Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #39 Op de camping, gezellig.

+13
Backslide
graafoto
wooglepuff
Hank1705
Miejster
Debby
δόριεν
laura
Kauna
turtwig
Roel
v8power
artishocking
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 7]

151Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. za 23 jul 2011, 13:55

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik kan pas volgende week :p

Moet nu nog 1 week werken ^^

152Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. za 23 jul 2011, 15:02

Miejster

Miejster
Senior spammer

pffff, er zat ons helemaal niks mee deze ronde. Volgende keer beter.

153Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. za 23 jul 2011, 15:24

laura

laura
Spammer i.o.

zie je wel dat hank slecht was! en ik goed! trouwens er mag toch maar of een verhullende wolf spelen of een schaapswolf ?

154Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. za 23 jul 2011, 15:25

Kauna

Kauna
Junior spammer

Nee, een schaapswolf of een conversiewolf.
En ja, jullie hadden gelijk met Hank alleen om de verkeerde reden.

155Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. za 23 jul 2011, 15:51

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

lol, wordt ik als leugenwolf beschuldigd omdat ik het over die poll had Rolling Eyes
verhulling was trouwens van te voren gepland, omdat ik maandag op vakantie ga en in ieder geval wou gebruiken ^^

156Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. zo 24 jul 2011, 00:48

Moustache

Moustache
Junior spammer

De burgers hadden waarschijnlijk ook geen kans. Vijf slechten, waarvan een paar hele sterken. Zelfs zo sterk dat de leugenwolf zijn capaciteit niet eens hoefde in te zetten. En dat bij 13 deelnemers.....

157Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. zo 24 jul 2011, 09:26

Debby

Debby
Senior spammer

Aan de andere kant hadden burgers wel meer kans om er een slechte uit te halen.

158Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. zo 24 jul 2011, 12:23

Moustache

Moustache
Junior spammer

Er hoefden maar drie burgers uit te gaan zonder dat er een slechte uit ging, en ze waren al zo goed als kansloos. En in de beginfase gebeurt dat nog wel eens. Ik blijf erbij dat de verdeling nadelig ten opzichte van de burgers was.

159Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. zo 24 jul 2011, 18:58

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

En dan heeft mijn dochter die heks was geen bericht gekregen wie er zou sterven in de nacht zodat ze geen kans had om iemand te redden.
Evil or Very Mad

160Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. zo 24 jul 2011, 20:01

Debby

Debby
Senior spammer

Dat doe ik ook niet.
Bij mij geven ze dat ook gewoon door.

161Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. ma 25 jul 2011, 12:46

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ja precies...de heks weet zelf ook dat er doden zijn en kan doorgeven of ze iemand wil redden.
De priester, slotenmaker enz geven ook zelf door wat ze willen toch?

Ik was wél vergeten om Miejster de rol van Backslide door te geven.
Al was dit niet heel erg , want hij ging er al uit vanwege inactiviteit.

Zoals ik al zei..ik had onverwacht vakantie... Embarassed

En er waren idd 5 sterke slechten..maar wel 8!!! goede, dus de verhouding was niet eens zo scheef.
De goeden hadden makkelijk kunnen winnen.

162Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. ma 25 jul 2011, 12:48

artishocking

artishocking
Junior spammer

@moustache : misschien moet jij maar weer eens leiden dan weten we zeker dat alles helemaal perfect verloopt Wink Razz

163Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. ma 25 jul 2011, 15:14

Kauna

Kauna
Junior spammer

Debby schreef:Dat doe ik ook niet.
Bij mij geven ze dat ook gewoon door.
Daar zijn de meningen dan ook wat verdeeld over want in de beschrijving staat dat de heks de naam van degene die doodgaat doorgegeven krijgt van de spelleider en dan dus de beslissing maakt of ze wil redden of niet. Anders is het gebruik van de drankjes wel erg een go en kan niet tactisch ingezet worden.
Ik vind dus dat de spelleider wel elke nacht aan de heks de naam van de dode door moet geven.

164Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. ma 25 jul 2011, 16:58

Moustache

Moustache
Junior spammer

artishocking schreef:@moustache : misschien moet jij maar weer eens leiden dan weten we zeker dat alles helemaal perfect verloopt Wink Razz
hmmm, misschien kan ik dan mijn record van drie weggelopen wolven in één dag breken Rolling Eyes Rolling Eyes t'Was ook eeuwig zonde. Had ik zo'n mooi verhaal op poten gezet.

Alleen eerst in een rap tempo de tactische niet-stemmers eruit gewipt, en daarna een vertrouwensbreuk met de wolfjes. In no time was ik zo'n 6 spelers kwijt....

Ik heb trouwens nog steeds een probleem met niet-stemmers, dus zolang ik ze niet mag wippen weet ik niet of ik wel spelleider wil zijn.

165Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. ma 25 jul 2011, 22:34

artishocking

artishocking
Junior spammer

lol!

166Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. ma 25 jul 2011, 22:46

Debby

Debby
Senior spammer

Kauna schreef:
Debby schreef:Dat doe ik ook niet.
Bij mij geven ze dat ook gewoon door.
Daar zijn de meningen dan ook wat verdeeld over want in de beschrijving staat dat de heks de naam van degene die doodgaat doorgegeven krijgt van de spelleider en dan dus de beslissing maakt of ze wil redden of niet. Anders is het gebruik van de drankjes wel erg een go en kan niet tactisch ingezet worden.
Ik vind dus dat de spelleider wel elke nacht aan de heks de naam van de dode door moet geven.

En als de wolven vlak voor tijd de dode doorgeven,hoe bereik je dan nog op tijd de heks?

167Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. di 26 jul 2011, 09:29

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is een ander probleem. Nu staat er iets in de spelregels wat niet nageleefd wordt en wat ik zelf voor de heks wel van essentieel belang vind. Dus dan moet er voor een nieuw te ontstane probleem een oplossing gezocht worden of de spelregels moeten worden aangepast. En dat laatste vind ik voor de rol van heks heel negatief.

168Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 7 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. di 26 jul 2011, 23:59

Moustache

Moustache
Junior spammer

Dit werd praktisch opgelost, doordat de heks gewoon een ''voorwaardelijke'' lijst doorgaf/doorgeeft. Alleen als één van die spelers sneuvelde, dan redden.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum