Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #39 Op de camping, gezellig.

+13
Backslide
graafoto
wooglepuff
Hank1705
Miejster
Debby
δόριεν
laura
Kauna
turtwig
Roel
v8power
artishocking
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 7]

laura

laura
Spammer i.o.

v8power schreef:de ultieme test om te kijken of je huwelijk goed is is samen een tent opzetten
als dat zonder mopperen kan heb je een goed huwelijk

ik ben dan niet getrouwd (ja in het spel met hank haha) maar ik weet 100% zeker dat er gemopper komt van mijn vriend als we een tent gaan opzetten hahaha
en toch ben ik gelukkig met hem Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 3 829688 Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 3 129977

laura

laura
Spammer i.o.

hmm ff stemmen tellen...

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ja, en er is geen leugenwolf, of er is er wel één, maar heet hij backslide of wooglepuff. Maar de eerste lynchpartij zonder gedode burger is altijd winst voor de burgers.

laura

laura
Spammer i.o.

backslide 1
roel 2
miejster 2
wooglepuff 1
v8power 1
moustache 1
laura 1
graafoto 1

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Moustache schreef:Ja, en er is geen leugenwolf, of er is er wel één, maar heet hij backslide of wooglepuff. Maar de eerste lynchpartij zonder gedode burger is altijd winst voor de burgers.
Iedereen weet dat ook een leugenwolf moet en zal stemmen en daarna een andere naam doorgeeft.
De reden waardoor Wooglepuff nog niet gestemd heeft is omdat we deze morgen onze cottage al vroeg moesten verlaten en nu pas terug internet ter onze beschikking hebben.

Al bij al vind ik het verdacht dat Moustache nu ineens de aandacht van de leugenwolf probeert weg te trekken of naar een inactieve probeert door te schuiven.

Er is dus wel een leugenwolf en het is mij nu ook duidelijk wie die wolf is...

Moustache

Moustache
Junior spammer

Elke burger zou blij zijn dat er geen burger gelyncht is. Jij haakt echter meteen in op mijn legitieme opmerking betreffende de leugenwolf, omdat de leugenwolf de eerste dag samen met de burgemeester de enige is die de stemmingsuitslag beslissend kan beïnvloeden. Dat is nu dus niet gebeurd.
Door niet mee te gaan in mijn redenering maak je jezelf onnodig verdacht, graafoto.... Ik had je slimmer gedacht.

Er is nog een andere reden dat de leugenwolf de stemming onbeslist heeft gelaten, en dat zou zijn als de beide hoogste eindigen allebei wolf of slecht zouden zijn. Da's dus in theorie ook nog mogelijk. In dat geval zouden roel en miejsters tot het slechte kamp behoren.

We hebben nu dus al vijf verdachten:
- backslide en wooglepuff door niet te stemmen (als ze leugenwolf zouden zijn).
- graafoto omdat hij de logica van mijn redenering niet in wil zien.
- miejsters en roel als de voorgaande redenering inderdaad niet klopt.

Roel en miejsters stemmen trouwens op elkaar, dus dat maakt de redenatie dat ze beide slecht zouden zijn onwaarschijnlijk.

Trouwens, als er idd geen leugenwolf zou zijn, dan blijven er bar weinig verdachten over, en is de volgende stemming puur om een inactieve speler weg te spelen.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Jaja wolfje...
Ik ben heel verdacht Twisted Evil

Roel


Junior spammer

Uh, Moustache, ik denk niet dat de 'niet' stemmers van deze ronde een leugenwolf kunnen zijn. Anders was ik of Gert wel dood gegaan. Dat is omdat Gert en ik beide op elkaar hebben gestemd, dat betekent dat we beide NOOIT slecht zijn. Dus als de leugenwolf actief was geweest had ie Gert of mij wel dood laten gaan.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

geen doden?? saai...

https://weerwolfenco.actieforum.com

v8power

v8power
Spammer i.o.

gelukkig geen doden
ik kan me wel vinden in de theorie van moustache
behalve het laatste van miejster en roel door op elkaar te stemmen moeten ze haast wel goed zijn
of is dit een nieuwe truc van de wolven???

Debby

Debby
Senior spammer

Het zou een truc kunnen zijn,als ze dit hebben afgesproken,dan wisten ze dat het verder geen consequenties zou hebben.
Maar ze hebben wel een groot risico genomen hiermee.

Moustache

Moustache
Junior spammer

@Roel: lees je eigen post nog 'ns goed door, want hier vertel je alleen in andere woorden dat één van de beide niet-stemmers (backslide/wooglepuff) de leugenwolf wel moet zijn (als de leugenwolf er tenminste in zit).

Kauna

Kauna
Junior spammer

Nu is er in elk geval nog niets aan de hand, er is geen dode en het is nacht. Ik kan me ook wel in de theorie van Moustache vinden en ik heb ook al eens gedacht dat het van de wolven slim zou zijn om in de eerste ronde op elkaar te stemmen en als ik dat bedenk, kunnen anderen dat ook. Niet gezegd dat dat nu gebeurd is natuurlijk. Naar mijn mening kan alles dus nog.

Roel


Junior spammer

Moustache schreef:@Roel: lees je eigen post nog 'ns goed door, want hier vertel je alleen in andere woorden dat één van de beide niet-stemmers (backslide/wooglepuff) de leugenwolf wel moet zijn (als de leugenwolf er tenminste in zit).

Ja je hebt gelijk. Jezus wat een faal xD

Miejster

Miejster
Senior spammer

Maak je maar geen zorgen, ik ben burger!

artishocking

artishocking
Junior spammer

VOSSENJACHT.
Toen het eindelijk lekker donker werd die avond kwam iedereen bij elkaar voor de vossenjacht.
De groepjes waren per veld ingedeeld...
Debby kon helaas niet meedoen, want zij zat opgesloten in de caravan...grapje van de kinderen.

De vossen hadden alles uit de kast gehaald om zich zo eng mogelijk te presenteren.

Bij de vossen moesten opdrachten worden uitgevoerd zoals het bakken van kindervingers, het drinken van kinderbloed, hersenkwab en heksensoep. Als de opdracht goed was uitgevoerd werden er puzzelstukjes uitgedeeld die aan het einde van de wandeling een afbeelding vormden

Zo liep er een smurf , die op zoek was naar zijn vriendjes. Ook was er een heks bij de grote eik en stond er een monnik met een ‘enge’ kap over zijn hoofd.Daarnaast moesten de kinderen nog een tovenaar en een vampier zien te vinden.En een grote harige weerwolf kon ook niet ontbreken, evenals een yeti en ''harry potter''.

Wanneer de groep een vos hadden gevonden kregen ze een puzzelstukje.
Uiteindelijk hadden ze alle vossen gevonden, en dus alle stukjes kompleet.
Ze hadden geen voorbeeld. Maar dat maakte de uitdaging alleen maar groter.
Backslide begint enthousiast en langzamerhand ontdekt hij dat ze de afbeelding op de puzzel kent.
Hij ziet iedereen over de tafel gebogen staan, en zichzelf met een puzzelstukje in zijn handen. Dan ziet hij iets dat hem eerder niet is opgevallen.
Graafoto ligt een stukje verder op de grond.
Als men zich geschrokken omdraait dan blijkt het ook echt zo te zijn.
Graafoto ligt achter hun bij de boom, en hij lijkt er niet best aan toe te zijn
Ze lopen op Graafoto af...Met dode ogen kijkt hij omhoog.
Moustache hapt naar adem grijpt naar zijn hart en valt ook dood neer.
Gelukkig breekt de dag aan en maakt een einde aan een afschuwelijke nacht.

Deze dag duurt tot woensdag 22.00

Graafoto was de jager en had zijn geweer gericht op Moustache(random)
Zijn rol was groentenboer.
Aangezien hij is doodgeschoten door de jager en niet is GEGETEN door de wolven,sterft er dus geen wolf.

Debby

Debby
Senior spammer

Nee,nee,nee.
Dit is een heel slecht begin.

R.I.P Graafoto en Moustache.
We zullen jullie dood wreken.

Ik begin toch het vermoeden te krijgen dat Moustache zijn theorie,zo'n gekke nog niet is.

laura

laura
Spammer i.o.

he dit meen je niet!!!! rip graafoto en moustache

v8power

v8power
Spammer i.o.

rip graafoto en moustache
geen goed begin voor de burgers
ik breng ook meteen mn stem uit
ik stem wooglepuff na aanleiding van de theorie van moustache



Laatst aangepast door v8power op wo 20 jul 2011, 21:59; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : weet dat het laat is maar kon niet eerder on line komen (stem verandert))

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

de enige troost: als graafoto mous niet had meegenomen, hadden jullie misschien nog een stemronde eraan verspild mous alsnog te vermoorden.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Miejster

Miejster
Senior spammer

Damn, das inderdaad niet de beste manier om een nacht door te brengen... Kom op burgers!

Moustache

Moustache
Junior spammer

Mensen die zo stom zijn verdienen het gewoon om als maaltijd van de wolven te eindigen.... Twee prachtkansen om een wolf of een slechterik te doden zijn nu in één klap om zeep geholpen.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik ben geneigd om die theorie te volgen. Ik stem sowieso steeds de 'minder of niet' actieven er uit. Ik ben langs de andere kant nu ook overtuigd dat Roel geen slechte is. Ik vreesde voor mijn kop toen het op 2-2 aan het uitdraaien was. Maar een leugenwolf zou dan zeker de doorslag moeten geven. Dat is niet gebeurd, dus de kans dat Backslide of Wogglepuff de leugenwolf is, bestaat wel. En aangezien dat de enige lead is tot nu toe, ga ik die dan ook volgen.

en dan kies ik ook Backslide



Laatst aangepast door Miejster op wo 20 jul 2011, 18:23; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Stem aangepast in nieuw bericht)

turtwig

turtwig
Beginnend spammer

Zolang ze beide niet stemmen vandaag liggen ze er toch uit.
Dus we kunnen beter op iemand anders stemmen.

Alleen heb ik nog geen idee op wie.
Ik kijk de stemming nog maar even aan.

Debby

Debby
Senior spammer

De kans is groot dat het 1 van de 2 is,jullie gaan eerst voor Backslide
Dus volg ik mee op hem.

Dan pakken we daarna die ander wel.




Laatst aangepast door Debby op wo 20 jul 2011, 19:01; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Stem veranderd)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum