby -3/ graafoto -4/karina -5/roger -6/xavyre (via abc gerangschikt :p)
4/ rolt de dobbelsteen ......3!

srry graafie :s

Respect.
Geniale tactiek! bounce

48Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 18:27

Julie

Julie
Aankomend spammer

Dat getuigd van tactiek, lijkt me.
Mijn stem gaat dus naar jou killerboth!

49Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 18:30

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

eej probeer ik mijzelf eens slim voor te doen (stt heb daar wel uuuuren over zitten denken e xD don't tell anyone xD) en dan probeer je mij daarom eruit te spelen Sad
next time it will be a very stupid reason k? Razz

50Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 2 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 18:31

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

killerboth schreef:eej probeer ik mijzelf eens slim voor te doen (stt heb daar wel uuuuren over zitten denken e xD don't tell anyone xD) en dan probeer je mij daarom eruit te spelen Sad
next time it will be a very stupid reason k? Razz

hou ik je aan Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum