Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #29 - De Odyssee

+7
v8power
Debby
artishocking
Telemachus (killer)
Miejster
Natjuh89
δόριεν
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 6]

51Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:29

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ooh ik weet iets. ... heb je soms tijdens het vissen niet wat zeewier opgevist?

52Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:31

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Neej maar ik heb lekkere lotusbloemen meegenomen heel stiekem zonder dat iemand het weet wou je ook een hapje??????

Hmmz zeewier neej ik zal ff zoeken...

53Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:32

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

*fouilleert Natjuh, Laura en Debby en smijt alle lotusbladeren overboord*

Zo, opgelost. Afblijven van die troep, da's drugs!

(lijstje met eventueel meedoende rollen staat in mijn 1e post)

https://weerwolfenco.actieforum.com

54Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:37

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nou Sad Sad Sad Sad Sad IK WIL LOTUSBLOEMEN!!!!!!!! DIE ZIJN ZO LKKR

Ik breng alvast mijn stem uit, morgen druk dagje op school enzo.. en hw maken.. en weet niet of ik morgen nog tijd heb om online te komen
Maar zoals jullie kunnen raden stem ik altijd de eertse keer random op HANK

55Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:39

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

had direct de vishengel en net van natjuh genomen en zoveel mogelijk lotusbladjes trg opgevist
.... het riep toch dat ik het moest opeten xD
en natjuh al iets als modder , creme vervanger gevonden??

56Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:40

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hmmz heb wel zeewier gevonden.. Ruile voor lotus bloemen?????/

57Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:44

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

oke maar niet alle
ze zijn zo heerlijk xD

58Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:47

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Komt goed... Jammy lkkr lotus bloemen

psst killer ga je een geheim vertellen...

* fluister fluister fluister *

Dat blijft ons geheim he Smile

59Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:51

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

uhh, betekent dit dat ik zowel Killerbot als Natjuh uit de ronde moet schrijven omdat ze van de lotusbloemen hebben gegeten, wat betekent dat ze nu als het moet overboord zullen springen om terug te kunnen keren naar het land van de lotuseters? Sad

https://weerwolfenco.actieforum.com

60Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:53

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

nee hoor ik heb enorme wilskracht, zo'n stom bloempje zal dit niet met mij doen

(btw, just in case .... ik heb enkele lotuszaadjes geplant dus over een tijdje zijn er nieuwe lotus plantjes xd)

61Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:55

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik had jou nooit mee moeten laten doen Razz dwarsligger!
*spuit een lotusverdelgend middel over de hele boot en slaat geen plekje over*

opgelost. En nu wil ik er niets meer over horen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

62Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 23:07

karina

karina
Veelbelovend spammer

Sterk spul die bloemen, hopelijk komen we ze nooit meer tegen.

Pff gauw een overheerlijk bad, want de bloemen mogen dan wel mooi zijn de grond waarin ze staan stinkt. Zou dat ook gelden voor degene die ze opgegeten hebben?
Ik ga ze vandaag maar eens met Suspect in de gaten houden.

63Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 23:09

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Laughing

https://weerwolfenco.actieforum.com

64Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 23:31

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hmmmm, Killerboth krijgt mijn random stem

65Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 23:39

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

dank u miejster had al lang geen stem meer gekregen .... voel mij vereerd xD

jij krijgt mijn eerste k? Miejster

btw do ik was wel van plan met da zeewier en lotusblaadjes een zonnebrandcreme te maken e

66Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 23:40

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik heb het gevoel dat er wat spanning aan het ontstaan zijn aan boord ^^

oh, uhh, tja, dan maar geen zonnebrandcrème op lotus-basis.

https://weerwolfenco.actieforum.com

67Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee vr 11 maa 2011, 07:54

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ergens snap ik wel waarom ze zo graag de lotusbladeren aan boord willen.
Een beetje geestveruimd spul op zo'n lange reis is misschien niet eens zo'n gek idee.
Maar het moet natuurlijk niet uit de hand gaan lopen door het planten van Lotus zaden op de boot.
Mijn stem gaat naar Killerboth

68Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee vr 11 maa 2011, 08:10

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik zet mijn stem voorlopig op Debby

69Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee vr 11 maa 2011, 13:39

laura

laura
Spammer i.o.

ik hou van lotusbloemen!!!! geef ze terug snik snik... hej natjuh Wink heb je niet toevallig nog ergens een stash ? Razz

70Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee vr 11 maa 2011, 14:17

karina

karina
Veelbelovend spammer

Ik stem op Laura die treurt om bloemen die haar verstand benevelen. Foei toch ik had je wijzer geacht!!



71Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee vr 11 maa 2011, 14:39

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

laura ik fluister je een geheim in..

* fluister fluister *

Goed he Razz Ons geheim.. Smile

72Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee vr 11 maa 2011, 17:54

v8power

v8power
Spammer i.o.

mijn stem gaat naarnatjuh

73Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee vr 11 maa 2011, 21:05

Debby

Debby
Senior spammer

Mijn stem gaat naar Killerboth
Geen idee,maar wil het niet gelijk laten worden.

74Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee vr 11 maa 2011, 21:43

laura

laura
Spammer i.o.

oe dan is mijn stem de doorslaggevende denk ik hahha nou dan ga ik ook random en zeg ik miejster

75Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 3 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee vr 11 maa 2011, 22:42

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

De cycloop

Na nog een week varen kwamen de schepen aan bij Sicilië, waar ze aan land gingen om opnieuw voorraden in te slaan. Bedacht op gevaar door hun vorige avontuur, werd al vlot besloten opnieuw de hele ploeg van 9 vertrouwelingen van de koning uit te sturen. Genoeg om bij gevaar weerstand te kunnen bieden, en te weinig om een bedreigende indruk te maken op de voor hen nog onbekende bewoners van het land.

Het eerste verontrustende teken dat ze tegen het lijf liepen, was een enorme kudde schapen. Met enorm wordt niet zo zeer bedoeld 'zeer veel schapen' maar eerder 'zeer GROTE schapen'. De kleinste waren beslist 2 meter hoog, en de trotse ram moest wel bijna 3 meter zijn.
Het 2e verontrustende teken, was de grootte van de grot die ze aantroffen, en waar ze met vijf man op elkaars schouders hun hoofd waarschijnlijk nog niet zouden stoten.
Het 3e verontrustende teken, was de reusachtige eenogige reus die op dat moment binnenkwam en vergenoegd snoof.
De grom 'hmm, Poly ruikt lekker hapje!' was het 4e en vermoedelijk meest verontrustende teken.
Hierna was er niks verontrustends meer aan de situatie: hij was enkel nog maar doodeng, levensgevaarlijk en - eerlijk gezegd - ook nogal walgelijk. Een enorme harige knuist zwiepte naar de grond en klemde een van angst verstijfde Killerboth vast. De reus wierp hem in de lucht en ving hem op in zijn mond. Er klonk een afschuwelijk geknars en gekraak toen hij smakelijk kauwde en daarna zijn lippen verlekkerd aflikte.

'Rennen!' gilde Karina. De hele groep zette een sprint in in de richting van de grotopening, maar met een zelfvoldane grijns schoof de reus (die feitelijk een cycloop was, maar eerlijk gezegd interesseerde het niemand wat het nou precies was dat hen probeerde op te eten) een enorm rotsblok voor de opening.
'Hmm, lekker hapje!' gromde het monster. 'Poly nu genoeg gehad, morgen lekker ontbijtje, scharrel-vers!' Tevreden ging hij languit op de stenen grond liggen en hij viel binnen enkele seconden in slaap.
Wat nu? Er kwam een verslagen stilte in de grot, slechts af en toe onderbroken door een snurk die windstoten tot 80 km p/u veroorzaakte.
Hank stelde voor de reus in zijn slaap te doden, maar Debby deed dit idee fijntjes van de hand met het argument dat ze dan wel mooi zaten opgesloten: dat rotsblok konden ze nooit terugschuiven.En bovendien, hoe moesten ze een monster van 10 meter hoog doden?
'En hem blind maken?' stelde Natjuh voor. 'Hij heeft maar één oog, dus dat lijkt me best haalbaar. En daarna wachten tot hij het rotsblok weghaalt en we kunnen ontsnappen.'
'Maar hoe maken we hem blind?' aarzelde Miejster nog.
'Met die paal daar!' zei Natjuh kordaat. Ze wees op een lange houten staak die in een hoek op de grond lag. Waarschijnlijk was het voor de reus niet meer dan een flink spit om schapenvlees aan te braden, maar voor hen was het een enorme boomstam. Toch leek het geen slecht idee en ze besloten het uit te voeren. Voor een extra harde, gloeiende punt werd de staak nog even in het vuur gelegd dat in de grot brandde, en gezamenlijk droegen ze het vervaarlijke wapen en hieven het moeizaam op boven het slapende oog van de reus.
*Pssssssjjjj* Met een afschuwelijk gesis drong het gloeiende hout in de oogbal. Een oorverdovend gekrijs ging op en de cycloop maaide met zijn armen, gilde, trappelde van de pijn. Karina werd bijna verpletterd door een rondwiekende vuist, maar Artishocking trok haar net op tijd opzij en redde zo haar leven.
'Vlug!' beval Laura. 'Ga aan de buik van een van de schapen hangen, hou je vast aan de vacht. De schapen moet hij vroeg of laat naar buiten sturen, toch?' Ze deden wat ze zei, en hoe Polyphemos nadat hij ondanks de pijn weer een beetje bij zinnen was gekomen ook blindelings de grot doorzocht, hij stuitte op niets dan schapen. De arme beesten blaatten jammerlijk van de honger en hij besloot ze naar buiten te laten gaan. Hopelijk zou de verkoelende wind de pijn in zijn oog ook verlichten. Voorzichtig schoof hij het rotsblok weg zodat er een vrij kiertje ontstond, en zo liet hij de schapen één voor één naar buiten gaan, waarbij hij controleerde of zijn gevangenen niet op de rug zaten door te voelen. Maar nauwelijks was het laatste schaap buiten, en hij hoorde opgeluchte mensenstemmen, rennende voeten, en hij begreep dat zijn prooi was ontsnapt.

'Papa Poseidon! Papa Poseidon!' jammerde Polyphemos, sidderend van de pijn en boosheid. 'Ze maken me blind papsje, die naarlingen, toe, straf ze?'

Einde van de dag.
De burgers lynchen Killerboth,
hij was een onschuldige burger.
Deze nacht eindigt zaterdagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum