Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij

+12
Backslide
Kauna
Miejster
Debby
v8power
Natjuh89
Telemachus (killer)
daniel
Stephen
Tachondar
δόριεν
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 24]

laura

laura
Spammer i.o.

Hmmm de hint van djali heb ik ook niet gelezen... Ik ga wel mee dus ik stem hank

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik had al het idee dat ik iets vergeten was ^^
stom dat ik stem niet direct veranderd was, but now it's too late

Ellen, ik wil graag mijn heiligwater gebruiken op V8power

en zelf stem ik op Daniel, hoewel het weinig meer uitmaakt Smile

Burgers, succes, het was mijn eigen fout, maar weet dat jullie op het punt staan de Priester eruit te stemmen.

morkreb

morkreb
Junior spammer

whaha, goed bezig henk Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij - Pagina 12 953470

Gast


Gast

hm, ik heb je heilige boontjes-opmerking gelezen, maar hoopte nog dat je een bluffende ketter was. We zullen het weldra weten, maar vast niet, nu nog hopen dat V8 een wolfje is dan.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

do ty voor de hints maar buiten die van de kalkoen wist ik de andere 2 (spelers) al xD
maareee ik had ook een hintje late vallen ... niemand gezien? Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij - Pagina 12 304463

net zoals stephen een hint had laten vallen (denk ik toch dat het als hint bedoeld was) waardoor ik vermoeden had van zijn rol

Gast


Gast

ja ik heb nog het een en ander gemist ook, ik zal alles nog 'ns aandachtig nalezen na deze lynch-ronde.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Die hint van Debby had ik ook niet gezien, ik ga die maar eens opzoeken. En had Stephen ook een hint gegeven????
Eerst maar eens zien of Hank echt de priester is en dan hopen dat V8 een wolfje is. Als Hank echt de priester is dan is er mooi een hetze tegen hem opgezet.

daniel


Aankomend spammer

Hank

daniel


Aankomend spammer

Zo, dat was ff op het laatste moment. :O

v8power

v8power
Spammer i.o.

@daniel heb je alle andere stemmen weggehaalt anders stem je nu 3 keer en telt er geen enkele

Kauna

Kauna
Junior spammer

Haha, dat maakte nu ook niet zoveel meer uit, daar was geen redden meer aan. Behalve dat ik iemand die zo vaak van stem verandert verdacht vind.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Dat was wel ff drastisch met het heilig water gaan gooien
als hij in de hoek wordt gedreven ><
Als hij priester was, hopelijk heeft het heiligwater dan toch nog van nut geweest...

Gast


Gast

tja, dat is dan ofwel een heel zure vergissing ofwel een mooie valstrik waar velen - o.a. ik - met open ogen zijn ingelopen. In ieder geval maar hopen dat v8 een wolfje is! of hank een ketter natuurlijk Wink maar een dood wolfje tegen een dode priester vind ik preferable hoor.

v8power

v8power
Spammer i.o.

voelt wel nattigheid gelukkig ben ik geen wolf Very Happy

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

k ... zal voor nu jullie geloven en ervanuitgaan dat hank de ketter is dan
enne niet dat het nog veel uitmaakt maar

HANK

(berichtje met zo'n halfuur vertraging meer verzonden door internetproblemen....)

Gast


Gast

duimen dat ie ketter is dan als jij geen wolf bent v8 Razz

Miejster

Miejster
Senior spammer

Kan toch bijna niet anders dat we een wolf hebben nu! Ik zou echt verwonderd zijn anders.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Omg ik ben er ff niet en er gebeurd weer van alles :O er word met water gegooid... :O Er worden allemaal stemmen veranderd..:O Nou ik laat mijn stem mooi staan want daniel maakt zich alleen maar verdachter om al zijn stem aan te passen.. Hij weet ook niet wat hij wil.. Is dit een tip dat hij '' leugen''wolf is en niet kan kiezen op wie hij maar moet gaan stemmen.. :O
Hank kan goed of slecht zijn... moeilijk moeilijk moeilijk...

We zien het wel in de uitslag.. :O

Gast


Gast

waarom zou daniel op hank stemmen als ie leugenwolf is Razz daar schiet ie geen donder mee op. Ik denk dat hij zijn eigen veiligheid nog even zeker wilde stellen, en geef hem eens ongelijk?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nou jah hij kan ook gewone wolf zijn.. Ik weet het niet... maar daarom stond leugen ook tussen aanhalingstekens;) ik weet het zelf ook niet maar zon vermoeden heb ik gewoon.. + Zijn stem is niet geldig als hij de rest niet ontvet..

laura

laura
Spammer i.o.

crap... als dat echt zo is van hank dan baal ik natuurlijk.... net als mijn medeburgers....

Gast


Gast

hehe, dat is wel suf inderdaad Razz

morkreb

morkreb
Junior spammer

Gert, wolven gooien niet met water Wink

Gast


Gast

tja, maar ze kunnen wel nat worden gegooid, dus dat is waar we nu voor duimen.

morkreb

morkreb
Junior spammer

ja maar ik zie als buitenstaander compleet geen zekerheden hierzo Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij - Pagina 12 86336

Realiseer ik me nou net goed dat er een nieuwe stephen mee doet, afgezien van de steve, steven, stephen of stephan's die we al hadden? Rolling Eyes

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum