Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 27 Back to Basic

+12
Backslide
v8power
graafoto
Jensie
Debby
Hank1705
Miejster
morkreb
howlin graveyard
Тхенекаъ
Natjuh89
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 14]

151Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic za 05 feb 2011, 23:45

Gast


Gast

uh oh Rolling Eyes
*gaat alvast in een hoekje op gemene plannetjes ter bestrijding van de kip zitten broeden (woordspeling! woordspeling!)*

152Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 00:06

artishocking

artishocking
Junior spammer

Even de stemmen tellen.

153Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 00:31

artishocking

artishocking
Junior spammer

Dorientje was blij dat Dorien er nog was. Verbazend genoeg konden die twee goed opschieten met elkaar. Hank keek af en toe eens jaloers opzij en stamelde iets over : "... nu hebben we 2 kakelende kiekens bij elkaar..."

Theneka en Backslide hadden de tenten netje afgebroken en opgeborgen in de rugzakken, Howlin en Jensie hadden het vuur netjes gedoofd. Het leek erop alsof iedereen stilaan de skills onder de knie kreeg. Vandaag was het aan natjuh en V8 om de HUDO af te breken en dat was nu net een taak waar niemand echt veel zin in had. Maar ja, het is nu eenmaal netjes, dus het moet maar. Djali zat met Dorientje op de schoot de lunchpakketjes klaar te maken. Graaf en Wooglepuff hadden immers al bessen verzameld en brood gebakken deze ochtend. Debby was vandaag de coördinator van dienst en ze zag dat het goed was!

Morkreb deed nog een inspectierondje om te zien of alles in zijn natuurlijke staat zou achterblijven en toent hij de 4de boom (van links te beginnen tellen)in het bos tegenkwam, vond hij daar een briefje met enkele merkwaardige stipjes en streepjes. Hij probeerde met de boom te praten, maar verder dan "goeiendag" en "hoe is het ermee" kwam hij blijkbaar niet bij de norse eik. Hij nam het briefje mee en ging ermee bij de expert van dienst in geheime taal. Verrassend genoeg bleek dit Jensie te zijn. Ze had tijdens haar 48 jaar lange gevangennisstraf enkele bijscholingen gevolgd. Deze over de morsecode kwam haar zeer goed van pas, die over kantklossen en sjoelbakken zijn hier uiteraard niet verder van toepassing.

Op het briefje stond : "Wandel 3km in ZO-richting en zoek daar de mountainbikes. Jullie hebben 73km te rijden naar de kampplaats met de boomhutten. Alle gegevens vinden jullie bij de fietsen"

Hank nam zijn verantwoordelijkheid en nam de groep op sleeptouw. Op naar een nieuwe dag avontuur...
1 iemand keek steeds onheilspellend naar Djali

Tijdens de fietstocht was het goed te merken dat bepaalde mensen elkaar niet zo vertrouwden
Er was een groepje aan het mompelen met elkaar over iemand die zich erg verdacht opstelde.
''Toen ik hem vanmorgen zag, had hij een rode waas in zijn ogen..ik schrok er wel van hoor'', zei V8
''We moeten hem uit de weg ruimen voordat er 1 van ons weer de klos is, ik denk dat hij ook te maken heeft met de wolvenaanval, want in het bos heb ik wolvenkruid zien staan'', zei Djali.
Afgesproken werd dat bij de 1e de beste bocht bergafwaarts... iemand per ongeluk tegen hem aan zou botsen.
Bij de 1e de beste bocht liet Debby zich tegen hem aanvallen...Graafoto verloor zijn evenwicht en met een luide schreeuw viel hij het ravijn in..
Morkreb keek over de rand, en zag daar het lichaam van een wolf liggen..
Iedereen haalde opgelucht adem, en voelde zich direct een stuk veiliger.
Vooral toen ze na nog een uurtje fietsen de boomhutten aan de horizon zagen liggen.
Zo eindigt er weer een dag.

Op deze dag viel Graafoto in het ravijn, zijn rol was conversiewolf.
In de boomhutten heeft iedereen een heerlijke slaapplek gevonden.
Het is weer nacht.. deze nacht duurt tot zondag 22.00 uur

154Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 00:50

Debby

Debby
Senior spammer

Zo,opgeruimd staat netjes.
Een Weerwolf en een Ketter er al uit.

Ik vraag de beschermengel de aankomende nacht mij te beschermen.

155Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 03:14

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Zo gaat goed burgers Smile Very Happy

156Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 11:05

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Blijkbaar had ik toch maar op debs moeten vertrouwen Smile

*Schrijft in nota boek: volg debby*

157Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 11:14

Debby

Debby
Senior spammer

Als je een burger bent,vooral doen idd.

158Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 12:48

Miejster

Miejster
Senior spammer

Tsss, de leugenwolf vermoord de ketter nadat de ketter zijn vals heiligwater of een wolf kapt... Sjongejonge Very Happy

159Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 12:48

Miejster

Miejster
Senior spammer

Miejster schreef:Tsss, de leugenwolf vermoord de ketter nadat de ketter zijn vals heiligwater over een wolf kapt... Sjongejonge Very Happy

160Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 12:48

Gast


Gast

en ik heb zo'n idee dat wooglepuff is gebeten, als ze al niet wolf is ^^
goed gedaan Debby.
woehoeee, wolfje eruit!! cheers
(en hállo, waarom kijkt er iemand onheilspellend naar mij?? da's die rotkip, wedden?)

161Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 15:00

morkreb

morkreb
Junior spammer

eh, Gert waarom quote jij jezelf met een tekst die op meerdere manieren verdacht is? scratch

162Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 15:03

Gast


Gast

dat vroeg ik mij ook al af Razz
en ik snap eigenlijk überhaupt niet wat hij zegt.

163Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 15:06

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

is dat een slip off the tong miejster? scratch

graaf is nl conversiewolf, en verder klopt die tekst niet helemaal Smile

164Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 15:10

Gast


Gast

de leugenwolf had miejster het leven kunnen redden hè Wink
enne miejster, je mag het spel niet beïnvloeden hè Razz dus ook niet door te zeggen dat jij iets over een wolf heen gooit, zodat wij denken 'oooh hank is een wolf!' of juist denken: 'miejster probeert ons zo hard te doen geloven dat Hank een wolf is, dat hij er vast geen is'\
Dood is dood, ga jij maar kippen fluisteren Smile

165Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 16:07

Miejster

Miejster
Senior spammer

Nope geen slip of the tongue, helemaal verkeerd. Dus vergeet wat ik gezegd heb; 't Is dus geen tip ook he, gewoon foutje. Mea culpa!

166Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 17:02

morkreb

morkreb
Junior spammer

jaja, ik vertrouw het niet

167Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 17:27

artishocking

artishocking
Junior spammer

Djali schreef:
(en hállo, waarom kijkt er iemand onheilspellend naar mij?? da's die rotkip, wedden?)

Nee het was de wolf/Graafoto die jou al eerder bij je taas had willen grijpen, bij de rand van het bos... DIE keek onheilspellend naar jou hihi...
Wel opletten he.

168Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 17:37

Gast


Gast

hm Rolling Eyes
dat had ie vooral moeten doen.. ik lig nogal zwaar op de maag moet je weten Smile wedden dat het hem slecht was bekomen? maar nu is ie alsnog dood en ik leef nog, dus dit is des te beter.

169Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 21:59

morkreb

morkreb
Junior spammer

10 uur ^^

170Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 21:59

Gast


Gast

nee, jij poste 21:59 Wink

171Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 22:00

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Nu 22.00 ^^

172Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 22:06

morkreb

morkreb
Junior spammer

flauw hoor.
ik zit me net te bedenken dat we of uiterlijk donderdag uitgespeeld moeten zijn of dat ik uiterlijk donderdag op gruwelijke wijze om het leven moet worden gebracht Sad

173Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 22:10

artishocking

artishocking
Junior spammer

De stemming was een beetje omgeslagen in het kamp.
Iedereen was erg vroeg wakker, het was nog schemerig.
Djali had nog steeds ruzie met de kip..en was nog van streek door de wolven aanval
Debby zat er nog mee dat ze Graaf in het ravijn had gegooid.
Vandaag was er ook geen boodschap van Miejster doogekomen via de kip, dus het zou die dag een rustdagje voor iedereen worden.
Ze besloten de dag te beginnen met het zoeken naar eetbare planten en vruchten in de bossen.
Nu Graafoto er niet meer was besloot namen Backslide en Morkreb de taak over van valstrikken zetten.

Iedereen vond wel iets om te gaan doen..
Djali had eindelijk iedereen zo ver (onder bedreiging, dat wel) dat de kip voortaan door het leven zou gaan (voor zolang dat nog mocht duren) als Angeliekje
En hoe erge hekel ze ook had aan de kip...Angeliekje volgde Djali overal..
Wat Dajli nog niet wist is dat ze Angeliekje nog heel dankbaar zou zijn.

Jensi de exgedetineerde wilde een goede beurt maken bij de rest van de groep en was aan de rand van de kampplaats wat valkuilen aan het graven...je weet maar nooit, misschien kwamende wolven wel weer langs.
V8 en Natjuh besloten haar te helpen..
Na een tijdje hadden ze een paar mooie kuilen gegraven, en Theneka en Hank kwamen aanlopen met takken en mos om de kuilen te bedekken.

Djali was aan de rand van het bos bezig geweest met zoeken naar planten en bessen enzo..
Angeliekje liep vrolijk kakelend achter haar aan..
Djali had het zo druk met zich ergeren aan de kip dat ze niet doorhad dat er rode ogen naar haar keken in het struikgewas.
Hoewel Angeliekje een niet bijster slimme kip was, had ZIJ wel door dat er op Djali werd gejaagd, alweer.
Ze pikte Djali hard in haar teen...
"He stomme kip, aaauuuuwwww'', en ze hinkte naar achteren...
Plof..daar lag ze in een valkuil en Angeliekje sprong haar achterna, geen seconde te laat, want over de rand van de valkuil keken rode ogen hen aan.
Door het lawaai waren Theneka en en Hank opgeschrikt en kwamen aanrennen met speren om de wolven te verjagen.
Goed zo Angeliekje, ik zal nooit meer zo lelijk tegen je doen zei Djali tegen de kip, terwijl ze uit de kuil werden gehesen.

Pffff dat liep goed af.
Niemand dood, gelukkig.
Het is inmiddels licht en dag
Deze dag duurt tot maandag 0.00

174Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 22:12

Gast


Gast

kip, dankjewel, ik neem alles terug wat ik over je gezegd heb. Je bent een heldenkip I love you en je nieuwe naam is perfect voor je.

Wat hebben die wolven toch met mij?
Of vergisten ze zich en dachten ze dat ik Debby was soms?

175Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 7 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 06 feb 2011, 22:13

Miejster

Miejster
Senior spammer

Tof hoor, niemand sterft en ik ben al 3 weken dood... Rolling Eyes

Ik probeer morgen nog een verhaaltje te verzinnen, vandaag idd te weinig tijd gehad.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum