Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 38 De Smurfen

+15
artishocking
hans
turtwig
Roel
Hank1705
laura
graafoto
wooglepuff
δόριεν
Debby
Moustache
morkreb
Kauna
Backslide
Natjuh89
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 13]

301Ronde 38 De Smurfen - Pagina 13 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen ma 11 jul 2011, 21:00

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sorry voor het late eind!!! Was druk druk Smile

Toen de smurfen zagen dat gargamel weg was gegaan naar bolle geis. Konden ze babysmurf gaan redden.. Ze hadden Azrael een stukje vlees gegeven met een slaappil er in en zo konden ze langs hem sluipen. Babysmurf werd gered door de smurfen.. Iedereen vierde feest dat ze babysmurf weer hadden.. Voordat ze terug gingen naar het smurfendorp gingen ze eerst even langs de kast om allemaal eten en drinken in te slaan.! Want ze hebben een lange reis voor de boeg want ze moeten wel zoeken want grote smurf wist de weg.. Maar helaas was grote smurf opgegeten door bolle geis.

Nadat alle smurfen alle eten hadden verzameld begonnen ze aan hun reis... De avond viel en ze gingen hun kamp op slaan.!! De volgende ochtend toen ze waker werden schrokken ze van luismurf.. Die had zijn ogen zo rood als ik weet niet wat en er lachen allemaal haren naast hem.. De smurfen begonnen te schreuwen jij bent de laatste wolf.!! Nee nee zei luismurf ik ben geen wolf.!! Ik ben maar een gewone burger zonder speciale krachten!! Ik ben zelfs in de nacht gezien.. en daar was ik alleen maar een simpele burger.. De smurfen wilde het niet geloven!! Het klopt niet.. Wij willen dat je weggaat je bent geen smurf!! Iedereen stemde luismurf weg.. Toen kwam luismurf er voor uit.. Ik ben geen burger... Maar ik ben een schaapswolf en ik ben nog maar de enige wolf die er is.. De burgers schoten luismurf dood..!! Nadat alle wolven dood waren gingen de smurfen terug naar hun dorp waar ze nog jaren gelukkig leefde en geen last meer hadden van de ellendige wolven.. Want daarvoor hadden ze allemaal valstrikken voor opgezet...

De burgers winnen het spel.. Gefeliciteerd !!!

Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum