Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #39 Op de camping, gezellig.

+13
Backslide
graafoto
wooglepuff
Hank1705
Miejster
Debby
δόριεν
laura
Kauna
turtwig
Roel
v8power
artishocking
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 7]

Miejster

Miejster
Senior spammer

turtwig schreef:Zolang ze beide niet stemmen vandaag liggen ze er toch uit.
Dus we kunnen beter op iemand anders stemmen.

Alleen heb ik nog geen idee op wie.
Ik kijk de stemming nog maar even aan.
En als ze plots wel stemmen? Moet je een medewolfje verdedigen Turtwig, of lijkt het alleen maar zo?

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik kan mij volledig vinden in de theorie van Moustache. Van mezelf weet ik dat ik goed ben (ik was verantwoordelijk voor Debby) daarom gaat mijn stem naar Wooglepuff en roep ik iedereen op om alsjeblieft met mij mee te gaan!

Roel


Junior spammer

Hmmm ik ga voor Kauna

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik ben zeker geen leugenwolf, de ziener mag me steeds zien!
Dus daarvoor en ook om mijn eigen vel te redden stem ik op Backslide



Laatst aangepast door wooglepuff op wo 20 jul 2011, 15:58; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Fout gelezen)

turtwig

turtwig
Beginnend spammer

Blackslide aangezien ze beide online zijn geweest om te stemmen.



Laatst aangepast door turtwig op wo 20 jul 2011, 22:20; in totaal 1 keer bewerkt

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik ga mee op Backslide om dezelfde reden als de anderen.

Backslide

Backslide
Junior spammer

@Turtwig
dat heb ik uitgelegd, alleen het blijkt dat 10% van m'n posts gewoon niet doorkomt.
Anyway, ik ben slotenmaker! Als er iemand is die beweert slotenmaker te zijn; sta dan nu op.
Ik heb Debby opgesloten (in de caravan dus) Dus er moet een slotenmaker inzitten. Stem gewoon niet op mij! I'm innocent!

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hmmm, stel dat het waar is, dan kan je wel eens van waarde zijn voor de burgers. En als je Debby opsluit, dan kan eventueel zij ook die leugenwolf geweest zijn... Als ze opgesloten is kan ze gewoon stemmen, maar geen speciale gaven gebruiken zeker?

Je lijkt me zodanig aan het panikeren dat je hier waarschijnlijk niet aan het liegen bent. Daarbij, stel dat je liegt, dan is het de laatste keer dat ik jou ooit zou vertrouwen!

Aangezien we 2 vedetten hebben en de andere niet ontkent van slecht te zijn ('ik ben zeker geen leugenwolf') neig ik ertoe om mijn stem aan te passen naar

wooglepuff

turtwig

turtwig
Beginnend spammer

Ik vind het overigens wel raar dat we zouden weten wie er is opgesloten.
maar ik geef je het voordeel van de twijfel.
en om nou niet meteen iemand eruit te stemmen die een keer inactief is geweest(kan me voorstellen dat het kan gebeuren in 24h)

Wijzig ik mijn stem van blackside naar V8power dit is gewoon een random stem.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

je hoort het blackside ^^

https://weerwolfenco.actieforum.com

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb idd opgesloten gezeten,volgens het verhaal.
Zou best kunnen,ik heb geen nachtrol,dus zou het niet weten.

Als Backslide de slotenmaker is,verander ik mijn stem naar Wooglepuff

hans

hans
Aankomend spammer

ik ga voor een stem op Turtwig

Backslide

Backslide
Junior spammer

@Miejster: Stemmen doe je overdag, iemand opsluiten doe je 's nachts. Dat heeft er dus niks mee te maken.

@Turtwig: In de uitleg dat de spelleider bepaalt of hij/zij bekend maakt wie er op zat gesloten die nacht.

Het zou wel een hele goede troll zijn als er gewoon een leugenwolf in heeft gezeten die zijn/haar kracht niet heeft gebruikt (misschien 's morgens gestemd en 's avonds niet online geweest zijn?) Maar die zou zich nu helemaal kapot lachen!

artishocking

artishocking
Junior spammer

Turtwig...wil jij je stem op BACKSLIDE even ontvetten aub??

Laura en Hank..ik heb van jullie nog geen stem ontvangen.
Hebben jullie het druk in een tentje samen??Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 4 953470Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 4 86336

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

nee niet echt, kben druk met vakantiewerk enz. enz. enz.. :S
vrijdag vrij! Very Happy

wooglepuff it is ervanuitgaande dat back nog stemt

laura

laura
Spammer i.o.

oe net op tijd! ik stem wooglepuff met dezelfde reden als miejster

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Het ziet er weer naar uit dat de wolven zullen winnen...
Goed bezig zou ik zeggen

artishocking

artishocking
Junior spammer

Na de desastreuze nacht waarin er 2 doden vielen, besloot Wooglepuff om maar even te gaan zwemmen om haar gedachten af te leiden.
Heel vroeg in de ochtend toen iedereen nog sliep vertrok zij naar het zwembad.
Woogle was één van de weinigen in het zwembad...lekker rustig.
Ze trok een paar baantjes borstcrawl en toen ze moe werd deed ze een cooldown met een paar baantjes schoolslag.
Hey..wat schoot daar ineens weg achter een pilaar? Woogle trok haar schouders op en schonk er verder geen aandacht aan.
Ze besloot om eens flink hard van die nieuwe glijbaan af te gaan.
Ze klom het water uit en liep naar de glijbaan.
Te veel afegeleid door haar gedachtes zag zij niet dat er weer iemand snel wegrende.

De grootste attractie was een glijbaan met de naam 'Black Hole'.
Woogle beklom de trappen en zette zich bovenaan af.
Ze kwam gillend en hevig bloedend uit het water nadat ze van de glijbaan was gegaan. Ze werd in allerijl naar het ziekenhuis gebracht, maar helaas kon men niet voorkomen dat ze doodbloedde.

Wat was er gebeurd? Een gedaante was even ervoor van de waterglijbaan gegaan. Halverwege de glijbaan was hij (of zij natuurlijk) gestopt. Met kauwgum had hij vervolgens een aantal scheermesjes aan de zijkant van de glijbaan vastgeplakt. Het waren deze scheermesjes die Wooglepuff het leven hebben gekost.


Haar rol was heks
Het is weer nacht, deze nacht duurt tot donderdag 22.00

Debby

Debby
Senior spammer

Verdorie,weer niet goed dit.
R.I.P Woogle.

Jammer dat we niet iets meer aanwijzing kregen dat je goed was,dat had je je leven kunnen sparen.

v8power

v8power
Spammer i.o.

r.i.p wooglepuff
dit gaat echt niet goed

artishocking

artishocking
Junior spammer

Maar wel een lekker bloederig verhaaltje he?
Niks persoonlijks hoor hihi..ik heb gewoon een aantal broodje aap verhalen opgezocht en de ideetjes uit die verhalen hier gebruikt

Debby

Debby
Senior spammer

Des te bloederiger,des te beter haha.

laura

laura
Spammer i.o.

burgers help! we mogen dit niet verliezen! rip wooglepuff , wat miejster zei klonk zo logisch...

Debby

Debby
Senior spammer

Hmm dat is misschien wel zijn tactiek.

100Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 4 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. wo 20 jul 2011, 22:59

Kauna

Kauna
Junior spammer

Wat een gruwelijk verhaal. Dit gaat niet goed. Er zijn inmiddels zoveel verhalen dat het erg onduidelijk is nu wie er nog de waarheid spreekt en niet, zker met al dat gewissel van stemmen.
@Debby: laat mijn man met rust hè!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum