Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #12 - Straf

+10
Black Knight
Telemachus (killer)
morkreb
Mattio
artishocking
karina
Miejster
Debby
graafoto
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 14 van 16]

326Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 06 sep 2010, 21:25

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dorien schreef:(hoe weet jij dat trouwens?)
Kan me vaag iets herinneren over omkoping en andere illegale praktijken Twisted Evil
maar we dwalen af... Om maar gauw even heel subtiel op een ander onderwerp over te gaan:
Zo ver ik weet zijn er geen speciale krachten meer in het spel en mag die moord van mij wel komen hoor Very Happy

karina schreef:Ik vind ze geweldig> child in time is mijn favoriete nummer.
Mee eens cheers

327Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 06 sep 2010, 21:30

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Oké ik ga schrijven. Het wordt nogal wat dus die anderhalf uur zal ik misschien nog wel nodig hebben xD

Omkopen? je vergist je. Dat kan ik niet zijn geweest!

https://weerwolfenco.actieforum.com

328Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 06 sep 2010, 22:39

Debby

Debby
Senior spammer

Zo,dat gaat me een verhaal worden mensen.
Ben benieuwd wie vannacht niet overleefd,al heb ik wel zo'n idee.

329Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 06 sep 2010, 22:48

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

De meeste dromen zijn bedrog
maar wanneer je wakker wordt in een bloedbad,
dan droom je liever nog.
Je hoort geen adem, herkent geen gezicht.
Het is een lijk dat naast je ligt.
Het staart je aan, jij gilt het uit,
één keer in de zoveel tijd,
komen nachtmerries uit.


Vijf pubers samen opgesloten in één school die elkaar naar het leven staan. De situatie was ernstig geëscaleerd en iedereen wist dat dit voorlopig nog niet het einde van het bloedvergieten was. Maar er was geen alternatief.

Toen de leerlingen 's ochtends bij het ontwaken, één van hun klasgenoten misten, waren ze dan ook niet echt meer verrast. Wel geschokt.
Er werd besloten een zoektocht te starten en daarbij niemand alleen te laten. Twee dames zouden de bovenverdiepingen voor hun rekening nemen en naar beneden werken. Twee heren zouden in de kelder starten en naar boven gaan totdat de teams elkaar kruisten.

Huiverend en op hun hoede slopen Artishocking en Debby samen door het gebouw. De school had genoeg ruimte om 1700 leerlingen rond te hebben lopen en de enorme leegte werkte nogal angstaanjagend. Elke hoek die ze omsloegen, na elke deur die ze openden, verwachtten de twee een bloederig hoopje mens aan te treffen. De resten van de nieuwe nachtelijke maaltijd.
Een nieuwe deur werd geopend. Gelijktijdig hapten de dames naar adem.

Alle stoelen en tafels in dit lokaal waren omver gesmeten en overal lagen dikke, zilvergrijze haren. Het smartboard was versierd met enorme krassen, de posters aan flarden gescheurd.
'Kijk,' fluisterde Debby. Ze durfde haar stem niet te verheffen. Het meisje wees naar het bureau van de leraar, vooraan in de klas.
Er was een enorme hap uit één van de hoeken gebeten.

'Debby?!' klonk er van beneden paniekerig.
'Artishocking?'
'Hie-ier!' schreeuwde Arti terug.
'Kom 'ns hierheen!'
Debby en Artishocking wierpen nog een laatste blik in het lokaal, maar niets wees op de aanwezigheid van een nieuw slachtoffer. Zo te zien was dit alleen de plek geweest waar de wolven in de afgelopen nachten samen waren gekomen.

'What the ****,' zei Debby terwijl ze met grote ogen naast de anderen stond en het muzieklokaal inkeek. 'Dit is vrij gruwelijk hè?'
De andere drie zeiden niks maar knikten, terwijl ze vol afschuw naar het tafereel staarden. De jongens hadden Debby en Artishocking naar beneden geroepen omdat de aanleiding van de zoektocht teruggevonden was. Hier. In het muzieklokaal.

In het midden van het lokaal, boven de tafels die groepsgewijs stonden opgesteld, hing een macabere mobile. Een horrorvariant op het bekende kijkspeelgoed voor baby's en peuters, maar dan vervaardigd van botten en gitaarsnaren.
Aan de negen 'armen' van het ding, bungelden negen vingers. Af en toe verloor een druppel bloed het gevecht met de zwaartekracht en gleed tergend langzaam naar beneden. De druppels spatten uiteen op een tafeltje en vormden een rode vlek.

'Waar is de tiende v...' begon Mattio. Hij zweeg toen het antwoord op zijn vraag zichzelf beantwoordde.
Op de grond lagen twee glazen flesjes, beiden bijna helemaal leeg. Uit de halsopening drupte een restje vloeistof. IJsblauw vanuit het ene, glinsterend zilver vanuit het andere.
Uit het blauw flesje, kroop - tot ieders afschuw - een vinger. Vloeistof kleefde aan de nagel. De tiende vinger bewoog zich als een rups, zichzelf krommend om vooruit te komen.

Debby snakte hoorbaar naar adem en trok lichtgroen weg.

De vinger kroop onbeholpen uit de halsopening, blindelings in één richting gaand. Recht de opening van het andere flesje in. Dikke druppels zilver hadden zich daar in de hals verzameld.
Voorwaarts ging de vinger, zich onbewust van het gevaar, en op het moment dat de vingertop het oppervlak raakte, trok er een siddering door hem heen. Hij rolde om, bleef stil en lichtjes opgekruld liggen.

Debby gaf over in de prullenbak.

Vanaf de flesjes liep een helderrood bloedspoor over de grond naar de hoek van het lokaal. Daar lag het verminkte lichaam van Roger, met naast zijn toegetakelde hand een ingedeukte trompet.
Wantrouwig bekeken de vier overgebleven leerlingen elkaar, zoekend naar een bult of een ander teken van gevecht.

Einde van de nacht.
De wolf/wolven vermoord(t)(en) Roger.
Roger was heks.
Deze dag eindigt dinsdagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

330Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 06 sep 2010, 22:56

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Het muzieklokaal? Neutral En wij hebben vannacht niets gehoord? Het staat daar vol instrumenten... Shocked

Hij had toch op die trompet kunnen blazen..? Wink

Rust zacht lieve Roger... Jammer dat je het niet mee mocht maken tot het eind. Sad

331Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 06 sep 2010, 23:17

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

auw, snik Crying or Very sad

Gelukkig heb ik wel mijn beide drankjes nuttig kunnen gebruiken, dus dat scheelt.

Veel succes nog burgers

332Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 06 sep 2010, 23:18

artishocking

artishocking
Junior spammer

Wolfjeee...oh wolfjeeeee...kom dan...
Hey daar ben je Mattio....



@Roger : Tnx Dude!!!
@Dorien : KickAss Verhaal



Laatst aangepast door artishocking op ma 06 sep 2010, 23:21; in totaal 1 keer bewerkt

333Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 06 sep 2010, 23:18

karina

karina
Veelbelovend spammer

Dorien wat een spectaculair verhaal. Ik huiver er gewoon van.

334Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 06 sep 2010, 23:20

Miejster

Miejster
Senior spammer

*cool he hoe een spook een vingertje kan doen bewegen... It ain't over until the fat lady sings...* Komop wolven!

335Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 06 sep 2010, 23:27

Debby

Debby
Senior spammer

Dat was helaas niet degene die ik gedachten had.
Maar het maakt niet uit voor mijn keuze.

Dat overgeven werkt erg verhelderend en het is zo leuk dat ie het jammer vind dat Roger het einde niet heeft gehaald.
Maar volgens mijn heb jij daarvoor gezorgd Mattio

Ik blijf bij mijn burger/tienerblok.

336Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 06 sep 2010, 23:28

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dorien heeft zichzelf overtroffen cheers

337Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 06 sep 2010, 23:32

Debby

Debby
Senior spammer

Ja absoluut.
lekker gruwelijk,me like.

338Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 07:27

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Zeg, al dat lawaai vorige nacht met die muziek instrumenten, was dat wel nodig.
Ik weet wel dat spoken niet slapen maar een klein beetje rust is dit te veel gevraagd.
De school heeft ook nog een isoleercel heb ik net gezien, lekker met kussens aan alle muren, vloer en plafond.
Ga daar lekker gaan vechten en elkaar opeten, dan hebben wij er verder geen last van.
Cultuurbarbaren...
Mijn trompet is nu stuk Sad

339Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 14:54

Debby

Debby
Senior spammer

Het blijft ineens wel erg stil hier.

340Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 15:03

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Iedereen misschien nog wat misselijk door al dat bloed en die ledematen gisteren?

https://weerwolfenco.actieforum.com

341Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 17:29

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik wil wel graag meestemmen maar ik schijn van m'n lief alleen nog maar te mogen spoken Sad

342Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 19:08

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Debby schreef:Het blijft ineens wel erg stil hier.

Maakt het je zenuwachtig? Wink Begrijpelijk hoor, want je plan is bijna gelukt! Very Happy En je had de perfécte dekking! De per-fec-te dekking! Very Happy Je kon veilig roepen dat je het zandmannetje was, omdat het waar was - geen sjamanen of zieners die daar anders over zouden denken. Bij het stemmen kreeg je al gauw vrij spel en werd je door ons allemaal gevolgd, zonder dat iemand nog aan jou twijfelde. Maar daar werd je verhaal iets wankeler... Niet geconverteerd zei je? Of misschien toch wel? Suspect
Dan deze vraag: waarom eigenlijk niet? Wat zou de wolven ervan hebben weerhouden een (ervaren) speler als jij te converteren? Jouw eigen verklaring:

Er heeft een convertatie plaatsgevonden,alleen hebben ze niet mij geconverteert,dit maakt dus dat ik nu een goeie burger ben.

En wie zou dat nou niet kunnen beweren? Neutral Ik was het zandmannetje! Maar ik sta aan jullie kant hoor! Very Happy Om je bewering kracht bij te zetten offerden jullie Killerboth nog op, waardoor jullie met drie ervaren wolven verder speelden. Eén van hen werd zelfs volledig door ons vertrouwd! Veilig voor iedere verdenking én voor de wolven kon je één voor één onschuldigen wegstemmen. Telkens was jij de eerste die stemde, om vast een aftrap te geven en door ons klakkeloos nagevolgd te worden. Behalve toen op Sjamaan Morkreb werd gestemd en Wolf Karina in gevaar kwam, stemde je niet direct.
Overigens was van alle mensen op wie je ons liet stemmen alleen Killerboth een wolf, die je nodig had om onschendbaar te worden. Het was dankzij Roger (die in de volgende nacht uiteraard te grazen werd genomen) dat Miejster gedood werd. En niet jij maar Xavyre was zo slim om direct Morkreb (en dus Karina) eruit te stemmen. En toen was je weer wel bijna de eerste om op mij te stemmen! Ik ben dankbaar dat je me zo ver hebt laten komen in mijn eerste WW-ronde, maar nu ik zie dat het alleen maar was zodat je me als laatste kon beschuldigen om zelf te winnen, weet ik niet of ik me zo vereerd moet voelen...

Ik denk dat je hier een slim spel hebt gespeeld, Debby. Mijn stem gaat echter wel naar jou.

343Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 20:23

Debby

Debby
Senior spammer

Dan deze vraag: waarom eigenlijk niet? Wat zou de wolven ervan hebben weerhouden een (ervaren) speler als jij te converteren? Jouw eigen verklaring:
Er heeft een convertatie plaatsgevonden,alleen hebben ze niet mij geconverteert,dit maakt dus dat ik nu een goeie burger ben.

Vanaf waar ben je gestopt het te volgen Laughing
Ik heb duidelijk verteld dat ik niet kon worden geconverdinges,ivm bescherming van de beschermengel.

één voor één onschuldigen wegstemmen
En tellen? We hebben idd 1 onschuldige burger eruit gestemd,die zich erg verdacht gedroeg.

Dat ik bij de andere niet als eerste stemde klopte,maar dat plan was helemaal uitgedacht.
Zeker met dank aan Xavyre en zijn briljante ingevingen.

Dat we jou daar niet in hebben betrokken,heeft een reden gehad.
En die reden zie je nu.
Je was ook geen bewezen goede burger,dus vertrouwden we je niet helemaal.

Het was de bedoeling dat Roger Morkreb zou doden met zijn drankje en wij Miejster eruit zouden stemmen.
Helaas is dat andersom gegaan,maar maakt t effect niet minder.

En voel je idd vereerd,we verdachten anderen boven jou,al best snel.
Dat er nu blijkbaar nog 1 wolf over is,maakt dat jij als laatste wolf overbleef.

Bye Bye klein wolfje. Razz

Maar spellen kun je als de beste Wink (Dit in tegenstelling tot 't tellen)



Laatst aangepast door Debby op di 07 sep 2010, 20:40; in totaal 1 keer bewerkt

344Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 20:38

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

AARDAPPEL!!!

345Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 21:06

Debby

Debby
Senior spammer

Aardappel ? monkey

346Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 21:17

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

PUREE!!!

ontrafel het misterie...^^

347Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 21:25

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

Ik blijf bij mijn punten zoals ik die voor de vorige nacht heb bedacht...

Mattio

348Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 21:47

Debby

Debby
Senior spammer

Mattio oh Mattio,wat zijt gij stil.

Komt er geen tegendiscussie?
Dacht dat ik aan jou een goede discussietegenstander had gevonden. Wink

(das een compliment he)

349Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 21:50

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Debby schreef:Mattio oh Mattio,wat zijt gij stil.

Komt er geen tegendiscussie?
Dacht dat ik aan jou een goede discussietegenstander had gevonden. Wink

(das een compliment he)

Ik mag hier ook geen kwartier mijn mond houden hè! Razz Natuurlijk zijn het de laatste spartelingen van een moordlustige haarbal, maar ik kan natuurlijk niet zonder grom of klauw ten onder gaan! Mad

Hoe strikt is Dorien in de tijden? 't Lijkt me nu wel duidelijk dat het voorbij is. Je mag weer een verhaaltje pennen, Dorien! Very Happy

EDIT: Bedankt voor het compliment! Wink

350Ronde #12 - Straf - Pagina 14 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 22:09

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik kom al ik kom al maar ik hou het kort want ik ben moe!

(Net m'n mama geholpen bij het oefenen van een test die ze morgen moet afnemen (ze is psycholoog). Kleutertest dus... bijna twee uur lang puzzeltjes van 3 stukken zitten maken en dan vooral wat fout doen zodat zij weet wat ze dan moet zeggen xD 'Ik denk aan iets in mijn gezicht, waarmee ik kan praten en eten... waar denk ik aan?' Ge-wel-dig.)

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 14 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum