Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #12 - Straf

+10
Black Knight
Telemachus (killer)
morkreb
Mattio
artishocking
karina
Miejster
Debby
graafoto
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 15 van 16]

351Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 22:15

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

KOEKIEMONSTER WEET HET ANTWOORD!!! Laughing Laughing Laughing

352Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 22:21

artishocking

artishocking
Junior spammer

Sportief, Mattio!! Very Happy

Deze ronde dragen wij op aan al onze waardige tegenstanders en de burgers die er voortijdig ( soms door ons Embarassed ) zijn uitgestemd. Very Happy

353Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 22:31

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Bedankt Arti. Ik vond het echt enorm leuk om direct al te beginnen als wolf, maar volgende keer wil ik wel graag burger zijn, want volgens mij is dat een stuk makkelijker... Wink Ik ben de volgende ronde weer present! Very Happy

354Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 22:35

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het was avond en vier overgebleven leerlingen waren moe. Lamlendig zaten ze achterover gezakt, niemand leek nog fut te hebben iemand anders te beschuldigen.
Eigenlijk was dat ook niet nodig, want - zoals dat zo vaak gebeurd bij jongeren - er had zich een groepje gevormd dat de vierde persoon buitensloot. Samen zaten de drie te smiespelen, en wanneer het slachtoffer in de buurt kwam, hielden ze gauw hun mond. Wel werden er wantrouwige blikken in zijn richting gezonden.

Mattio was de vierde persoon.

De hele dag hing hij wat in zijn eentje rond, zich bewust van de blikken die in zijn rug boorden. Ongerust maakte Mattio zich echter niet. Waarom zou hij ook? Niet voor niets was hij op zijn 3e begonnen met Tuimelen en zodra hij wat ouder werd overgegaan op judo. Inmiddels had hij een bruine band en uit verveling en nieuwsgierigheid volgde hij sinds vier jaar daarnaast ook nog karate en taekwando-lessen.
Kortom, Mattio maakte zich nergens druk over.

Hij was dan ook totaal overdonderd toen - rond een uur of 10 's avonds - van drie verschillende kanten touwen door de lucht zoefden en zijn armen en benen aan elkaar snoerden zodat hij als een rollade op de grond terecht kwam.
'Hé,' begon hij te protesteren, 'wat moet dat?' Zijn poging tot een indrukwekkende schouderworp, resulteerde in een mislukte koprol. Met een doffe klap knalde hij op zijn hoofd en bleef eventjes versuft liggen.

Dit was voor Xavyre, Artishocking en Debby voldoende om dichterbij te komen en alle trouwen stevig aan te trekken en vast te snoeren. Mattio was hulpeloos - onschadelijk.
Artishocking en Xavyre kwamen met zout, peper, olijfolie en wat kruiden aanzetten* om Mattio op smaak te brengen. 'Bijna klaar,' zei Debby tevreden toen ze het resultaat zag. 'Alleen nog de finishing touch...' Uit haar Eastpak haalde ze een mooie rode appel en stopte die in Mattio's mond.
'Klaar voor het spit!' riep Xavyre triomfantelijk uit.

Met z'n drieën sleepten ze Mattio naar het muzieklokaal, waar ze eerder op de dag de vleugel in stukken hadden gezaagd met gereedschap uit het technieklokaal. Samen met kapotgezaagde werkbanken en tafels, was er genoeg brandbaar materiaal voor een prachtig kampvuur - geschikt voor het bereiden van weerwolf aan het spit.

Mattio werd aan het spit geregen - wel zo dat ie snel uit zijn lijden verlost was, ze waren geen barbaren natuurlijk - en het vuur werd aangestoken.
'Op tijd keren tegen het aanbranden?' vroeg Artishocking.
'Neuh,' zei Xavyre. 'Niet nodig. Hij is van zichzelf toch al een aangebrand typje.'

Er werd nog wat hout op het vuur gegooid en de drie overgebleven nablijvers holden naar boven, naar de voordeur. Samen keken ze toe hoe steeds dikkere rookwolken opstegen en na minder dan een paar minuten begon het brandalarm te loeien.
'Wedden dat de brandweer hier binnen tien minuten is?' voorspelde Debby, terwijl ze naar het hek liepen, zo ver mogelijk bij de hittebron vandaan.

Vanuit de grijze wolkenmassa, verscheen plots een helder oplichtende pijl in rood. 'Wolf', stond erbij.

Vanuit de stad klonken plotseling sirenes die dichter en dichter bij kwamen.

EINDE VAN HET SPEL
De burgers winnen: gefeliciteerd!
Mattio was wolf.


*werkelijk... wat leerlingen vandaag de dag allemaal niet naar school meenemen hè :s

https://weerwolfenco.actieforum.com

355Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 22:38

Debby

Debby
Senior spammer

Oh,ik dacht in eerste instantie dat jij de geconverteerde was,maar dat zal Karina geweest zijn natuurlijk/

Maar je hebt t goed gespeelt Mattio.
Ik vond het een leuke ronde,erg spannend.
Soms een beetje fel,maar daar hou ik wel van.

Burgers,weerwolven en Dorien bedankt.



Laatst aangepast door Debby op di 07 sep 2010, 22:42; in totaal 1 keer bewerkt

356Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 22:39

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

hele leuke ronde!

Karina was inderdaad in eerste instantie ziener. Ontzettend leuk stel daardoor. Jammer dat de wolven al bijna direct Karina wilden doden en toch maar converteerden. Vond dit een geliefdenstel met veel potentie.

Leuke leuke leuke ronde, echt!

https://weerwolfenco.actieforum.com

357Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 22:42

artishocking

artishocking
Junior spammer

Dorien schreef :

*werkelijk... wat leerlingen vandaag de dag allemaal niet naar school meenemen hè :s

Kooklokaal Very Happy

Iedereen bedankt voor dit leuke potje!!!

358Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 22:59

karina

karina
Veelbelovend spammer

Mattio schreef:Bedankt Arti. Ik vond het echt enorm leuk om direct al te beginnen als wolf, maar volgende keer wil ik wel graag burger zijn, want volgens mij is dat een stuk makkelijker... Wink Ik ben de volgende ronde weer present! Very Happy

Allereerst mijn complimenten Mattio je hebt je tot het laatst je tanden laten zien. Evil or Very Mad
De burgers mogen deze ronde dan wel gewonnen hebben, maar jij hebt het fantastisch gespeeld cheers

gefeliciteerd burgers> ook jullie hebben subliem gespeeld.

Dank aan Dorien voor weer een ronde met te gekke verhalen.

359Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 23:02

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Een kooklokaal hebben ze niet op deze school, Arti, wel een soort verzorgingslokaal waar eens per jaar de walm van een aangebrande appeltaart vandaan komt (rond Kerst), maar echt een kooklokaal kan je het niet noemen...

Burgers: Bedankt voor jullie medewerking, die helaas net iets te kort duurde. Razz
Wolven: Jullie hebben het flink verknald, maar wel in stijl. Wel in stijl. Very Happy

En Dorien: Bedankt voor je literaire intermezzo's, ze waren het wachten waard. Wink

360Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 23:20

morkreb

morkreb
Junior spammer

puzzeltjes van 3 stukken? Rolling Eyes Ik hou het denk ik maar bij een potje ww'en.
ik snap nog steeds niet hoe het zo fout heeft kunnen gaan aan de ww kant. Eerst m'n liefie op het menu zetten, vervolgens na een goeie deal van mij het zandvrouwtje in leven laten en als laatste een heks in leven laten. Wel genoten, op naar de volgende Exclamation

361Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 07 sep 2010, 23:42

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Ik had als heks zijnde in het begin gehoord dat karina eigenlijk vermoord zou worden, maar dat op laatste moment keuze werd veranderd in theneka (geloof ik).

Dit is de reden dat ik Karina ook zeer lange tijd niet heb verdacht.

362Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 08 sep 2010, 00:28

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

toch verloren xD zo onverwachts xD

ty dorientje en iedereen die meedeed xD
(btw, waar haal jij die inspiratie toch vandaan e dorien? xD)

363Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 08 sep 2010, 07:10

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

killerboth schreef:toch verloren xD zo onverwachts xD

ty dorientje en iedereen die meedeed xD
(btw, waar haal jij die inspiratie toch vandaan e dorien? xD)

Verhaaltje van gisteren was weer van mij, maar ik moet bekennen dat het heksen-verhaal van eergisteren niet echt mijn werk was. Zat met Mattio op msn die met een hele waslijst aan kwam zetten (een mobile met 9 vingers, muzieklokaal, gedeukte trompet, levensdrankje en doodsdrankje, rondkruipende vinger ("neehee, hij moet uít dat flesje kruipen!"))

Dus Mattio, dankjewel voor je literaire bemoeienis, het was de discussie waard cheers

https://weerwolfenco.actieforum.com

364Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 08 sep 2010, 10:31

morkreb

morkreb
Junior spammer

Lol, als heks krijg je eigenlijk veer meer info binnen dan je in eerste instantie zou denken Razz

365Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 08 sep 2010, 13:18

artishocking

artishocking
Junior spammer

De mobile met 9 vingers was briljant!!

366Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 08 sep 2010, 16:31

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

nogal ja Laughing

ik moet zeggen dat ik behoorlijk veel zin krijg in de ronde waarin Mattio ons voor het eerst met zijn spelleiderschap gaat verblijden. (Ik heb het thema al te horen gekregen; I'm in!)

https://weerwolfenco.actieforum.com

367Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 08 sep 2010, 18:07

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Al had ik een Shakespeare omschreven, het resultaat had nog altijd afgehangen van degene die het uitvoert, en dat heb je gewoon fantastisch gedaan, Dorien! Daarom komt alle lof jou toe en niet mij. Wink Vergeet niet dat je zelf ook e.e.a. hebt toegevoegd. Smile

368Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 08 sep 2010, 18:33

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

vind het wel jammer dat het ten koste van mij moest gaan, maar ondanks dat was het inderdaad een mooi verhaal.

369Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 08 sep 2010, 21:45

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

WHY WON'T SOMEBODY PLEAS THINK OF THE CHILDREN?

Aka, arme Theneka, eerste spel en als eerste dood :'(
*Zwelgt in het zelfmedelijden*
knuffel? Very Happy

370Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 08 sep 2010, 22:13

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

jah de nieuwe mensen waren er snel uit e xD
buite mattio dan

371Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 08 sep 2010, 22:14

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ja maar Mattio had natuurlijk een liefhebbend en daarmee partijdig klasgenootje als spelleidster Twisted Evil

nee hoor =)

https://weerwolfenco.actieforum.com

372Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 08 sep 2010, 22:30

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

zo gaat dat dus hier Dorien. Objectieve spelleidster, yeah right Razz
Nee ik vind het wel jammer dat de meeste nieuwe er inderdad zo snel uitvlogen. Mattio heeft goed gespeeld

373Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 08 sep 2010, 22:53

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dat de nieuwe er snel uit zijn gevlogen ligt volgens mij aan de wolven hoor Razz

374Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 08 sep 2010, 23:04

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Volgens mij is dat toch een soort van 'angst' van mensen. We zijn redelijk op elkaar ingespeeld en weten wat we van elkaar kunnen verwachten - meestal dan. De nieuwelingen zijn op dat gebied nog volledig blanco, waardoor ze automatisch al sneller verdacht worden.
Maar da's mijn theorie Rolling Eyes

en ja Roger, zo gaat dat =)

https://weerwolfenco.actieforum.com

375Ronde #12 - Straf - Pagina 15 Empty Re: Ronde #12 - Straf do 09 sep 2010, 08:06

Debby

Debby
Senior spammer

Schaapinwolfskleding vloog eruit omdat ie geen tijd had om t spel dit keer mee te spelen.
Dus ja,dan was de keus wat makkelijker.

Killerboth was een wolf.
De rest was niet de schuld van de burgers.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 15 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum