Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #29 - De Odyssee

+7
v8power
Debby
artishocking
Telemachus (killer)
Miejster
Natjuh89
δόριεν
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 6]

26Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 14:18

v8power

v8power
Spammer i.o.

voordat ik allerlei reacties krijg maar even een reactie van mij
iedereen weet dat ik druk ben met het eindspel s4 hoop ik dus even niet zo fanatiek

voor nu ga ik even lekker in de zon liggen op het dek lijkt me heerlijk na die kou hier nederland

27Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 14:22

laura

laura
Spammer i.o.

ohh ja lekker op een boot in de zon op het dek inderdaad Very Happy word er nu al vrolijk van, en jeetje wat een verstand van de goden zeg!!!

28Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 15:57

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Jah lig ook lkkr in de zon.. Met me eigen gemaakte vishengeltje.. Smile Helaas willen de vissen niet bijten.. Mischien moet ik maar een anders mengsel gaan maken waardoor de vissen naar me toe komen Smile

29Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 15:59

Miejster

Miejster
Senior spammer

Dorien schreef: zelfs als puber.
Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 1625 Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 1625 Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 1625

30Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 16:15

karina

karina
Veelbelovend spammer

Eindelijk ........ eindelijk weer naar huis. I love you
Mmm... wat is het hier heerlijk aan dek, de sterren stralen en de wind waait door mijn haren. Nog heel even genieten voordat ik mijn kajuit opzoek.

31Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 16:30

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Het kan er mee door Do Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 829688

Theneka zal er ook dolblij mee zijn Smile Een beetje gezonde concurrentie zal 'm goed doen lijkt mij Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 953470

Ik vind die Hermes wel een sympathieke kerel (afgezien dan van die beeldjes Suspect ) Very Happy

32Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 17:50

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hermes, mwah, ik heb niks tegen hem maar is niet mijn favoriet.

Heeft iemand zonnebrand bij zich? Begint hard te gaan hier..

https://weerwolfenco.actieforum.com

33Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 18:35

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

misschien ... mag ik je ook inwrijve? Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 129977

34Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 20:56

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Vooruit dan, als je je gedraagt (mijn broer heeft ooit in zonnebrand PAUL op mijn rug geschreven, naar mijn toenmalige vakantievriendje, in de hoop dat ik het niet door zou hebben en daarmee in de zon zou gaan liggen).

https://weerwolfenco.actieforum.com

35Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 21:33

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Zonnebrand Hmmz neej dat heb ik niet sorry,.. Heb wel olie.. Maar je vind het al; te snel gaan dus is niet zon optie zeg maar Wink

36Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 21:49

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

haha, inderdaad, nee bedankt, ik hoef niet per se levend gebraden te worden.

https://weerwolfenco.actieforum.com

37Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 21:51

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahah neej dat dacht ik al

38Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:08

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

massagist joris meld zich ! Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 1625
do waar zitte e kem zonnebrand mee

39Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:08

Debby

Debby
Senior spammer

Ben ik effe blij dat ik daarvoor wat zonnebankjes heb genomen,verbrand ik niet zo snel.

Oh nee,die hadden we in die tijd nog niet Shocked

40Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:09

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahah zonnebrand en olie ook niet hoor debby Wink

41Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:13

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

geen zonnebrand?? hmmm k
ik heb keuze uit:
A) modderbadje met kruidenoliën
B) soort room/creme met beetje olie en plantenextracten
kies maar xd

42Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:15

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Oooh die modder wat op het dek lag heb ik over boord gegooid houd niet zo van een vies dek Wink
Enne die plantenextraten heb ik al gebruikt voor vissen te vangen.. Helpt goed eigelijks...
Iemand een visje?

43Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:17

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

stout me wa moet ik do nu insmeren e?
geef mij maar zo'n lekker visje terwijl ik nadenk (word je slim van xd)

44Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:19

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hmmz mischien met de slijm van de vis?????? Is niet erg lkkr maar maby dat het helpt'Wink

45Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:23

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

denk ni da do da graag zal emme

46Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:24

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Neej denk het ook niet.. zullen nog maar even denken.. Maby moet ze maar ff uit de zon Wink

47Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:24

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

en dan riekt ze naar vis...zeemeermin do....straks ontvoert poseidon haar nog

48Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:25

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ohneej das ook niet best..

49Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:26

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

De lotuseters

Dagenlang verliep de reis voorspoedig. De wind ging nooit liggen en werd nooit te sterk, het regende regelmatig maar er was geen enkele keer sprake van noodweer en de stemming aan boord van het hoofdschip en de andere schepen was erg goed. Op de ochtend van de 7e dag klonk er ’s ochtends in alle vroegte een kreet van Karina: ‘Land in zicht!’
Alle bemanningsleden holden naar de reling, en vergaapten zich aan het prachtige groene land dat zich uitstrekte aan de horizon. Het leek hen haast te lokken met zijn schoonheid, en algauw besliste Odysseus dat het hoe dan ook tijd was om opnieuw voorraden in te slaan, en zo werden de zeilen bijgezet en stevende de vloot algauw op het aanlokkelijke land af. Daar aangekomen wees de koning 3 verkenners aan die zouden onderzoeken of de bevolking hen gunstig gezind was, en of zij bereid waren hen voorraden te verkopen. En zo verdwenen Natjuh, Laura en Debby – blij dat zij de eersten waren om deze prachtige plek te betreden – over het strand het bos in, en uit
het gezicht.
De rest van de bemanning ging zwemmen in de baai, improviseerde een spelletje bowlen met behulp van kokosnoten, en amuseerde zich eigenlijk geweldig totdat de zon onder ging, en ze beseften dat de verkenners nu al wel héél erg lang weg waren gebleven. Miejster bood aan om samen met Hank op zoek te gaan (ze hadden natuurlijk ook nooit die 3 dames alleen moeten laten vertrekken, zo vond hij) maar Odysseus verbood het hen, bang nog meer manschappen te verliezen. Uiteindelijk besloten ze de nacht nog af te wachten, en morgenochtend met alle vertrouwelingen van de koning op zoek te gaan als de verkenners dan nog niet op waren komen dagen.

De nacht ging snel voorbij en was minstens zo indrukwekkend mooi als de dag, met een schitterende diepzwarte sterrenhemel en een zilvergloeiende volle maan. Maar van de verdwenen dames was geen spoor.
In de ochtend maakten de overgebleven 6 uit gezelschap zich op om te vertrekken. De koning en de rest van de vloot bleven achter. Gespannen over wat hen te wachten stond, en nog altijd verwonderd over de schoonheid van het land, trokken de 6 het bos in, en kwamen na een stevige wandeling uit bij een schattig klein dorpje dat in de schaduw van de bomen aan een groot meer lag. Overal liepen, stonden, zaten en lagen mensen, loom en tevreden. De meesten hadden frisgroene bladeren bij zich, waar zij af en toe met een gelukzalig gezicht van knabbelden. Van alle kanten werden de reizigers
vriendelijk begroet.
‘Laura!’ zei Killerboth verontwaardigd, toen hij haar vertrouwde gezicht plots ontdekte op de oever van het meer. Nu zag hij ook Debby en Natjuh die op hun rug in het water dobberden en onverstoorbaar naar hen glimlachten.
‘Ha, killertje,’ straalde Laura. Ze stak een hand naar hem uit en reikte hem één van de bladeren aan die ook zij bij zich bleek te hebben.
‘Neem wat lotus, het is heerlijk!’
Argwanend bekeek killerboth het blad en rook er aan. Er kwam een heerlijke, friszoete geur vanaf die wel leek te fluisteren: ‘eet mij, eet mij.’ Hij begon te watertanden. ‘Ho, stop!’ Greep Miejster in. ‘Wat zijn dat voor een bladeren en waarom zijn jullie niet teruggekomen? We waren erg ongerust.’
‘We willen hier niet meer weg,’ verklaarde Natjuh, met een gelukzalige glimlach op haar gezicht. ‘Nooit meer,’ verduidelijkte Debby. ‘Nooit, nooit, nooit meer,’
mompelde Laura met haar mond vol lotus.

De anderen wisselden een blik van onderlinge verstandhouding uit, en zonder ook maar een woord wisten ze wat er moest gebeuren. Miejster en Killerboth waadden het water in (dat gelukkig niet al te diep bleek te zijn), en trokken Debby op het droge. V8power en Hank deden hetzelfde bij Natjuh, en Artishocking en Karina namen ieder Laura bij één arm. De drie spartelden verwoed tegen en toen ze langzaam bij het dorp vandaan werden gevoerd, barstte Laura zelfs in tranen uit. En zo kwamen ze terug bij de vloot, met de drie tegensputterende voormalig verkenners ieder stevig bij de armen vastgehouden door twee anderen. Het was Miejster die Odysseus uitlegde wat er aan de hand was, en hem de meegebrachte lotusbladeren toonde. De bladeren die maakten dat je dit prachtige land nooit meer zou willen verlaten. De koning gooide hen vastberaden in het water, gaf opdracht de dames vast te binden opdat ze niet overboord zouden springen, en zo vlug als mogelijk was, verliet de vloot van Ithaka het land van de lotuseters.

Gelukkig kwamen Debby, Laura en Natjuh na enkele uren weer bij hun positieven, maar het gezelschap begreep nu dat de reis lang niet zo gemakkelijk zou worden als ze hadden voorzien.

Einde van de moordloze nacht.
Deze dag eindigt vrijdagavond 22:00u
Jullie mogen stemmen.



Laatst aangepast door Dorien op do 10 maa 2011, 22:28; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

50Ronde #29 - De Odyssee - Pagina 2 Empty Re: Ronde #29 - De Odyssee do 10 maa 2011, 22:27

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

sorry voor alle vreemde enters, heb vanuit word lopen plakken en dat stopt ie er plots allemaal witregels extra in, geprobeerd de boel een beetje leesbaar te maken, maar heb er duidelijk ene paar overgeslagen xD

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum