Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 27 Back to Basic

+12
Backslide
v8power
graafoto
Jensie
Debby
Hank1705
Miejster
morkreb
howlin graveyard
Тхенекаъ
Natjuh89
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 14]

276Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 08 feb 2011, 23:14

Debby

Debby
Senior spammer

Ook mijn stem gaat deze keer naar Wooglepuff

Niet helemaal een gok.

277Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 08 feb 2011, 23:22

morkreb

morkreb
Junior spammer

Mja, had dit al een beetje aan zien komen.
Zat vanmiddag ineens te denken dat ik eigenlijk best wel eens snel moest zijn met het inzetten van mijn drankjes maar heb niet meer de tijd gevonden om online te komen ^^ Helaas.

278Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 08 feb 2011, 23:58

Miejster

Miejster
Senior spammer

Angeliekje gaf snel de volgende opdracht door.

De overblijvers zouden hun moed gaan beproeven op de death ride (what's in a name?). Een death ride van bovenop "La Madeleine" over de Ourthe. Nog een grotere kick dan het rapellen en rock runnen!

En aan de overkant wachtte hen nog een verrassing... de pamperpaal. Een loodrechte boomstam met enkele handgrepen en voetsteunen. Je moet daar naar boven klimmen en let op, het laatste stukje is lastig, je hebt geen enkele houvast. Je moet helemaal bovenop de boomstam gaan staan, 15m hoog. Hoe kom je naar beneden? Een wilde sprong naar een trapeze. Eeuwige glorie voor wie deze kan grijpen, hij hangt maar een metertje voor je. Maar die sprong vanaf die wankele boomstam is toch zo eng. Wie hier niet staat te trillen op z'n benen moet echt een koele kikker zijn!

Zouden alle beveiligingen werken? Wat met de boomstam? en hangt die trapeze wel voldoende vast? Morgenavond weten we meer! scratch Succes allemaal.



Laatst aangepast door Miejster op wo 09 feb 2011, 14:22; in totaal 2 keer bewerkt

279Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 07:29

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Rip Morkreb Sad

Mijn stem gaat ook naar wooglepuff

280Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 10:53

v8power

v8power
Spammer i.o.

mijn stem gaat ook naar wooglepuf

281Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 15:18

Gast


Gast

hahaha, leuke opdracht weer miejster xD ik heb er nu al zin in. Hoewel ik me wat zorgen maak over het laatste stukje klimmen.

282Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 15:23

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

kun je die activiteiten ook in het echt doen?????????? vink wel mooi Razz

283Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 16:59

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

wooglepuff

R.I.P. Morkreb, die medaille verdien je driedubbel & dwars

284Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 17:17

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik wil rappelle wel doen :p is leuk^^

Wooglepuff it is then.

285Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 17:49

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ligt het eigenlijk aan mij of duurt deze ronde redelijk lang? scratch
Volgens mij elke keer -overdag- een slechte eruit, maar toch heb ik het idee dat het langer duurt dan anders Rolling Eyes
(of ligt dat gewoon aan mij Embarassed )

286Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 18:10

morkreb

morkreb
Junior spammer

We hebben 2 keer een moordloze nacht gehad ^^

287Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 19:31

Miejster

Miejster
Senior spammer

Natjuh89 schreef:kun je die activiteiten ook in het echt doen?????????? vink wel mooi Razz
Yup, die kan je allemaal doen. we doen die jaarlijks met onze leerlingen (16-17j)

288Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 20:34

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Theneka schreef:Welkom terug? :p Wat goed van je dat je nog leeft :p
vind ik ook Very Happy

289Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 21:02

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Miejster schreef:
Natjuh89 schreef:kun je die activiteiten ook in het echt doen?????????? vink wel mooi Razz
Yup, die kan je allemaal doen. we doen die jaarlijks met onze leerlingen (16-17j)
Hahaha dan vink het alleen nog maar mooier om te doen Razz Denk dat ik dat maar is een keer ga doen Razz

290Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 21:43

artishocking

artishocking
Junior spammer

Verhaaltje komt wat later dan 22.00 i.s.m Miejster.

291Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 21:56

Backslide

Backslide
Junior spammer

Heeeel laat nog even stemmen;; moet snel dus: Theneka?? srry weet toch dat je er niet uit gaat Wink

292Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 23:18

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mijn deel is klaar, nu is het aan Arti. Ik weet eigenlijk bijna niks, dus voor mij is het ook wel spannend. Ik weet alleen HOE iemand vermoord wordt... van de rollen weet ik ook niets.

293Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 23:24

Gast


Gast

ik weet er wel iets van cheers

294Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 23:53

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik weet er veel van...
Het word weer een bloedbad Laughing

295Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic wo 09 feb 2011, 23:58

Gast


Gast

we shall see.. Smile

296Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic do 10 feb 2011, 00:48

artishocking

artishocking
Junior spammer

Zo gezegd, zo gedaan. De overblijvers gingen ervoor. Het was ook de enige manier om hieraan te ontsnappen. Eén voor één gingen ze naar beneden, één na één kwamen ze veilig aan. Het was met recht een death ride, want met een half uurtje stond iederen beneden.

Na de fantastische deathride keek iedereen bevreesd naar de pamperpaal. sommigen zouden liever eerst een pampertje aangedaan hebben...
Wat een ervaring, die paal opklimmen gezekerd aan een veiligheidstouw, er kon immers niets foutgaan.Djali had er zin in en kroop behendig als een kat de paal op, maar die laatste pas was er blijkbaar teveel aan en zij donderde naar beneden. Net voor ze de grond zou raken remde het veiligheidstouw af en ze kwam veilig beneden. Hmmm, als Djali dit niet kan, dan zal dit echt wel moeilijk zijn. De volgende aan de beurt was Natjuh. Het naar boven klimmen ging redelijk vlot en ook die laatste pasjes waar Djali gefaald had gingen goed. Dan het moeilijkste stuk part 1, bovenop de boomstam gaan staan. De hele paal stond te trillen, god wat gierden de adrenaline door de keel bij iedereen. Maar hey, Natjuh stond uiteindelijk (maar er zou inderdaad wel een pampertje nodig kunnen zijn). moeilijk stuk, part 2, de sprong : Na eindeloze seconden op de paal besloot Natjuh om de sprong te wagen. We hadden het gezien bij Djali, er kon niks gebeuren.Natjuh sprong uiteindelijk en hoeraaaaaa, daar hing zij aan de trapeze. Wat een glorie voor het team.

Plots stond iedereen op, iedereen wou wel eens aan de trapeze gaan hangen. Backslide kreeg de kans en iedereen staarde vol spanning naar boven. Elke stap werd op de voet gevolgd (goeie woordspeling he?)door alle blikken. Een kleine uitschuiver op de voorlaatste trede werd op een algemene aaaaaaaaah onthaald, maar Backslide deed rustig voort. Wat een focus tijdens deze opdracht. Niemand durfde nog maar een seconde rond te kijken, zo spannend was het.Backslide stond zonder verder probleem bovenop de boomstam en net toen hij zou springen...

... werd het ijzig stil. En ja hoor, hij had de trapeze te pakken. Iedereen applaudiseerde, echt iedereen, of niet? Iedereen riep al de naam van de volgende. "Hey, Woogle, het is jouw beurt. Wooglepuff? Huh? Waar is ze nou?

Van achter een boom stroomde het bloed over de dorre bladeren... Verdorie, niemand heeft iets gezien maar er moet deze keer echt wel een moord gebeurd zijn.

Iedereen liep naar de boom en daar lag Wooglepuff, het strottenhoofd volledig doorgesneden, geen schijn van kans.
Neeeeeeeee, niet mijn Woogliepooglie riep Backslide die nog aan de trapeze hing, en met 1 ruk trok hij zijn zekering los,liet zich naar beneden vallen..en brak zijn nek.
Iedereen stond aan de grond genageld te kijken naar de 2 doden..
Wie had dat nou verwacht....de geliefden!!

Deze dag verloor Wooglepuff haar leven, ze was de Leugenwolf
Backslide stortte zichzelf naar beneden en verloor ook het leven, hij was de Beschermengel.
De nacht valt, deze nacht duurt tot donderdag 22.00


*met dank aan Miejster die dit keer het grootste deel van het verhaal voor zijn rekening nam*
(Ik heb wel een kleine aanpassing moeten maken hier en daar, Miejster...want ook jij wist niet dat er 2 doden zouden vallen.)

297Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic do 10 feb 2011, 01:02

v8power

v8power
Spammer i.o.

het gaat goed nog 1 wolf te gaan lijkt me
dus burgers kom op
@backslide r.i.p

298Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic do 10 feb 2011, 04:19

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Het gaat super.. weer een wolf dood en helaas een burger..Sad rip backslide..Sad

299Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic do 10 feb 2011, 09:05

Backslide

Backslide
Junior spammer

Tuurlijk ben ik te vertrouwen (a) anyway dorien; kun je het even zeggen als de ronde is afgelopen? GL burgers!

300Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 12 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic do 10 feb 2011, 09:45

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Balen Backslide Crying or Very sad R.I.P.

En weer een wolf eruit cheers
--> als deze geliefden waren, dan moet die dag met jensie&howlin de beul actief geweest zijn?<---

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum