Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij

+12
Backslide
Kauna
Miejster
Debby
v8power
Natjuh89
Telemachus (killer)
daniel
Stephen
Tachondar
δόριεν
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 22 van 24]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Geliefden:
De geliefden zijn twee spelers (kunnen dus zowel burger als weerwolf zijn) die door Cupido aan elkaar zijn gekoppeld. Hun liefde overstijgt hun weerwolf- of burger-zijn. Sterft de één, dan sterft ook de ander.
De geliefden winnen wanneer zij aan het einde van het spel nog in leven zijn (bij een goed-slechtkoppel betekent dit dus; iedereen dood behalve zij. Bij een goed-goedkoppel betekent dit; alle weerwolven dood).

Dit is wat de spelregels zegt

Gast


Gast

fijn dat de spelregels er nog even bij worden gehaald Razz IK weet wat wij moeten doen hoor, het is alleen zo jammer dat de rest er zo nodig nog bedoelingen achter zoekt xD

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik denk dat jullie een slecht/goed koppel zijn...
En dat staat op de vorige pagina waarom ik dat denk

Gast


Gast

Natjuh89 schreef:Met een goed/goed koppel zorgen jullie er ook voor dat iedereen dood is !!

en waar slaat dat op? scratch
hm, ik dacht dat het twijfel was veroorzaakt door wolvenpraat, maar dit riekt meer naar verdachtmakerij en verwarring zaaien...

v8power

v8power
Spammer i.o.

idd dat is wat een goed goed koppel die winnen dan automatisch met de burgers

en wint niet het koppel maar de burgers

het goed slecht koppel moet iedereen doden en dat wil ik nu juist voorkomen door het koppel eruit te stemmen

daniel


Aankomend spammer

Maar we zijn geen goed/slecht koppel. Neutral

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Eerder was het na mijn idee altijd dat de geliefden kunnen winnen als ze samen over zijn.. en dat iedereen dood is.!!

Gast


Gast

maar aangezien wij ook burgers zijn, sterven we niet en winnen we alsnog... dus de goed/goed-argumentatie slaat sowieso nergens op Rolling Eyes
kijk, dat jullie twijfelen over onze prioriteiten, à la, daar kan ik mee inkomen want er moet íemand geconverteerd zijn en wij zijn gemakkelijk te beschuldigen, maar als er dan gevaren worden gezocht waar niet niet eens kunnen bestaan (een goed goed koppel is gevaarlijk? allemachtig zeg, misschien kan Cupido voortaan beter op dag 1 al vertellen wie er gekoppeld zijn, want als i het goed begrijp zijn die geliefden een bloedlink stelletje! ook als ze goed zijn... scratch )...
maar goed, ik heb mijn zegje gedaan en gewaarschuwd voor de gevolgen van met open ogen in de nu opgezette val te tuinen.. of jullie iets doen met mijn raadgevingen of niet moeten jullie zelf weten, weet alleen wel dat ik enkel wil dat de burgers winnen, EN DAT DE GELIEFDEN NIET ZOUDEN KUNNEN WINNEN MAAR DE WOLVEN WEL. En dat is wat telt.
Nogmaals Natjuh, zelfs als ik WEL geconverteerd zou zijn, dan zouden we nooit kunnen winnen met dank aan beul Debby! Terwijl de wolven nog wel kunnen winnen als er na vandaag nog 2 overblijft... Zie je niet wat ze doen?!
*zucht diep en geeft het voor nu op*

Ik ga eten, vecht het verder maar uit Razz

morkreb

morkreb
Junior spammer

daniel schreef:Maar we zijn geen goed/slecht koppel. Neutral
Dat is waar mijn theorie in springt Wink Maar geeft verder niet hoor.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

i don't care
mijn stemt blijft
(en ik volg (voor nu) ons koppeltje daar)

artishocking

artishocking
Junior spammer

Zal ik het maar kort houden???

Iedereen leek zeker te weten wie de wolf was.
De geliefde hadden met hun theorieën veel stof doen opwaaien.
De groep ging met zn allen om Miejster(morkreb) heen staan.
de beschuldigingen vlogen hem om de oren...
We maken er nu voor eens en voor altijd een einde aan.
Djali liep naar de keuken en kwam terug met een groot mes.
''We maken wolven carpaccio van je!!'', schreeuwde Djali...en met een gil stortte ze zich boven op Miejster(morkreb)
Het scherpe mes gleed zonder moeite het lichaam van Miejster binnen, die bloedend neer viel..
Zijn ogen kleurden rood en hij gorgelde...Ikkk ben niet de ggggllllaarrghhhh laatste.
Miejster(morkreb) verloor zijn leven.
Zijn rol was Leugenwolf
Het is nacht..deze nacht duurt tot dinsdag 22.00

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hmmz dit had ik niet verw8 dat jij wolf zou zijn...Surprised

@ djali.. Ondanks dat miejster/morkreb wolf was ben jij/daniel nog steeds heel verdacht bij mij... Er moet nog een wolf inzitten..!!!
Nu zijn er 3 wolven uit + er moet 1 geconverteerd zijn...

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

nog zeker 1 heel miss 2 e

Gast


Gast

Ja dankje arti,nu ben ik nog een moordenares ook Razz dat zal ze vast nog meer overtuigen van mijn onschuld xD opgeruimd staat netjes in ieder geval!

daniel


Aankomend spammer

Natjuh89 schreef:Hmmz dit had ik niet verw8 dat jij wolf zou zijn...Surprised

@ djali.. Ondanks dat miejster/morkreb wolf was ben jij/daniel nog steeds heel verdacht bij mij... Er moet nog een wolf inzitten..!!!
Nu zijn er 3 wolven uit + er moet 1 geconverteerd zijn...
Je gaat verdacht makkelijk mee met de theorie van (wolf) miejster, maar blijft voorbijgaan aan t feit dat we ook gewoon een goed goed koppel kunnen zijn.
Mag ik je eraan herinneren dat jij (en v8) niet op de wolf stemden. Ik denk dat ik morgen op jou ga stemmen.
Je claimde wel heel makkelijk beschermengel de eerste dag, dat na de bekendmaking van een andere BE opeens niet zou kloppen.
Ten eerste kunnen de wolven je je gebeten hebben vanwege je claim dag 1 (zonder enige reden), of misschien was je toen al wolf, en wou gewoon vertrouwd worden door je claim.
Maarja, ik vrees dat ik en mijn geliefde morgen niet meer leven Sad

Gast


Gast

ja dat jij mij verdenkt dat was me al duidelijk Natjuh Razz maar dat miejster een wolf was, kon niet anders, dus dat zou je niet moeten verbazen... ^^
enfin, nu is het maar afwachten wat de nacht ons brengt. Ik vrees bloed, heel veel bloed Sad moedeeeeer!

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

jup en niemand die ons kan beschermen nu...
maar ik zou op V8 stemme morge (gewoon omdat het kan xD)

v8power

v8power
Spammer i.o.

goed gedaan burgers
jullie denken nu goed te gaan omdat er een wolf uit is maar er loopt nog 1 wolf in schaapskleren rond
@daniel liefde maakt blind Smile


Gast


Gast

v8power schreef:goed gedaan burgers

jij weet niet wat je wil he? scratch eerst moet iedereen met alle geweld op mij stemmen want ik ben zogenaamd het grote gevaar, nu is miejster eruit en zeg je goed gedaan?

bwah ik weet het nu verder ook even niet meer hoor, was er eigenlijk van overtuigd dat v8 de laatste was, maar nu twijfel ik of natjuh nu echt niet inziet dat een goed/slecht-koppel nooit zou kunnen winnen of dat dit gespeelde naïviteit is om anderen op te jutten. Nu ja, we zullen het wel merken morgen.

Edit: *peinst verder* Of v8power is geen wolf maar ketter of apostaat of iets dergelijks, en dan hebben we een probleem morgen met stemmen scratch of Debby is een heel goed toneel spelende wolf xD



Laatst aangepast door Djali op di 12 apr 2011, 12:57; in totaal 1 keer bewerkt

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Dat leek me eerder sarcasme hoor Razz

Debby

Debby
Senior spammer

Ja,dat idee kreeg ik ook wel haha.
Klonk niet echt gemeend.

Gast


Gast

ah oké ik denk al xD

morkreb

morkreb
Junior spammer

ja sorry ik mag niks meer zeggen.
wilde extra verwarring zaaien aangezien het nog altijd veel te spannend is. Maar ben bang dat ik het nu te veel ga beinvloeden dus hints moet je ff zelf bedenken.



Laatst aangepast door morkreb op di 12 apr 2011, 14:24; in totaal 3 keer bewerkt

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

dode wolfjes moeten zwijgen
(tenzij je de waarheid spreekt xD geef dan maar hints)

Gast


Gast

ik weet niet wat je zei (neem aan dat het in mijn nadeel was gezien de huidige tactiek xD), maar je moet hoe dan ook je mond houden, gij lijk Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 22 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum