Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #7 - De reünie

+10
Kauna
Moustache
morkreb
karina
graafoto
Hank1705
howlin graveyard
Debby
Roel
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 14]

276Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 06 jul 2010, 19:34

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

en nogmaals blackknight. Lijkt me vrij duidelijk nu.

277Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie wo 07 jul 2010, 00:29

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

'Ik vind het niet eerlijk,' sprak BlackKnight verontwaardigd. 'Helemáál niet eerlijk. Sterker nog: ik vind het vals.' Hij keek boos de kring rond, niet onder de indruk van zijn woede staarde rest zwijgend terug.
'Met z'n allen tegen mij alleen. Jullie hebben je laten opstoken. Weet je wie ik pas verdacht vind? Roel! Verschrikkelijk verdacht. En ook Karina! Even verdacht op zijn minst, zo niet, nog veel verdachter. En... en... en... Roger, ja, Roger! Die is ook heel eng.'
Zo praatte hij door, in een wanhopige laatste poging zijn vacht te redden.
Het mocht niet baten.

Met grimmige gezichten maakten de oud-leerlingen de kring kleiner en kleiner, totdat BlackKnight geen kant meer op kon. Hij werd opgehangen.

Einde van de dag.
De burgers lynchen BlackKnight.
BlackKnight was leugenwolf.
Deze nacht eindigt woensdagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

278Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie wo 07 jul 2010, 00:39

Roel


Junior spammer

Haha nog 1! Hoe geweldig gaat dit zeg. Maar er is er nog 1? De geconverteerde. Betekent ook dat Graafoto geen ww was? Nja lijkt me dat we gewoon met 3 ww's beginnen, en niet met 4 dus

279Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie wo 07 jul 2010, 00:51

karina

karina
Veelbelovend spammer

geweldig gedaan, weer een ww eruit,
Ik ben blij dat jullie me overtuigd hebben cheers

280Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie wo 07 jul 2010, 01:13

Gast


Gast

Fantastisch wat een samenspel zo gaat die goed.
En Nederland is door naar de finale cheers

281Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie wo 07 jul 2010, 06:19

Moustache

Moustache
Junior spammer

''Wie kan me geld lenen als we hier uit zijn?'' vroeg Moustache. ''Deze pillen zijn goud waard in de waarzeggerij-bussiness, lijkt me. Alleen jammer dat ze nu op zijn.....''

282Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie wo 07 jul 2010, 09:08

Kauna

Kauna
Junior spammer

pff, ik ben die kelder hier wel goed zat. In elk geval weer een gevaar minder alleen nu loopt er nog een verrader rond, altijd lastig. Hé Moustache, heb je echt niet nog ergens zo'n pilletje?

283Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie wo 07 jul 2010, 13:38

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Ik heb even de tijd gevonden om alles nog eens te lezen.
En als ik de stemmen zo eens bekijk, dan zijn er twee spelers die me eerder verdacht lijken. Over de geconverteerde speler laat ik mij niet uit, want die kon de voorbije ronden rustig (alhoewel om als enige ww door het leven te gaan...) meesurfen op de mening van anderen.

Wat mij betreft zijn Roel en Roger niet altijd eensgezind geweest met de meerderheid. En misschien ligt daar de sleutel tot de burgeroverwinning.
Wie weet. De laatste ww kan het nog flink moeilijk maken voor ons als hij/zij maar gewiekst genoeg is. Maar de gewiekste (Mjiester) is er al uit.

Wat de beschuldigingen betreft:
- Roel stemde reeds van de eerste ronde op Debby en bleef volharden tot de laatste ronde waar hij BK stemde. Zeer goed als je je als ww niet wil tonen aan de rest. De eerste twee rondes bleef Debby als conversiewolf overleven en maakte zijn stem geen gevaar uit.
- Roger stemde in de derde ronde op Moustache terwijl iedereen wel wist dat Debby een ww was. Hij stemde als zesde en kon op dat moment voor een kanteling gaan zorgen. Immers, Debby stemde als vierde en stemde Moustache. Door rogers stem werd het Debby 4- Moustache 2 met nog 5 stemmen te gaan...

Ook deandere spelers zijn niet vrij te pleiten, want bij een soortgelijk groepsgedrag kan men zich aan van alles verwachten.

Wie gaat er hier tegenin of vult de gaten in mijn redenering op?

284Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie wo 07 jul 2010, 15:05

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik ga hierin mee (onvoorzichtig?), over roger zijn er voor mij geen twijfels meer Twisted Evil
over roel: tot dusver was mijn oog nog niet op hem gevallen.. maar ik twijfel hier of roel echt een ww is.. dus daar heb ik geen mening over Wink

op naar de volgende Cool
(miejster: down.... debby: down.... BK: down... )
winnen we als we 4 op een rij hebben? Very Happy sunny

285Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie wo 07 jul 2010, 15:20

karina

karina
Veelbelovend spammer

Howlin goede beredenering, ik hoop voor ons dat hij klopt, Net als Hank1705 twijfel ik of Roel een ww is, maar zeker weten doe ik dat ook niet. Het blijft erg lastig Rolling Eyes

286Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie wo 07 jul 2010, 15:22

Roel


Junior spammer

howlin graveyard schreef:
Wat de beschuldigingen betreft:
- Roel stemde reeds van de eerste ronde op Debby en bleef volharden tot de laatste ronde waar hij BK stemde. Zeer goed als je je als ww niet wil tonen aan de rest. De eerste twee rondes bleef Debby als conversiewolf overleven en maakte zijn stem geen gevaar uit.


Howlin, ik snap je niet bepaald. Als ik op Debby stem, en als ww zou ik weten dat zij ook een ww was, waarom zou ik op het begin al meteen op haar stemmen? Dat zou nergens op slaan als je makkelijk op iemand anders kan stemmen. Daarna stemde ik op BK, maar met een 'groepje' hadden we dat soort van afgesproken.
Conclusie: Ik heb nog steeds op een ww gestemd, en als ww zijnde stem je niet steeds op je 'maatjes'.

Howlin, jij stemde 1ste keer op V8power. V8power was een burger. Daarna stemde iedereen op Debby en op Hank.

Je hebt misschien wel gelijk over Roger.

287Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie wo 07 jul 2010, 15:28

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

mis ik iets? Surprised

na debby stemde iedereen op mij?
dan zitten er opeens wel verschrikkelijk veel leugenwolfen in het spel pale

maar even over het heden: ik geloof dat er wel meerderen geen vertrouwen hebben in roger.. dan stel ik voor 'hem er eerst maar even uit te stemmen' en dan kan de ziener (mits die er nog inzit?) controleren of roeltje een brave burger is of een stout weerwolfje Wink

goed idee? What a Face

(heb zo'n vermoeden dat ik vannacht gelynchd ga worden )

288Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie wo 07 jul 2010, 16:27

Kauna

Kauna
Junior spammer

Tenzij er deze ronde ineens meer ww zijn is er alleen nog maar iemand over die door de conversiewolf is gebeten. Diegene kan in principe iedereen zijn want die weet dat pas sinds kort (gisteren,eergisteren?). Uit stemgedrag is dus volgens mij niets meer op te maken, daarmee hebben we alle ww al in hoog tempo er uit gefilterd.
Verder is het nacht en maakt het niet zoveel uit wat wij vinden en op wie we zouden/zullen stemmen, eerst maar eens zien wie de nacht überhaupt doorkomen want alle burger extra rollen zitten nog in, hooguit een evt. extra rol van Graafoto niet.

289Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie wo 07 jul 2010, 22:33

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

ik vraag me af hoeveel ww's er nog zijn deze ronde.

Ik weet iig dat ik er geen ben, dus blijft er als grote verdachte in mijn ogen nog Roel over.

290Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie wo 07 jul 2010, 22:43

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ha, een suikerklontje. Wat ben jij een mooi lief suikerklontje. Echt om in te bijten, zo mooi. Als je nou de goede kleur had en de goede vorm dan was jij bijna een slaapmiddel met halitose- en helderziendheidsbijwerkingen. Weet je wat, lief suikerklontje, ik ga aan je sabbelen. En nu niet klef worden, flink blijven, lief suikerklontje...
Waarom doe je dat nou? je valt uit elkaar. Dat was niet de bedoeling? Sta nou op, toon een beetje ruggegraat. Lief suikerklontje.......

291Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie wo 07 jul 2010, 23:17

Roel


Junior spammer

Roger, dat slaat nergens op echt waar. Ik stemde vanaf het begin op Debby, een ww. De 2e keer dat we erop stemde vloog ze er ook uit. En daarna was het zo dat we met andere samen op BK zouden stemmen.

292Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 01:49

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Moustache schreef:Ha, een suikerklontje. Wat ben jij een mooi lief suikerklontje. Echt om in te bijten, zo mooi. Als je nou de goede kleur had en de goede vorm dan was jij bijna een slaapmiddel met halitose- en helderziendheidsbijwerkingen. Weet je wat, lief suikerklontje, ik ga aan je sabbelen. En nu niet klef worden, flink blijven, lief suikerklontje...
Waarom doe je dat nou? je valt uit elkaar. Dat was niet de bedoeling? Sta nou op, toon een beetje ruggegraat. Lief suikerklontje.......

Laughing Laughing

https://weerwolfenco.actieforum.com

293Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 01:58

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Iemand die gesprekken begint te voeren met suikerklontjes is wel heel ver heen, dacht de laatste weerwolf terwijl hij geruisloos door het klaslokaal sloop.
Eigenlijk, bedacht het beest, was het haast een daad van menslievendheid om zo iemand uit zijn lijden te verlossen...

Met een gesust geweten trippelde de wolf op onhoorbare wolvenpoten naar de kast waarin Moustache zich had opgesloten. Minachtend haalde hij/zij zijn/haar schouders op bij het zien van het slot - het zag er nogal absurd uit, een wolf die zijn schouders ophaalde.
Hoopte die suikermaniak nou werkelijk dat dit slot een weerwolf buiten zou houden?
Een korte gedaantewisseling later, peuterden vaardige mensenhanden het slot open met behulp van een omgebogen paperclip.

Moustache sliep diep en vast, ondanks het gebrek aan zijn medicatie.
Blij begon de wolf te eten. Honger!

Einde van de nacht
De wolf vermoordt Moustache
Moustache was burger.
Deze dag eindigt donderdagavond 24:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

294Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 09:19

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Als er niemand met een zeer goed argument aankomt dan zal ik vanavond Roger stemmen (let wel: dit staat nog niet vetgedrukt, maar mag wel als definitief worden aanzien als ik voor die tijd niet meer online geraak)

@Roel: Het argument dat ww niet op elkaar stemmen is een ook leuke. Dat is net het beste alibi om je achter je gespleten persoonlijkheid te verschuilen. Je stemde telkens Debby in de eerste rondes terwijl er geen gevaar was dat ze eruit ging. En de derde dag ben je gewoon meegegaan met de groep. En dat laatste is nu wel een eigenschap die algemeen aanvaard is over ww-gedrag.
Maar als we enkele naar dat laatste kijken, dan zijn we allemaal ww. En dan in het bijzonder Roger_ke die niet meewilde met de groepsstem op Debby.

Enfin: Als ik alles goed lees moeten we maar één ww vinden, tenzij de geliefden de overwinning voor zichzelf willen en ons op die manier uiteen drijven.

295Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 09:36

Kauna

Kauna
Junior spammer

Moustache, je hebt je met verve van je taak als bliksemafleider gekweten, we zullen je dood wreken.
Voor mij zitten in het verdachtenbankje: Howlin en Hank. De vraag is nu een beetje, wie van de twee het meest verdacht is. Howlin zijn redenatie klopt niet want het stemgedrag zegt echt niets meer en als je daar dus op bouwt probeer je anderen op het verkeerde been te zetten. En Hank houdt zich al die tijd stil en gaat gisteren ineens behoorlijk te keer??? Daarbij lijkt de keuze om Moustache te doden een aanwijzing te zijn dat de ww niet teveel kennis had over de rolverdeling. Gelukkig hebben we nog een paar uur om een definitieve beslissing te nemen.

@Dorien: Wie wint er al zowel burgers als de geliefden aan het eind leven?

296Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 10:01

Gast


Gast

Hoi allemaal.
Ik kan me nu gerust openbaar bekend maken, als de ziener.
Roel is geconverteerd, de laatste wolf, dus stemmen maar dan hebben we gewonnen.
Ik wil iedereen even bedanken voor het samenspel fantastisch gedaan allemaal.
Van harte gefeliciteerd burgers, en fijn dat de geliefden bij elkaar blijven.


cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

297Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 10:04

Gast


Gast

Beb stemt roel cheers cheers cheers cheers

298Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 11:21

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Kauna schreef:@Dorien: Wie wint er al zowel burgers als de geliefden aan het eind leven?

We noemen het 'de burgers winnen', maar in principe is het natuurlijk ook gewoon een overwinning voor de geliefden die zijn blijven leven.
Burgers en geliefden hoeven ook helemaal niet tegen elkaar te strijden wanneer de geliefden 'goed' zijn Smile

(maar ja, stel nou dat die laatste weerwolf geliefde is... Evil or Very Mad)

https://weerwolfenco.actieforum.com

299Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 12:36

Roel


Junior spammer

Damn, jullie winnen burgers.

Ik zal wel even de situatie schetsen. Ik stemde Debby en dat was een soort van gok natuurlijk. Blijkbaar zat ik goed, en ik stemde niet mee hoor Howlin, want toen Debby zei dat Graafoto een burger was, toen ging ik ervan uit dat Debby dat echt wist. Toen werd ik geconverteerd, nadat Debby dood was. Toen de nacht erna stemde we BK met zijn alle. Natuurlijk moest ik mee. Maar ik zat ondertussen samen met Kauna. Kauna had blijkbaar ook contacten met de ziener ( Beb ). Beb wilde zicht niet bekend maken tegenover mij. Terwijl ik toen nog de heks was, echt waar. Toen ik geconverteerd werd moest ik ervoor zorgen dat de ziener dood ging, alleen ik moest niet weten wie het was, waarom? Anders zou Kauna weten dat ik de ziener zo maar laat dood gaan. En de laatste nacht, toen zeide jullie dat we Roger weg gingen stemmen tenzij Roel een ww was. Ik moest de ziener eruit krijgen. En ik gokte dat Moustache de ziener was, omdat die al een keer beschermt werd. Helaas zat ik mis...

Gefeliciteerd burgers!

300Ronde #7 - De reünie - Pagina 12 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 08 jul 2010, 13:06

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dorien schreef:(maar ja, stel nou dat die laatste weerwolf geliefde is... Evil or Very Mad)
Uit die droom kan ik je dan wel helpen, de geliefden zijn allebei burger. En zij zaten al heel snel in het blok met de ziener, twee voor de prijs van 1 zullen we maar zeggen!
En natuurlijk stemmen we dan nu allemaal op Roel Twisted Evil
@Roel: ik was niet samen met jou, ik probeerde van iedereen info te krijgen en dat ging heel aardig. Hierdoor werd BK bv verdacht doordat hij erg weinig info vrijgaf. Ik was vooral samen met de ziener en het burgerblok. Alleen door mijn contact met jou voordat de conversie rond was werd het wel verwarrend. Gelukkig hield Beb vast aan eerst zienen!
En verder hebben de burgers veel geluk gehad en is er maar één onschuldige burger gelynched, een record denk ik.
Goed gedaan Beb en bedankt voor de prettige samenwerking!



Laatst aangepast door Kauna op do 08 jul 2010, 13:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum