Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij

+12
Backslide
Kauna
Miejster
Debby
v8power
Natjuh89
Telemachus (killer)
daniel
Stephen
Tachondar
δόριεν
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 23 van 24]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Djali en daniel weet precies wat jullie van plan zijn...
De weerhamster kan alleen dood en kan niet opgegeten worden door de wolven.. Het enige wat kan is dat je er uitgestemd word.. Maar dat zal niet slim zijn... Ik denk dat jij bent gebeten door de convcersiewolf.. en dat je nu eerst alle wolven er uit laat stemmen door de burgers etc... Want als jullie een goed/goed koppel zijn hebben we gewonnen.. Debby geeft overduidelijk aan dat ze de jager is!!! Killer heeft jullie geholpen om te blijven leven!!!! Ik heb de eerste dag aangegeven dat ik beschermengel was.. omdat ik wilde dat de wolven mij zouden eten.. en dat er zo een wolf uit ging... Maar helaas de wolven hebben mij niet gegeten... ALs je de spelregels naleest staat er dat als de groenteboer in de 2de of 3de nacht word opgegeten dat er een wolf dood gaat vanwege vergifteging..!! Ik heb direct na het verhaal gezet dat mijn plan was mislukt.. Burgers kijk uit want het koppel spelt een vies slim spelletje.. want de gewone wolven zijn der nu uit.. Alleen de geconverteerde zit er in... en dat is 1 van het koppel... AUB Burgers.. ALs we willen winnen... moeten we eerst het koppel er uit stemmen.!!!!!!!! Jullie kunnen mij geloven of niet.. Maar het zal wel in een keer raar zijn dat zei er vannacht niet uit gaan!!!! Want een van hun is wolf!!!! terwijl de wolven graag 2 spelers ( burgers ) ipv 1 speler er uit wil hebben~!!!!

Gast


Gast

Je theorie klopt in zoverre dat dit de tactiek zou zijn als een van ons inderdaad geconverteerd was... maar dat is dus niet het geval.
Alleen Natjuh, het wil er bij jou maar niet in (of je negeert het maar liever?), maar ook als we inderdaad een goed/slecht-koppel zouden zijn dan KUNNEN wij niet winnen omdat er nog een jager in het spel zit. Dus je maakt je enorm druk over iets dat a) niet aan de orde is en b) als het wel aan de orde zou zijn, de overwinning van de burgers niet in de weg zou staan. Zelfs als ik dat zou willen zou ik Debby niet kunnen opeten omdat daniel en ik dan direct met haar dood zijn, en de burgers ook hebben gewonnen. Maar gelukkig zie ik Debs liever levend dus dat is wat mij betreft überhaupt niet relevant Razz

Mocht jij geconverteerd zijn is dat natuurlijk wel relevant, want als we vannacht opeens 3 burgers kwijt zijn, dan is het met de stemming V8power en jij vs. Killerboth, en dat zou ik geloof ik niet zo heel geslaagd vinden.
Als jij niet geconverteerd bent en enkel V8power blijkt slecht te zijn, dan is het misschien jammer dat we dood zijn, maar hebben de burgers morgen na de stemming in ieder geval gewonnen.



Laatst aangepast door Djali op di 12 apr 2011, 15:52; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : beul=jager)

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik wist niet dat er een beul inzat?
Zit die er dan nu effectief in?
(Ik mag dit toch nog vragen hea?)

Gast


Gast

Er is al in een heel erg vroeg stadium daarover gehint. Maar misschien hebben de wolven daarover heen gelezen? Nu ja, des te beter denk ik Razz

als ik beul zeg, bedoel ik jager xD sorry



Laatst aangepast door Djali op di 12 apr 2011, 15:53; in totaal 1 keer bewerkt

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ djali..
Er zit geen beul in.. Want de beul moet op de dag iemand doorgeven waarvan ze de kop er af wil halen..!! En dat is nog niet gebeurt.. En de jager neemt iemand mee asl die dood gaat

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

je vergeet dat het niet in dit topic hoeft Smile
het kan ook via PM, maar omdat ik er toen toch uitging heb ik het maar gewoon in dit topic gegooid toen Wink

Gast


Gast

oeps, ik haal aldoor de jager en de beul door elkaar scratch excuus
@tachondar, delete delete, lees overal waar ik zeg beul jager svp Wink

morkreb

morkreb
Junior spammer

de slechtjes gaan winnen Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij - Pagina 23 129977

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, ik denk echt dat ik dit de leukste ronde tot nu toe vind.

Gast


Gast

ik krijg er hoofdpijn van Razz

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dan moet je je niet zo druk maken. Hier op het wolkje is het heerlijk rustig en fantastisch toeven Twisted Evil

Debby

Debby
Senior spammer

Momenteel wou ik dat ik al op dat wolkje zat.

Gast


Gast

ik heb zo'n idee dat ik er vlug genoeg zal zijn Razz ik begin er haast naar te verlangen als je het zo beschrijft kauna, maar krijg ik dan wel een ander wolkje dan jullie alsjeblieft?

artishocking

artishocking
Junior spammer

Zal ik het verhaaltje erop knallen???

Debby

Debby
Senior spammer

Ja ja ja

artishocking

artishocking
Junior spammer

Miejsters overlijden leek de overige burgers wakker te schudden..
Jij bent ''de rotte appel'' Djali, sprak Debby. en jij,Daniel, bent al niet veel beter''
Alsof ze hierop had gewacht, sprintte Djali met Daniel aan haar hand naar buiten...
Wat konden die 2 hard rennen zeg.
''We pakken ze wel, zei Debby..kwestie van tijd...en raak schieten'', voegde ze er aan toe met een dikke knipoog.
Debby, Killer, Natjuh, en V8 gingen naar buiten, Debby had haar geweer geladen.
Ze trokken de bossen in op zoek naar D en D.
Na een tijd kreeg Debby Daniel in het vizier..
Ze Keek door het vizier, met haar vinger aan de trekker.
Op het moment dat ze wilde schieten, sprong Djali grommend bovenop haar...
Gegrom geschreeuw, en toen...3 schoten die tot in de verre omtrek te horen waren, en iedereen naar de plaats des onheils bracht.
Daar lagen Debby Daniël, V8 en Djali, Debby met doorgebeten keel,V8 geraakt in het hart en Djali en Daniël dodelijk getroffen door Debby's kogels, maar nog wel in leven..
Ze keek om zich heen...

'Gefeliciteerd met jullie overwinning hoor burgertjes!' sprak Djali moeizaam, maar toch nog hartelijk tegen de verblufte killerboth en natjuh. 'Het was de afgelopen dagen grappig om te zien hoe bedreigd jullie je voelde, terwijl er op alle fronten aan werd gewerkt jullie te laten winnen. De wolven hadden zichzelf al bijna opgegeven, maar wilden koste wat het kost voorkomen dat de geliefden zouden winnen, en andersom wisten daniel en ik ook dat dit vroeg of laat zou gebeuren, maar wilden we als wraak er in ieder geval zorg voor dragen dat we er later dan de wolven uit zouden gaan, zodat jullie zouden winnen.' Haar stem werd nu hoorbaar zwakker, maar ze wilde nog één ding zeggen: 'Oh, enne... killerboth, sorry voor het grenzeloze misbruik dat ik van je heb gemaakt, maar troost je, zonder tussenkomst van de geliefden zouden de wolven al enkele dagen geleden hebben gewonnen. En Debby, sorry dat ik je opat, ik had liever v8 gekild, maar dat zou nergens toedienen, dit was een beter einde. Overigens ben ik eigenlijk een vegetarische wolf...'
En toen stierf ze, samen met daniel. En zelfs Natjuh, die de afgelopen dagen toch fanatiek aan haar dood had meegewerkt, kreeg het even te kwaad.

Dit is het einde van het spel.
De burgers winnen op het nippertje.
Goed gespeeld burgers, maar de wolven en de geliefden hebben het ook hard gespeeld.
Petje af voor iedereen.

Dank aan Dorien, die haar eigen afscheidswoorden schreef.
Dank aan Morkreb voor het invallen voor Miejster

Dit zijn de overgebleven rollen;


v8 Apostaat
Djali weerhamster Geliefde Geconverteerd
Daniël cupido Geliefde

Killerboth heks
Debby jager,richt geweer op Djali
Natjuh groentenboer

Kauna

Kauna
Junior spammer

Goed gedaan Debby! Dat dubbelspel van Djali verdient niet anders dan ten onder te gaan. Twisted Evil
@ Arti: je hebt er leuke verhalen van gemaakt, super.



Laatst aangepast door Kauna op di 12 apr 2011, 21:35; in totaal 1 keer bewerkt

artishocking

artishocking
Junior spammer

Tnx Kauna...
Op den duur werd het zo ingewikkeld dat ik helemaal vergat jou op de hoogte te brengen van de complotjes... Very Happy

morkreb

morkreb
Junior spammer

Meh flauw hoor Do/Da, V8 had zeker gewonnen als je gewoon voor Killer was gegaan Twisted Evil

Kauna

Kauna
Junior spammer

Geeft niet, voor een deel waren ze wel te volgen of te verzinnen.

Debby

Debby
Senior spammer

Pff,ik zat te twijfelen tussen 2 slechten dus.
Blijkbaar heb ik de goede gekozen.
Maar dat kwam omdat Djali door bleef hameren over dat ik mijn pijl op haar had gezet,wat dus helemaal niet waar was.
Mijn pijl stond op dat moment nog op V8.

Gast


Gast

oh, dat wist ik ook niet Debby, maar ik ging ervan uit dat je dat had gedaan Wink en het alternatief was nu een burger te doden en dan hadden jullie ons eruit gestemd, wat me minder spectaculair leek dan 4 doden in één nacht Razz

Debby

Debby
Senior spammer

Welnee,die 4 doden zijn ook wel geinig.

Gast


Gast

morkreb schreef:Meh flauw hoor Do/Da, V8 had zeker gewonnen als je gewoon voor Killer was gegaan Twisted Evil

je meent het! dus waarom denk je dat ik daar niet voor ging...? ^^ ik heb Arti gisteravond al verteld dat ik Debby zou opeten.

Er zijn in ieder geval 3 essentiële fouten gemaakt:

*De heks; de wolven doodden mij! in de nacht! dat kan niet, killer! weerhamsters kunnen niet worden gedood door de wolven... op dat moment had je kunnen weten dat er iets niet klopte met mijn rol Wink
*De wolven; hadden bovenstaand argument moeten gebruiken, ik had het op geen enkele manier kunnen weerleggen en de wolven zouden nog een kans hebben gemaakt. Ik dacht eerlijk gezegd dat het een geniale strategische zet van jullie was geweest om niet Daniel maar mij te vermoorden die nacht.
*De geliefden; we hadden het zo moeten spelen dat killer miejster eruit haalde in plaats van tachondar, op die manier hadden we tot op het laatste moment de theorie dat er helemaal geen conversie had plaatsgevonden in stand kunnen houden, en hadden wolven minder tijd gehad voor hun tegenoffensief.

Ik dacht sinds zaterdag dat team Cupido het niet zou gaan redden, maar het was erg leuk om te zien hoe de hele rest van de wereld daar wel van was overtuigd Razz Erg leuk rondje! Het was aan de ene kant jammer dat ik geconverteerd werd, maar aan de andere kant stonden op het moment van mijn conversie de wolven voor, en hadden ze zonder twijfel gewonnen als ze iemand anders dan een geliefde met dubbele agenda hadden geconverteerd.
De afgelopen 2 dagen was het hard tegen hard tussen wolven en geliefden, je zou het wolven-topic moeten lezen, erg gezellig daar Razz

Maar ik ben er trots op hoe ver we zijn gekomen I love you

Kauna

Kauna
Junior spammer

Die fouten kloppen niet helemaal omdat de ww in het wolventopic wel voor jou gingen maar via pm aan Arti Daniel hebben doorgegeven. Dat was dus uiteindelijk geen handige zet maar killerboth wist dus niet beter dan dat Daniel eraan ging.

Ik denk dat de geliefden wel hadden kunnen winnen maar ik vind het sowieso goed gespeeld.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 23 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum