Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 38 De Smurfen

+15
artishocking
hans
turtwig
Roel
Hank1705
laura
graafoto
wooglepuff
δόριεν
Debby
Moustache
morkreb
Kauna
Backslide
Natjuh89
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 13]

276Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen vr 08 jul 2011, 22:44

Debby

Debby
Senior spammer

Goh,wat een verrassing.

V8power



Laatst aangepast door Debby op za 09 jul 2011, 09:52; in totaal 2 keer bewerkt

277Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen vr 08 jul 2011, 23:24

artishocking

artishocking
Junior spammer

En mijn stem ook...daaaaag wolfje
V8power

278Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen vr 08 jul 2011, 23:27

v8power

v8power
Spammer i.o.

rip hank
al begrijp ik niet waarom ik daarom een stem van jullie krijg
jammer dat de ziener mij niet meer kan zien dan zou je weten dat ik burger ben
het lijkt erop dat 1 van jullie geconverteerd is en dat mooi voor de ander verborger houd...

279Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen za 09 jul 2011, 09:54

Debby

Debby
Senior spammer

Op het moment van beulen,werd er ook een wolf uitgestemd.
Dan moet er nog een wolf in het spel hebben gezeten.
Anders had t spel afgelopen geweest.

Dus blijft er maar 1 over.

280Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen za 09 jul 2011, 11:37

v8power

v8power
Spammer i.o.

mijn stem gaat naar artichocking
zoals ik al zei jammer dat de ziener mij niet meer kan zien ik ben gewoon burger...

281Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen za 09 jul 2011, 14:11

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

I'll R.I.P. Smile

*wacht einde van de ronde af *

282Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen za 09 jul 2011, 15:43

artishocking

artishocking
Junior spammer

@v8..als JIJ echt een burger zou zijn was het spel allang afgelopen..dan hadden we 3 burgers gehad...je bent overduidelijk een wolfje die de ziener snel om zeep heeft gebracht om te VOORKOMEN dat je gezien zou worden (denk je)

283Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen za 09 jul 2011, 16:02

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik wil vertellen hoe het zit, ik mag alleen niet Sad

284Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen za 09 jul 2011, 17:14

v8power

v8power
Spammer i.o.

de ziener kan alleen maar bevestigen dat ik burger ben dus waarom zou ik die om zeep helpen????
nee zoals jij het zegt arti ben jij voor mij de meest logische wolf
alleen als je wolf bent heb je er baat bij de ziener om te brengen....

285Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen za 09 jul 2011, 23:09

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Moet er normaal geen nieuwe burgemeester komen na de dood van Hank...?

286Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen za 09 jul 2011, 23:31

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Natjuh vroeg me of ik voor vanavond een verhaal zou schrijven, daar ben ik nu mee bezig en ik schrik nu ik zie hoelaat het al is...
Als Nathalie op msn eindelijk reageert en niet meer op afwezig staat kan ik zo het verhaaltje afwerken ^^

287Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen zo 10 jul 2011, 06:34

Moustache

Moustache
Junior spammer

@tachondar: Nee, er staat geloof ik maar één vervangende burgemeester voorzien.

288Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen zo 10 jul 2011, 08:05

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik zal jullie niet langer in spanning houden Smile

V8power werd gezien door de ziener/sjamaan als burger.!!
Zei was de laatste wolf!!!
Haar rol was de schaapswolf...

De burgers winnen eindelijk weer is een keer

289Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen zo 10 jul 2011, 08:50

Backslide

Backslide
Junior spammer

Jaaa =D
goed gespeeld burgers!

290Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen zo 10 jul 2011, 11:23

Debby

Debby
Senior spammer

Joehoe,het kon niet anders als V8power zijn.
Maar ik had zelf niet door,hoe het zou kunnen.
Gelukkig bestaat er een dodentopic.
Zo zie je maar hoe belangrijk het soms kan zijn om het medium erin te houden.

We hebben weer eens gewonnen,burgers!!!!!!!!!!!!!!



Laatst aangepast door Debby op zo 10 jul 2011, 11:26; in totaal 1 keer bewerkt

291Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen zo 10 jul 2011, 11:23

Debby

Debby
Senior spammer

Graafoto - Apostaat
Wooglepuff - Slotenmaker
Moustache - Sjamaan
Hans - Groenteboer
Laura - Beschermengel
Roel - Leugenwolf
Backslide - Jager
Hank1705 - Ziener
Kauna - Valse Engel
Turtwig - Verhullende wolf
Djali - Heks
Debby - Medium
Artishocking - Beul
V8power - Schaapswolf

292Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen zo 10 jul 2011, 12:23

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Dankje wel debby Smile Ik heb me lijstje thuis Smile

293Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen zo 10 jul 2011, 12:27

v8power

v8power
Spammer i.o.

goed gedaan burgers
gefeliciteerd Very Happy

294Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen zo 10 jul 2011, 12:35

artishocking

artishocking
Junior spammer

Hahahha..je was dus wel een beetje een jokkebrok V8..maar goed gespeeld hoor Smile

295Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen zo 10 jul 2011, 13:43

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 17387 ik zat goed met schaapswolf Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 17387

goed gespeeld hoor iedereen Smile
achteraf denk ik dat v8power de pech had dat ellen woogle gebeuld had, geen idee of ik er dan achter gekomen was dat v8power schaapswolf was die zich als gewone burger voordeed

296Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen zo 10 jul 2011, 13:47

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ja dat wa echt pech..het was woogle of V8 en ik/we gokten verkeerd

297Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen zo 10 jul 2011, 14:56

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik had gewoon de pech met de beul dat was een zekere burger en mijn verhaal van conversie prikte men niet echt doorheen dus daar lag mijn kansje
dat ik gezien was als burger zorgde toch nog voor enige verwarring
debby kon ik mischien nog overtuigen maar hank gooide roet in het eten die had door dat ik de schaapswolf was
toen was het over
maar goed gedaan burgers

298Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen zo 10 jul 2011, 17:03

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik heb zover dit al:

Natjuh zal waarschijnlijk nog er een einde aan plakken XD


Na de vier doden van de vorige dag, gingen de smurfen verder. Niemand had zelfs maar gedacht dat de sympathieke surfsmurf een weerwolf was. Hoewel ze treurden om de dood van hun kok en knutselaar, was het grootste kwaad geschiedt bij de dood van Grote Smurf. De overige smurfen schrokken toen Dichtsmurf blijkbaar een drankje had gehad van Grote smurf. Deze had als laatste tegen hem gesproken en gezegd: ‘Je zal weten wanneer je dit moet drinken.’
Allen stemden ermee in dat dit wel het moment moest zijn. Toen Dichtsmurf voor de ogen van de anderen het drankje leegdronk, veranderde zijn witte smurf rood, groeide hij een witte baard en leek plots op Grote Smurf.
Brilsmurf viel in tranen neer aan de voeten van hun nieuwe leider, blij dat hij opnieuw iemand had om te idoliseren.
Ze besloten bij Gargamel te gaan spioneren. Die moést wel iets weten over Babysmurf. Hij was er die dag geweest dat ze babysmurf waren verloren.
De hele dag hielden ze de mars erin:
‘Is het nog ver Grote Smurf?’ vroeg ze allen.
‘Niet ver meer!’ riep hij zijn volgelingen.
Enkele uren later riepen ze opnieuw in koor: ‘Is het nog ver, Grote Smurf?’
‘Nee, we zijn er bijna!’
‘Tegen het vallen van de avond zweefde de vraag opnieuw in de lucht: ‘Is het nog ver, Grote Smurf?’
‘Ja! Héél ver!’ riep Grote Smurf verontwaardigd.
Tegen middernacht hielden ze een tussenstop. Brilsmurf bleef wakker om de wacht te houden. Enkele uren later hoorde hij geritsel en zag plots smurffatje boven de Grote Smurf – die sliep – gebogen staan. Alleen leek deze net op surfsmurf toe knutsel hem had gedood. Brilsmurf viel smurffatje als weerwolf aan. Deze verweerde zich met een spiegel, maar brilsmurf rukte deze uit de handen van de weerwolf. Het laatste wat smurffatje zag, was de spiegel die kapot werd geslagen en de scherven waarmee brilsmurf hem mee vermoordde. Allen prezen ze brilsmurf veel roem toe en gingen toen opnieuw gaan slapen. Toch was brilsmurf tegen de ochtend dood door de verwondingen die hij had opgelopen aan het gevecht.
Tegen de middag kwamen ze aan op een uitgedroogde vlakte met scheuren in de grond en dode kale bomen. In het midden stond een stenen huisje waar rook uit de schoorsteen kringelde.
Gargamels huis.
Snel liepen ze naar de schaduw van het huisje en klommen op de regenpijp naar het open raam. Binnen zagen ze Babysmurf in een kooi hangen aan het plafond. Azraël hield de wacht en Gargamel roerde in zijn ketel met een groene smurrie.
Ze liepen naar binnen en verstopten zich. Grote Smurf bleef buiten bij het raam in een spleet, waar hij alles in de gaten kon houden.
De smurfen hadden pech dat Grote Smurf verkouden was en zichzelf verraadde door te niezen. Azraël en Gargamel hadden hem al snel te pakken en deden hem in een pakje. Toen werd hij opgestuurd naar Bolle Geis waar Gargamel nog een vergoeding aan moest leveren. Grote Smurf werd opgegeten door Bolle Geis.
Vol verdriet bleven de andere smurfen een hele dag en nacht op hun verborgen plaats zitten.

299Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen zo 10 jul 2011, 20:04

Debby

Debby
Senior spammer

Ik was idd aan het twijfelen,maar ik was aan het rekenen en toen wist ik zeker dat het niet kon.
Artishocking kon geen wolf zijn.
En ik wist wat ik was,dus bleef er 1 over.

Toen Hank zei dat ik in het dodentopic moest kijken,toen kwam ik erachter hoe het zat.

300Ronde 38 De Smurfen - Pagina 12 Empty Re: Ronde 38 De Smurfen zo 10 jul 2011, 23:11

laura

laura
Spammer i.o.

yes yes gewonnen!!!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum