Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 27 Back to Basic

+12
Backslide
v8power
graafoto
Jensie
Debby
Hank1705
Miejster
morkreb
howlin graveyard
Тхенекаъ
Natjuh89
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 14]

1Ronde # 27 Back to Basic Empty Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 14:52

artishocking

artishocking
Junior spammer

Vanavond om 20.00 gaan we van start met de nieuwe ronde Back to Basic.

Het gezelschap heeft zich op uitnodiging van Miejster laten verleiden tot een survivaltocht in de Ardennen
Het is de bedoeling dat er met zo min mogelijk luxe een week word gecampeerd in de bossen.
Men moet zelf vis vangen, konijntjes vangen met pijl en boog, bessen en kruiden plukken voor thee, enz..

Deelnemers:


- Miejster, kampleider, en survival expert
- Backslide, kampvuur expert
- Debby, deskundig in het maken van pijl en boog
- Djali, kruidenvrouwtje
- Natjuh89, vangt vis met haar blote handen
- Graafoto zeer vakkundig in het maken van valstrikken
- Wooglepuff, kok, weet van weinig een feestmaal te maken.
- Theneka, spoorzoeker van het 1e uur.
- V8power, zeer goed in hehet maken van speerpunten
- Morkreb, praat met bomen
- Hank1705, navigeert uitmuntend zonder kompas
- Howlin, Wichelroede loper voor het vinden van water.
- Jensie, ex gedetineerde die haar leven wil beteren

Met dit gezelschap moet het wel goedkomen in de bossen van de Ardennen.

Deze rollen zouden kunnen voorkomen:

Welp
Gewone wolf
Conversiewolf
Verhullende wolf
Gemaskerde wolf
Leugenwolf
Sjamaan
Ketter
Ziener
Beul
Jager
Heks
Cupido
Beschermengel
Weerhamster
Groenteboer
Burger
Dorpsgek
Priester
Medium




Laatst aangepast door artishocking op di 01 feb 2011, 18:09; in totaal 3 keer bewerkt

2Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 15:00

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

ik ga wel voor de vis Razz doe ik met me blote handen Razz

<--- Zo de eerste meerval is binnen Wink

3Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 16:12

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Goed van je Natjuh :p Wie houdt jensie trouwens in het oog? :p Aangezien ze duidelijk niet te vertrouwen is^^
Anyway, Ik zal onder het lopen wel uitkijken naar eetbare planten, anders verhonger ik als enige vegetarier nog xD

4Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 16:29

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik denk dat morkreb dat wel kan doen Razz waarom :p Hij praat met bomen en bomen zien alles Wink

5Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 16:47

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

damn, die wichelroede is iets te gevoelig en aangezien een mens zelf voor 66% uit water bestaat...

6Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 18:15

morkreb

morkreb
Junior spammer

Niet stiekum op een van ons richten dan he howlin ^^

7Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 19:00

Miejster

Miejster
Senior spammer

Beste survivalvrienden,

Welkom bij Kamp Oost! Ik zie dat de rollen netjes verdeeld werden door Ellen. Goed dat er zoveel experts in ons midden zijn dat geeft een veilig gevoel. We bevinden ons aan het station van Barvaux (tegen Durbuy) en van hieruit is het slechts een kleine wandeling naar onze eerste overnachtingsplaats.

We passeren iets lager de kerk en volgen de hoofdweg tot voorbij de eerste verkeerslichten. Dan neem je de eerste straat naar rechts en gaan we steil bergop. Opgelet, na 157m moeten we het eerst paadje rechts nemen en volgt een afdaling op een singletrack tot naast de Ourthe. Aan het einde van dit pad langs een steile wand komen we in een weide waar je binnen kan gaan langs een poortje. Daar is onze eerste overnachtingsplaats.

We zullen een eerste opdracht doen in een lokaal grotje waar we in kleine teams binnengaan zonder licht. Deze grot is een beginnersgrot en we maken zo meteen een goed groepsgevoel door hier deze opdracht uit te voeren. De teams zijn : team 1 : Backslide, Debby, Djali en ikzelf. Team 2 :Natjuh, Graafoto, Wooglepuff en Theneka en team 3 : V8, Morkreb, Jensie, Howlin en Hank.

Het doel is om mekaar doorheen de grot te loodsen en mekaar te helpen door aan te geven waar de moeilijke punten zijn, waar de gevaarlijke stalacmieten en -tieten zijn. Er zijn geen putten of zijpaadjes in deze grot en als je aan het einde bent, kom je eigenlijk in een grote zaal waar de teams mekaar zullen opwachten voor de volgende opdrachten. Veel succes allemaal en tot achterin de grot!

Kom op Backslide, Djali en Debby, wij gaan voorop...

8Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 19:05

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dit wandelen GPS-Systeem gaat wel voorop bij groep 3 Very Happy

9Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 19:06

Debby

Debby
Senior spammer

Pijl en boog maken oke,maar jagen kan ik niet.

Heb ik jullie al verteld dat ik wat claustrofobisch ben. Laughing

10Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 19:08

artishocking

artishocking
Junior spammer

Oooh, Miejster zegt tieten Razz

11Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 19:16

Debby

Debby
Senior spammer

Da moeten tetten zijn.

12Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 19:21

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Debby schreef:Da moeten tetten zijn.

stalactetten? scratch

13Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 19:38

Debby

Debby
Senior spammer

Nee tieten zijn tetten. Razz

14Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 19:53

artishocking

artishocking
Junior spammer

De 1e groep betreed de grot..het is echt aardedonker.
Miejster loopt voorop, hij tast de wanden af met zijn handen.
Hij geeft aanwijzingen aan de rest van zijn team.
"Houd elkaar vast mensen, en tast met je andere hand de omgeving af..
Als het goed is moeten jullie zo een grote stalagmiet voelen.''
Elkaar vasthoudend bij de jassen lopen ze om de stalagmiet heen.
De tocht in het donker duurt voort, tot Woogle het licht ziet.

De 1 groep heeft de grote zaal bereikt en wacht op de andere 2 groepen.
Uiteindelijk zijn ze allemaal compleet, en vrolijk gestemd begeven ze zich naar de kampplaats.

De kamplaats word in orde gemaakt voor de 1e nacht.
Backslide heeft in een wip een mooi vuur gemaakt.
Natjuh komt al aangelopen met een grote vis die ze heeft gevangen.
Djali heeft eetbare planten en kruiden gezocht, samen met de bomenprater Morkreb.
Met hulp van de bomen hebben ze zo een grote hoveelheid fruit, planten en kruiden voor het eten.
Ze vinden zelfs eieren!!
Graafoto heeft in de buurt van het kamp al wat strikken geplaats, voor de komende dagen.

Het gezelschap begint met een goed humeur en een sterk groepsgevoel aan de 1e nacht.
Dit is het begin van de 1e moordloze nacht
Deze nacht duurt tot woensdag 22.00
(de rollen worden verdeeld.)

15Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 20:01

Miejster

Miejster
Senior spammer

artishocking schreef:Oooh, Miejster zegt tieten Razz
Had ik al een voorgevoel dat jij daar ging op antwoorden... Very Happy

16Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 20:02

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby schreef:Da moeten tetten zijn.
In Oilsjt spreikemen inderdood van tetten! Op de groeite mert stoot 't Belfort en da noeme ze boi ons den tettentoeren.

17Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 20:05

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Pfff zo dat was moeilijk zeg maar eindelijk hebben we het einde behaald..
Debby mag ik van jou mischien een pijl en boog zodat ik de vis dood kan schieten ? vind het maar zielig om hem te laten stikken doodslaan doe ik niet aan want dat kan ik niet.. En v8 mag ik van jou een speer zodat ik de vis zijn kop er af kan halen en hem schoon kan maken? Daarna kan ik hem doorgeven aan wooglepuff zodat die een heerlijke maaltijd kan maken Smile

18Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 20:09

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Laat ik de beginselen van het leven maar gaan opzetten... vuur ...
Ik aarzel om me aan te sluiten bij de groep. Wat weten ze over me? en begrijpen ze wel dat ik ECHT mijn leven wil beteren.
Dit zal alvast een goed begin wezen denk ik?

19Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 20:11

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Hank1705 schreef:Dit wandelen GPS-Systeem gaat wel voorop bij groep 3 Very Happy
ik volg je gedwee

20Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 20:17

Debby

Debby
Senior spammer

Tuurlijk Natju,ik heb er zojuist 1 klaar.
Voila pijl en boog voor u.

21Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 20:17

Gast


Gast

Theneka maak je geen zorgen, behalve van geneeskrachtige planten, weet ik ook heel erg veel van eetbare planten... (van planten die hallucinaties oproepen ook trouwens, wie durft??)
Wel een geruststellend gevoel dat ik bij de gids in het team zat, zo weet je tenminste zeker dat er niks gebeurt.

22Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 20:20

Debby

Debby
Senior spammer

Zolang jij je hallucinerende kruiden bij je houdt,als we aan het wandelen zijn met ons groepje. Wink

23Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 20:23

Gast


Gast

wees gerust, ik ga verantwoord met mijn groene lievelingetjes om.

24Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 20:28

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wooglepuff en vis ... Dat gaat nooit lukken.
Ik heb wel een haasje gevangen in mijn strikje.
We zullen dus niet vehongeren.

In Aalst spreken ze inderdaad van tetten, en op de markt noemt de belfort de tettentoren :p
Naast stroppen kan ik ook als tolk dienen.

25Ronde # 27 Back to Basic Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic di 01 feb 2011, 20:40

Gast


Gast

graafoto schreef:In Aalst spreken ze inderdaad van tetten, en op de markt noemt de belfort de tettentoren :p
Naast stroppen kan ik ook als tolk dienen.

Zooo onverstaanbaar is ie nu ook weer niet.
Wij Nederlanders verstaan meer dan jullie Belgen denken hoor Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 14]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum