Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #29 - De Odyssee

+7
v8power
Debby
artishocking
Telemachus (killer)
Miejster
Natjuh89
δόριεν
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 6]

76Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee vr 11 maa 2011, 22:52

laura

laura
Spammer i.o.

neeeeeeeeeeee en we zijn al met zo weinig!

77Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee vr 11 maa 2011, 23:19

karina

karina
Veelbelovend spammer

Sad ik heb verdriet om Killerboth, omdat hij het niet heeft gered. Een troost is het wel dat we dat monster in elk geval flink hebben laten lijden voor wat hij heeft gedaan.
Lieve,lieve Artishocking heel erg bedankt voor jouw snelle ingrijpen wat mijn leven redde.
Laura, ondanks dat ik je eerst wantrouwde, om je "verdriet" dat je geen geestdodende lotusbloemen meer had om te eten, blijkt gelukkig wel dat je geest weer optimaal is en scherp genoeg is om ons te leiden naar een een succesvol ontsnapping.

@ Dorien> wat een prachtig dramatisch verhaal.

78Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee vr 11 maa 2011, 23:29

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

dankjewel, maar bedank vooral Homerus aan. Dit is slechts een eigen versie van zijn vertelling he ^^

https://weerwolfenco.actieforum.com

79Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee vr 11 maa 2011, 23:41

karina

karina
Veelbelovend spammer

Dat mag dan wel zo zijn, maar jij hebt ons er toch maar mooi ingeweven.

80Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee za 12 maa 2011, 00:11

Miejster

Miejster
Senior spammer

Inderdaad een mooi eigentijds verhaal! Gelukkig ben ik niet geëindigd als een hapje voor dat monster. Laat die gek maar in zijn grot zitten en dat hij maar weer hamsters gaat eten in de plaats van onschuldige burgers. We zullen je wreken Killerboth! Ik weet dat het raar klinkt want ik heb op je gestemd, maar dit was helaas random... Hopelijk krijg ik nu wel een goede aanwijzing op welke wolf ik kan stemmen.

81Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee za 12 maa 2011, 00:36

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

eerste stemming is altijd random e xd vond het alleen jammer dat ik er na 1dag uitlag toen ik net trg herbegon xd

maar wie weet kan ik via een groot mirakel over een dagje herrijzen als een volledig nieuw persoon?

82Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee za 12 maa 2011, 01:00

Debby

Debby
Senior spammer

verdorie,dat begint verre van goed.

83Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee za 12 maa 2011, 11:45

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Sad Sad Sad

Rip killerboth Sad

84Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee za 12 maa 2011, 11:50

v8power

v8power
Spammer i.o.

slecht begin voor ons burgers
r.i.p killerboth

85Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee za 12 maa 2011, 22:18

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hallo allemaal
Als ik vannacht niet word opgegeten door de wolven zal Killerboth mijn rol overnemen omdat ik met school op wintesport ga.. Ik ga morgenochtend om 6 uur vertrekken vanaf school.. en ben pas volgende week zaterdag weer terug.. Dorien is er van op de hoogte maar denk zal het zelf ook even doorgeven.. Smile

86Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee za 12 maa 2011, 22:53

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ben er inderdaad van op de hoogte, killer speelt vanaf nu met Natjuhs rol ^^
Ik laat zo snel mogelijk weten wie er is gesneuveld.

https://weerwolfenco.actieforum.com

87Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee za 12 maa 2011, 22:54

karina

karina
Veelbelovend spammer

Heel veel plezier Natjuh en houd alles heel he Very Happy

88Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee za 12 maa 2011, 22:58

laura

laura
Spammer i.o.

DON'T break a leg Very Happy

veel plezier

89Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee zo 13 maa 2011, 04:40

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Tjah wat voor skitaverelen ik heb week ook niet maar hoop niet dat ik dat ga doen.. Smile
Zal wel goed komen.. Smile

90Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee zo 13 maa 2011, 09:24

Debby

Debby
Senior spammer

Beter laat dan nooit,dus Have Fun.

91Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee zo 13 maa 2011, 10:36

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Verhaaltje volgt nadat ik heb ontbeten ^^

Einde van de nacht.
Hank wordt opgegeten, hij was beschermengel
Laura valt ook opeens dood neer, 't lijkt wel magie :s zij was sjamaan
Deze dag eindigt zondagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

92Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee zo 13 maa 2011, 11:23

artishocking

artishocking
Junior spammer

Jammer van Hank, maar een sjamaan eruit is wel weer gunstig voor de burgers.
Natjuh, veel plezier, en dont break a leg..

93Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee zo 13 maa 2011, 13:10

laura

laura
Spammer i.o.

nou lekker hoor...

94Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee zo 13 maa 2011, 13:43

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Dorien schreef:Verhaaltje volgt nadat ik heb ontbeten ^^
waar blijft het verhaaltje?

oh en ik leef nu trg e?

95Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee zo 13 maa 2011, 14:00

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Aiolus

Diep, heel diep onder het wateroppervlak van de zee, in een paleis van parels en schelpen, zat de god van de zee op zijn troon van de beenderen van verdronken zeelieden. En Poseidon was kwaad! Binnen een straal van een kilometer kookte het water door zijn woede, en menig vis en zeemeerminnetje dat zich in zijn buurt waagde, werd op slag gekookt. Oei, oei, oei wat was die god kwaad. Alles en iedereen, met vinnen, schubben, kieuwen of alle drie, was uit zijn buurt gevlucht, op Theesa na. De zeenimf zat op haar knieën aan Poseidons voeten en smeekte haar minnaar, de vader van haar geliefde zoon Polyphemos.
'Ze hebben je zoon blind gemaakt, schattebout!' klaagde ze.
'Jouw bloedeigen zoontje Polyhemos, lieveling!
Die smerige vriendjes van Odysseus hebben zijn oog uitgestoken, walvisje van me.
Jouw zoon! Kind van zeegod Poseidon! Laat je ze dat zomaar doen, mijn lieve woesteling? Hou je dan niet meer van me?' Ze pruilde. 'En laat je dan zo over je heen lopen, schat? Ik weet wel dat als iemand het had gewaagd om een kind van Zeus of zelfs Hades te verminken, die nu al lang en breed lag weg te rotten in de Tartaros!'
Dat was tegen het zere been van Poseidon, en buitengewoon slim van Theesa. Familie was iets dat bij de god van de zee altijd al erg gevoelig had gelegen, en als er iets was dat hij niet wilde, dan was het zwakker lijken dan zijn evenzeer gehate als geliefde broertjes. Poseidon ontplofte.
'Odysseus en zijn vrienden zullen sterven!' bulderde hij. In de nabije omgeving barstten 3 vulkanen uit.

Verdrietig over het verlies van Natjuh (ja, als ik killer nu uit de dood moet laten opstaan en zo wordt het wel héél ingewikkeld, dus vanaf heden is Natjuh dood en leeft Killer ^^) maar opgelucht over hun nipte ontsnapping, keerde het gezelschap terug naar de vloot, en zo gauw ze konden verlieten ze het gevaarlijke eilanden.

Na nog enkele dagen belandden ze bij een mooi eiland, waar ze vriendelijk werden ontvangen door een jonge vent die zich voorstelde als Aiolus, de god van de winden. Hij liet hen enkele dagen bij zich logeren en vulde hun voorraden gul aan, zodat ze goed uitgerust waren toen ze weer wilden vertrekken. Op het allerlaatste moment riep Aiolus Odysseus nog bij zich, de anderen waren al terug op de schepen. Met een plechtig gezicht overhandigde de god een grote, zware zak aan de koning.
'In deze zak,' legde hij uit, 'zitten de vier winden: de oostenwind, de westenwind, de noordenwind en de zuidenwind. Ik schenk deze aan jou als een gastgeschenk. Gebruik het goed, maar denk erom dat je hen nooit tegelijkertijd vrijlaat, want dan zal het nog heel lang duren voor je voet aan Ithaka zet.' En met deze woorden kon Odysseus vertrekken. Zwijgend keek de god toe hoe de vloot de zeilen hees en vertrok, toen nam hij zijn gsm en toetste een nummer in. 'Poseidon?' zei hij, zodra er aan de andere kant werd opgenomen. 'Oompje van me, ik heb alles in de hand.' Hij luisterde naar de reactie en sprak toen sussend: 'Vertrouw me nu maar, alles komt goed, Odysseus en zijn vrienden hebben straks een probleem!'

Het was nacht en de opvarenden sliepen, op Hank en Laura na. Ze vertrouwden het niet. Wat zat er toch in die geheimzinnige zak die de koning van de god had meegekregen? Hij beweerde nu wel dat daar de winden in zaten opgesloten, maar hoe was dat mogelijk?
'Ik denk,' fluisterde Laura tegen Hank, 'dat onze vriendelijke gastheer de koning van Ithaka wel iets waardevollers als gastgeschenk zou meegeven... denk je ook niet? Juwelen... diamanten... goud... dure stoffen...' Haar ogen begonnen te glanzen.
'En dan?' zei Hank aarzelend. 'Wat wil jij daarmee?'
'Ik wil ze natuurlijk niet stelen!' zei Laura geschrokken. 'Maar ik vind het wel wat oneerlijk dat Odysseus al die mooie dingen voor zichzelf wil houden, hij liegt er zelfs over tegen ons, zijn vertrouwelingen. Ik vind dat we moeten controleren wat er in die zak zit. Als de koning de waarheid spreekt, hebben we het er niet meer over, maar als er iets anders in zit, dan is het onze plicht de rest erover in te lichten.'
Hank stemde in en samen slopen ze naar de ruimte waar de geschenk lag. Nieuwsgierig trokken ze het koordje los en... ZOEF! de bulderende Noordenwind ontsnapte, ZOEF! de gure Westenwind stoof tevoorschijn, ZOEF! de koude Oostenwind vulde de lucht, ZOEF! de zachte Zuidenwind glipte eruit. Vier winden in één kleine ruimte, dat gaat natuurlijk niet. Er ontstond een storm, een cycloon, zo wild en ongenadig dat 3 schepen van de vloot van Ithaka prompt vergingen en de rest van de schepen uit elkaar werden gedreven, verder dan ze ooit bij Ithaka vandaan waren geweest.
Laura en Hank werden ieder gegrepen door een windvlaag en ze verdwenen voor eeuwig in de grauwe zee.

Einde van de nacht.
Hank wordt opgegeten, hij was beschermengel.
Laura wordt gedood, zij was sjamaan.
Deze dag eindigt zondagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

96Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee zo 13 maa 2011, 14:26

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 829688 tof verhaaltje xD (zeker het deel waarin duidelijk wordt dat ik trg officieel leef Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 17387 )

wel een arm engeltje e .... kon die niet vliegen??

97Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee zo 13 maa 2011, 14:28

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

killerboth schreef:wel een arm engeltje e .... kon die niet vliegen??

met zulke wind?? probeer jij dat maar eens, da's makkelijker gezegd dan gedaan hoor.

https://weerwolfenco.actieforum.com

98Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee zo 13 maa 2011, 14:37

Miejster

Miejster
Senior spammer

Pfffff, niks wijzer geworden nu. Geen idee op wie ik moet stemmen... Karina dan maar? Of kan je me overtuigen dat je ook burger bent?

99Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee zo 13 maa 2011, 16:14

karina

karina
Veelbelovend spammer

@ Miejster> Wat voor bewijzen wil je dat ik daarvoor aanlever: om je een hint te geven. IK had op Laura gestemd. !!


Mijn stem gaat naar Miejster


100Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee zo 13 maa 2011, 17:12

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

He verdorie, ik zat nog te twijfelen of ik mezelf moest beschermen deze nacht, maar ik dacht 'naah, ik gok 't er gewoon op '
en nu .. tja...

Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 4 629639

@ Artis, me denkt dat Beschermengel erin toch belangrijker is dan Sjamaan eruit scratch
(maar das mijn visie Very Happy )

Do: mooi verhaaltje Smile
(Je zou bijna denken dat Poseidon verantwoordelijk is voor Japan scratch <-- niet verkeerd opvatten hoor)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum