Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #18 - The princess bride

+11
artishocking
Natjuh89
morkreb
v8power
Jensie
Тхенекаъ
Debby
graafoto
howlin graveyard
Hank1705
δόριεν
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 13]

51Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 18:30

artishocking

artishocking
Junior spammer

Dan ben ik wel Boterbloem hoor Dorien
Ik weerde de kandelaar af met mn hand, en nu zit ik in het verband. Wink
Ik ben goed in irritant zijn, en ben de mooiste...dat klopt hihi Laughing

52Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 18:42

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Okies, dan is Do de slechte prins.

BOEM? Very Happy

53Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 19:37

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

ahahaha Wink

IK vind alles best..!!

54Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 19:38

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Hoerajjj Very Happy Very Happy Very Happy Razz

55Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 20:38

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Nee die wil ik ook niet zijn, want die is een lafaard.
Ik wil Inigo Montoya zijn! Da's die charmante snorremans die iedereen van boven af de pagina uitdaagt voor een duel.

https://weerwolfenco.actieforum.com

56Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 20:46

Debby

Debby
Senior spammer

Ook deze film ken ik niet,dus hou me maar vast aan jullie.

57Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 20:48

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik neem de uitdaging aan do :p

58Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 21:17

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Mooi^^
Die is praktisch onverslaanbaar in zwaardvechten namelijk.

https://weerwolfenco.actieforum.com

59Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 21:31

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Boem?

60Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 21:37

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Boem --> die mag

https://weerwolfenco.actieforum.com

61Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 23:22

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Guilder en Florin werden van elkaar gescheiden door een vrij smalle strook zee en het was dan ook regelrecht naar het strand dat de bandieten op weg waren met hun bewusteloze, geknevelde slachtoffer. Er was nog wat heibel ontstaan over wie haar mocht dragen (Boterbloem zag er nogal leuk uit en meerdere heren vonden het geen moeite zich over haar te ontfermen), maar dit probleem werd gedecideerd door de dames uit de wereld geholpen door de prinses gewoon bovenop haar paard te leggen.

Na een klein uurtje kwam het gezelschap aan op 't strand, waren een fikse zeilboot al klaar lag. Een paar schurken hadden niet aan de direct ontvoering deelgenomen, maar hadden hier gewacht en de boot zeeklaar gemaakt opdat hij direct weg kon. Theneka stond aan 't roer en schreeuwde orders rond die iedereen snel en vlekkeloos uitvoerde: de hele ontvoering liep gesmeerd.
Algauw voeren zij op een krachtige wind weg en lieten de schemerige kust van Florin achter zich.

Boterbloem werd wakker met een bonkende hoofdpijn. Verwonderd tuurde ze naar het flitsende sterretjesvuurwerk dat voor haar ogen danste en probeerde te bedenken wat er in vredesnaam aan de hand was. Ergens in haar herinnering dook het beeld van een rond zwiepende kandelaar op. Aha, vandaar dus die hoofdpijn.
Overal om zich heen hoorde Boterbloem harde, onbekende stemmen. Er werden schunnige liedjes gezongen en de grond onder haar deinde heen en weer alsof ze op een boot zat. Alsof? Duidelijk hoorbaar klotste er water en rolden er golven. Ze zat op een boot!
De prinses aarzelde geen seconde maar sprong overboord.

'Vrouw over boord!' schreeuwde Natjuh.
'Doelwit over boord!' brulde Xavyre.
'Prinses over boord!' riep Graafoto.
'Slachtoffer over boord!' gilde Debby.
'Man over boord!' Als ervaren zeeman was Theneka de enige die zich niet precies bezighield met aát er precies over boord was, maar met het feit dát er iemand over boord was.
Kort en bondig: er lag dus iets in 't water dat op de boot had moeten zijn.

Over dat laatste waren de haaien die plotseling van alle kanten en in grote getale aankwamen zwemmen het trouwens helemaal niet eens. Wat hen betreft lag een jonge, sappige prinses daar precies op haar plaats zo hulpeloos in 't water.
Boterbloem gilde toen om haar heen de zee tot leven leek te komen en tientallen haaienvinnen recht op haar af koersten.

Zzwoesj, tjoing, dzzzzj! Een pijl van Howlin plantte zich in een haaienkop.
Zzwoesj, pok! Natjuhs katapult zwiepte.
Plotseling was de lucht vol haaiendodende attributen die zich efficiënt van de arme beesten ontdeden. Sedative trok persoonlijk de laatste op de boot en legde 't beest in een houdgreep waarop hij hem dwong z'n eigen staart op te eten.*
Hank sprong in het water, zwom naar de prinses toe (die behoorlijk klappertandde, ze had het niet zo op haaien) en trok haar terug naar de boot.

In het zuiden kwam de zon op (nee geen commentaar, dit was nog in de tijd dat liefdes zelfs de dood overwon en de zon onderging in het noorden) en de boot meerde aan, aan de voet van de dodelijke kliffen van Guilder.

Einde moordloze nacht.
Deze dag eindigt vrijdagavond 23:00u
Jullie mogen stemmen.


*Bij het schrijven van dit verhaal zijn geen dieren verwond.

https://weerwolfenco.actieforum.com

62Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 23:28

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Dat hebben mijn katapult en ik weer goed gedaan Very Happy

63Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 23:43

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

jeeij stemmen

en aangezien ik morgen naar de Halloween Nocturnes in Plopsaland ga, stem ik nu reeds
Ik stem op Theneka. En als jullie mij allemaal volgen zal hij heel boos zijn op jullie.
Reden van mijn stem: kijken hoe leuk jullie boem-man vinden.

64Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 23:44

Miejster

Miejster
Senior spammer

Dorien schreef:Niet ik want ik ben al veel te vaak met kandelaren neer gemept Evil or Very Mad
Of niet soms, Miejster?
*kijkt even naar een kandelaar, maar besluit toch dat een speer effectiever is!*
PS : Laat nu net de betekenis van mijn voornaam zijn : sterk, handig met de speer.

65Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 23:45

v8power

v8power
Spammer i.o.

HAHAHHAHA zie sedative helemaal worstelen met die haai

66Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 05 nov 2010, 07:16

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

vanwege dat ik vandaag de hele dag naar school toe moet, en daarna moet gaan werken breng ik mijn stem uit op

Jensie

Gewoon een willekeurige stem....

67Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 05 nov 2010, 08:11

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Roger - onverslaanbaar met zijn knuppel

ik stem Roger.. ik heb het niet zo op mensen die onverslaanbaar zijn.. Evil or Very Mad zeker niet als IK sterker ben dan wie dan ook Neutral

68Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 05 nov 2010, 09:19

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Ik stem op Hank Wink
Maar dat komt omdat ik er nog geen flauw idee van heb wie wie is. En ik wil niemand wegstemmen nu al. Dus maar eentje die nog geen stem heeft...

Omdat ik er op dit moment slecht voor sta, stem ik op Roger... heb hem nauwelijks mee mogen maken (helaas) en op deze manier is het 3-3 en gaat er niemand uit...



Laatst aangepast door Jensie op vr 05 nov 2010, 22:29; in totaal 1 keer bewerkt

69Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 05 nov 2010, 09:27

Debby

Debby
Senior spammer

Ik stem op Hank
Maar dat komt omdat ik er nog geen flauw idee van heb wie wie is. En ik wil niemand wegstemmen nu al. Dus maar eentje die nog geen stem heeft...

Er moet er toch 1 weg.
Het liefst een ww,maar heb ook geen flauw benul.
Maar omdat jij niemand weg wil stemmen,stem je Hank,das misschien je maatje en denk je dat hij geen stemmen meer krijgt verder.
Daarom stem ik op jou Jensie

70Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 05 nov 2010, 10:01

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Jullie moeten voor Debby zijn voor de diepgaande theorieën Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

71Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 05 nov 2010, 10:11

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Mag ik op Do stemmen? :p

72Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 05 nov 2010, 10:14

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Best maar hij wordt niet meegeteld en dan ben je inactief Rolling Eyes

https://weerwolfenco.actieforum.com

73Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 05 nov 2010, 10:15

Debby

Debby
Senior spammer

Als jij wilt dat je stem verloren gaat,stem jij lekker op Do. Rolling Eyes

Oh,dat zei Do zelf ook al.

74Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 05 nov 2010, 10:17

Debby

Debby
Senior spammer

Jullie moeten voor Debby zijn voor de diepgaande theorieën

Heb momenteel te veel vrije tijd op mijn werk.
Dus ga ik maar theorieën bedenken. Very Happy

75Ronde #18 - The princess bride - Pagina 3 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 05 nov 2010, 11:33

v8power

v8power
Spammer i.o.

altijd weer vervelend een eerste stemronde
compleet random maar weer mijn stem gaat naar howlin

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum