Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #13 - Alice in Wolvenland

+13
artishocking
Mattio
Miejster
karina
Sedative Svardskampe
Тхенекаъ
roger_ke
howlin graveyard
Telemachus (killer)
graafoto
Debby
morkreb
δόριεν
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 15]

176Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 20:21

morkreb

morkreb
Junior spammer

nou niet in mijn inbox Sad Daar vind ik alleen maar Dorien terug cheers

177Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 20:27

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

maar mijn complotten zijn de beste! Very Happy

Karina is helaas al sinds gisteren ziek maar heeft aan mij doorgegeven op Xavyre te stemmen voor het geval ze vandaag niet online kon komen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

178Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 20:33

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Nou, ik denk dat ik in de tegenaanval ga en ook op Bluzz ga stemmen. Zijn beschuldiging laat echt de wensen over, en arme ik wil niet dood xD

179Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 20:47

Julie

Julie
Aankomend spammer

Mattio schreef:Ik stem op bluzz, omdat ik zijn redenering van geen kant vind kloppen... Wink

Daar ben ik het mee eens, dus stem ook op Bluzz
Liefs

180Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 20:49

artishocking

artishocking
Junior spammer

Waarom zou je dood gaan met maar 1 stem Theneka???
Heb je een slecht geweten????

Afijn...verder met het verhaal...

Iedereen was geschokt door het overlijden van Howlin..
Na een heerlijke slaap door de bedwelmende rook was de realiteit erg hard.
Iedereen keek verdrietig naar het half opgegeten lichaam van Howlin.
Niemand, behalve Artishocking, zag hoe Xavyre nog even snel verlekkerd lang zijn lippen likte voordat hij zich bij de groep voegde om Howlin een waardige rustplaatst te geven onder een prachtige paddestoel.

Edit: Als je iemand quote...haal dan even het dikgedrukte weg uit de tekst.
Als een naam dikgedrukt is betekend dat een stem op die persoon...
Snapje??



Laatst aangepast door artishocking op di 14 sep 2010, 20:51; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : over quoten)

181Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 20:53

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

Surprised Ellen Surprised Dat jij me dit aandoet na alles :'(
Wat heb ik gedaan ??? Surprised

182Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 21:02

artishocking

artishocking
Junior spammer

Liefje...ik denk dat je een bad bad wolf bent, daarom.
Het is niks persoonlijks hoor....onze liefde is voor eeuwig Laughing
Wink

183Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 21:06

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Lol. Hoor je dat debs, Arti loopt met je liefje heen :p

184Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 21:09

Debby

Debby
Senior spammer

En dat zijn dan je vrienden Mad

Sorry Xavyre,als straf krijg je mijn stem. Evil or Very Mad

185Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 21:14

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

Ik zou niet weten op wie ik moet stemmen, daarom zal ik de groep maar niet tegenwerken en ook op Xayre stemmen.

186Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 21:21

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Lol.

187Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 21:22

artishocking

artishocking
Junior spammer

Xavyre schreef:Surprised Ellen Surprised Dat jij me dit aandoet na alles :'(
Wat heb ik gedaan ??? Surprised

Misschien wil jij verhullen dat je een wolfje bent??
Het net sluit zich om je heen....

188Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 21:30

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Al die vreeslijke beschuldigingen :'( nu jah, on verra zeker xD

189Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 22:08

artishocking

artishocking
Junior spammer

Theneka schreef:Al die vreeslijke beschuldigingen :'( nu jah, on verra zeker xD

Ik snap werkelijk geen snars van wat je zegt...

(OOOOH, On verra!! We zullen zien, nu snap ik het)Laughing

Bschuldigingen zeg je? (Dat stukje snap ik wel)
Misschien zijn degen die op Xavyre stemmen wel erg zeker van hun zaak.



Laatst aangepast door artishocking op di 14 sep 2010, 22:10; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ik snapte het ineens wel)

190Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 22:20

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

Jah net zoals de vorige keer Very Happy
En iedereen die de mist in ging Very Happy

191Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 22:21

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

Debby schreef:En dat zijn dan je vrienden Mad

Sorry Xavyre,als straf krijg je mijn stem. Evil or Very Mad

omg Surprised Zelfs mn vriendin Sad

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

192Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 22:27

Miejster

Miejster
Senior spammer

Nu ben ik echt benieuwd aan het worden!

193Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 22:30

artishocking

artishocking
Junior spammer

@ Xavyre

Ja zelfs je vriendin..
Zoals ik al eerder zei...

Misschien zijn degenen die op Xavyre stemmen wel erg zeker van hun zaak. Razz
Ga jij alvast maar in de wolkencatalogus een mooie geschikte wolk uitzoeken.
Misschien is dit een mooie voor je..

Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Wolk

194Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 22:31

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

Zo`n dikke reet heb ik nu ook weer niet Sad

Iedereen is tegen mij Sad Sad Sad Sad Sad

195Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 22:39

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Deelnemers:
- Mattio
- Roger
- Morkreb
- Killerboth
- Debby
- Karina
- Xavyre
- Artishocking
- Miejster
- Theneka
- Howlin
- Sedative
- Julie
- Bluzz
- Linda
- Graafoto

ik heb maar 11 stemmen terwijl ik er toch écht heel graag 14 wil hebben. Ik ga dus nog een keer tellen maar volgens mij mis ik het een en ander Sad

Kom op mensen, nog 20 minuten! Zij die niet gestemd hebben, doe dat nog eventjes Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

196Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 22:46

Debby

Debby
Senior spammer

omg Zelfs mn vriendin

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Sorry mop.
Misschien kom ik wel snel bij je op de wolk zitten.

197Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 22:58

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik verander mijn stem in Xav
heel snel binnen de tijd

198Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 23:00

morkreb

morkreb
Junior spammer

Heb een leuke (overtuigende) reactie gekregen, dus voor nu ben ik om. Net een snel berichtje om even binnen de tijd te zijn. Dubbele post voor de uitleg Very Happy

199Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 23:20

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hoofdstuk 4: Modderbad

De dood van Howlin maakte iedereen boos. Heel, heel boos. Toen arti ook nog eens een allergische reactie kreeg (blijkbaar kon ze niet zo goed tegen paddenstoelen) en ze daardoor onder de uitslag kwam te zitten, was de maat vol. Toevallig wist iemand heel erg goed wie er schuldig was aan Howlins dood: Xavyre. Hoewel niet iedereen het er even roerend mee eens was, besloot toch een meerderheid van de kinderen dat Xavyre zich uitgaf als iemand anders dan ie werkelijk was. Morkreb tackelde Xavyre dus en Miejster, Karina en Sedative gingen bovenop hem zitten, met zijn gezicht in de chocolademousseplas gedrukt. Eerst spartelde Xavyre wat tegen, maar algauw werd hij stil.

'Weeeeeerwolf,' zong een zevenkoppig engelenkoor dat plotseling vanuit het niets verscheen. 'Weeeeeeerwolf!' Ze grijnsden zeer onengelachtig en vervaagden toen langzaam, alleen de grijnzen bleven nog een poos in de lucht hangen.

Einde van de dag.
De burgers lynchen Xavyre.
Heel verstandig: verhullende wolf
Deze nacht eindigt woensdagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

200Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 8 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland di 14 sep 2010, 23:22

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Deelnemers:
- Mattio
- Roger: Wolf
- Morkreb
- Killerboth
- Debby
- Karina
- Xavyre: Verhullende wolf
- Artishocking
- Miejster
- Theneka
- Howlin: beul
- Sedative
- Julie
- Bluzz
- Linda
- Graafoto

De spelers Graafoto en Linda hebben vandaag niet gestemd.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum