Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #12 - Straf

+10
Black Knight
Telemachus (killer)
morkreb
Mattio
artishocking
karina
Miejster
Debby
graafoto
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 16]

26Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 22:24

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het werd later en later en de zon ging onder. Hoewel het klaverjassen erg gezellig was (slechts één ruzietje tussen blackknight en SiW omdat de eerste de laatste ervan beschuldigde vals te spelen), begonnen de leerlingen langzamerhand toch wat ongeduldig te worden.
Wanneer werden ze nou bevrijd? De rottige rector had het toch niet écht gemeend toen hij zei ze het hele weekend opgesloten te houden?

Om 10 uur 's avonds ging morkreb bij het hek kijken om te zien of ie nog niet in aantocht was... en kwam schreeuwen en met zijn armen zwaaiend terug gerend.
'B...b...' stotterde hij.
'Bellenblaas?' opperde Karina behulpzaam.
'Bananen?' deed Miejster een duit in het zakje.
'Balletdanseres?' zei Graafoto verlekkerd.
'Borneo?' meende Mattio, 'daar heb ik laatst nog wat over gelezen en...'
'Sst!' riep iedereen.

'BLOED!' schreeuwde morkreb.
'De conciërge!' Hij hapte naar adem. 'De conciërge lag op de grond - buiten het hek - met de sleutel in zijn hand... na ja, hand, vermoeden van hand. Alleen maar wat bloederige restjes. We kunnen niet meer bij de sleutel en de moordenaar zit bij ons!' Hij huiverde.
'Hoe weet je dat?' vroeg Karina, geschokt door de mededeling.
'Bloederige pootafdrukken...' vertelde morkreb. 'En ze gingen de school binnen.

'Aaaaaaaaaaaaaaaaaahh!!' gilden de 14 leerlingen en renden schreeuwend uit elkaar.

Einde van de eerste 'moordloze' nacht
De burgers mogen nu stemmen.
Deze dag eindigt maandagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

27Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 23:21

Debby

Debby
Senior spammer

Nah lekker dan,dat kan dan wel langer gaan duren dan een heel weekend.
Hebben wij dat weer.
Kom we gaan de kantine plunderen,daar krijgen we nu toch geen extra straf meer voor.

28Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf zo 29 aug 2010, 23:27

karina

karina
Veelbelovend spammer

pale Debby ik ga met je mee om wat te drinken halen, een kop sterke rooibosthee om mijn zenuwen tot rust te laten komen.

Wat een vreselijk einde voor die goede man.

Het plunderen laat ik wel aan jou over Debby.

29Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 00:57

Gast


Gast

gelukkig ben ik heel goed in handenarbeid. wie helpt even mee om wat wapens in elkaar te zetten. Twisted Evil ik wwwwil meme we vleilig voelen.
-klei voor speren en bijlen te maken.
- hout voor de handvaten.
ik stook de oven vast.

heb trouwens zelfs een kruisboog op school gemaakt. moet alleen nog even weer nadenken hoe alles in elkaar zit. scratch

30Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 05:17

Debby

Debby
Senior spammer

Niet mijn sterkste kant.
Maak jij de wapens,dan zorg ik voor t eten en drinken.

Beste man..... ben je vergeten dat we door hem hier opgesloten zitten?

31Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 08:21

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Nee hoor, dat was de rector. Deze vriend werd door de rector in zijn - vast onderbetaalde - overuren naar de school gestuurd om een groepje doorgeslagen pubers te bevrijden. En dat moest ie met z'n leven bekopen. De conciërges zijn altijd de dupe Sad

https://weerwolfenco.actieforum.com

32Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 08:28

Debby

Debby
Senior spammer

Oh sorry.
Dan ben ik het met Karina eens "Arme beste man". Crying or Very sad



Was ook veelste laat om dat bericht te maken,maar was wakker geworden en kon niet meer slapen. Shocked

33Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 12:41

Miejster

Miejster
Senior spammer

Allé, traditiegetrouw zal ik, zoals steeds, de debatten openen. Verrassend genoeg kies ik ook deze keer opnieuw voor de eerste in het lijstje deelnemers die zich nog niet heeft laten horen. Verrassend van mij he!

Roger helaas nog niks van jou gehoord. Als je op straf moet blijven, ben je normaal gezien wel een beetje rebel. Een rebel die zo lang stilzit, is geen rebel, maar een indringer. Misschien dus ook een wolfje die bij ons is binnengedrongen!

34Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 12:43

Miejster

Miejster
Senior spammer

Om even volledig te zijn : ook Xavyre en Schaapinwolfskleren zijn dus in de gevarenzone!

35Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 14:56

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Een echte rebbel zorgt inderdaad dat hij niet verdacht wordt. Evenals een weerwolf.
Ik heb net in de kelder, in het hok van de concierge, de ingenomen zooi gevonden.
Een flinke buit zoals een heel bakje punaises, een aansteker met daarbij een fles deodorant, een joint, wat blikken bier, spuitbus in rood en zwart, een petje met daarop ajax, een playboy, een hele zak vol met meel.
Daar kunnen we nog flink wat herrie mee schoppen. Die blikken bier zijn iig van mij.

36Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 15:04

artishocking

artishocking
Junior spammer

Hoewel de naam Schaapinwolfskleren het ergste doet vermoeden...gaat mijn stem dit keer naar Xavyreniet zozeer vanwege het uitblijven van een rebelse reactie haha..maar omdat ik denk dat X het wolfje is waar we naar zoeken.


@ Roger : ahummmm...die joint was van mij..



Laatst aangepast door artishocking op ma 30 aug 2010, 15:53; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typfoutje)

37Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 15:59

Debby

Debby
Senior spammer

Mijn stem gaat naar Schaapinwolfskleren

Waarom? Daarom!



Laatst aangepast door Debby op ma 30 aug 2010, 22:08; in totaal 1 keer bewerkt

38Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 17:03

morkreb

morkreb
Junior spammer

Geef de playboy maar aan Graafoto, dan blijft onze Dorien rustig Razz
Ik stem BlackKnight, ik moet nog even bedenken waarom...

39Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 17:50

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Schaapinwolfskleren krijgt mijn stem (zou hij er mee blij zijn ? :p)

40Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 18:15

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Ik ga voor graafoto
Ik wil namelijk geen nieuwe eruit stemmen in de eerste ronde Razz

41Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 18:31

Gast


Gast

ik wel. daarom stem ik op Theneka
maar dat komt alleen doordat ik het niet zo heb op nieuwkomers Twisted Evil


nee grapje.
maar ik stem wel even op iemand die nog geen stemmen heeft. dan kan ik nu weer verder met mijn mooie kruisboog study

42Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 19:04

karina

karina
Veelbelovend spammer

Hoewel het altijd gokken is de eerste ronde, baseer ik mijn stem ook op een speler die ik nog niet actief gezien heb:
Schaapinwolfskleren

43Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 19:08

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

Hey wat doen mijn punaises daar? Die was ik al een half jaar kwijt.. die tere achterwerken van tegenwoordig kunnen ook niks meer hebben.

En dan nu maar ienemienemutte.... morkreb is de (on)gelukkige

44Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 19:23

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Voor ik stem wil ik mijn bezwaar uiten! Als het hek dicht is, en de conciërge buiten ligt, hoe kunnen de voetstappen dan naar binnen leiden? Tenzij de moordenaar het hek opengemaakt heeft met de sleutel, in welk geval het hek open moet zijn omdat de schobbejak nooit het hek gesloten en daarna de sleutel teruggelegd kan hebben! scratch

Daarom stem ik op Theneka! drunken

45Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 20:17

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

wat nou als de moordenaar een groot, vet eng beest is dat heul hoog kan springen? dan is ie gewoon over dag hek heen gesprongen. Geen punt.

https://weerwolfenco.actieforum.com

46Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 20:38

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Ik ga ook voor inactiviteit deze keer : Schaapinwolfskleren

47Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 22:11

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Dorien schreef:wat nou als de moordenaar een groot, vet eng beest is dat heul hoog kan springen? dan is ie gewoon over dag hek heen gesprongen. Geen punt.

Dan moeten wij dat ook kunnen. Zo lastig is het toch niet om over een stom hek heen te klimmen?

48Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 22:13

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

Heb jij die punten nog niet gezien zeker... incl dat draadje met 220

49Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 22:40

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik weet dat ik te laat ben, maar normaal stemmen we toch tot 23u?
Schaap in wolf kleren

Er is deze morgen ingebroken op mijn werk en ik ben als getuige urenlang ondervraagd, ik ben pas thuis.

50Ronde #12 - Straf - Pagina 2 Empty Re: Ronde #12 - Straf ma 30 aug 2010, 23:00

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Onze lieve spelleidster bevond zich even in flauwlekkerland (meaning she just fainted... Neutral ), maar komt eraan!

Bij deze is de stemronde afgelopen. Ik denk dat onze verheven leidster jouw stem nog wel meerekent, graafoto, al is dat niet aan mij om te beslissen, als interim-spelleider. Je bent toch wel onschuldig bevonden hè? Of loopt 't nog?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum