Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #12 - Straf

+10
Black Knight
Telemachus (killer)
morkreb
Mattio
artishocking
karina
Miejster
Debby
graafoto
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 16]

51Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 23:25

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik was vooral getuige dus heb de fotoboeken moeten doorkijken, maar aangezien ik de enige was die zo vroeg op het werk was hebben ze ook mijn locker en wagens gecontroleerd om zeker te zijn.

Niks gevonden natuurlijk, ik weet veel betere bergplaatsen Twisted Evil

52Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 23:30

morkreb

morkreb
Junior spammer

Als dat maar geen dingen zijn die een staartje krijgen Steve... Neutral

53Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 23:36

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

zo, Dorien is weer bijgekomen en gaat eens eventjes stemmen tellen.

Vervelend graafoto!

https://weerwolfenco.actieforum.com

54Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 23:42

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

morkreb schreef:Als dat maar geen dingen zijn die een staartje krijgen Steve... Neutral
Ik heb niks gedaan dus ik heb geen schrik, alleen vervelend dat ik wel even verdacht was.

55Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 23:49

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja dat kan ik me voorstellen, als troost zal ik je stem meerekenen :p

Je hebt gelijk dat de deadline normaal altijd 11 uur was, maar met mijn weer naar school gaan, heb ik hem iets naar voren gehaald voor wanneer ik op tijd naar bed wil gaan.

https://weerwolfenco.actieforum.com

56Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 31 aug 2010, 00:15

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Je hebt een groep probleemjongeren bij elkaar of je hebt het niet... na de moord op de concierge was de vlam in de pan geslagen en gingen een paar mensen door het lint. Binnen de kortste keren liep iedereen iedereen te beschuldigen. Wie had deze moord op z'n geweten?
Aan het meest beangstigende van de situatie probeerden ze maar voorbij te gaan: dat de dader van de moord pootafdrukken had achter gelaten en over een 2,5 meter hoog hek was gesprongen... wat voor een monster zat er tussen hun klasgenoten?

Van klaverjassen kwam niet veel meer, hoewel SchaapInWolfskleren het nog wel even voorstelde. En dat schoot de meesten in het verkeerde keelgat.
'Hoe kún je?' zei Graafoto verontwaardigd. 'Er is iemand vermoord en jij denkt aan een spelletje?'
'Ik blijf erbij dat Schaap gisteren valsspeelde,' dat was BlackKnight die de ruzie van gisteren nog niet was vergeten. 'Dat Schaap kan liegen weten we dus al.'
'Ja...' Ook Miejster deed nu een duit in het zakje. 'En bij Engels laatst keek hij af.'
'Inderdaad!' stemde Graafoto in.
'en...''en...' 'en...'
Opeens had iedereen wel een argument om SchaapInWolfskleren te wantrouwen.

'We zullen jou eens scheren, Schaap,' klonk er dreigend. Een scheermesje werd uit iemands tas gevonden, uit elkaar gesloopt en in een handomdraai werd zijn keel doorgesneden.

SchaapInWolfskleren blies zijn laatste adem uit.

'Sufferds,' mekkerde Schaap nog eens.

Einde van de dag.
de burgers lynchen SiW
SiW was een gewone burger.
Deze nacht eindigt dinsdagavond 22:00u


ivm slapende spelleidster stond hier een verkeerde rol. Sorry voor de verwarring.



Laatst aangepast door Dorien op di 31 aug 2010, 08:53; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

57Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 31 aug 2010, 15:02

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

xD

58Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 31 aug 2010, 15:44

karina

karina
Veelbelovend spammer

He verdikkeme, op de verkeerde gegokt. Balen. Maar het is ook zo moeilijk om de eerste keer iemand te kiezen en inactiviteit lijkt dan een goede optie.

sorry: SchaapInWolfsKleren> Embarassed

59Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 31 aug 2010, 16:00

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

stefan003 schreef:xD

beetje meer medeleven voor Schaap is niet verboden hè Razz Of sloeg dat op mij? Sad

https://weerwolfenco.actieforum.com

60Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 31 aug 2010, 18:07

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

SiW was een gewone burger.??? gistrn stond er nog dat hij cupido was?

61Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 31 aug 2010, 18:32

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dorien schreef:

ivm slapende spelleidster stond hier een verkeerde rol. Sorry voor de verwarring.

goed lezen jij, er stond nog wat onder Wink ik lag gisteravond in bed met een laptop op schoot, had geen zin om mijn bed uit te komen om te controleren wat Schaaps rol was, dacht dat ik het zo wel wist... niet dus, bleek vanochtend Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

62Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 31 aug 2010, 18:43

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

jaja maar mijn oogjes waren zo vermoeid door het vele recht te zien dat ik zo min mogelijk probeer te lezen e xD

maar kom: LOVE IS STILL IN THE AIR?

63Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 31 aug 2010, 18:54

morkreb

morkreb
Junior spammer

psssst, zit Dorien alles netjes weg te werken, moet jij nog ff gauw vertellen wat er fout is gegaan...
maare, ja denk dat we er vrij zeker van kunnen zijn dat er Love in the air zit.

64Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 31 aug 2010, 19:02

Debby

Debby
Senior spammer

Altijd goed "Love in the Air"

Het blijft zielig voor de concierge,maar het is toch best gezellig zo.

65Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 31 aug 2010, 19:21

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

jaja arme man was het maar diegene die ons hier had opgesloten xD
enne wat is er nu gebeurd met het moordwapen? ik heb namelijk niet graag dat zo'n scheermesje wordt gebruik voor iets anders dan mijn baardje hoor xD

66Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 31 aug 2010, 20:18

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ieuw. Dat slingert nog ergens rond met al het bloed eraan en zo. Bah. Blij dat ík niet hoef na te komen Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

67Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 31 aug 2010, 21:24

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik vind dat de spelleider moet opkuisen? :p

(sorry voor de inactiviteit, avondshift = weinig tijd online... Sad )

68Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 31 aug 2010, 22:59

karina

karina
Veelbelovend spammer

Gezellig Debby : het is maar wat je gezellig noemt. Ik kan er niets gezelligs aan vinden. Er wordt een arme man vermoord en we stemmen een onschuldige burger eruit.

Maar wellicht is mijn definitie van gezellig anders als die van jou.

69Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 31 aug 2010, 23:13

Debby

Debby
Senior spammer

Ja oke,da's n minpunt.
Maar die burger werkte tegen Razz (had geen tijd om ons te helpen)

70Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 31 aug 2010, 23:29

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

De zaterdagnacht ging voorbij en de leerlingen sliepen verspreid door de school. In verband met enig wantrouwen richting Graafoto over hun privacy, hadden de dames zich opgesloten in het muzieklokaal. De heren waren bij de techniek gaan liggen, met in het achterhoofd het idee een eventueel aanvallend monster met een soldeerbout of figuurzaag te lijf te kunnen gaan.
Midden in de nacht schrok Theneka wakker. Mijn iPod! dacht hij. Shit zeg, die ligt nog in de aula... nu weet ik wel dat er niemand de school in kan, maar stel nou dat een van die wolfbeesten hem steelt? Dat laat ik mij niet gebeuren.
Zachtjes om niemand wakker te maken kwam hij overeind en sloop naar de aula. In het donker zocht hij op alle tafels maar de iPod was niet te vinden. Inwendig vloekend en schelden wilde hij net weer teruggaan naar het lokaal, toen een oplichtend vierkantje buiten zijn aandacht trok.
Nee maar! daar, op het schoolplein gloeide onmiskenbaar het schermpje van zijn lievelingsspeeltje op. Hoe kwam die daar nou? Wellicht laten vallen toen we het lichaam van die arme conciërge vonden...

Theneka deed de deur open en liep het schoolplein op zonder rond te kijken, alleen maar gefocust op zijn apparaatje.

Vlakbij het schoolhek bukte hij, strekte zijn hand uit... en hoorde zacht maar dreigend gegrom vlak achter zich. O nee hè, dacht Theneka. Sufferd die ik ben, een valsstrik! Hij liet de iPod liggen waar die lag, sprong overeind en rende zonder achterom te kijken in paniek naar het hek, probeerde er overheen te klauteren. Tevergeefs.
Plotseling leken er van alle kanten klauwen te komen die hem neerhaalden en op de ijzeren punten van het hek spietsten.

Het laatste wat hij hoorde, was een vervormde, dierlijke stem die toch onmiskenbaar de woorden 'eet smakelijk' uitsprak.

Einde van de nacht.
de wolven vermoorden theneka.
Hij was burger.
Deze dag eindigt woensdagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

71Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf di 31 aug 2010, 23:56

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

ahzo, die wolven proberen ons uit de tent (lees : lokaal) te lokken
Als die vuile beesten ons beginnen te spiesen, dan wil ik wel terugspiesen Twisted Evil
*pakt een stevige priem uit de kast en houdt hem bij *

72Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 01 sep 2010, 00:01

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik hou mij bij de soldeerbout en figuur zaag EN zal bijkomend een groot kampvuurtje maken (midden op de gang lijkt mij wel niet zo slim maar is toch niet veel brandbaars daar xD)

73Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 01 sep 2010, 00:27

Debby

Debby
Senior spammer

Arme arme Theneka,waarom was je zo gehecht aan je ipod.
Nu is dat kreng je dood geworden.
Ik zal je missen. Sad

Ik zal je dood wreken.

Mijn stem gaat naar : Killerboth



Laatst aangepast door Debby op wo 01 sep 2010, 09:41; in totaal 1 keer bewerkt

74Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 01 sep 2010, 01:12

Gast


Gast

zo dus da twolfje wil ons buiten hebben.... dan blijf ik gewoon binnen.
ivm de eerste ronde waar mensen op siwk stemden, zal ik daar maar iemand uit kiezen. Helaas is dat zo'n grote groep dat ik weer moet gokken...(fingers crossed) dit maal voor BLACK_KNIGHT

75Ronde #12 - Straf - Pagina 3 Empty Re: Ronde #12 - Straf wo 01 sep 2010, 08:54

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik volg Sub Zero, hij is geniaal, knap en vooral ijs koud Razz

BLACK_KNIGHT waarom eet je ons 1 voor 1 op?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum