Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #12 - Straf

+10
Black Knight
Telemachus (killer)
morkreb
Mattio
artishocking
karina
Miejster
Debby
graafoto
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 16]

1Ronde #12 - Straf Empty Ronde #12 - Straf za 28 aug 2010, 23:18

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

*bzzzzzt!* het nasale geluid van de elektronische bel klonk door de hele school heen, gevolgd door het oorverdovende geluid van 1200 stoelen die naar achteren werden geschoven.
Weekend! Er hing een uitgelaten stemming.

'1, 2, 3, test test test. *uche uche*'knalde er plotseling uit de luidsprekers. 'Doet ie..ja, hij doet het. Mooi. Ehh... ja. Oh ja. Denken de volgende leerlingen erom dat zij zich bij de rector moeten melden?
Miejster
Karina
Debby
Roger
Artishocking
Xavyre
morkreb
BlackKnight
Graafoto
Mattio
Killerboth
Theneka
SchaapInWolfskleren
Subzero
Wie dit "vergeet" staat een schorsing te wachten. Dus ik zou maar komen als ik jullie was...
'

'Nee hè,' klonk er verontwaardigd vanuit het lokaal Nederlands. Het was wel duidelijk wat voor soort klas dit was... alle 14 leerlingen die moesten nablijven, kwamen hier vandaan.

Even later werd het druk voor de kamer van de rector, meneer Andersom.

'Ik ben zwáár teleurgesteld in jullie,' begon de rector zijn preek. 'Eindexamenjaar... bijna volwassen. Jullie zouden jullie wel eens wat verantwoordelijker kunnen gedragen! Afkijken, bekladden van schooleigendommen, bij de meisjes gluren, grote mond tegen leraren... Ik ben zwaar teleurgesteld in jullie. Volg me.'
In optocht liepen ze naar de aula van de school, een aangebouwde vleugel waarvan één muur een grote glaswand was.

'Jullie straf bestaat hieruit,' zei de directeur dreigend. 'Het schoolhek gaat op slot en jullie mogen pas naar huis wanneer alle ramen in de school brandschoon zijn. Te beginnen híer' hij wees naar het enorme raam en de leerlingen kreunden. 'Ik hou jullie met liefde het hele weekend hier, dus begin maar gauw...'
Hij beende naar de uitgang maar hield nog even stil bij Artishocking en Karina: 'en die muur moet ook schoon!'

'Shit zeg,' mopperde killerboth. 'Daar gaat m'n weekend... en m'n vader is nog wel jarig vandaag.
'Hmm,' zei Miejster, met een schuine blik op het meisje naast wie hij had gezeten tijdens de toets wiskunde. 'Die ramen kunnen wel wachten, toch?'
'Hij heeft het hek écht op slot gedaan,' meldde Karina verontwaardigd, terwijl ze samen met morkreb en Mattio uit het raam stond te turen. 'Ik dacht dat ie blufte. De rotzak.'

'Nou...' Graafoto rommelde in zijn tas. 'Ik geloof niet dat ze ons tot na zessen gaan laten blijven zitten en ík heb geen zin in ramen lappen. Wie is er in voor een potje klaverjassen?' Hij haalde twee pakken kaarten uit zijn tas.
'Yeaaaah!' juichte iedereen.

Dit is de eerste, moordloze nacht.
Deze nacht eindigt zondagavond 22:00u



Laatst aangepast door Dorien op zo 29 aug 2010, 11:20; in totaal 2 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

2Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf za 28 aug 2010, 23:25

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik kon er niet aan doen, ik was mij aan het douchen toen die gaten in de muur mij opvielen.
Ik wou niet gluren naar de meisjes "echt waar!" Laughing

3Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf za 28 aug 2010, 23:37

Debby

Debby
Senior spammer

Ja,ik vind dit toch zo oneerlijk.
Ik keek helemaal niet af.
Ik wil alleen even flirten met die leuke jongen op het bankje naast dat van ons.

4Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf za 28 aug 2010, 23:56

Miejster

Miejster
Senior spammer

Verdorie toch... Ik merk plots de priemende blikken van een stel blauwe ogen naast me en ik MOET gewoon even opzij kijken. FLASH... wow, was dat cupido die raak schoot vanop de bank naast me. Nope het was de bordenwisser van de leraar die me raakte. Hey, ik was ook niet aan het afkijken! Maar die blik van dat meisje naast me, hmmmm, met haar wil ik gerust wel nablijven. Wat moet ik doen om daar in te slagen... I love you

5Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 00:49

karina

karina
Veelbelovend spammer

Nadenken over onze wandaden, Rolling Eyes tja daar zeg je me iets, Ik zou het niet weten >, ja ok , aan de graffiti- tekening heb ik ook meegewerkt, maar om die nu een wandaad te noemen!!

Die expressieve tekening is eerste klas kunst en zou eerder een eervolle vermelding moeten hebben.




6Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 00:50

artishocking

artishocking
Junior spammer

Nou, dat vond ik nou ook...voor een kunstzinnige uiting moet je geen straf krijgen!!! Razz

7Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 00:59

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Wandaden? Wat onrechtvaardig! Ik stond volledig in mijn recht toen ik dat wiskundige wrak vertelde hoe het wél moest... Sad

(Mijn eerste WW! Very Happy Dit wordt een fantastische ramp! Razz )

8Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 10:06

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Graafoto, daarvoor verdien je nog een week extra nakomen Shocked

https://weerwolfenco.actieforum.com

9Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 12:13

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

O, maar dat was in het 1e jaar.
Ik blijf al jaren elke week na Laughing

10Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 12:15

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Laughing en terecht!

https://weerwolfenco.actieforum.com

11Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 12:49

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik had na die stinkbommen in het trappenhuis in de pauze gauw weg moeten gaan. Maar ik kon het niet laten om nog even te blijven en al die heerlijke gezichtsuitdrukkingen te zien, geweldig Very Happy Nu als straf het hele weekend klaverjassen? Dat valt best mee. Toch? Neutral

12Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 12:59

artishocking

artishocking
Junior spammer

De grafitti artiesten Laughing zijn bezig de brandslang uit te rollen...Dan zijn de ramen snel schoon en kunnen we ons bezig houden met leukere dingen..

13Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 16:22

karina

karina
Veelbelovend spammer

@ Artischokking: goed geregeld van je.
Ik klaverjas wel mee. Cool

14Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 16:26

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

hmm ik moet hier weg en een goe feestje maken voor mijn va xD (zo vader zo zoon dus die is goed te doen en misschien een niet zo goed vaderfiguur xD)

iemand GSM mee voor de politie te bellen? kunnen we die directeur ook direct laten oppakken Twisted Evil

15Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 16:29

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik heb wel 06 mee maar geen bereik op school Sad

16Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 16:48

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Ik doe ook wel mee met klaverjassen.

Gelukkig zijn de WC's al terug ontstopt (dat was dus mijn schuld Twisted Evil ) , anders zaten we nu met een probleem. Moest ik nu net zo stom zijn om tussen al dat papier iets met mijn naam op te laten zitten Very Happy

17Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 19:30

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tja, ik had nog zo gezegd om gist te gebruiken om in het toilet te gooien. Mad

18Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 20:12

Gast


Gast

ontstopt zijn ze cker. met al dat was poeder wat er doorheen ging is alles weg gespoeld. alleen liet het wel een behoorlijke schuim bende achter Laughing toen ik de WC door trok.

IS die directeur nog op school?? anders gaan we zijn deur even barricaderen. ik heb geen zin om naast al dat study ook nog eens de boel hier schoon te gaan maken. we hebben toch niet voor niks schoonmaakster.

19Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 20:16

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Toen jij die emmer varkensmest door de gang gegooid hebt is de schoonmaakster toch opgestapt, remember !!! scratch

20Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 20:33

Miejster

Miejster
Senior spammer

Klaverjassen? wtf? We kunnen toch in de ontspanningsruimte een feestje bouwen. We zetten de muziekinstallatie aan en ik heb een I-pod mee, dus partytime!

21Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 20:55

artishocking

artishocking
Junior spammer

Geweldig idee Miejster!!

En kijk eens wat ik bij me heb om het feestje nog completer te maken....
Wie doet er mee!! Very Happy

Ronde #12 - Straf Weerwolvenvanwakkerdam.th

22Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 20:56

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik ben onschuldig, ik ben gewoon een arme uitwisselingsstudent... Ik wordt alleen maar hier gezet omdat MATTIO weer herrie schopte, en ik nu eenmaal bij hem moet overnachten... Wat kan ik anders doen dan hem een handje helpen (zodat hij het niet verpest...) En trouwens, wedden dat ik door het slot raak met mijn nieuwe tang? Volgend jaar op kot gaan eist een deftige staaltang om fietsen te 'lenen' nietwaar? :p

23Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 21:46

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Nu zit ik hier met mijn hoop papieren vliegtuigjes. Ik had toch gedacht een opzichter hiermee te kunnen pesten. Blijkt dat we nu alleen zitten...

24Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 21:59

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Kunnen we altijd in de décolleté's mikken van de dames :p

25Ronde #12 - Straf Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 22:17

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Wat zijn ze weer vrouwvriendelijk, al die heren hier. Gluren bij de meisjes.. vliegtuigjes.. schatjes.
Ben blij dat ik niet bij jullie in de klas zit. Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 16]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum