Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 38 De Smurfen

+15
artishocking
hans
turtwig
Roel
Hank1705
laura
graafoto
wooglepuff
δόριεν
Debby
Moustache
morkreb
Kauna
Backslide
Natjuh89
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 13]

51Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 18:37

Gast


Gast

smurfjes* Rolling Eyes

*aka smoesjes

52Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 18:42

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

pfft.. smurf* Rolling Eyes

anyway, ik ga smurfen voor de smurfweek. *¹


======
*¹leren voor de toetsweek

53Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 18:53

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

oh my smurf, wat een smurfig gedoe zeg

54Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 18:58

Gast


Gast

komt hij zich d'r ook nog even tegen aan smurfen*. Ik heb het helemaal gesmurfd**! Ik ga wel even in een smurf*** smurfen**** om me af te smurfen*****

*bemoeien
**gehad
***boom
****klimmen
*****reageren

55Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 19:01

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

waarom zou je in een boom smurfen*? Je kunt je beter afsmurfen* op een smurfbal*

* klimmen
* afreageren
* boksbal

56Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 19:06

Gast


Gast

omdat ik smurf* ben, en daarbij graag in smurfen** klim

*pacifist
**bomen

57Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 19:38

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

volgens mij gebruik jij verkeerd het woordje smurf...
een voorwerp wordt namelijk nooit vervangen door smurf :p
dorien smurft* het weer eens klaar :p

*maakt

58Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 19:41

Moustache

Moustache
Junior spammer

Tachondar schreef:waarom zou je in een boom smurfen*? Je kunt je beter afsmurfen* op een smurfbal*

* klimmen
* afreageren
* boksbal
Maar hoe moet ik dit dan zien? boksbal is hier ook geen werkwoord (maar een voorwerp), maar is door jou wel veranderd in een smurfbal. Dus boks is wel smurf?

59Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 20:09

v8power

v8power
Spammer i.o.

sorry medesmurfen
even een paar dagen druk gehad
mijn stem voor burgemeester gaat naar djali omdat iedereen het doet en smurfen doen altijd alles samen

60Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 20:21

Debby

Debby
Senior spammer

Het heeft geen zin meer om op iemand anders te stemmen.
Maar toch vertrouw ik die snelle stemmen niet.
Mijn stem gaat naar Graafoto.

61Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 21:50

Gast


Gast

ik snap hier ook geen hol van xD maar leuk dat jullie zoveel vertrouwen in me hebben... denk ik?

62Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 22:08

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hoera hoera we hebben de burgemeester/grote smurf gekozen
En de winnaar is DJALI





Djali Grote Smurf is de leider van het dorp. Vorige lente was hij 542 jaar. Je herkent hem aan zijn witte baard en rode kleren.

Graafoto Moppersmurf onderbreekt de anderen met zijn immer negatieve uitspraak: IK HAAT... Moppersmurf heeft eigenlijk een hart van goud.

Wooglepuff Brilsmurf die alles altijd serieus neemt! Brilsmurf brengt zijn tijd door met anderen de les te lezen en vervelende oude citaten aan te halen. Alles wat Grote Smurf zegt, is heilig voor hem. Brilsmurf is een klikspaan binnen de smurfendorp.

Artishocking babysmurf Op de nacht van blauwe maan bracht een ooievaar Baby-smurf naar het dorp. Niemand wist waar hij vandaan kwam, maar hij werd onmiddellijk geadopteerd door de Smurfen en gooide hun rustige leventjes helemaal overhoop. Toch hoor je niemand klagen en iedereen is gek op Baby-smurf, met al zijn goede en slechte kantjes

Debby Smurfin werd oorspronkelijk geschapen door de verschrikkelijke tovenaar, Gargamel, om de Smurfen in narigheid te brengen. Smurfin kan ook als een echte vrouw gedragen en met de gevoelens van haar vriendjes spelen.

Backslide Knutselsmurf herstelt niet alleen alles, hij vindt ook alles uit, bijvoorbeeld een robot, een vliegtuig, een treintje en zelfs een toestel dat regen en blauwe hemels kan smurfen.

Hans Koksmurf Uit zijn kokhuis komt er meestal een heerlijke geur van verse broodjes, cake of taart.Alle smurfen zijn helemaal gek op zijn kook en bak kunsten.

Laura Lolsmurf Lol smurf voor leeft, is grappen uithalen. Hij deelt cadeautjes uit die ontploffen in het gezicht van diegenen die zo dwaas zijn om ze aan te nemen. De Smurfen worden soms een beetje boos op hem, maar vergeven hem.Vooral wanneer een van zijn grappen mislukt en het hun beurt is om te lachen.


Moustache Smulsurf is de enigste smurf in het dorp die aan eten denkt.

Turtwig Smurffatje is Ongelooflijk ijdel, draagt een bloem en heeft een spiegel bij zich.

Kauna Muzieksmurf is een muziekliefhebber en speelt op elk instrument dat hij te pakken krijgt.

Hank Dichtersmurf loopt altijd met een ganzenveer in de ene hand en perkament in het andere door het dorp en het omliggende bos te zoeken naar inspiratie. De hele dag bedenkt hij verzen met zijn hoofd in de wolken. Smurfin is alles voor dichtersmurf.

v8power Luilaksmurf valt overal in slaap , hij slaapt echt overal onder een kruiwagen of zelfs op de bouwwerf van de dam. Elke plaats is wel geschikt voor een smurfendutje. Het eerste waaraan hij 's morgens denkt, is om hoe laat hij opnieuw naar bed zal gaan. Hij is niet lui, maar hij moet nog maar aan werk denken en hij is al uitgeput.


Roel Surfsmurf Deze houd heel veel van surfen, hem kan je altijd bij de waterkant vinden


Ik hoop dat jullie je allemaal kunnen inleven in jullie rol..


Op een mooie dag in smurfendorp waren de smurfen allemaal druk bezig om een nieuwe grote smurf te kiezen. Ze hebben uiteindelijk voor djali gekozen. Zei geeft de beslissende stem in een gelijke stemming.
Iedereen ging groot feest vieren en koksmurf had genoeg eten gemaakt voor deze feestelijke stemming.
Moppersmurf was al weer aan het mopperen en had er zo geen zin in !! ( maar stiekem wel een beetje )
Luismurf lag zoals gewoonlijk weer te slapen totdat muzieksmurf naast hem ging staan en zo hard op zijn trompet blies zodat luismurf zich een meter in de lucht sprong van de schrik..!! Wakker worden lui.. We moeten feest vieren we hebben een nieuwe grote smurf...
Alle andere smurfen waren druk bezig met feest vieren.. En langzaam ging de zon onder...
Hier komen wij bij de EERSTE MOORDLOZE NACHT !!! DE MENSEN MET DE NACHTROLLEN KUNNEN ZICH BIJ MIJ MELDEN!!!!!
DEZE NACHT DUURT TOT MORGEN 22.00 UUR

63Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 22:28

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Smurfin is de enige met wat temperament,
daarom smurf ik nu op mijn perkament:
Smurfin, hoe vaak moet ik het nou nog smurfen,
smurf die luilaksmurf eens bij z'n lurfen!



Laatst aangepast door Hank1705 op do 30 jun 2011, 08:03; in totaal 1 keer bewerkt

64Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 22:36

artishocking

artishocking
Junior spammer

@Hank
Ik dacht even dat je zei: Smurfin, hoe vaak moet ik JE nou nog smurfen.
Embarassed

65Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 22:37

Gast


Gast

babysmurf toch, jij bent nog veel te jong voor dat soort gedachten.

*mompelt in zijn baard* die jeugd van tegenwoordig toch...

66Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 23:00

v8power

v8power
Spammer i.o.

gaap even naar de zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

67Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 23:09

Moustache

Moustache
Junior spammer

Lekker, taart smurfen omdat Djali grote smurf gesmurft is. Aardbeientaart, bosbessentaart, champignontaart, worteltjestaart. Koksmurfje, je hebt je oversmurft deze keer. Ik kan je er wel bij opsmurfen.
Miauw!

68Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 23:17

Gast


Gast

Smulsmurf toch, hou eens op met al dat onverantwoorde gesmurf! Je wilt toch niet nog verder aansmurfen? Je smurft jezelf nog buikpijn als je zo doorsmurft.

69Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 23:25

Moustache

Moustache
Junior spammer

buikpijn of honger, smurft mij 't zelfde

70Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen do 30 jun 2011, 08:05

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dit wordt sowieso de geniaalste ronde die ik ooit heb gespeeld Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 86336

*Gaap* Ik smurf jullie allemaal een goedemorgen,
en smurf voor vandaag natuurlijk geen zorgen.

71Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen do 30 jun 2011, 09:13

Gast


Gast

hahaha, en volgens mij is deze rol jou op het lijf geschreven Razz

72Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen do 30 jun 2011, 09:15

Roel


Junior spammer

Smurf smurf smurf

73Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen do 30 jun 2011, 09:18

Gast


Gast

smurf je wel even een helm op als je vandaag gaat surfen, surfsmurf?

74Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen do 30 jun 2011, 09:29

Roel


Junior spammer

Ik zal een helm op smurfen, maar nog gefeliciteerd met je overwinning van burgemeestersmurf grote smurf smurf.

75Ronde 38 De Smurfen - Pagina 3 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen do 30 jun 2011, 09:39

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik haat smurf.
Vandaag gaan ik en mijn dochter naar smurf Werchter, normaal gezien zijn daar hotspots moeten zijn dus ik zou normaal gezien verder moeten kunnen smurfen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum