Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De sage van de heuvel der eeuwigheid.

+4
Тхенекаъ
Telemachus (killer)
Hank1705
Tachondar
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 14]

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Lol, redelijk kalm dus
Nu weet ik wat je uurrooster is, kan ik er dus op aanzien of je een stukje kunt schrijven XD
Na deze week is mijn vakantie voorbij Sad

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

morgen heb ik een repetitie, dus ik denk dat ik het verhaaltje of morgenmiddag of donderdag schrijf Smile

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Fijn ^^

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

'Splut..' , proestend kwam Hank overeind. Wat was er ook alweer gebeurd? Hij probeerde het zich te herinneren.
Hij probeerde te gaan staan maar plots schoot er een pijnsteek door zijn schouder, en hij ging onmiddelijk weer gehurkt zitten.
Beetje bij beetje kwamen de gebeurtenissen terug in zijn geheugen..
Eerst hoorde hij een gezang boven de wind uit komen, waarna hij Tachondar plots ter aarde zag storten..
Opeens herkende hij het gezang van de Daniden, die hij op een van zijn verre reizen ontmoet had, wat de Daniden echter niet wisten was dat hij toendertijd als spion temidden van de Daniden had doorgebracht. Toen had hij ook het geheim van de Danide-magie ontrafeld, waardoor hij immuun was voor het gezang. Toen hij naar de halfelf keek zag hij dat die knipoogde, en dus maar net deed alsóf hij verdoofd was door het gezang.
Toevallig was ook hij dat van plan, en terwijl hij net deed of ook híj ineenzeeg mompelde hij 'Mijn idee...', tegen de halfelf.
Jammerlijk genoeg kwam hij zo te liggen dat zijn schouder in een onnatuurlijke houding kwam te liggen, en dat voelde niet prettig.
Enkele minuten later werd zijn vermoeden bevestigd: de koninklijke Danide-tweeling kwam langslopen. Echter, zonder hem te herkennen, een geluk bij een ongeluk..
Luttele seconden nadat de tweeling langsliep werd hij plots overspoeld door water, duidelijk de elementen-beheersing, snel probeerde hij weg te zwemmen, maar het mocht niet baten, hij werd meegesleurd door de stroming.
Nadat hij zich een tijdlang mee had laten voeren door het water kwam hij ruw in aanraking met iets scherps, de punt van waar eerder een tak van een boom gezeten had, tegelijkertijd knalde hij met zijn hoofd tegen de boomstam en verloor hij het bewustzijn..

Voorzichtig betastte hij zijn schouder, en opnieuw schoot er een pijnsteek doorheen, dat zou nog wel tijd vergen voordat dat hersteld zou zijn..

WORDT VERVOLGD, NU EVEN GEEN TIJD OM AF TE SCHRIJVEN Razz MAAR JULLIE HEBBEN WEER EVEN LICHTE LEESSTOF Wink

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Werk eens volledig XD

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

*Poefff*

Uit het niets dook plots dé Theneka op, die Hank zeer heldhaftig redde, en zelfs pogingen tot reanimatie ondernam. Jammer genoeg schrok onze grote held Hank zich een ongeluk toen hij Theneka voorovergebogen (als ware het om hem te kussen) over zich zag. De ambulance arriveerde echter net op tijd om hem mee te nemen, en Theneka die veel te lui was om verder terug te kijken claimde dan maar uit gemakzucht de heuvel.

*Mine?*

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Theneka schreef:(als ware het om hem te kussen)

nou jaaaaa zeg! Shocked

En Djali verscheen uit het niets en zei tot de halfelf die het maar niks vond dat zijn heuvel was afgepakt door deze vreemdeling: 'waag het niet theneka er weer af te gooien, want dan krijg je met mij te maken!'

https://weerwolfenco.actieforum.com

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

*huppelt vrolijk rond Do op de heuvel*¨

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

wtf?
dit is voor grote verhalen hoor :p

still my hill ^^

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Volgens mij heb ik meer lijntjes geschreven dan jij nu hebt gedaan...

Dusss :p

Nog steeds Theneka en Do's hill.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

je hebt geen groot verhaal getypt na mijn prachtstuk
er wordt zelfs nergens vermeld hoe ik plots van die heuvel weg ben :p

my hill dus :p

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik ploff uit het niets op de heuvel en jaag jou weg omdat je geen idee hebt wie ik ben en nogal schrikachtig bent aangelegd.

Dus

my hill :p

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

de halfelf loopt niet zomaar weg :p
schrijf een groot deftig verhaal of blijf weg, zou ik zeggen ^^

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Een halfelf heeft veel praatjes en loopt blijkbaar wel weg :p

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

een halfelf luistert niet naar een schim die uit het verleden opduikt :p

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

*verkleed zich als Valheru en ordoneert Tachondar om de heuvel te verlaten*

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

*verkleed zich als Ishap de ene God en slaat de Valheru weg*

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

*Zit gezellig op de heuvel naar het gevecht tussen Valheru en Goden te kijken*

Very Happy

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ja wtf, jij was de valheru --'
wees eens redelijk zeg :p

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Nooit van robots gehoord? :p

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

als je het beginverhaal van je vriendin leest, zie je dat die hier niet zijn
daarbij zei je dat jij jezelf verkleedde als valheru :p

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Woorden hebben meerdere betekenissen :p ik zei niet dat ik het als verklede valheru opnam tegen de goden... en jij zei niet dat je een verklede valheru aanviel :p

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik sla je weg
en ik krijg grijs haar
weten we ook weer, dat een half-elf grijs haar kan krijgen dus

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

*ligt dubbel van het lachen*

https://weerwolfenco.actieforum.com

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Seggg, Tach, laten we ons gewoon gezamelijk op Do storten, dan delen we de heuvel wel :p

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» De slag om de heuvel.

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum