Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij

+12
Backslide
Kauna
Miejster
Debby
v8power
Natjuh89
Telemachus (killer)
daniel
Stephen
Tachondar
δόριεν
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 24 van 24]

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

aah oké vandaar, het had een briljante strategische zet kunnen zijn dan Wink
ja er bestond natuurlijk nog een kans, als Debby idd op V8power had gericht, maar eigenlijk was het gewoon te obvious allemaal dus daar rekende ik maar niet op.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik begrijp alleen even niet hoe v8 nu ineens ook dood gekomen is. Ik zal wel even iets missen, kan iemand dat ff uitleggen?

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

V8power was een hulpje Wink zij sterft wanneer de laatste wolf sterft, en dat was ik.

https://weerwolfenco.actieforum.com

artishocking

artishocking
Junior spammer

Het leek mij voor het verhaaltje handig, en spannend om V8's dood ook in het verhaaltje te verwerken.

Kauna

Kauna
Junior spammer

oh ja, dat zijn die kleine regeltjes waar ik dan weer ff niet aan denk.

v8power

v8power
Spammer i.o.

mooi einde
ik was direct al uitgespeeld omdat we de ziener direct hadden had toen natjuh afgeschermd voor als we fout zaten
maar we zaten goed dus de burgers bleven blind
djali gebeten en totaal niet aan de geliefden gedacht dat werd mij duidelijk na de mail die arti plaatste voor djali
toen wist ik dat we het schip ingingen als wolven

ik heb echt geprobeerd de geliefden eruit te krijgen dan hadden de wolven een klein kansje gehad omdat djali dan als wolf werd ontmaskerd
dat ik zelf verdacht was maakte niet uit ik mag niet meestemmen met de wolven in het blok en had niks meer te verliezen

de geliefden hadden kunnen winnen als je eerst een burger had genomen denk ik want dan was het waarschijnlijk dat ik niet iedereen meekreeg

@leuke verhalen van gemaakt

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Het ging er inderdaad echt smerig aan toe tussen de wolven en Djali...
We hoopten dat ze een leuke versterking ging zijn, vooral na de opoffering van Kauna.
Plots bleek ze ons meer last te bezorgen dan voordien!
En als we dan via Daniel haar wilden onderuit halen, had die heks plots mij te grazen...
Alles viel regelrecht in het water, ondanks het sterke begin van meteen priester, ziener en beschermengel eruit ^^
Ik vond het leuk als mijn eerste ronde!

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Smerig vind ik niet echt het woord, eerder hard.
Maar het was wel spannend ja.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Een leuke ronde met een eind wat ik niet verwacht had.. !!
Maar super leuk !!

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

spr ronde xD en tof einde (4 doden in 1 nachtje ? nog nooit eerder meegemaakt xD)

en do... zoals kauna zei: ik kreeg doorgegeven dat daniel zou vermoord worden
(anders zou ik idd wel doorhebben dat er iets niet klopte , maar je voor die ene keer nog gered hebben wrs)

*zal nu de vegetarische wolf een mooie begrafenis regelen* (en daniel ook natuurlijk, zij aan zij xD)

Moustache

Moustache
Junior spammer

altijd al gezegd dat de geliefden een eigen agenda hebben en dat je ze het beste zo snel mogelijk moet opeten.... maar geen ouwe koeien uit de sloot halen....
Mooi gespeeld.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

niet per se, als het twee goeden of slechten zijn kun je uitstekend met ze samenwerken.
En ik had ook nog lange tijd op vriendschappelijke voet met ze willen staan als dat stelletje wijsneuzen niet zo nodig mijn lief eruit had moeten willen stemmen... Rolling Eyes

https://weerwolfenco.actieforum.com

daniel


Aankomend spammer

Misschien had je tegen de wolven moeten zeggen dat ik haar vertrouwde, omdat ik het spel niet zo goed snapte, en dat jij mij wel kon beïnvloeden mee te stemmen op de wolven.
Had vast wel gewerkt. Razz

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

nee want er werd al gesuggereerd in het wolventopic dat wij best nog eens geliefden konden zijn Wink en miejster had al ergens geroepen dat ze in dat geval dan maar moesten proberen van ons af te geraken. Dus helaas, het zat er nooit in...

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

do, wanneer wist je eigenlijk dat v8 apostaat was? Smile

ik herinner me dat bericht dat ik ergens een keer na dat wijwater gebeuren kreeg van jou :p

morkreb

morkreb
Junior spammer

vanaf het moment dat ze zelf wolf was natuurlijk ^^

Gast


Gast

idd morkreb, hoewel ik wel dacht dat ze een hulpje was.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Prachtige ronde inderdaad. Doordat Djali bij het wolvenblok kwam was ik vrij zeker dat we het gingen halen. Maar ik had ook snel door dat ze niet met ons wou spelen. En dan was het simpel voor mij. De wolven waren verloren en dan probeerde ik om de burgers te waarschuwen voor haar. Sorry Djali dat ik dit wat smerig heb gespeeld, maar ik blijf zo de enige die op dit forum ooit heeft gewonnen als geliefden in slecht-goed verhouding. Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij - Pagina 24 129977
Ik wil er wel aan toevoegen dat je geniaal gespeeld hebt hoor! Het feit dat de heks in jouw complot zat heeft de doorslag gegeven om eerder tegen jou te gaan spelen. Hopelijk volgen er nog zulke confrontaties!

Gast


Gast

hopelijk ja, en hopelijk ben ik de volgende keer degene die die confrontatie wint Razz
flauw hoor, jij als goed-slecht winnaar had toch wel wat begrip voor ons kunnen hebben of niet soms I love you nee maar ook van de wolven sterk gespeeld, het was erg spannend!

Backslide

Backslide
Junior spammer

Misschien wat spannender als ik ook bleef leven :$ maargoed,, x)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 24 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum