Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #21 - Op zoek naar yeti

+10
Hank1705
v8power
Debby
artishocking
morkreb
Moustache
Miejster
Natjuh89
Тхенекаъ
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 15]

176Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 17:24

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik ben burger en daarmee uit!

@ Laura : Is het omdat de cupido jou gelinkt heeft aan Morkreb dat je zo spartelt?
@ Karina : Foute gevoel! Of je bent ook een slechte natuurlijk
@ Hank : Duidelijk overacting van een wolf.
@ Morkreb : Samen met Laura afgesproken om mijn mails niet te beantwoorden? Ow en mogen de andere wolven niet weten dat jullie een koppel zijn omdat je hen er ook gaat uitspelen?
@ Debby : Leugenwolf wegens gezien.
@ Laura en Morkreb samen : een van jullie is wolf. Laura zegt van niet, dan ben jij het Morkreb en is Laura jullie velletje aan het redden.

Zoals in 2000 eerdere spelletjes al eens gezegd : ik lieg niet. En trek er nu uw conclusies uit!

Zoals Arti zegt heb ook ik een niets beduidende burgerrol en maakt het me niet uit zolang de burgers maar winnen.

177Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 17:57

Debby

Debby
Senior spammer

Draai draai draai.
Dat net raakt steeds strakker.

178Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 18:01

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ja Debby, voel je het , om je nek???
Strak he??

179Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 18:08

laura

laura
Spammer i.o.

trouwens ik vraag me af wat en waar morkreb is, die is wel zo stil

trouwens ik ben geen wolf!!! echt niet eerlijk niet!!!

en als ik meteen al reageer bij de eerste pm met ja ik ben een burger of ja ik ben een wolf, zou het spel snel afgelopen zijn en dat is niet zo leuk,

trouwens voor de 3e keer ik heb dit al een keer geschreven (alleen wat anders) en ik zie het nergens staan!!! zo raar

180Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 18:24

Debby

Debby
Senior spammer

Niet om mijn nek hoor.

Maar dat begreep je vast zelf ook al wel.

181Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 18:29

Miejster

Miejster
Senior spammer

Offtopic:
Laura : Ik heb dat daarnet ook gehad. Waarschijnlijk 2 posts op hetzelfde moment en hop je bent het kwijt.

Ontopic:
Laura : Lees best even je pb na. De spelleidster heeft je zeker wel gezegd dat je gekoppeld bent aan Morkreb.

Debby : Bij mij spant er niks hoor, ik heb niks te verbergen. Leugenwolfjes daarentegen...

182Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 18:54

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nou.. Zit maar zielig en alleen op me wolkje.. Sad Hoop dat de burgers eindelijk een wolf gaat uitspelenm, dan kan ik die lkkr gaan terroriseren! Twisted Evil

Kom op burgers!!! Zorg dat jullie winnen!!!!!!!!

@ Pap, Mam, Hank, Ik mis jullie ontzettend.. En hoop dat jullie niet zo veel verdriet hebben!!...
En mochten jullie opgegeten worden of dood gaan heb ik een plekje...

183Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 19:00

v8power

v8power
Spammer i.o.

arghhhhh moest dat nu weer nathalie had net mn tranen gedroogd nu moet ik weer huilen

verder net alles even doorgelezen en de beschuldigingen vliegen over en weer
ik denk dat ik miejster en de rest maar volg
mijn stem gaat naar debby

184Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 19:08

Miejster

Miejster
Senior spammer

Als ik even een roundup maak :

Debby : 4 stemmen
Miejster : 4+1=5 stemmen (want de leugenwolf past z'n stem aan)
Theneka : 1-1=0 stemmen (aangezien Debby de leugenwolf is en ze op mij stemt.
Artishocking : 1 stem (van Karina)

Beste burgers : we beschuldigen van in het begin Debby als leugenwolf. En het is toch een duidelijke bevestiging hiervan dat ze op iemand anders stemt (bijna als enige).



185Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 19:18

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ben consequent in mijn stem,thats all.

186Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 19:24

Miejster

Miejster
Senior spammer

Je kan inderdaad zeer consequent liegen!

187Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 19:32

Debby

Debby
Senior spammer

Nee hoor,ik ben helemaal niet goed in liegen.
Daarom doe ik het ook niet.

188Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 19:37

Miejster

Miejster
Senior spammer

Dat moet wel één van je beste leugens zijn. Razz

189Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 19:39

Miejster

Miejster
Senior spammer

Aangezien ik op dit moment nog steeds de klos ben voeren we de druk nog wat op...

Ik heb een pm naar Morkreb gestuurd om hun (de geliefden) stemmen aan te passen en mee te stemmen met de burgers. Zoniet zou het wel eens kunnen dat er een heks allebei wegstemt...kwestie dat jullie allemaal op de hoogte blijven natuurlijk!

Mork en Laura : jullie zijn aan zet lovers!

190Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 20:23

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik weet wel dat ik nu steeds meer begin te twijfelen Laughing

Voorlopig kan ik maar even beter wachten tot ik mijn oordeel vel.. na de nacht heb ik hier denk ik een beter zicht op Smile

191Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 20:29

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hank, stel dat je dan toch burger zou zijn. Het is nog niet te laat hoor! Mijn rol is niet van belang om dit spel voor de burgers te kunnen winnen, maar als ik sterf zal jij (en andere burgers) wel zien dat we gelijk hebben.

192Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 20:52

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dat zei Debby ook al Rolling Eyes

193Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 20:57

artishocking

artishocking
Junior spammer

Luister/lees nog 1x heel goed..

Miejster is goed...en ik ben goed...
Debby is de leugenwolf, gezien door de ziener...wij weten dit dus zeker.
Er heeft zich al een burgerblok gevormd, zoals jullie weten gebeurt dat onder leiding van de ziener....

Als er nog burgertjes zijn die hun stem willen wijzigen...nu is je kans.

194Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 20:59

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Goed dan, ik geef jullie het voordeel van de twijfel scratch

Debby

195Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 21:08

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik tel 10 stemmen en als ik me niet vergis zijn we met 13. Nog 3 moeten er stemmen.

Hank, je hebt me verrast. Ik (en ik niet alleen) dachten echt dat je een wolf of een slechte was.

196Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 21:12

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

tja, ik was er behoorlijk van overtuigd dat Debby burger was, maar als blijkt dat zij de leugenwolf is zal ik dat nog wel ff uitleggen Wink

integendeel tot de vorige 2 rondes heb ik dit keer een goede inborst Very Happy

197Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 21:33

morkreb

morkreb
Junior spammer

Mja, ik weet het niet. Ik wordt bedreigt en heb het gevoel dat ik er toch wel uit ga vandaag of morgen. Jammer dan. Ik ga heel trouw met m'n liefie mee, zij is degene die mag bepalen hoe of wat. Zo hoort dat toch? Embarassed Miejster

198Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 21:38

Gast


Gast

het wordt me allemaal een beetje verwarrend maar ik heb ff gelet op het volgende:

artishocking schreef:.. (Jullie zijn Debby Hank, en Laura..ik moest toch zeggen wie er in het wolvenblok zitten?)

Het word erg warm he Deb en Hank...maakt niks uit hoor...Het net sluit zich langzaam om jullie heen.
..

Miejster schreef:Ik ben burger en daarmee uit!

...
@ Hank : Duidelijk overacting van een wolf.
...

Miejster schreef:Hank, je hebt me verrast. Ik (en ik niet alleen) dachten echt dat je een wolf of een slechte was.

ik heb het idee dat debby een wolf is, na alles meerdere malen gelezen te hebben.
maar dat denk ik ook van Hank, omdat hij steeds andere mensen beschuldigde en de onschuld van debby probeert te bewijzen? :S

maar nu verandert hij toch zijn stem tegen debby en dat geeft mij het idee dat hij door heeft, dat debby redden niet meer mogelijk is.
en als blijkt dat zei een wolf is, en hij probeert haar te redden en stemde niet op haar is hij ook verdacht dus verandert hij zijn stem maar tegen debby?


maar wat ik vreemder vind is dat miejster en ant iedereen maar blijven vertellen dat hun goeie zijn en dat iedereen tegen debby moet stemmen om te bewijzen dat ze burgers zijn.
nou sorry maar ik hoef me helemaal niet te bewijzen, ik zit niet in het burgerblok en niet in het wolvenblok dus sta er alleen voor en stem op wie ik het verdachtste vind. en dat zijn jullie 2 door wat jullie allemaal zeggen. als ik een wolf zou zijn, zou ik ook roepen we zitten in het burgerblok en we hebben dit gezien en bewijs je door op die te stemmen en alles.
mijn stem voor vandaag: miejster

199Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 21:43

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

klopt wat je zegt, maar wat ik zelf weet is dat dat ene argument dat ik had dat debby goed was, helemaal niet zo hoefde te zijn Wink

er waren zeg maar 3 mogelijk situaties, en bij 1 van die 3 situaties resulteerde in een goede rol van debby

maar nu ik er zo over na denk, is het veel aannemelijker dat Debby een sléchte rol heeft, gezien die andere 2 (slechte) situaties


200Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 8 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 21:45

Debby

Debby
Senior spammer

Uh,snap je zelf wel wat je zegt Hank.

Ik snap er helemaal niks meer van iig.

Maargoed,geloof de slechten maar.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum