Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #13 - Alice in Wolvenland

+13
artishocking
Mattio
Miejster
karina
Sedative Svardskampe
Тхенекаъ
roger_ke
howlin graveyard
Telemachus (killer)
graafoto
Debby
morkreb
δόριεν
17 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 15]

1Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 10 sep 2010, 23:40

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hoofdstuk 1: Het witte konijn

Karina zat slaperig in het gras met haar rug tegen een boom. Naast haar zat haar grote zus Debby te lezen in een groot boek, het zag er maar ingewikkeld uit. Karina gaapte. De zon scheen warm op haar gezicht en langzaam doezelde ze weg.

Plotseling schoot Karina overeind. Wat was dat? Het geroffel van kleine pootjes op de grond. 'Te laat! Te laat!' hijgde een stem. 'Oh nee, veel te laat!' Uit de bosjes kwam een wit konijn rennen. Hij keurde Karina en Debby geen blik waardig maar tuurde op een groot zakhorloge dat hij net uit het zakje van zijn vest haalde. 'Te laat! Te laat!' mompelde hij weer.
'Pardon?' vroeg Karina beleefd. 'Waarom roept u toch steeds 'te laat'? En mag ik vragen waar u heen gaat?'
Het konijn bleef abrupt staan en staarde haar aan. Toen mompelde het: 'véél te laat en ze heeft toch al zo'n hekel aan wachten.' En hij holde weer verder.

'Wacht nou!' riep Karina hem na, klaarwakker nu. Debby keek op van haar boek en keek het rennende dier verbaasd na. 'Waar gaat die nou heen?' vroeg ze aan haar zusje.
'Ik weet het niet,' antwoordde Karina. 'Laten we hem volgen!'
Debby sloeg haar boek - De ontdekking van de hemel van Harry Mulisch, inderdaad ingewikkeld - dicht en volgde Karina die geestdriftig achter het konijn aan holde.

'Een konijn! een konijn!' gilde Karina in haar telefoontje. Debby twitterde al rennend in het rond.
'Laat hem niet ontsnappen!'
Haar kreet werd plots vanuit het hele bos overgenomen en overal vandaan kwamen mensen aan hollen. Een pratend wit konijn! Eindelijk actie!
Miejster verscheen met een tandenborstel nog in de hand en tandpasta op zijn kin. Linda en Artishocking, beiden in uitgaanstenue en Bluzz die onder de verf zat van het klussen. Theneka en Killerboth lieten een spoor van studieboeken achter.

Op een open plek midden in het bos verdween een pluizig wit konijnenstaartje net de aarde in. Karina aarzelde geen moment, en dook er met haar hoofd naar voren erachteraan terwijl ze het beest bij een achterpoot greep. Debby wist de enkels van haar zusje nog te pakken maar werd meegesleurd in de val.
Miejster greep Debby.
Xavyre greep Miejster.
Roger greep Xavyre.
Morkreb greep Roger.
Julie greep Morkreb.
Mattio greep Julie.
Linda greep Mattio.
Bluzz greep Linda.
Graafoto greep Bluzz.
Killerboth greep Graafoto.
Theneka greep killerboth.
Sedative greep Theneka.
Howlin greep Sedative.

Helaas was al dit gewicht voor Howlin iets teveel van het goede en verloor ook hij zijn evenwicht. En zo verdween de hele groep in een konijnenhol.

Ze vielen en vielen en vielen. Eerst gewoon door het niets, maar toen flitsten er planken langs met allerlei spullen erop. Enorme puntenslijpers. Pluchen wolven. Kleerhangers en tafelkleedjes. Je kon het zo gek niet bedenken of je kwam er langs. Killerboth knalde bijna tegen een plank met een meterslange grafische rekenmachine erop.

*Boem!*
Dit geluid herhaalde zich nog 15 keer, steeds gevolgd door een paar keer 'au!'
Als allerlaatste klonk er een doffe plof en kreunde Howlin: De ontdekking van de hemel was bovenop zijn hoofd terecht gekomen.

'Waar zijn we?' stamelde Theneka, terwijl hij rond keek.

Begin van de eerste, moordloze nacht.
Deze nacht eindigt zaterdagavond 23:00u


Deelnemers:

- Mattio
- Roger
- Morkreb
- Killerboth
- Debby
- Karina
- Xavyre
- Artishocking
- Miejster
- Theneka
- Howlin
- Sedative
- Julie
- Bluzz
- Linda
- Graafoto

https://weerwolfenco.actieforum.com

2Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 00:31

morkreb

morkreb
Junior spammer

Jij zou serieus schrijver moeten worden Dorien, dat doe je goed Very Happy

3Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 00:38

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dit is volledig gebaseerd op Alice in Wonderland hoor Wink
komt weinig eigen fantasie bij kijken.

Wacht maar tot jullie Mattio meemaken. (Ja ik weet het, ik dweep met hem, maar kom op, wat wil je anders, het is Mattio! Shocked Degene die mij voorgoed van het idee heeft af gebracht dat ik kan schrijven Razz maar ik geniet des te meer van zijn verhalen)

https://weerwolfenco.actieforum.com

4Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 04:22

Debby

Debby
Senior spammer

Let the game begin!!!!!

Succes allemaal.

5Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 08:04

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb het, de konijn is de dader Laughing
Ik wens bij deze ook iedereen een gelukkige onjaardag, het is trouwens ook mijn onjaardag cheers

6Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 08:08

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

onjaardag xD
alle trg een jaartje ouder :p happy birthday

7Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 08:10

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

natuurlijk, stom van me, bijna vergeten!
Graafoto, hierbij een fijne onjaardag gewenst!
Alweer geen jaartje erbij cheers

https://weerwolfenco.actieforum.com

8Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 09:32

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Beste wensen met je onjaardag voor mij
Voor wie?
Voor mij
Oh, jij

Beste wensen met je onjaardag aan jou
Aan mij?
Ja, jou
Oh, mij

Dat gaan we nu eens vieren met een lekker kopje thee
Beste wensen met je onjaardag voor jou

Statistisch blijkt elk heeft een jaardag
Dat is dus een jaardag ieder jaar
Ja, maar er zijn driehonderd vierenzestig onjaardagen
En daarom zijn we bezig het te vieren

Dan is het vandaag mijn onjaardag ook!
Oh, ja?
Wat is de wereld toch klein
In dat geval …

Beste wensen met je onjaardag
Voor mij?
Voor jou
Beste wensen met je onjaardag
Aan mij?
Aan jou
Je blaast de kaars maar uit, mijn kind
En heus het geluk komt gauw
Beste wensen met je onjaardag voor jou

Twinkel, kleine vledermuis
Die maar rondzweeft over het huis
Ik vraag me af wat jij toch wil
In de lucht is alles stil

9Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 10:42

Gast


Gast

gefeliciteerd graafoto Very Happy

10Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 11:30

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

congratz everybody

11Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 12:59

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Ook proficiat.
Wat voor thee heb je Very Happy

12Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 13:39

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik heb:

- Asian Temple
- Yellow label
- Earl Greay (2 soorten^^)
- en nog heeel veeel meer :p

maar ik deel niet :p lol.
Anyway, mss maak ik een uitzondering, als je het lief vraagt^^
Laat ik ook maar eens een ander foto'tj zoeken :p

13Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 13:58

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

Razz Er zijn veel mensen in september jarig zeg. Ik ben maandag jarig, mijn neefje is vandaag ook jarig. (Hij is precies op 9/11 geboren).

En het konijn is de dader; bedoel je mij? (Howlin Graveyard heeft trouwens hetzelfde plaatje Sad )

14Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 14:33

karina

karina
Veelbelovend spammer

Wat een begin > cheers Dorien

Graafotto gefeliciteerd met je (on)jaardag.



15Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 15:22

Miejster

Miejster
Senior spammer

Aan iedereen die er vandaag bij is proficiat, aan iedereen die er niet bij is ook proficiat! En speciaal voor Graafoto proficiat!

16Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 20:19

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Toch nog een gelukje tussen al deze ellende door: we zijn allemaal onjarig! Very Happy Toeval bestaat! Very Happy

17Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 20:26

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Hoeraj!!

/me knuffelt Mattio

18Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 20:36

morkreb

morkreb
Junior spammer

Gefeliciteerd Graafoto!
Ik wil ook mattio knuffelen Sad

19Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 20:40

Debby

Debby
Senior spammer

Oh,je mag vast meeknuffelen,als Theneka nog wat van m over laat.

20Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 21:30

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik knuffel debby wel, zeker nu ze er zo lekker uitziet met die nieuwe foto^^
(anyhow, kval niegt op blond, ma bon xD )

*Free HUGZ!!*

21Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 22:37

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ze ziet er eigenlijk wel best wit uit...

22Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 23:17

karina

karina
Veelbelovend spammer

je ziet er heel mooi uit Debby> net een bruidje.

23Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 23:18

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

gut wat is het hier toch gezellig. De een na de ander blijkt onjarig te zijn.. wat een geluksdag!
Allemaal nog gefeliciteerd en knuffel ze.

Ga zo over een verhaaltje nadenken.

https://weerwolfenco.actieforum.com

24Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland za 11 sep 2010, 23:49

artishocking

artishocking
Junior spammer

Gelukkige onjaardag aan Graafoto en alle andere onjarigen die onjarig zijn Razz

25Ronde #13 - Alice in Wolvenland Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland zo 12 sep 2010, 00:03

artishocking

artishocking
Junior spammer

karina schreef:je ziet er heel mooi uit Debby> net een bruidje.

Debby's avatar is The White Queen in Alice in Wonderland (Tim Burton)2010

Alice is 20 jaar oud wanneer ze op het punt staat om een verloving aan te gaan. Ze wil geen verloving en dus vlucht ze. Ze volgt de White Rabbit (het witte konijn) tot in Wonderland. Dertien jaar eerder was ze ook al eens in Wonderland geweest, maar Alice herinnert zich dat niet meer. Ze weet alleen nog dat ze vroeger rare dromen had over witte konijnen, blauwe rupsen en nog veel meer rare dingen. Destijds regeerde de White Queen in Wonderland, maar nu is ze van haar troon gestoten door haar zus, de Red Queen. Samen met andere bekende inwoners van Wonderland, zoals de Mad Hatter (Johnny Depp) en de Cheshire Cat (Stephen Fry), moet ze proberen de macht van de White Queen te herstellen en de Red Queen te verslaan. Eerst wil ze er niet aan toegeven dat zij de juiste Alice is maar als haar vriend, Mad Hatter, in gevaar is zet ze alles opzij en gaat ze de strijd aan met het beest van de Red Queen

Mia Wasikowska - Alice
Johnny Depp - Mad Hatter
Anne Hathaway - White Queen
Helena Bonham Carter - Red Queen
Alan Rickman - Absolem
Michael Sheen - White Rabbit
Stephen Fry - Cheshire Cat
Christopher Lee - Jabberwocky
Timothy Spall - Blooddog
Crispin Glover - Knave of Hearts




Laatst aangepast door artishocking op zo 12 sep 2010, 00:04; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : more info)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 15]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum