Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 27 Back to Basic

+12
Backslide
v8power
graafoto
Jensie
Debby
Hank1705
Miejster
morkreb
howlin graveyard
Тхенекаъ
Natjuh89
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 14 van 14]

326Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic vr 11 feb 2011, 16:38

Debby

Debby
Senior spammer

En nee,er is geen ziener.
Wel een loonatic

Mijn stem gaat naar Hank1705.
Voor het weghalen van zijn post.
En het niet beantwoorden van mijn pb.

327Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic vr 11 feb 2011, 17:11

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik ben van gedachten veranderd.. en stem daarom op mijn favoriet HANK

328Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic vr 11 feb 2011, 19:27

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Debby schreef:En nee,er is geen ziener.
Wel een loonatic

Mijn stem gaat naar Hank1705.
Voor het weghalen van zijn post.
En het niet beantwoorden van mijn pb.
mochten we weer PB'en dan? scratch

anyway, knoop doorgehakt: Natjuh

329Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic vr 11 feb 2011, 19:30

Debby

Debby
Senior spammer

Bepaalde rollen mochten pben,ja.

330Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic vr 11 feb 2011, 19:34

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Debby schreef:Bepaalde rollen mochten pben,ja.
Gehaald uit ronde #25

Even als herinnering:
een aantal rollen moeten kunnen pm-en, zoals de sjamaan, de ziener, de dorpsgek en nog een enkele. Deze rollen mogen alleen PM-en naar mensen waarvan ze de rol weten! dus na het op vragen van iemands rol, in de nacht, aan de spelleider. (en je mag uiteraard dan op hun PM's reageren.)

de andere rollen: zodra je bij elkaar in een blok zit mag je dan met elkaar PM-en, maar enken als je met elkaar in een blok zit!

Uitzonderingen:
De geliefde, deze zitten aan elkaar gekoppeld en mogen dus samen overleggen via PM.

De Sjamaan: Zodra de Sjamaan een slecht hulpje gevonden heeft (na het op vragen via de spel leider) mogen de wolven contact met het slechte hulpje hebben via PM omdat het hulpje geen toestemming krijgt tot het WW-Blok.


Kort gezegd is dus, je mag alleen PM contact hebben met de mensen waarvan jij de rol weet,
en de rol mag je alleen te weten komen door de ziener/sjamaan/dorps gek,
of doordat je door 1 van deze in het zelfde blok bent beland.


Dus als ik bijv. Beschermengel ben, en de ziener heeft mij nog niet gezien (en dus geen contact met mij gehad), mag ik geen PM's sturen.
Zodra de ziener mij wel gezien heeft en contact met mij heeft gehad beland ik in het burger-blok.
Alle andere die al in het burger-blok zitten, weet ik dan de rollen van en mag ik PM contact mee hebben


Dus of je hebt me gezien en je vraag was overbodig, of je hebt valsgespeeld Smile (misschien onbewust, doordat je het niet goed hebt gelezen, idk)

Anyway, als de wolven winnen komt het in ieder geval niet doordat ik fout zat

331Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic vr 11 feb 2011, 19:41

Debby

Debby
Senior spammer

Valsgespeeld,ligt eraan wat je valsspelen noemt.
Ik krijg rollen door,heb de laatste 50\50 kans,zoals ik al aangaf in het speltopic.
Ik had een goede en een slechte rol doorgekregen.
Dan ga ik jou niet pben met Hey,ben jij (bv) medium.
Natuurlijk zeg jij als wolf dan ja.

Ik als dorpsgek,mag jou pben.
Als jij dan geen antwoord geeft en de ander geeft wel antwoord en geeft meteen de goede rol door,die ik naast de wolf doorgekregen heb,liegt diegene niet.

Vandaar dat jij dus de wolf bent,want alleen de slechte rol is nog open dan.

332Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic vr 11 feb 2011, 19:47

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dat noem ik geen valsspelen, nee. Ik houd alleen alle opties open.
in dat geval heb je me gezien dus Smile

Anyway, jij weet genoeg en ik weet genoeg, nu is 't enkel 't einde van de dag afwachten Smile

333Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic vr 11 feb 2011, 20:49

Miejster

Miejster
Senior spammer

artishocking schreef:
Miejster schreef:De 5 overblijvers wisten dat het erom ging spannen. Ze wilden geen extra opdracht meer. Het zou nu eindigen (of misschien nog niet Razz ). Dus zaten ze in een kringetje rond het kampvuur die ze net zelf aangelegd hadden.

Volgens mijn administratie zijn er nog 4 over.. Suspect

Ellen, je vergeet de belangrijkste rol van deze ronde : Angeliekje Dorientje van Kippegem.

334Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic vr 11 feb 2011, 21:51

artishocking

artishocking
Junior spammer

@Miejster I stand Corrected Shocked


Ik heb van Theneka een volmacht gekregen om op Debby te stemmen.

Ik ga nu de stemmen tellen lol!
Verhaaltje komt later Very Happy

335Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic vr 11 feb 2011, 22:22

Debby

Debby
Senior spammer

Wat een klungel is die ook zeg.

336Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic za 12 feb 2011, 00:16

artishocking

artishocking
Junior spammer

De maat was vol, vanavond moest dan maar uitgemaakt worden wie de wolf was van hun steeds kleiner wordende groepje.
Heb web had zich gesloten, en het was wel duidelijk wie de rotte appel is.
" Laten we er maar geen woorden aan vuil maken Hank, jij bent het, zei Debby.
Ik heb je gezien.
Hank sputterde nog wat tegen, maar werd ingesloten door Theneka Debby, en Natjuh...en Angeliekje..
HIj liep naar achteren, tot hij over de rand van de hoge klif viel...
Onderweg naar de bodem zagen ze hem veranderen in een wolf..en zijn rode ogen verdwenen in de duisternis...

Met Hank is de laatste wolf overleden, en hebben de burgers gewonnen.

Goed gespeeld allemaal.


Dit waren de rollen.

- Debby dorpsgek
- Djali jager richt geweerop v8
- Natjuh89 cupido
- Theneka Groentenboer
- V8power beul..beult Howlin
- Hank1705 priester nu wolf
- Miejster Ketter
- Graafoto Conversiewolf
- Jensie verhullende wolf
- Howlin sjamaan
- Backslide beschermengel Geliefde -beschermde djali bij een wolvenaanval
- Wooglepuff Leugenwolf Geliefde
- Morkreb heks red djali met drankje

Ik heb erg genoten van dit potje.

Rest mij nog mij ''partner in crime'' Miejster te bedanken voor zijn survival-opdrachten.
Tnx a Million voor je bijdrage!!

En de spelers voor hun plotjes en twisten op het forum die ik ook zoveel mogelijk heb meegenomen in de verhalen

Danku danku

xxxx



Laatst aangepast door artishocking op za 12 feb 2011, 00:32; in totaal 1 keer bewerkt

337Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic za 12 feb 2011, 00:25

laura

laura
Spammer i.o.

ik doe mee met de volgende ronde Very Happy

338Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic za 12 feb 2011, 10:06

Backslide

Backslide
Junior spammer

Maar ik heb dus verloren =(? dat is best wel een beetje vervelend ^^

339Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic za 12 feb 2011, 11:17

v8power

v8power
Spammer i.o.

goed gedaan burgers
en mijn gok om howlin te beulen bleek toch een goede
doe een volgende ronde graag weer mee

340Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic za 12 feb 2011, 12:21

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Daar was je inderdaad net op tijd, ik twijfelde om de drie rollen die ik zijn gezien had openbaar te maken:
theneka, back en hank
Ik wachtte de nacht af om morkreb te zien en als morkreb geen wolf zou zijn, dan zou ik alles op tafel gooien en hopen dat de wolven zouden winnen met die informatie
Maar als ik alles zou rondbazuinen dan kon ook het burgerblok sneller gevormd worden...

341Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic za 12 feb 2011, 12:57

Debby

Debby
Senior spammer

Yes,we hebben gewonnen.
Vond het een leuk potje.

Ik had alleen de pech,dat ik de eerste 2x dat ik mocht zien,2 slechte en 1 goede rol te pakken had.
Dat maakte het wat lastig om een blok te vormen.

De enige die in het blok zaten,waren Morkreb,Djali en ik.

Als laatste kreeg ik de rollen van Natjuh,V8 en Hank door.
Dit waren 2 goeie en 1 slechte.
V8 viel eruit met een goede rol.
Dus 50|50.
Hank schreef ik aan,maar gaf geen antwoord.
Natjuh schreef ik daarna aan en zij gaf me doot cupido te zijn,dit was precies de rol die ik door had gekregen,naast de geconverseerde wolf.
Overigens had zij deze aanwijzing al gegeven,maar glad overheen gelezen.
Wie gaat er nou met een pijl en boog vissen vangen. Very Happy

342Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic za 12 feb 2011, 13:44

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

hahahahahah :p ach jah Razz ik denk mooie tip pijl en boog:P.. De pijl kon ik gebruike om de vis dood te maken Razz ahahah we hebben gewonnen daar ging het om Very Happy

343Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic za 12 feb 2011, 16:51

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Netjes gespeeld mensen Smile

Ik dacht eerst Yes! ketter eruit en conversiewolf eruit. gaat goed Very Happy

krijg ik een berichtje met 'je bent geconverteerd' ... lol!
daarna leuk verdergegaan (als wolf) met slechte rollen eruitstemmen.. leugenwolf en verhullende wolf.. tja wat kon ik anders? anders was ik direct door de mand gevallen scratch

complimentjes naar Debby, Djali & Morkreb Smile
toen ik wolf was eerst maar Morkreb die ik er van verdachte dorpsgek te zijn.. bleek hij heks scratch daarna djali waarvan ik eerder al verwachtte jager te zijn, en dat bleek dus ook zo te zijn, 2 burgers eruit Smile daarna had ik nog niet op Debby gedaan (wou eerst theneka)
goed gespeeld jullie 3'en Smile

Maar even @ Wooglepuff & Backslide, hebben jullie samen de lunch'en van de wolven gesaboteerd?
Het is namelijk wel heel verdacht als een beschermengel aan een (leugen)wolf gekoppeld is, en de beschermengel "toevallig" 2× goed 'gokt' geek

Mijn 'oogst' deze ronde
(meegestemd of gelunchd)
- Ketter (miejster)
- Conversiewolf (graafoto)
- Verhullende wolf (jensie)
- Leugenwolf (Wooglepuff) & Beschermengel (Backslide)
- Heks (Morkreb)
- Jager (Djali) --> Beul (V8Power)

dat zijn dus 8 doden die ik direct of indirect heb vermoord Embarassed doe ik goed als (ex-)priester afro

@ Debby, ik reageerde een beetje kort door de bocht met die PM, Sorry daarvoor! Crying or Very sad hoop dat je me vergeven kan Wink

344Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic za 12 feb 2011, 16:53

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

was ik er trouwens nog wel dichtbij Shocked

had ik toch maar Debby gestemd :S was er tenminste nog één burger dood Razz

345Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic za 12 feb 2011, 18:26

karina

karina
Veelbelovend spammer

cheers Gefeliciteerd Burgers

346Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic za 12 feb 2011, 19:59

Debby

Debby
Senior spammer

Tuurlijk vergeef ik het je,het is maar een spel.

Theneka daarentegen,die wist dat ik goed was en dan toch op mij stemmen,terwijl hij ook goed was.
Daar kan ik dan effe niet bij.

347Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic za 12 feb 2011, 22:40

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

gewonnen!!! cheers

super gedaan burgertjes!

https://weerwolfenco.actieforum.com

348Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic zo 13 feb 2011, 21:39

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik wist helemaal niet dat jij goed was debby... :p

349Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic ma 14 feb 2011, 15:36

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

theneka, drol, waarom stem je nou op debby Razz

350Ronde # 27 Back to Basic - Pagina 14 Empty Re: Ronde # 27 Back to Basic ma 14 feb 2011, 15:40

morkreb

morkreb
Junior spammer

gewonnen cheers

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 14 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum