Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #39 Op de camping, gezellig.

+13
Backslide
graafoto
wooglepuff
Hank1705
Miejster
Debby
δόριεν
laura
Kauna
turtwig
Roel
v8power
artishocking
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 7]

101Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. wo 20 jul 2011, 23:02

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby schreef:Hmm dat is misschien wel zijn tactiek.

Ok debs, nu weet ik wat je bent, thx alleszins! Als ik zou sterven en jullie zien dan dat ik burger ben, weet dan dat Debby dit niet is.

Tijd om wat weerwolven te vangen nu, de kaarten liggen op tafel! Maar jammer genoeg is het nu wel nacht... jammer van Woogle!

102Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. wo 20 jul 2011, 23:14

Roel


Junior spammer

Mmmm. Dat deed volgens mij pijn Woogle Razz

103Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. wo 20 jul 2011, 23:39

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

autsj!!

https://weerwolfenco.actieforum.com

104Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 17:42

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

gezondheid do XD

105Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 18:27

Backslide

Backslide
Junior spammer

Laura opsluiten is een feit!

Ga morgen wel op vakantie, maar heb er wel wifi Smile maar waarschijnlijk dus niet zo héél actief

106Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 18:53

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

dankjewel backslide, weten de wolfjes gelijk wie ze vannacht niet hoeven proberen op te eten =)

https://weerwolfenco.actieforum.com

107Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 20:24

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dorien schreef:dankjewel backslide, weten de wolfjes gelijk wie ze vannacht niet hoeven proberen op te eten =)

of juist weer wel Suspect
helaas zitten er 2 kanten aan zo'n mededeling pale

108Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 20:36

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

nee want een opgesloten iemand kan niet worden gegeten Wink (en nee, ik geef geen informatie prijs, dit bericht betekent niet dat laura wel of niet wolf is)

https://weerwolfenco.actieforum.com

109Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 20:54

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

grapjas, ik bedoel dat als laura opgesloten zit, backslide dus onbeschermd is silent

oftwel de goede (of slechte, zal uiteindelijk vanzelf blijken) kant is dat laura veilig is, maar de slechte kans is dat backslide zelf onbeschermd is (zover ik weet, ik heb geen idee of er evt. een beschermengel is die backslide op zijn/haar beurt weer beschermd)

alhoewel ik nu wel begin te twijfelen of artis 't toestaat dat backslide zichzelf opsluit, mocht dat niet zo zijn dan heeft mijn opmerking natuurlijk niet zoveel zin

110Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 21:02

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik heb nee gestemd in de poll. Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 86336
Er zijn rollen die hun gave op zichzelf mogen gebruiken
En er zijn rollen die dat niet kunnen..zo is het nou eenmaal.

De uitslag van een poll vind ik hier ook belangrijk..

111Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 21:07

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ja maar soms onstaat de poll alleen naar aanleiding van een ronde Razz

zoals die ene keer dat ik geconverteerd werd en wolf zou worden toen (ik hoogstpersoonlijk zelfs Razz) de laatste wolf werd uitgeroeid

maar ik begrijp dat het er nu niet echt duidelijker op wordt Embarassed
/me houdt zijn mond

112Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 21:52

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik zeg : nee de slotenmaker mag zichzelf niet opsluiten.
Ik vind de reden die Dorien opgaf al voldoende om nee te blijven zeggen.
En IK ben nu de baas Razz Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 86336

113Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 21:55

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik heb mijn stem al aangepast :O

Ja baas Sad
(enne, ernst en bobbie toch? Razz)

114Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 21:57

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

haha, go arti!

https://weerwolfenco.actieforum.com

115Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 22:02

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

/me wilt verhaaltje

(en ik zit tegenwoordig teveel op irc :S)

116Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 22:15

artishocking

artishocking
Junior spammer

Het bos is vol gevaren
Roel en v8power, geschokt door de dood van 3 mensen van hun veldje, reden van de stad terug naar huis.
Ze hadden net wat inkopen gedaan...ze hadden achteraf ook beter kunnen tanken, maar daar hadden ze op dat moment nog geen erg in.
Het stel kiest voor de weg door het bos. Jammer genoeg komen ze in het midden van het bos zonder benzine te zitten.
Wat nu? Roel stelt voor om het pad te volgen en ergens benzine te halen. V8power blijft achter in de auto en wacht op de terugkomst van haar echtgenoot. Ondertussen is het donker geworden.

V8 wordt na een tijdje toch een tikkeltje bang. Overal in het bos klinken geluiden en het lijkt wel alsof er iets op de achterruit tikt. ze sluit snel alle deuren en doet net of ze niks hoort. Na een tijdje valt ze in slaap.

De volgende ochtend wordt V8 wakker van sirenes en een politie-agent die op het raam tikt. Hij vraagt of de vrouw uit de auto wil stappen. De agent raadt haar aan om zeker niet achterom te kijken.

V8 is nieuwsgierig en kijkt toch om. Op de ruitenwisser van de achterruit zit het afgehakte hoofd van haar man Roel.
De ijselijke schreeuw van V8 galmt door het bos.


Roel verliest zijn leven zijn rol was beschermengel.
Laura was opgesloten deze nacht.
Het is weer dag, deze dag duurt tot vrijdag 22.00

117Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 22:16

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

uh oh, dat gaat helemaal de verkeerde kant op hier.

https://weerwolfenco.actieforum.com

118Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 22:28

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Wil het niet graag zien in me achteruitkijkspiegel Razz maar wel een leuke voor halloween Smile

119Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 22:29

v8power

v8power
Spammer i.o.

nee nee nee niet mijn roel
wie is hier verantwoordelijk voor ik zal jullie vinden en me wreken

120Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 22:36

Debby

Debby
Senior spammer

Dat je mij verdenkt zegt misschien genoeg over jouw rol,miejster.
De ziener mag mij zien,dan zal die zien dat ik niet slecht ben.

R.I.P Roel.
Kom op,nu gaan we voor een slechte.




121Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 22:56

laura

laura
Spammer i.o.

dank u slotenmaker! en arme roel, RIP dit heb ik niet gewild... ik hoopte dat ze toch voor mij zouden gaan

122Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. do 21 jul 2011, 23:17

Roel


Junior spammer

Nou bedankt voor de steun. En kom op burgers het word heel moeilijk, als je nu geen wolf eruit stemt dan is het wel zo goed als over Sad

123Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. vr 22 jul 2011, 07:43

turtwig

turtwig
Beginnend spammer

aangezien ik nog niet weet wanneer ik weer terugben.
Stem ik nu vast random op debby



Laatst aangepast door turtwig op vr 22 jul 2011, 20:35; in totaal 1 keer bewerkt

124Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. vr 22 jul 2011, 08:32

Debby

Debby
Senior spammer

Niet zo slim,Turtwig.
Ik vraag niet voor niks of de ziener me wilt zien.

125Ronde #39 Op de camping, gezellig. - Pagina 5 Empty Re: Ronde #39 Op de camping, gezellig. vr 22 jul 2011, 09:21

Kauna

Kauna
Junior spammer

Er zijn maar heel weinig aanwijzingen, behalve dat die en gene hard roept dat ze burger zijn. Zijn er mensen met meer aanwijzingen?
Ik vind het overigens niet zo correct dat Backslide op het forum zijn rol prijsgeeft, ik snap dat hij zich wilde redden maar toch.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum