Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #12 - Straf

+10
Black Knight
Telemachus (killer)
morkreb
Mattio
artishocking
karina
Miejster
Debby
graafoto
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 16]

176Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf do 02 sep 2010, 23:23

morkreb

morkreb
Junior spammer

Kijk das een vooruitgang cheers

177Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf do 02 sep 2010, 23:25

Debby

Debby
Senior spammer

Omdat de burgers ook niet alle info doorgespeelt krijgen,moet ik dit keer een gok gaan doen.
Ik stem bij deze op SUBZERO

178Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf do 02 sep 2010, 23:40

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

En ik sta nu in het rijtje van Debbie

Sub Zero dus

179Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf do 02 sep 2010, 23:45

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ehm... Tjah...

Subzero! Very Happy

180Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 00:02

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik moet ook gokken, maar kies voor Roger!

181Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 00:03

karina

karina
Veelbelovend spammer

OLE OLE OLE OLE !! helemaal top!!
No killing en nu zijn wij aan de buurt.

Debby ik volg je
Sub-Zero> mijn stem is voor jou.
Tenzij je wel met hele goede argumenten komt. maar dan moeten het wel heeeeeellllll goeie zijn. Exclamation

182Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 00:07

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Ik stem ook op subzero

183Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 07:55

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

Aangezien ik deze keer geen flauw idee heb en mijn stem volgens mij toch niks meer uitmaakt... Subzero dan maar

184Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 18:23

Gast


Gast

dit komt voor de wolven wel goed uit (of niet soms????) dat Debby de verkeerde uit kiest.

beetje jammer dat jullie dan direct haar volgen zonder enige vorm van bewijs.
zaten we nu nog maar in de CSI case. Crying or Very sad

ik zal me maar goed bewapenen met mijn wapens uit de techniek lokaal.




Jullie hebben het MIS!!! doe dit niet!! affraid affraid
laat je niet lijden door iemand die niet kan gokken!!




Laatst aangepast door Subzero op vr 03 sep 2010, 19:13; in totaal 1 keer bewerkt

185Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 18:33

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

voor je plaatje zou ik je bijna willen ontzien Laughing

https://weerwolfenco.actieforum.com

186Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 19:04

Gast


Gast

het is toch niet eerlijk..... Crying or Very sad


hoe ging die gezegde ookal weer. als 1 schaap over de dam is volgen er meer??

Owwnee toch niet ....ik ben het zwarte schaap Crying or Very sad



Ik verander even van stem ---> Graafoto!!!!
waarom?? kijk maar op wie hij allemaal gestemd heeft.
en nu debby op mij stem (gokt) kan hij hier zo mooi van profiteren.
let maar op dit wordt 3x op rij een burger!! je hebt je verdacht gemaakt vanaf het begin en dit is je stomtste zet!!



ookal zal ik het zo niet redden als de andere burgers slim genoeg zijn weten ze precies op wie ze moeten stemmen..

Miejster is tenminste nog slim. die gaat op zijn eigen intuitie af. repect Wink

187Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 19:34

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Ik ben benieuwd of we het mis hebben.
Nog paar uurtjes wachten Razz

188Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 19:41

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik weet het niet, ik heb ondertussen weer meerdere verdachten op het lijstje staan. Zeker aangezien die conversie komende nacht nog gaat komen. Subzero, ik ga toch maar met de menigte mee. Moet nu nodig de kroeg in dus ik ben benieuwd wat ik morgen allemaal aan ga treffen.

189Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 19:49

Debby

Debby
Senior spammer

je hebt je verdacht gemaakt vanaf het begin en dit is je stomtste zet!!

Correctie.
Jij hebt je verdacht gemaakt door
1. te stemmen op Black Night.
2. Toen je wist wie ik was en ik er zeker van was dat Killerboth een wolf was,heb je je stem niet verandert,terwijl daar genoeg mogelijkheid toe was.
3. Jij hebt je excuses niet aangeboden.

Voor mij genoeg redenen.

Maar heb ergens medelijden met je,gezien je avater.

190Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 20:30

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

*Roept alle spookjes op om te spoken!!*

*Spookt rond Debbies hoofd rond*

"Ik bennn debbbyyyspoooook!!! Ik ga jullie allemaaaaal



OP ETEUUUUUHHHNNN!!! (en dorien spanken voor mij weg te proberen te krijgen!!)"

Twisted Evil Twisted Evil

191Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 20:59

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik begrijp je stem op mij subzero maar er zijn hier al enkelen die weten in welk kamp ik thuis hoor.
De burgers zullen deze ronde winnen dus wolfje, stop met spartelen en spring maar in de vriezer.
Dan word je een SubWolfje Rolling Eyes

Stomme mop ik weet het... mijn inspiratie is zoek vandaag.
Wel een zielige avatar Crying or Very sad

192Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 21:13

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Jij ook... JEzus ? :p I mean... (maar dat is mijn persoonlijke mening, don't worry, sla mij maar alsk oneerbiedig overkom, ik wil niemand beledigen :p )

Anywaay, tis tijd voor een liedje!!




*zet GSM straal blokkerings apparaat aan om subtiele hint uitwerking te voorkomen*

193Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 22:19

artishocking

artishocking
Junior spammer

graafoto schreef:Ik begrijp je stem op mij subzero maar er zijn hier al enkelen die weten in welk kamp ik thuis hoor.

Debby, Artishocking en burgers die ons helpen, denken deze ronde redelijk goed te weten wat we doen...al blijft het een stategisch spel waarin je soms gewoon mazzel moet hebben.
Mijn late stem( ik ben altijd vrij snel met stemmen) heb ik te danken aan de provider caiway die weer eens een brakke verbinding leverde.

Ik hoop dat wij dit keer weer goed zitten met de stem op Subzero

194Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 22:45

karina

karina
Veelbelovend spammer

@ Subzero. ik heb je pleidooi gelezen, maar zie geen reden erin om mijn stem te veranderen .

Sterker nog Debby haar argument is voor mij overtuigend genoeg.
Daag wolfje ....... zoek alvast maar een mooi plekkie bij je maatje daarboven.

GOoo!!!! BURGERS

195Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 22:48

Miejster

Miejster
Senior spammer

artishocking schreef:
Debby, Artishocking en burgers die ons helpen, denken deze ronde redelijk goed te weten wat we doen...

Ik heb een voorgevoel dat jullie niet zijn wie jullie zeggen te zijn... of toch minstens eentje van de zogezegde 'burgers'

Subzero die smerige wolven spelen deze ronde een vuil spelletje, rest in peace brother!

196Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 23:15

karina

karina
Veelbelovend spammer

Theneka schreef:*Roept alle spookjes op om te spoken!!*

*Spookt rond Debbies hoofd rond*

"Ik bennn debbbyyyspoooook!!! Ik ga jullie allemaaaaal



OP ETEUUUUUHHHNNN!!! (en dorien spanken voor mij weg te proberen te krijgen!!)"

Twisted Evil Twisted Evil


JIJ DURFT!!!! Laughing

197Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 23:21

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

1.000ste post in deze thread!! Very Happy

Ik heb eigenlijk niets te zeggen - wilde gewoon deze post... Wink pirat

198Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 23:31

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

'Hup! Hup! Hup!' galmde er die avond door de school. 'Wij killen Sub!'
Hup! Hup! Hup! Wij killen Sub!' Het waren Debby en Graafoto en nog een hoop anderen die op de maat van het geroep door de gang marcheerden, op weg naar de aula. Daar hadden ze iedereen bij elkaar geroepen om opnieuw te proberen één van de los lopende monsters te ontmaskeren en onschadelijk te maken.

Karina klom op het podium en maande iedereen tot stilte.
'Klasgenoten!' riep ze. 'Het is zover... gisteravond hebben wij de eerste wolf om het leven gebracht, vannacht volgt de tweede. Ik geef het woord aan Debby, die een nieuwe identiteit zal ontmaskeren. Een hartelijk applaus voor onze Debby alsjeblieft.'
Geklap en gejuich klonk op.
Debby stapte ook het podium op, maar leek lang niet zo enthousiast en zelfverzekerd als de voorgaande avond.
'Ehh...' mompelde ze. Onmiddellijk hielden alle leerlingen hun mond en viel er een eerbiedige stilte. 'Ehh...' zei ze weer. 'Ja, tja, ja, nou, ehm, wat zal ik 'ns zeggen? Ik weet het niet meer zo zeker hoor, maar ik verdenk SubZero. Er zijn genoeg aanwijzingen om hem niet te vertrouwen.'
'So Subzero it will be!' juichten de zesdeklassers enthousiast, alsof ze niet allang hadden geweten wie Debby zou beschuldigen na alle wilde geruchten die al de hele dag door de school gingen.
Dat Debby zelf iets minder overtuigd leek dan de vorige avond, leek niemand te hinderen.

'Jongens,' protesteerde Subzero verontwaardigd. 'Luister nou eens eventjes naar me... hé, jongens! hallo! contact?!'
Geen contact. Ze hoorden hem niet eens.
Alleen Miejster sloot zich niet bij de groep enthousiastelingen aan maar hield zich afzijdig en bekeek de hele situatie hoofdschuddend.

Met behulp van een luxaflex werd Subzero rond een uur of half twaalf opgehangen. Zijn protestkreten werden letterlijk gesmoord en het werd stil.

Boven SubZero's hoofd verscheen een appeltjesgroene pijl die naar het arme slachtoffer wees. 'Burger', stond erbij.

Verbijstering heerste.

Einde van de dag.
De burgers lynchen SubZero.
SubZero was een gewone burger.
Deze nacht eindigt zaterdagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

199Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 23:33

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

affraid

200Ronde #12 - Straf - Pagina 8 Empty Re: Ronde #12 - Straf vr 03 sep 2010, 23:34

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Oeps I did it again Embarassed

Sorry Sub

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum