Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #7 - De reünie

+10
Kauna
Moustache
morkreb
karina
graafoto
Hank1705
howlin graveyard
Debby
Roel
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 14]

301Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 13:21

karina

karina
Veelbelovend spammer

Gefeliciteerd voor ons burgers

@ Bep bedankt voor je sublieme leiding als onze ziener.

En eindelijk eindelijk kan ik bekend maken wie deze reunie al vanaf het begin door mijn hoofd spookt en nu kan het het eindelijk uitroepen!!!MORKREB I love you mijn zeer gewaardeerde liefde eindelijk zijn we veilig.


Natuurlijk gaat mijn stem ook naar Roel

302Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 14:17

Moustache

Moustache
Junior spammer

Dan ging het deze keer wel erg gemakkelijk met de burgers. Ik ben als tweede gezien door Beb geloof ik, terwijl op dat moment toch blijkbaar al heel wat info bekend was bij het ''burgerblok''. Dat vond ik dan wel weer raar. Beb gaf door dat Miejsters weerwolf was. Mijn stem ging toen naar miejsters (als eerste) en velen volgden. Vanwege haar reactie was Debby al verdacht en Beb bevestigde de volgende nacht dat Debby ook wolf was. Dus nomineerde ik (weer als eerste) Debby als weerwolf. Volgens mij volgden de meesten mijn stem. De nacht daarop sneuvelde er geen burger (ik neem aan dat geprobeerd werd mij te vermoorden maar dat de beschermengel die nacht goed gokte). Bep had een burger gezien, waardoor ik blind moest gokken en de meest verdachte persoon uitkoos (Blacknight). Weer volgde iedereen mijn stem. Aan de stemmen was dus niet te zien wie de wolf was, en in feite waren we allemaal weer blind met nog één wolf te gaan. Als ik zo door zou gaan, zou mijn volgende uitspraak onherroepellijk het doodvonnis van mogelijk een onschuldige burger betekenen. Maar de resterende wolf vermoedde in mij de ziener, en vermoordde mij in plaats van de echte ziener, en werd zelf gezien. Dus door mijn ''opoffering'' heb ik de ziener mogelijk in leven gehouden en een hoop burgers het leven gered.
Nogmaals, achter de schermen had zich dus al vrij vroeg een behoorlijk burgerblok gevormd, en dat heeft wel een behoorlijke stempel op dit spel gedrukt. Ik denk niet dat de wolven een faire kans hadden.

303Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 14:27

Kauna

Kauna
Junior spammer

Die laatste ronde stemmen tegen BK was niet zo'n blinde gok hoor. Ik had inmiddels alle extra rollen van iedereen gehoord, alleen bleven BK en Hank gewoon burger en met name BK gaf zo'n nietszeggend (ww?) antwoord. Het enige risico was dat Graafoto een extra rol had die de ww wisten en wij niet. Zo kon iemand zich voordoen als bv beul of heks terwijl die er niet meer inzat.Als die opties had ik wel bedacht maar soms moet je wat doen. Zo heeft Beb ook wat gokjes genomen door bv Karina en mij aan te schrijven en die bleken gelukkig goed te zijn.
En Howlin heeft op het juiste moment Moustache beschermt waardoor zijn rol onduidelijk bleef en Roel dus nog een keer daarvoor moest gaan. Van diezelfde Roel had ik al gehoord dat Moustache die nacht gered was, wat bevestigd werd door het verhaal van Howlin. Alleen wisten die niet (of niet zeker) dat Moustache gewoon burger was. Dat maakte ook dat wij zeker wisten dat Moustache niet gebeten was!

304Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 14:35

Miejster

Miejster
Senior spammer

Goed gedaan burgers! Wel veel geluk gehad dat de ziener mij en debby eruithaalde. Ik wist dat Debby een foutje gemaakt had en dat ze snel zou sneuvelen. Had ik als burger gespeeld had ik hetzelfde gedaan als DJ, dus daaraan kon je me niet ontmaskeren. Ik had bij de stemming wel door dat ik gezien was, want het was snel en unaniem.

Op naar de volgende!

Misschien met thema : Verkleed bal?

305Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 16:02

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Kauna schreef:
Dorien schreef:(maar ja, stel nou dat die laatste weerwolf geliefde is... Evil or Very Mad)
Uit die droom kan ik je dan wel helpen, de geliefden zijn allebei burger.

weet ik Wink ik weet natuurlijk wie de geliefden zijn. Ik hoopte alleen nog op een geweldige blufactie van Roel dus gaf ik nog geen informatie prijs.

Gefeliciteerd burgers en geliefden!

Willen jullie nog een afsluitend verhaaltje?

https://weerwolfenco.actieforum.com

306Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 16:08

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

gemaskerd bal is wel tof ja. Meer fans?

Iemand die zich op wil werpen als spelleider? (voor de mensen die niet uit NWU/MoSp zijn en in mij misschien een alleenheerser zien: iedereen die wil die mag Razz) Dit wordt wel de laatste ronde voor ik op vakantie ga. Daarna zijn er misschien nog meer weg en moet de boel een tijdje worden stilgelegd of anders kan iemand anders het overnemen. (Graafoto? Het gonst van de geruchten over zijn magnifieke spelleiderschap op het DDYN-forum.)

https://weerwolfenco.actieforum.com

307Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 16:12

v8power

v8power
Spammer i.o.

zeer sterk gespeelt burgers
ben nu toch wel nieuwsgierig wat graafoto was ????

308Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 16:17

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

*tromgeroffel*

uit de nevelen der tijd en ruimte komt langzaam een gestalte dichterbij... het is Graafoto, in zijn ware gedaante.

*muziek zwelt aan*

Doodgewone burger Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

309Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 16:40

karina

karina
Veelbelovend spammer

Dorien schreef:
Kauna schreef:
Dorien schreef:(maar ja, stel nou dat die laatste weerwolf geliefde is... Evil or Very Mad)
Uit die droom kan ik je dan wel helpen, de geliefden zijn allebei burger.

weet ik Wink ik weet natuurlijk wie de geliefden zijn. Ik hoopte alleen nog op een geweldige blufactie van Roel dus gaf ik nog geen informatie prijs.

Gefeliciteerd burgers en geliefden!

Willen jullie nog een afsluitend verhaaltje?

Jaa....... graag want ik wil zo ongeveer wel op huis aan Laughing Ik lees graag nog hoe we verlost worden

310Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 16:50

Debby

Debby
Senior spammer

Ik had het vermoeden dat Moustache de ziener was of hier contact mee had.

Ik maakte idd de grote fout om te zeggen dat Graafoto burger was.

Tijdens de eerste nacht al heb ik Roel geconverteert.
De nacht nadat Miejsters eruit ging,wilde ik Moustache al lynchen,ik heb me echt over laten halen om Linda eruit te stemmen.
Dat was mijn tweede en fatale fout.

Overigens hadden we idd geen faire kans,omdat er vrijwel geen contact met elkaar mogelijk was.
Alleen de eerste nacht liep t goed.

311Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 16:59

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

er is nu bezoek, maar verhaaltje volgt.
En Roger: jij speelt nog een sleutelrol als excuses voor mijn gemaakte foutje! (sleutelrol: hint! hint!)

https://weerwolfenco.actieforum.com

312Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 17:55

Roel


Junior spammer

Hahaha xD Mm wie zou die sleutel nou hebben..? Razz

313Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 18:22

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dorien schreef:gemaskerd bal is wel tof ja. Meer fans?

Iemand die zich op wil werpen als spelleider? (voor de mensen die niet uit NWU/MoSp zijn en in mij misschien een alleenheerser zien: iedereen die wil die mag Razz) Dit wordt wel de laatste ronde voor ik op vakantie ga. Daarna zijn er misschien nog meer weg en moet de boel een tijdje worden stilgelegd of anders kan iemand anders het overnemen. (Graafoto? Het gonst van de geruchten over zijn magnifieke spelleiderschap op het DDYN-forum.)

je doet het prima hoor dorien Wink

overigens stem ik 'roel' (dat was de laatste WW toch? Surprised)

314Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 19:31

Kauna

Kauna
Junior spammer

Natuurlijk willen we een afsluitend verhaaltje. Die zijn te leuk om te missen. En Roger is heeeel netjes geweest in het opvangen van het foutje!

315Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 19:33

Gast


Gast

Dorien schreef:gemaskerd bal is wel tof ja. Meer fans?

jaaa zeker das een leuk onderwerp Very Happy

en nu nog het laatste verhaaltje voor deze ronde! Smile

gefeliciteerd burgers en geliefde twas weer een leuke ronde! Very Happy

316Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 19:47

morkreb

morkreb
Junior spammer

pfff, is het nu al afgelopen...?! Sad Dat ging wel heel erg snel.

Haha, mijn lief is ook echt de enige met wie ik contact heb gehad. Ik stond dus nogal versteld van het feit dat er al zo veel burgers bekend waren. De ziener kan toch alleen snachts iemand checken? Neutral Naja, doen we goed Karina! Mijn geliefde zal nooit verdacht zijn Wink

Ik stem voor Roel want we willen natuurlijk nog een verhaaltje Razz

ff voor Dorien, ik ben vanaf de 18e op vakantie, 2 weekjes. Dus een nieuw potje moet wel snel...

317Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 20:00

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Dorien schreef:er is nu bezoek, maar verhaaltje volgt.
En Roger: jij speelt nog een sleutelrol als excuses voor mijn gemaakte foutje! (sleutelrol: hint! hint!)

ow in dat geval beul ik mezelf nadat ik de sleutel heb afgeslikt Very Happy



Laatst aangepast door roger_ke op do 08 jul 2010, 20:53; in totaal 1 keer bewerkt

318Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 20:03

Debby

Debby
Senior spammer

Ik vind gemaskerd bal ook een erg leuke.
Count me in.

319Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 22:02

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Boeh, toen kwam er een varken met een natte snuit, en dit verhaaltje is

UIT !!! pig

320Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 22:03

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

'Jongens, luister eens eventjes,' zei Beb. Mensen keken naar haar op toen ze van haar stoel kwam waar ze verstrooid met de hand van het skelet op wieltjes had zitten spelen.
'Ik heb eventjes na lopen denken...' vervolgde ze, '...maar als jullie naar me luisteren is al het gevaar voorbij dus dan ben ik wel veilig denk ik.
Nou, kijk, het zit dus zo. Ik weet wie de laatste wolf is.'
'Go Beb!' zei Karina stralend.
'Top!' dat was Kauna.
'Had dat niet iets eerder gekund... ach, mijn arme kindertjes.' Linda, onzichtbaar, onhoorbaar en onstoffelijk.
'Hoofdpijn,' mompelde Roel. 'Ben even weg.' Hij sprong haastig van zijn stoel en begon richting de deur te lopen.
'Híer blijven jij!' klonk er meerstemmig op.

'Roel', zei Beb triomfantelijk. (Als het op een forum was geweest, had er waarschijnlijk zo'n soort cheers cheers smiley bij gestaan).

'Yeaaah!' juichte iedereen.

Roel werd opgehangen, bleek een wolf te zijn, Morkreb vroeg Karina ten huwelijk en zij zei ja. Kortom, alles was goed, alles was mooi en ze leefden nog lang en gelukkig.

Of toch niet?

'Maarre... wie heeft die sleutel nou?' vroeg Hank praktisch. Er viel een stilte.
De oud-klasgenoten keken elkaar schaapachtig aan.
'Oh ja, de sleutel.'

Plotseling gilde Kauna, iedereen sprong geschrokken op en volgde haar wijzende vinger.
In de deuropening naar de gang stond iemand, een gedaante met een afschrikwekkende bijl in zijn handen en een beulskap over zijn hoofd getrokken.
'Niet schrikken,' klonk Rogers stem gedempt vanonder het masker. 'Ik ben het.'
'Door een foutje kon ik eigenlijk alleen mezelf nog maar afbeulen en dat vind ik maar niets, nu wil ik die mooie bijl eens gebruiken ook.'
Hij draaide zich om, zodat hij recht tegenover de deur naar het trappenhuis stond, haalde diep adem, nam een aanloop en stormde toen onder luid gejuich naar voren terwijl hij met zijn bijl zwaaide.
*KKRAAAAAKKK!* klonk er, en de deur spleet open.

'Yeaaahh!' Juichend stormden ze het lokaal uit, als een groep schoolkinderen die vakantie hadden.

Einde van het spel.
De burgers (en geliefden) winnen.
Gefeliciteerd!!!


(en Dorien een draai om haar oren wegens herhaaldelijk falen op één en dezelfde dag Shocked)



Laatst aangepast door Dorien op do 08 jul 2010, 22:20; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

321Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 22:16

Roel


Junior spammer

Dorien schreef:
(en Dorien een draai om haar oren wegens herhaaldelijk falen op één en dezelfde dag Shocked)

Kan gebeuren he! Het kan niet altijd perfect. Wel een leuk einde. Alleen kon Roger dat niet wat eerder doen Razz Dan was ik nog steeds rijk Razz

322Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 22:31

Kauna

Kauna
Junior spammer

je kunt niet alles hebben Roel!
Mooi eind met een mooie rol voor Roger

323Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 22:49

karina

karina
Veelbelovend spammer

prachtig einde!!!
Ik ben tot in tranen geroerd. Wat een happy end cheers

324Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 22:53

Gast


Gast

Bravo Dorien.

O ja, sorry maar heb psychologie gestudeerd in mijn jonge jaren.
Was wel leuk om als ziener eens goed te werk te gaan.
En een dosis geluk is ook nooit weg... vette knipoog.
Liefs Beb

325Ronde #7 - De reünie - Pagina 13 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 23:13

Moustache

Moustache
Junior spammer

't Was weer een mooi potje waarin ik me weer eens lekker kon uitleven...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum