Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 38 De Smurfen

+15
artishocking
hans
turtwig
Roel
Hank1705
laura
graafoto
wooglepuff
δόριεν
Debby
Moustache
morkreb
Kauna
Backslide
Natjuh89
19 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 13]

1Ronde 38 De Smurfen Empty Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 18:07

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Welkom allemaal bij de smurfen.


Even wat huishoudelijke mededelingen:

Graag wil ik duidelijk uitsluiten dat niet stemmen een gele kanarie opleeft en tweede keer niet stemmen is dood door inactiviteit!!!!!
De tijden die ik aangeef zijn de tijden wat de sluitingstijden zijn van het stemmen!! Mochten er stemmen te laat komen reken ik die NIET mee!!!!
Verhalen kunnen later komen dan de aangegeven tijd.. Maar zal mijn best doen!!!

Hier een lijstje van deelnemers die mee doen Smile
Graafoto
Wooglepuff
Moustache
Debby
Hans
Laura
Roel
Backslide
Hank1705
Kauna
Turtwig
V8power
Artishocking
Djali

Ik ga om 21.00 uur beginnen met de rolverdeling
We gaan vanaf 22.00 uur beginnen met een burgemeesterverkiezing!!

Heel heel lang geleden die in het bos, daar was een klein dorpje. Het kleine dorpje bestond uit allemaal kleine paddenstoeltjes. Gewone mensen dachten dat dit gewoon paddenstoelen waren maar nee,dat was niet zo. Het was een smurfendorp!! Er woonden hier 13 smurfen met allemaal hun eigen karakter. Ik zal ze even voorstellen!!!!


Grote Smurf is de leider van het dorp. Vorige lente was hij 542 jaar. Je herkent hem aan zijn witte baard en rode kleren.

Moppersmurf onderbreekt de anderen met zijn immer negatieve uitspraak: IK HAAT... Moppersmurf heeft eigenlijk een hart van goud.

Brilsmurf die alles altijd serieus neemt! Brilsmurf brengt zijn tijd door met anderen de les te lezen en vervelende oude citaten aan te halen. Alles wat Grote Smurf zegt, is heilig voor hem. Brilsmurf is een klikspaan binnen de smurfendorp.

babysmurf Op de nacht van blauwe maan bracht een ooievaar Baby-smurf naar het dorp. Niemand wist waar hij vandaan kwam, maar hij werd onmiddellijk geadopteerd door de Smurfen en gooide hun rustige leventjes helemaal overhoop. Toch hoor je niemand klagen en iedereen is gek op Baby-smurf, met al zijn goede en slechte kantjes

Smurfin werd oorspronkelijk geschapen door de verschrikkelijke tovenaar, Gargamel, om de Smurfen in narigheid te brengen. Smurfin kan ook als een echte vrouw gedragen en met de gevoelens van haar vriendjes spelen.

Knutselsmurf herstelt niet alleen alles, hij vindt ook alles uit, bijvoorbeeld een robot, een vliegtuig, een treintje en zelfs een toestel dat regen en blauwe hemels kan smurfen.

Koksmurf
Uit zijn kokhuis komt er meestal een heerlijke geur van verse broodjes, cake of taart.Alle smurfen zijn helemaal gek op zijn kook en bak kunsten.

Lolsmurf
Lol smurf voor leeft, is grappen uithalen. Hij deelt cadeautjes uit die ontploffen in het gezicht van diegenen die zo dwaas zijn om ze aan te nemen. De Smurfen worden soms een beetje boos op hem, maar vergeven hem.Vooral wanneer een van zijn grappen mislukt en het hun beurt is om te lachen.


Smulsurf is de enigste smurf in het dorp die aan eten denkt.

Smurffatje is Ongelooflijk ijdel, draagt een bloem en heeft een spiegel bij zich.

Muzieksmurf is een muziekliefhebber en speelt op elk instrument dat hij te pakken krijgt.

Dichtersmurf loopt altijd met een ganzenveer in de ene hand en perkament in het andere door het dorp en het omliggende bos te zoeken naar inspiratie. De hele dag bedenkt hij verzen met zijn hoofd in de wolken. Smurfin is alles voor dichtersmurf.

Luilaksmurf
valt overal in slaap , hij slaapt echt overal onder een kruiwagen of zelfs op de bouwwerf van de dam. Elke plaats is wel geschikt voor een smurfendutje. Het eerste waaraan hij 's morgens denkt, is om hoe laat hij opnieuw naar bed zal gaan. Hij is niet lui, maar hij moet nog maar aan werk denken en hij is al uitgeput.


Surfsmurf Deze houd heel veel van surfen, hem kan je altijd bij de waterkant vinden

Er moet een burgemeester worden verkozen!!!! Deze word dan grote smurf !!! Na dat grote smurf is gekozen krijgen jullie van mij de personage van een smurf toegewezen..!



Laatst aangepast door Natjuh89 op wo 29 jun 2011, 07:05; in totaal 1 keer bewerkt

2Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 18:41

Backslide

Backslide
Junior spammer

/me heeft er zin in

Kan je ook nog doorgeven welke smurf je het liefst wil zijn mocht je geen Grote Smurf worden ^^??
MUZIEKSMURF ALL THE WAAYYY!!!!
Sorry :$

3Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 18:50

Kauna

Kauna
Junior spammer

nee, nee niet al the way!!

4Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 18:53

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hee Surprised
waarom jat jij.. mij? En hoezo niet all the way Sad?

5Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 20:04

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik jat niets, die had ik vanmiddag. Maar ik het gebeurt mij nogal eens dat ik iets kies wat anderen ook net wilden.

6Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 20:26

morkreb

morkreb
Junior spammer

gniffel, passen jullie op voor gargamel? Twisted Evil

7Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 21:49

Moustache

Moustache
Junior spammer

En ik kan Azrael niet kiezen, blijkbaar..... Crying or Very sad

Overigens, een smulsmurf kan ik me nog voorstellen, een smulsurf gaat mijn verbeelding te boven....

8Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 22:04

Gast


Gast

en surfsmurf dan?

Helaas, net te laat Sad Voor een potje smurfen ben ik altijd wel in te smurfen. Geen internet in de hele wijk vandaag, en gisteren demonstrantje aan het uithangen op het malieveld.
Succes =)

9Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 22:20

Debby

Debby
Senior spammer

Oh,was jij 1 van die relschoppers.

10Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 22:24

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Jup, behalve dat ik het uitermate vreedzaam heb gehouden in de vorm van languit op het gras zitten met een bak druiven ernaast. En 's ochtends dan nog meegezongen met een in 24 uur tijd uit de grond gestampt concert.

https://weerwolfenco.actieforum.com

11Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 22:26

Debby

Debby
Senior spammer

Damn,had ik moeten weten.
Had ik ff komen kijken.

12Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 22:30

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

naar het concert bedoel je? ik wist zelf pas 12 uur van te voren dat het bestond en dat ik nog mee zou zingen ook. Een uur van te voren ontvingen we het partituur, de eerste keer dat we het door zongen was tevens de generale repetitie. Maar 't klonk wel prima uiteindelijk.
Ben je nog even op 't Malieveld wezen kijken of juist met een grote boog omheen gelopen?

https://weerwolfenco.actieforum.com

13Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 23:00

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Djali je kan nog wel mee doen.. Heb de rollen nog niet verdeeld..ben met uurtje trhuis dan verdeel ik ze sorry dorry

14Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 23:01

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ben om 12 uur naar huis gegaan,om nog even van de zon te genieten.

15Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 23:01

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

super, dankjewel Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

16Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 23:15

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Mahh mijn bril is weer kapot uhm.... in men boeken staat er dat het simpel is zelf te maken
maar tog heb ik liever een helpende hand
grote smurf ga je me eens helpen

17Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 23:24

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik haat smurfverkiezingen...
Ronde 38 De Smurfen Moppersmurf

18Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen di 28 jun 2011, 23:32

Backslide

Backslide
Junior spammer

Volgens mij stond er duidelijk dat Natjuh de smurfrollen zou gaan verdelen?

19Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 00:15

laura

laura
Spammer i.o.

hej mijn commentaar is weg! ik zei ik ben mopper en ik haat onweer!

20Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 00:49

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ dorien ik ben nog geen mod.. Maar ik verdeel nu de rollen ... sorry voor de late reactie

Jullie kunnen gaan stemmen voor burgermeester.//!

21Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 06:45

Moustache

Moustache
Junior spammer

Nou, djali for burgemeester dan? Wou Morkreb kiezen, maar die doet weer niet mee. Is het trouwens toegestaan iemand tot burgemeester te kiezen die niet meedoet? Staat dat ergens in de regels?

22Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 06:58

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ moustache.. Het staat nergens in de spelregels dat het niet mag Razz Maar jah ik denk niet dat het zo handig is :p
STEMMING VOOR BURGERMEESTERSCHAP IS TOT VANAVOND 22.00 uur

23Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 07:52

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik smurf ook voor Djali
Sorry, ik had tijdens de inschrijving al mijn avatar van moppersmurf gekozen en had de beginpost niet zo goed doorgelezen (weinig tijd gisteren) Natjuh is natuurlijk vrij om mij elke smurf toe te smurfen dat ze zelf smurft Ronde 38 De Smurfen 86336

24Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 08:00

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Djali for President Burgemeester! Very Happy

25Ronde 38 De Smurfen Empty Re: Ronde 38 De Smurfen wo 29 jun 2011, 09:36

Roel


Junior spammer

Dan word denk ik Djali burgemeester.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 13]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum