Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #21 - Op zoek naar yeti

+10
Hank1705
v8power
Debby
artishocking
morkreb
Moustache
Miejster
Natjuh89
Тхенекаъ
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 15]

151Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 15:56

Debby

Debby
Senior spammer

Ach ja,die ww meeting.
Zal die nog gaan komen?

Ik zal binnenkort wel weer een keertje in Antwerpen zijn.

152Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:08

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

EDIT: stem toch maar veranderd.. Suspect

Laatst aangepast door Hank1705 op vr 10 dec 2010, 21:00; in totaal 1 keer bewerkt

153Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:10

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

En wat moeten we er dan van denken als Miejster doodgaat door jou hank, en hij een burger blijkt te zijn? Of van debby? Ga je ons dan geloven?

154Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:11

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dan zal ik jullie geloven.. maar tot dusver ben ik er van overtuigd dat Debby burger is Wink

155Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:13

Debby

Debby
Senior spammer

Door mij?

Ik zou toch zweren dat ik Theneka heb gestemd.

156Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:16

artishocking

artishocking
Junior spammer

Debby schreef:Tja,dat Miejster en Arti samen werken da's algemeen bekend.
Dat zijn er dus al 3.
Gaat goed zo.

Ach,mocht ik er deze ronde niet uitgestemd worden,ga ik in de aankomende nacht wel weer dood.
Heb vast weer een te grote mond tegen de wolfjes.
Geeft niet,offer me graag op.

Het is ook algemeen bekend dat Debby altijd graag samenwerkt met Miejster en/of Arti...aangezien ze nu ver van ons blijft geeft dat alleen maar aan dat ze in het kamp van de slachtjes zit.
Dus burgertjes trek je plan. Wink

157Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:19

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dat is zo, maar anders heb je straks weer dat er gelijk word gestemd Suspect

Rolling Eyes De twijfel slaat toe
___
EDIT: Dat houdt dus in dat Debs slecht is, en Artis en Miejster goed zijn...

of is het andersom?!: Debs goed, en Artis & Miejster slecht... Wink
Plan getrokken I love you

158Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:21

Debby

Debby
Senior spammer

Het is ook algemeen bekend dat Debby altijd graag samenwerkt met Miejster en/of Arti...aangezien ze nu ver van ons blijft geeft dat alleen maar aan dat ze in het kamp van de slachtjes zit.
Dus burgertjes trek je plan.

Dat is minder dan bij jullie 2.
Wil dit potje eens kijken of ik het redt,zonder dat ik vanaf begin af aan samenspeel met jullie.
Dus zonder rolsbekendheid.

Maar aangezien jullie mij zo graag beschuldigen,is het erg aannemelijk dat jullie beiden wolfjes zijn.
Samen met Theneka maakt dat 3.

159Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:27

artishocking

artishocking
Junior spammer

Nou het ligt er juist duimen dik boven op dat jij een wolf bent...
En jij weet dat wij dat niet zijn want Hank(?) en Laura(?) zijn je medewolfjes.
Dus daarom heb jij ons niet opgezocht.
Je bent nml al gezien door de ziener... Very Happy

Miejster, Theneka en Arti, maken samen idd 3...en als jullie kijken naar het stemgedrag..dan zijn wij 3 goedjes...hoe kan ik anders weten dat Debby is gezien???

Dus nogmaals burgers....kijk naar het stemgedrag..de Wolven stemmen Miejster..
En trek je plan!!

Laatst aangepast door artishocking op vr 10 dec 2010, 16:41; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : linda ipv laura getypt..)

160Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:30

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Nice try Ellen Laughing

Goed, dat was dus de definitieve bevestiging Smile

EDIT: mag ik je er trouwens even op wijzen dat Linda (=mini) niet eens meedoet deze ronde?
Overige burgers: zie dat dus als keihard bewijs dat ze zich eruit probeert te bluffen Very Happy

161Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:35

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik bedoel natuurlijk Laura, ander had ik wel MINI getypt..ik weet dat Linda niet meedoet.

Je bent er idd met open ogen ingetuint en hebt nu bij deze bevestigd dat jij idd de medewolf van Debby en Laura bent.
Niks geen definitieve bevestiging dat ik een wolf ben...er zijn er nml al genoeg in ons blokje die weten dat ik dat NIET ben...
Dus nice try indeed, om mij een wolf te maken, maar het gaat niet werekn ben ik bang.

162Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:40

Debby

Debby
Senior spammer

Tuurlijk Arti. Evil or Very Mad

Maargoed,als jullie dan zo goed in theorieën verzinnen zijn,zoals jullie denken.
Als Laura bij mij zou horen,waarom zou ze dan niet op Theneka stemmen,zoals ik heb gedaan.

Geloof dan ook helemaal niks van je verhaal over de ziener.
De Apostaat zul je bedoelen. Wink

Laatst aangepast door Debby op vr 10 dec 2010, 16:43; in totaal 1 keer bewerkt

163Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:41

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Als je nou gelijk even zegt wie er in je (wolfen)blokje zitten, dan is het spel snel genoeg voorbij Wink

Wie probeerden jullie eigenlijk te vermoorden vannacht? Ben ik wel benieuwd naar Smile
Met nadruk op probeerden natuurlijk, want het is immers mislukt

EDIT:
Rolverdeling is ook te redeneren.

DJRubble & Artis Wolven (rollen nóg onbekend), en Miejster leugenwolf..

Heel toevallig waren Stefan en Ellen diegenen die op Natjuh stemden, en Miejster had een andere stem, maar heeft ongetwijfeld in het weerwolventopic gezegd dat zijn stem 'Natjuh' had moeten zijn.. Wink

Lijkt me toch weer een puntje voor mij Ellen, wat ga je daar tegenin brengen?

EDIT2: sterk punt ellen, aan de reactie weet je nu al wie de wolven zijn Wink

Laatst aangepast door Hank1705 op vr 10 dec 2010, 16:47; in totaal 1 keer bewerkt

164Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:43

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Hank, ik ben blij dat je dat zegt :p Ik denk dat de wolfjes zich dat ook afvragen hoe het komt dat niemand dood ging^^

165Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:44

Debby

Debby
Senior spammer

Huh,waar is mijn bericht.

Oh,die staat erboven. confused

Nou wolfje,vertel eens op.

Laatst aangepast door Debby op vr 10 dec 2010, 16:46; in totaal 1 keer bewerkt

166Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:46

artishocking

artishocking
Junior spammer

Jullie hebben degene willen vermoorden die jullie er nu zo hard proberen uit te stemmen... Razz (Jullie zijn Debby Hank, en Laura..ik moest toch zeggen wie er in het wolvenblok zitten?)

Het word erg warm he Deb en Hank...maakt niks uit hoor...Het net sluit zich langzaam om jullie heen.

Kom op zeg burgers, als jullie het nu nog niet zien...
Alleen hun reacties al..

167Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:47

Debby

Debby
Senior spammer

Ik denk dat het net zich eerder om Miejster en jou zal gaan sluiten.

Is moeilijk he,burgertheorieën verzinnen,als wolfjes zijnde.
Jullie hadden niet meteen moeten laten blijken dat jullie samenspelen.
Dan val je door de mand.

168Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:48

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Super Ellen, jullie zijn dus nog maar net z'n 3en Very Happy

Mocht ik er vannacht uitgaan, dan weet ik in ieder geval dat ik goed zat met mijn redenering I love you

169Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:49

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Waarom? Jou redenering slaat nergens op...

170Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 16:52

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Is dit nummer 4? scratch

171Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 17:00

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Als je jou redenering volgt kom je op 2 mogelijkheden uit:
Jij gaat dood vannacht, en omdat jij er van uit ging dat arti wolf is, ga je er van uit dat ze je opeet. Wat op zich een domme en verdachtmakende daad zou zijn...
Of, jij gaat dood, en de wolven hebben je vermoord omdat arti dan verdacht wordt.
Of jij gaat helemaal niet dood, aangezien de wolven jou als een bondgenoot zien, of jij zelf een wolf bent.

172Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 17:02

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Optie 4: ik ga niet dood om andere redenen I love you

Mijn redenering lijkt 100% te kloppen omdat ik bepaalde dingen WEET.. na deze dag en deze nacht weten we meer Wink

173Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 17:04

karina

karina
Veelbelovend spammer

Wat een verwarringen weer. Al die verdenkingen over en weer van elkaar, dan valt het niet mee om een stem uit te brengen die je kunt baseren op HMMM.... die heeft wel een goed punt, want alles wat ik lees heeft wel een "goed punt"
Daarom breng ik mijn stem uit op Artishocking> motivatie nee niet echt eerder een gevoel wat ik nu maar volg.
Een "ik twijfel aan jouw woorden" gevoel. Suspect

@Hank> jongen vandaag heb je de eerste 2 uur vrij en dan gaan we aan de slag met het maken van een ontwerp voor een Yetival. Denk er maar vast over na.

174Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 17:07

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

En dat zegt ze nadat je de eerste 6 uur naar school bent geweest Suspect

175Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 7 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 17:21

artishocking

artishocking
Junior spammer

Wij zijn niet met 3 wij zijn met meerdere...

Ach gut, ik heb een stem....

Ik vind het niet erg hoor om dood te gaan, mijn rol is geen belangrijke (meer)
Ik offer me wel op voor een goede zaak.

Als ik sterf..dan word het alleen nog maar meer duidelijk dat ik een goede rol heb..en dan weet iedereen ook meteen wie de slechtjes zijn..én dat ik niet heb gelogen.
(Karina hoort dus ok bij de slechtjes...)

Dus ga je gang zou ik zeggen...

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum: